Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis Persoane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 7

    Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: -permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;

  • 2

    Caut asistenta personala part time, preferabil o studenta.

  • 15

    Caut asistenta personala,cu contract de munca ,,permis auto,cunostinte operare PC,se asigura masina de serviciu ,daca este cazul..salariu f atractiv,,sunati pe numarul din anunt sau trimiteti CV DVS sau mesaj si va voi contacta.

  • 7

    Angajez Asistent manager, program lucru flexibil, 40 ore/ sapt, 2500 lei, carte de munca.

  • 17

    ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • Societate comerciala din Timisoara, cautam colega pentru functia de gestionar depozit. Cerinte: -cunostinte de operare al programului Microsoft Office -cunostinte de operare PC. Salar atractiv. Ca invitam sa ne trimiteti CV-urile in mesaj la acest anunt. Persoanele selectate vor fi contactate.

  • Disponibil online

    Asistenta Personala

    Se cauta asistenta personala, treburi simple de office. Asteptam cv-ul vostru si o poza in privat !

  • 2

    Firma Tipo-Metalic Rack, angajează arhivari autorizati cu contract de munca în condiții avantajoase pentru orașul Timișoara. Va rog sa ne contactați la numărul de telefon .

  • 15

    Cerinte: - limba engleza avansat - limba italiana avantaj - cunostinte contabilitate primara - seriozitate si atentie la detalii

  • 1

    Reciclare Germania Plecare 27 martie 2021 Salariul: 1000 - 1200 net Se cauta personal necalificat pentru reciclare televizoare și mașini de spălat. Dezmembrare și sortare. NU SE CERE LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA! SALAR 1000-1200 EURO /LUNA NET - Cazare GRATUITA 2 PERSOANE IN CAMERA -Transport gratuit intre locul de munca si cazare -Asigurare medicala, -Bani pentru mancare dupa prima saptamana - Concediu de odihna platit intergral NU SE ASIGURA LENJERIE DE PAT VESELA SI INTERNET! Se pleaca grup organizat din tara . Biletul de transport se plateste la autocar.

  • se cauta barbati pentru reciclare masini de spalat si frigidere germania 1000-1200 euro net pe luna

  • 4

    Esti cunoscator al limbiilor germana si engleza? Stii sa lucrezi pe google drive, zoom? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • 1

    Suntem în căutare de noi colegi. ce ne dorim de la tine? pasiune pentru clienti sa îți dorești să te dezvolti sa îți placa sa pui întrebări și sa împărtășești cunostinte sa cunoști limba germana ce îți oferim noi: un mediu prietenos dezvoltare continua siguranță locului de munca salariu motivant bonuri de masa prima de Paste si Crăciun bonusuri suplimentare suntem pregătiți sa te sustinem te asteptam in echipa noastră.

  • 1

    Cercasi segretaria con esperienza lavorativa in contabilit , si richiede linqua parlata e scritto italiano, e inglese ,disponibile immediatamente si richiede et minima 30, disponibile a viaggiare anche in Europa ,per info email, Candidatura per solo donne Massima seriet e disponibilit

  • 1

    Administrator cu experienta de 20 ani, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari,detin atestare profesională. Rog seriozitate!Multumesc.

  • LITRA International caută persoane disponibile pentru a lucra ca secretară la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, căutare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de normă întreaga. Cerințele: competențe informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, să vorbiți și scrieți foarte bine una sau mai multe dintre urmatoarele limbi: engleză, italiană și germană (ultima, obligatoriu). Va rugam sa trimiteti CV-ul și sa ne contactați pentru interviu numai după ora 16.

  • 9

    Firma cu activitate in USA and Canada cauta assistant manager. Descriere: Persoana cu abilitati de organizare si relationare Descrierea jobului - Raspunde la e-mail-uri si telefoane - Corespondenta (primire, transmitere, redirectionare) - Alte activitati administrative si de secretariat Cerintele jobului: - Studii medii, cunoastere pachet MS OFFICE. - Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului, cu initiativa si motivata.

  • 14

    Descriere Locuri de munca Firma de distributie materiale electrice angajeaza pentru depozitul din Timisoara Operator facturare. Responsabilitati principale: -Facturare, receptionare marfa; -Eliberare de avize si AWB-uri; -Verificare si inregistrare dispozitii livrare; -Inregistrare iesire bunuri; -Inregistrare incasari-plati Clienti-Furnizori; -Comenzi transport; -Arhivare documente. Cerinte: -Studii medii/ superioare -Cel putin 2 ani experienta in munca din care minim 1 an ca OP PC,Pachet MS Office; -Cunoasterea Programului SOFTPRO reprezinta un avantaj; -Capabil/a sa respecte termene limita si sa lucreze in echipa; -Punctualitate, responsabilitate. Se ofera: Salariu atractiv in functie de experienta; Contract pe perioada nedeterminata + tichete de masa; Programul de lucru este fix L-V 8:00-16:00. Daca sunteti in cautarea unui loc de munca si prezinta interes oferta noastra timiteti un CV la adresa de e-mail

  • 1

    Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • Salveaza cautarea