Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Timis doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-02-27

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    secretara asistent manager

    Descriere Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.

  • 3

    Asistent manager

    Monitorizarea nivelurilor de stoc și a gradului de acoperire a produselor finite și luarea de măsuri corective, dacă este necesar, pentru a obține un nivel optim al stocurilor. Măsurarea respectării cantităților și termenelor de livrare, în vederea inițierii unor măsuri proactive pentru optimizarea fiabilității livrărilor în timp optim. Monitorizarea datelor de livrare și expedierea pentru produsele finite în timp optim, pentru a asigura fiabilitatea expedierii la timp către client . Întreținerea datelor de bază și a datelor de referință în domeniul livrărilor, pentru a garanta calitatea datelor în toate sistemele logistice relevante. Operarea sau sprijinirea unui sistem activ de gestionare a furnizorilor prin transmiterea de informații în vederea obținerii celor mai bune performanțe din partea furnizorilor. transmiterea integrală și în timp util a informatiilor către Directorul General Administrator păstrarea în ordine a tuturor documentelor și corespondenței specifice calitatea documentelor pe care le redactează și sau transmite acuratețea datelor pe care le transmite calitatea traducerilor corespondenței pe care le întocmeste pentru managementul firmei convocarea participantilor la ședintele ocazionale transmiterea completă și corectă a documentelor către destinatarii adecvați păstrarea confidențialitătii datelor la care are acces. Un mentor vă va sprijini în preluarea treptată a propriei responsabilități după o fază de formare inițială care vă va familiariza cu produsele, instrumentele, procesele și organizarea noastră. Program de lucru: L-V de la 09:00-16:30 cu jumatate de ora pauza de masa zi. Sambata,Duminica si sarbatorile legale sunt libere. Salariu atractiv. Descrierea companiei Aqua Prestige este o companie noua pe piata, activitatea noastra principala consta in comercializarea si imbutelierea de apa minerala de izvor.Suntem o companie in plina dezvoltare iar piata noastra de desfacere se desfasoara pe plan international! Suntem o echipă tânără,dinamica și dorim să ne facem cunoscuți prin calitatea serviciilor noastre și promptitudinea cu care le prestăm. Suntem foarte atenți la detalii și ne dorim ca fiecare produs care iese din firma noastră să corespundă tuturor cerințelor clienților noștri.Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa noastra si iti vom oferi tot spijinul necesar pentru a te integra!

  • 10

    Angajam Receptionera - Secretara

    Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 2

    Angajam manager cabinet medical

    Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.

  • 55

    Disponibil online

    Asistent manager

    2 posturi asistent manager: - experiența Excel și Word - aptitudini de comunicare. - Full Time - asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse) -18-40 ani. -seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi. -prezenta plăcută - CV- ul pe Whatapp sau

  • Bonus 35 euro la inscriere! Retragere instanta

    Fara verificare Fara depunere retragere instanta in Revolut sau paypal bonusul este de 35 euro la inscriere Link in poza.. sa primim amandoi bonusul

  • 1

    depozit germania

    Depozite de alimente- Germania Plecare urgent 1300 si 1800 Euro Net Depozite de alimente , legume-fructe , produse alimentare , lactate , produse congelate pentru supermarketuri din Germania ( Aldi , Edeka , Kaufland , Penny , Netto ) cauta barbati si cupluri cu varsta cuprinsa intre 18 - 45 ani ! Candidatul ideal: barbati Cunoaste sau este dispus sa invete cifrele in limba germana de la 0 la 100 (necesare sistem de operare Pick-by-Voice) Descrierea jobului: pregătire comenzi împachetare / etchetare sortare / ambalare; Beneficii angajat: Contract de munca cu firma germana (valabil minim un an , cu posibilitatea de prelungire sau aveti oportunitatea de a fi preluat direct de catre Kaufland, Netto,Penny, Edeka, Lidl, Aldi. Bareme de plata de inceput cuprinse intre 12.00-13.00 Euro brut/ h in functie de depozitul unde veti fi acceptat. Plus prime și bonus-uri de performanta. Salariu lunar cuprins intre 1300 si 1800 Euro Net (in functie de experienta si prestatie in depozit); Cazare contra cost (230-260 euro luna) plus transport organizat la locul de muncă de la cazare (la cerere)3.70 pe zi Asigurare de sănătate și acces la servicii medicale; Se pleaca grup organizat din tara. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!

  • 7

    Recrutare si selectie personal

    Activăm de 9 ani pe piaţa de resurse umane şi oferim servicii de recrutare şi selecţie personal. Deținem experiența, cunoștințele și instrumentele necesare pentru a găsi candidații potriviţi pentru dumneavoastră. Ne ajutăm partenerii să ia cele mai bune decizii de angajare, suntem alături în fiecare pas al recrutării și oferim rezultate prompte, de durată și adaptate culturii organizaționale. Contactează-ne şi hai să discutăm despre nevoile companiei tale !

  • 69

    urgent galeria 3000 net

    Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici

  • 13

    Angajez receptioner medical

    Suntem în proces de căutare a unui nou membru în echipa noastră!! Angajăm recepționer medical Ce îți oferim? - un mediu de lucru plăcut format din profesioniști - O echipă care te va ajuta și te va susține - O comunitate frumoasa de oameni cu care poți interacționa Ce te califică pentru interviu? - Organizare - sa iti faca placere ca totul in jurul tau sa fie in ordine, organizat si bine structurat - Comunicare - noi interacționăm foarte mult cu oamenii, iar tu vei fi puntea de legătura intre echipa ta si ei - Responsabilitate - tratăm actul medical cu seriozitate și profesionalism și avem nevoie ca tu să fii un om pe care ne putem baza Suntem nerăbdători să te cunoaștem!! Trimite-ne cv-ul tau pe și te vom contacta pentru interviu.

  • 7

    Office manager clinica medicala

    CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.

  • 13

    clinica dentara cauta asistenta front desk

    căutam o persoană organizata, calma, prezentabila, pedantă, cu bune calități de socializare, capabilă sa lucreze pe calculator, să țină evidente, să facă facturi pe laptop, in Open Office si cunostiinte minime de marketing on-line in social media.Folosirea laptop-ului si a imprimantei din dotare sunt necesare!

  • 13

    Freezy System Timisoara angajeaza Secretara

    Freezy System produce si comercializeaza sisteme de racire a bauturilor, fara baterii sau electricitate. Compania angajeaza persoane interesate in desfasurarea activitatii de secretariat. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate Cunostinte utilizare PC (Microsoft Office) Excelente abilitati de comunicare si relationare Spirit de echipa, rezistenta la stres Oferta beneficii: Pachet salarial atractiv Posibilitatea de a calatori in tara si in strainatate Program de lucru: Luni Vineri, intre orele 09:00 17:00 Descrierea postului: Reprezinta interfata dintre companie si clienti Indeplineste activități zilnice de secretariat Preia și direcționeaza apelurile telefonice si corespondenta Redacteaza corespondența de afaceri necesară desfășurării activității Asigura transmiterea documentelor si coletelor prin poștă, fax, e-mail, curier Elaboreaza și redacteaza documentele și situațiile cerute de management Asigura suportul administrativ pentru managementul firmei Asigura protocolul în cadrul întâlnirilor de afaceri, Organizeaza primirea vizitatorilor Organizeaza deplasarile directorului in interes de serviciu

Categorii

Locuri de munca

Județe

Timis

Localități

Salvează căutarea