Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2021-03-21 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 24

    Operatori Call Center in limba italiana

    Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • 5

    Customer Care Back Office credit banking italiana IS BV

    Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • 8

    Angajam vanzator piese auto provenite din dezmembrari

    DezAlex Autoserv SRL anjajeaza vanzatori piese auto provenite din dezmembrari auto. Activitati principale: - preluarea clientilor, promovarea produselor si vanzarea acestora; - Asigura, la telefon suport tehnic pentru clienti. Va raspunde la telefon si va prelua clienti, oferind informatii despre produsele cerute, va vinde produsul respectiv anuntand departamentul de gestiune despre vanzare, care va prelua informatia.

  • 6

    Angajam consultant vanzari

    Ada Master Grup SRL, firmă ce activează în domeniul construcțiilor, respectiv sisteme de învelitori și termosisteme, angajează consultant vânzări, zona Roman și Târgu Neamț. CANDIDATUL IDEAL: Dinamic și dornic să învețe lucruri noi; Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren; Bun negociator, convingător, bine organizat; Experiență anterioară în domeniul materialelor de construcții; Orientare către obiective și abilitatea de a atrage și depăși cotele de vânzări; Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Outlook etc. RESPONSABILITĂȚI: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Analizarea cerințelor potențialilor beneficiari; Particularizarea ofertei de produse și servicii pentru fiecare potențial beneficiar; Negocierea și încheierea contractelor; Asigurarea serviciilor de consultanță pre și post vânzare pentru beneficiari; Efectuarea de prezentări de produse, prezentări tehnice și demonstrații, unde este cazul; Participare intensă și activă la realizarea obiectivelor calitative și cantitative ale echipei la atingerea targetului de vânzări; Urmărirea derulării și finalizării contractelor; Întocmirea rapoartelor de activitate. BENEFICII: Program flexibil; Cursuri și programe de training periodice; Salariu competitiv (3.300 - 10.000 lei); Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil; Echipă profesionistă.

  • Agent vanzari

    Descriere : - Cunostinte avansate in utilizarea programului SEAP ( e-licitatie.ro) ; -Experienta minim 3 ani ; - Seriozitate, dornic de a invata. - Program de lucru 8 h, luni-vineri - oferim bonuri de masa, contract pe perioada nedeterminata Locatie: Metrou Pipera

  • 15

    Consilier Vanzare Targu Mures Leroy Merlin

    #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Ți-ar plăcea să ai grijă ca toți clienții să aibă parte de cea mai plăcută experiență în magazinul nostru? Ai spune despre tine că ești omul potrivit să te ocupi cu atenție de manipularea, depozitarea și aranjarea lucrurilor pe rafturi? În plus, ești o persoană care pune mare preț pe ordine și curățenie? Ce vei face: Clientul este musafirul tău preferat, așa că ești aproape de el cu bunăvoință și îndemânare ori de câte ori are nevoie de un sfat, de o soluție sau de o mână de ajutor; Magazinul este a doua ta casă, deci cunoști ordinea lucrurilor pe rafturi cel puțin la fel de bine cum o știi pe cea din debaraua ta; Nu doar că o cunoști, dar chiar îți place să notezi într-un inventar ce lucruri ai, câte și valoarea lor; Tratezi cu multă atenție produsele înainte și după ce le găsești locul potrivit pe raft, la fel cum ai face cu cheile de la casa ta; Ești un exemplu atunci când vine vorba de ordine și curățenie. Care este următorul pas: Aplică pentru acest post și hai să ne cunoaștem. Dacă îți face cu ochiul ceea ce îți oferim, îți place să interacționezi cu oamenii și, în plus, ai vrea să ai în grija produsele din magazinul Leroy Merlin, #CarieraTa este pe punctul să devină ceea ce ți-ai dorit dintotdeauna un succes!

  • 2

    Consilier Imobiliar, conditii de excelenta, filiala Covasna sau Brasov

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 / VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%;  -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau : sau ne poti suna cand acest lucru iti este confortabil  

  • 8

    Freelancer colaborator Total Electroconstruct VG SRL

    TEC-VG, brandul pentru asigurarea confortului și securității căminului tău, selectează Freelanceri colaboratori pentru dezvoltarea de noi proiecte integrate de dezvoltare și marketing. Cei interesați pot transmite o scrisoare de intenție, care să conțină o scurtă prezentare vis-a-vis de expertiza personală și tipurile de proiecte în care ar dori să se implice. Se asigură încadrarea juridică a colaborării. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau e-mail, Tel. 0348402616.

  • agent vânzări

    Compania DyAndy Nuts producator si distribuitor snacks cauta agenti vanzari pe zona Brasov. Descriere Candidatul ideal - Experienta in domeniul vanzarilor - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata - Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei - Respectarea si realizarea rutelor saptamanale - Asigurarea vanzarii, prezenta si vizibilitatea produselor la punctele de vanzare Beneficii: -Salariu 5200 lei brut, plus bonusuri la realizarea target-urilor -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei -Mediu de lucru profesionist

  • 64

    Angajam agent vanzari !

    Cerinte : - Permis de conducere categoria B - Abilitati de comunicare Ce oferim: - Program part time sau full time, flexibil - Salariu fix+ bonusuri de performanta - Seminarii de dezvoltare personala si profesionala - Teambuildinguri impreuna cu echipa!

  • 5

    Angajam Consilieri Imobiliari

    Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.

  • 1

    Laborator Dentar Digital angajeaza Agent Vanzari

    Candidatul Ideal - minim studii medii; - abilitati de comunicare dezvoltate; - seriozitate si responsabilitate; - usurinta in adaptarea la situatiile aparute; - capacitate ridicata de munca si conducere a autovehiculului; - dorinta de a invata; - cunostinte din domeniul dentar constituie avantaj. Descrierea jobului - planifica si organizeaza propria activitate cu scopul de a indeplini responsabilitatile jobului; - viziteaza medicii stomatologi pentru prezentarea ofertei laboratorului nostru; - pastreaza o buna legatura cu medicii stomatologi din aria geografica arondata; - viziteaza medicii stomatologi colaboratori pentru preluarea amprentelor si a lucrarilor dentare; - trimite amprentele si lucrarile preluate de la medicii stomatologi catre laborator; - livreaza catre medicii stomatologi lucrarile dentare efectuate de laborator, facturi si cartificate de garantie si conformitate; - incaseaza facturile emise de laborator catre medicii stomatologi parteneri; - colecteaza informatii despre situatia concurentiala din piata si propune actiuni specifice zonei si clientilor din portofoliu. Descrierea companiei In permanenta dezvoltare si cu focus primordial spre cresterea calitatii serviciilor oferite, PAVAL DENT a devenit, in cei peste 15 ani de activitate, cel mai mare laborator de tehnica dentara din Bacau.

  • 4

    Consilier Vanzari Telecomunicatii

    Recrutam pentru clientul nostru un Consultant Vanzari in domeniul Telecomunicatiilor. Vei lucra in magazin, in locatie fixa, in mijlocul unui colectiv unit, in care respectul, profesionalismul, performanta si oportunitatile de dezvoltare profesionala sunt mereu prezente. Ce cautam? - O persoana cu abilitati de comunicare, ambitioasa, perseverenta si o puternica dorinta de a face o cariera in vanzari - Experienta in vanzari (minim 6 luni) -Diploma de bacalaureat obligatoriu Ce oferim? - Pregatire profesionala in cadrul companiei - Program de training platit - Salariu fix plus comisioane avantajoase din vanzari - Echipa tanara, dinamica si implicata - Oportunitatea de a avansa in cadrul companiei - Un program de lucru flexibil (stabilit intre colegi) Salar 2400 lei net + bonusuri din vanzari (3500-4000 lei total) Locatii: Manastur sau Marasti Program: Full-time

  • 15

    Angajam agent vanzari -solutii umbrire - Cluj

    Angajam agent vanzari, in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, rulouri si copertine. Responsabilitati: dezvoltarea portofoliului de clienti , ofertare si vanzarea produselor companiei. Condusul autoturismelor firmei. Cerinta OBLIGATORII: detinere permis categoria B si experienta de condus, experienta in domeniul tamplariei lemn sau PVC, constituie avantaj dar nu este obligatorie. Oferim: Salariu atractiv si stabil + bonus; mediu de lucru placut, bazat pe respect; pregatire profesionala; transport asigurat. Asteptam CV-ul dvs. la email: , mesaj SMS sau Whattup la

  • 45

    Consultant vânzări directe

    Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!

  • 18

    Angajam agenti vânzări teren

    Angajam agenti vânzări teren fara experiență. Cerinte: Permis de conducere categoria B. Ce oferim: - salariu fix + bonusuri din vanzari; - vacante platite de firma; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - program flexibil; - posibilitatea de avansare. Detalii la telefon _ Drobeta-Turnu Severin

  • 10

    Reprezentant vanzari

    Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.

  • 3

    Angajam reprezentant vanzari

    ELKOPLAST ROMANIA SRL cu sediul in Giroc, distribuitor al recipientelor de colectare selectiva a deseurilor, aflat într-o dezvoltare dinamică, cauta coleg colega reprezentant vanzari. Tipul muncii: Full Time (Luni - Vineri 08:00-17:00), Descrierea jobului: Mentinerea partenerilor existenti si identificarea noilor clienti Edificarea de relații pe termen lung Intocmirea ofertelor tehnico-financiare Vanzarea produselor din portofoliu Monitorizarea continua a pietei Preponderent activitate de birou Organizarea si evidenta livrarilor, arhivarea documentelor Cerinte: Minim studii medii Cunoștințe temeinice MS Windows & Office Deschidere și capacitate de a învăța, dorinta de a dobândi experiența profesională Abilitatea de a lucra atat indepent cat si in echipa Spirit de echipa Comportament încrezător, abilități excelente de comunicare Engleză nivel mediu Experienta in vanzari constituie un avantaj Beneficii garantate: Instruire continua in specificul activitatii Salariu competitiv (fix + comision) Telefon mobil Oportunități de dezvoltare profesională Rugam transmiterea CV-urilor la adresa:

  • 10

    Reprezentant vanzari instalatii termice si sanitare

    CRITERII DE SELECȚIE Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Cunoştinţe de engleză Candidatul Ideal - Experienta in vanzari si prospectarea pietei (constituie avantaj); - Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate; - Abilitati de negociere, comunicare, prezentare si amabilitate in relatii cu clientii; - Spirit de echipa cu capacitatea de a lucra autonom; - Permis de conducere categoria B - Experienta in domeniul instalatiilor (constituie avantaj) Descrierea jobului Responsabilitati: - Gestionarea portofoliului de clienti existenti; - Cresterea numarului de clienti noi; - Punerea in aplicare a politicii comerciale a companiei pentru promovarea si imbunatatirea prezentei in zona alocata a produselor comercializate; Beneficii: - Program de lucru intr-un singur schimb; - Salariu + bonusuri din vanzari - Laptop + telefon de serviciu - Lucrul intr-o echipa in plina formare Locul de munca este în Iasi Descrierea companiei Magazin/Depozit de instalatii termice, sanitare, ventilatie, climatizare, electrice. Service centrale termice pe gaz si lemne. Garanţia unei munci bine făcute. Firma cu o vechime de 10 ani in domeniul instalatiilor termice si sanitare. Acoperire nationala, Ne marim echipa! Vanzari de materiale si echipamente pentru instalatii termice si sanitare, Activitatea principala se desfasoara din birou si deplasare la client in cazul implicarii in proiecte!

Salvează căutarea