Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2021-04-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Promovat
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări, cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr ZERO SAPTE PATRU OPT OPT SASE CINCI SAPTE PATRU NOUA
-
Patrizia Jewelry (insula bijuterii) angajeaza consultant in vanzari full time in locatia Iulius Mall Timisoara. Ne dorim o persoana sociabila si dinamica, experienta in vanzari constituie un avantaj. Contract pe perioadă nedeterminată Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor Pentru informatii suplimentare contactati-ne la telefon sau prin email. Alatura-te echipei noastre!
-
Cautam colaboratori in domeniul financiar,full time sau part time, cursurile sunt oferite de companie,nu necesita experienta
-
Descrierea postului: Deplasare in aria de responsabilitate pe teritoriul romaniei pentru a identifica oportunitati de vanzare in vederea incheierii de contracte; Se subordoneaza managerului general de vanzari; Transmite lead-ul managerului general de Vanzari; Transmite zilnic rapoarte de activitate ; Intocmeste baza de date ; Intocmeste rapoarte de cocurenta; Beneficii: Salariu fix; Se asigura cheltuieli de deplasare (masa,cazare,combustibil pe teritoriul Romaniei; Se asigura masina,laptop, telefon de serviciu; Motivarea suplimentara a vanzarilor se va asigura in functie de volumul acestea si se acorda dupa incheierea perioadei de proba. Cerinte: Studii superioare; Abilitati de comunicare excelente; Permis de conducere categoria B; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj; Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate
-
Poți avea un venit suplimentar între 500-4000Ron în functie de implicarea ta. Multinațională de tip IFN avem disponibile contracte colaborare pentru consultanți de credit: Contract de colaborare de tip PFA Munca se desfășoară în 80% pe teren Persoana responsabila cu publicitatea zonei unde activează,încasarea clienților și întocmirea documentelor necesare acordarii creditelor. Bonusuri din încasări și vânzări Program de lucru part-time sau full-time Posibilitatea de avansarea în cadrul companiei Programul Luni-Vineri:
-
Candidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B (avantaj) Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
-
NU ESTE NECESARA EXPERIENTA! CU SIGURANTA VEI FACE PARTE DIN ECHIPA NOATRA DACA: -ai abilitai de comunicare -esti o persoana pozitiva -punctualitatea si seriozitatea te caracterizeaza -detii permis de conducere categoria B si masina personala ITI OFERIM: -salariu atractiv cu bonusuri foarte motivante - priogram flexibil -training gratuit - jobul presupune activitati de teren Asteptam sa ne cunoastem! Lasati mesaj cu numele complet si nr dvs. de telefon!
-
Esti dornic sa faci parte din echipa noastra? Nu e nevoie sa ai experienta dar am aprecia daca ai mai lucrat pentru un brand sportiv , dorim sa ai permis de conducere, masina proprie si o firma PFA sa putem colabora. Salariu atractiv si un mediu placut de lucru. Te rugam sa ne contactezi doar daca ai intre 25-40 ani si esti din zona Cluj.multumesc.
-
#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Ți-ar plăcea să ai grijă ca toți clienții să aibă parte de cea mai plăcută experiență în magazinul nostru? Ai spune despre tine că ești omul potrivit să te ocupi cu atenție de manipularea, depozitarea și aranjarea lucrurilor pe rafturi? În plus, ești o persoană care pune mare preț pe ordine și curățenie? Ce vei face: Clientul este musafirul tău preferat, așa că ești aproape de el cu bunăvoință și îndemânare ori de câte ori are nevoie de un sfat, de o soluție sau de o mână de ajutor; Magazinul este a doua ta casă, deci cunoști ordinea lucrurilor pe rafturi cel puțin la fel de bine cum o știi pe cea din debaraua ta; Nu doar că o cunoști, dar chiar îți place să notezi într-un inventar ce lucruri ai, câte și valoarea lor; Tratezi cu multă atenție produsele înainte și după ce le găsești locul potrivit pe raft, la fel cum ai face cu cheile de la casa ta; Ești un exemplu atunci când vine vorba de ordine și curățenie. Care este următorul pas: Aplică pentru acest post și hai să ne cunoaștem. Dacă îți face cu ochiul ceea ce îți oferim, îți place să interacționezi cu oamenii și, în plus, ai vrea să ai în grija produsele din magazinul Leroy Merlin, #CarieraTa este pe punctul să devină ceea ce ți-ai dorit dintotdeauna un succes!
-
ANUNT AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -agent de vanzari VANSELL (negociere, contactare clienti noi, comenzi, facturare, livrare si incasare ) -ofertare facturare livrare incasare la clienti conform rutelor planificate, cu deplasare in tara. Actioneza in sensul dezvoltarii afacerii companiei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national
-
Ne mărim echipa departamentului de vânzări. Dacă ești o persoană ambițioasă, dornică de afirmare, sociabilă, comunicativă, și ai experiență în vânzări, ești candidatul potrivit! Ce iți oferim noi? - Program flexibil - Seriozitate - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finanțare 24 luni de activitate, in funcție de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional
-
Media Credit srl cauta partener/colaborator sau partenera/colaboratoara pentru dezvoltare firma de brokeraj in domeniu financiar, credit ipotecar si de nevoie persoanala. Media Credit srl are experienta de mai mult 20 ani de zile total preluata in Italia. Compani doreste sa pornesc din o singur sediu si de acolo deschidere mai multe sedii in diferite orase din tara. Media Credit srl are contracte de colaborare cu multe bancii pentru aprovijonarea comisionilor. Prin aceste contracte Compania ofera toate tipurii de credite ipotecar, credite pentru prima casa si credite pentru nevoia personala. Pentru inceput Media Credit srl cauta o persoana care doreste sa obtine rezultate in domeniu bancar cu sau fara experiente in domeniu financiar important sa aibe multa vointa de ajunje cit mai repede a la numit rezultate in terminii de clientii si castigul. Sa garanteaza cursuri de traning. Sa garanteaza crestere economic si eventual de deveni partener pe biroul proprie. Sa garantez cele mai inailte comision ca sa ofera in piata. Sa cere si sa ofera seriozitate maxima. Pentru mai multe informatii raspundeti prin mesaj si lasati numele si numerul de telefon, in cel mai scurt timp vor fii contactat.
-
Sunt în căutarea unei persoane motivate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de asistent în asigurări. Daca doresti să iti dezvoltați o carieră într-un mediu dinamic și prietenos si să câștigi un venit suplimentar în timpul tău liber, atunci sunt interesat să te cuonsc mai bine. Vei putea sa lucrezi de oriunde, in funcție de programul tău. Poti face acest mini job chiar pe langa un alt job. Ce se cere? - diploma BAC, - atitudine pozitiva, - abilități de planificare, organizare şi prioritizare - rezistenta la refuz, - tenacitate, - entuziasm şi motivație; - experiența în vânzare si sau asigurari constituie un avantaj. - perseverenţă în atingerea obiectivelor; - responsabil a. Ce oferim? - oportunitatea de a vă dezvolta o carieră într-un domeniu în creștere constantă, - castiguri financiare functie de implicare dar si dezvoltare profesionala, - platforma de educare si emitere polita performanta, - traininguri de dezvoltare profesională și personală - produse de asigurare exclusive, - cursuri de instruire si dezvoltare personala in tara si strainatate. - plata din comisioane - suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes - posibilitate de a avansa în carieră și a-ți crea propria afacere Nu ratați această oportunitate de a vă construi o carieră de succes în industria asigurărilor!
-
Se cauta un colaborator pe partea de asigurari. Ce se cere? - minim 12 clase, - atitudine pozitiva, - rezistenta la refuz, - entuziasm şi motivație; - experiența în vânzare si sau asigurari constituie un avantaj. - responsabil a. Ce oferim? - oportunitatea de a vă dezvolta o carieră într-un domeniu în creștere constantă, - castiguri financiare functie de implicare dar si dezvoltare profesionala, - platforma de educare si emitere polita performanta, - traininguri de dezvoltare profesională și personală - produse de asigurare exclusive, - cursuri de instruire si dezvoltare personala in tara si strainatate. - plata din comisioane - suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes
-
Angajam agenti de vanzari in domeniul editorial,persoane cu o atitudine pozitiva, abilitati de relationare si comunicare cu clientii, avand dorinta de a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor.Oferim pachet salarial atractiv + bonusuri,training gratuit si evolutie profesionala.0765245058
-
Consultant de Credit, full time part time, regim colaborare! Vânju Mare, Cujmir, Baia de Arama, Orsova, Strehaia! Informații suplimentare de Luni-Vineri, 9-18!
-
TEC-VG, brandul pentru asigurarea confortului și securității căminului tău, selectează Freelanceri colaboratori pentru dezvoltarea de noi proiecte integrate de dezvoltare și marketing. Cei interesați pot transmite o scrisoare de intenție, care să conțină o scurtă prezentare vis-a-vis de expertiza personală și tipurile de proiecte în care ar dori să se implice. Se asigură încadrarea juridică a colaborării. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau e-mail, Tel. 0348402616.
-
Groupama Asigurari cauta colegi pentru job part-time din tot judetul Covasna. Cerinta minima este liceul. Pot fi si pensionari. AStept CV-uri pe adresa Nu raspund pe messenger.
-
Companie de top din domeniul asigurarilor angajeaza part-time fara program fix, consultanti. Pot fi si pensionari. Cerinta minima este liceul. Astept CV-uri pe adresa