Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 9

    Freelancer colaborator Total Electroconstruct VG SRL

    TEC-VG, brandul pentru asigurarea confortului și securității căminului tău, selectează Freelanceri colaboratori pentru dezvoltarea de noi proiecte integrate de dezvoltare și marketing. Cei interesați pot transmite o scrisoare de intenție, care să conțină o scurtă prezentare vis-a-vis de expertiza personală și tipurile de proiecte în care ar dori să se implice. Se asigură încadrarea juridică a colaborării. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau e-mail, Tel. 0348402616.

  • 7

    Angajam consultant vanzari

    Ada Master Grup SRL, firmă ce activează în domeniul construcțiilor, respectiv sisteme de învelitori și termosisteme, angajează consultant vânzări, zona Roman și Târgu Neamț. CANDIDATUL IDEAL: Dinamic și dornic să învețe lucruri noi; Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren; Bun negociator, convingător, bine organizat; Experiență anterioară în domeniul materialelor de construcții; Orientare către obiective și abilitatea de a atrage și depăși cotele de vânzări; Cunoștințe operare PC: Word, Excel, Outlook etc. RESPONSABILITĂȚI: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei; Analizarea cerințelor potențialilor beneficiari; Particularizarea ofertei de produse și servicii pentru fiecare potențial beneficiar; Negocierea și încheierea contractelor; Asigurarea serviciilor de consultanță pre și post vânzare pentru beneficiari; Efectuarea de prezentări de produse, prezentări tehnice și demonstrații, unde este cazul; Participare intensă și activă la realizarea obiectivelor calitative și cantitative ale echipei la atingerea targetului de vânzări; Urmărirea derulării și finalizării contractelor; Întocmirea rapoartelor de activitate. BENEFICII: Program flexibil; Cursuri și programe de training periodice; Salariu competitiv (3.300 - 10.000 lei); Mașină de serviciu, laptop, telefon mobil; Echipă profesionistă.

  • 21

    Agenti vanzari

    Angajam agenti de vanzari in domeniul editorial,persoane cu o atitudine pozitiva, abilitati de relationare si comunicare cu clientii, avand dorinta de a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor.Oferim pachet salarial atractiv + bonusuri,training gratuit si evolutie profesionala.0765245058

  • Laborator dentar digital angajeaza - Reprezentant vanzari

    Laborator dentar digital angajeaza - Reprezentant vanzari Candidatul Ideal : - minim studii medii; - abilitati de comunicare dezvoltate; - seriozitate si responsabilitate; - usurinta in adaptarea la situatiile aparute; - capacitate ridicata de munca si conducere a autovehiculului; - dorinta de a invata; - cunostinte din domeniul dentar constituie avantaj. Descrierea jobului : - planifica si organizeaza propria activitate cu scopul de a indeplini responsabilitatile jobului; - viziteaza medicii stomatologi pentru prezentarea ofertei laboratorului nostru; - pastreaza o buna legatura cu medicii stomatologi din aria geografica arondata; - viziteaza medicii stomatologi colaboratori pentru preluarea amprentelor si a lucrarilor dentare; - trimite amprentele si lucrarile preluate de la medicii stomatologi catre laborator; - livreaza catre medicii stomatologi lucrarile dentare efectuate de laborator, facturi si cartificate de garantie si conformitate; - incaseaza facturile emise de laborator catre medicii stomatologi parteneri; - colecteaza informatii despre situatia concurentiala din piata si propune actiuni specifice zonei si clientilor din portofoliu.

  • Angajam consilier vanzari Mathaus

    Candidatul Ideal Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic) - Abilitati foarte bune de comunicare - Ablitati de analiza si organizare. Descrierea jobului Responsabilitati: -Asigura interfata magazinului cu clientii; -Consiliaza clientii in vederea alegerii produselor potrivite in functie de necesitatile acestora; -Isi ofera solicitudinea pentru orice cerinta a clientului care tine de contextul comercial (informatii, incasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de functionare la sculele cumparate, completare certificate de garantie, etc) Oferta (bonusuri, beneficii): -Pachet salarial motivant; -Mediu de lucru profesionist; -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus. Descrierea companiei MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experienţa de peste 20 de ani a companiei la dispoziţia tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puşi pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuinţe sau de construcţia şi amenajarea de spaţii de locuit, depozitare, clădiri de birouri şi unităţi de producţie. Ofertele de produse şi servicii de suport sunt prezentate într-un format inovator, adaptat cerinţelor clienţilor. Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."

  • 15

    Angajam agent vanzari -solutii umbrire - Cluj

    Angajam agent vanzari, in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, rulouri si copertine. Responsabilitati: dezvoltarea portofoliului de clienti , ofertare si vanzarea produselor companiei. Condusul autoturismelor firmei. Cerinta OBLIGATORII: detinere permis categoria B si experienta de condus, experienta in domeniul tamplariei lemn sau PVC, constituie avantaj dar nu este obligatorie. Oferim: Salariu atractiv si stabil + bonus; mediu de lucru placut, bazat pe respect; pregatire profesionala; transport asigurat. Asteptam CV-ul dvs. la email: , mesaj SMS sau Whattup la

  • 5

    Angajam reprezentant vanzari

    ELKOPLAST ROMANIA SRL cu sediul in Giroc, distribuitor al recipientelor de colectare selectiva a deseurilor, aflat într-o dezvoltare dinamică, cauta coleg colega reprezentant vanzari. Tipul muncii: Full Time (Luni - Vineri 08:00-17:00), Descrierea jobului: Mentinerea partenerilor existenti si identificarea noilor clienti Edificarea de relații pe termen lung Intocmirea ofertelor tehnico-financiare Vanzarea produselor din portofoliu Monitorizarea continua a pietei Preponderent activitate de birou Organizarea si evidenta livrarilor, arhivarea documentelor Cerinte: Minim studii medii Cunoștințe temeinice MS Windows & Office Deschidere și capacitate de a învăța, dorinta de a dobândi experiența profesională Abilitatea de a lucra atat indepent cat si in echipa Spirit de echipa Comportament încrezător, abilități excelente de comunicare Engleză nivel mediu Experienta in vanzari constituie un avantaj Beneficii garantate: Instruire continua in specificul activitatii Salariu competitiv (fix + comision) Telefon mobil Oportunități de dezvoltare profesională Rugam transmiterea CV-urilor la adresa:

  • Reprezentant vanzari

    Societate comerciala cauta pentru angajare reprezentant vanzari, in orasul Vatra Dornei, in domeniul sistemelor de acoperișuri. Angajatul ideal trebuie sa posede permis de conducere cat B, sa fie un bun negociator, sa stabilesca dialoguri constructive cu clienții, experiența constituie un avantaj. Se va porni de la salarul de baza, plus commision din vânzări. Posibilitate de dezvoltare pe acest sector de activitate. Pentru detalii ne puteți contacta la nr de telefon si pt cv uri pe adresa de e-mail

  • 10

    Reprezentant vanzari instalatii termice si sanitare

    CRITERII DE SELECȚIE Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Cunoştinţe de engleză Candidatul Ideal - Experienta in vanzari si prospectarea pietei (constituie avantaj); - Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate; - Abilitati de negociere, comunicare, prezentare si amabilitate in relatii cu clientii; - Spirit de echipa cu capacitatea de a lucra autonom; - Permis de conducere categoria B - Experienta in domeniul instalatiilor (constituie avantaj) Descrierea jobului Responsabilitati: - Gestionarea portofoliului de clienti existenti; - Cresterea numarului de clienti noi; - Punerea in aplicare a politicii comerciale a companiei pentru promovarea si imbunatatirea prezentei in zona alocata a produselor comercializate; Beneficii: - Program de lucru intr-un singur schimb; - Salariu + bonusuri din vanzari - Laptop + telefon de serviciu - Lucrul intr-o echipa in plina formare Locul de munca este în Iasi Descrierea companiei Magazin/Depozit de instalatii termice, sanitare, ventilatie, climatizare, electrice. Service centrale termice pe gaz si lemne. Garanţia unei munci bine făcute. Firma cu o vechime de 10 ani in domeniul instalatiilor termice si sanitare. Acoperire nationala, Ne marim echipa! Vanzari de materiale si echipamente pentru instalatii termice si sanitare, Activitatea principala se desfasoara din birou si deplasare la client in cazul implicarii in proiecte!

  • Angajam reprezentant vanzari sisteme de acoperișuri

    Societate comerciala angajează pentru un nou punct de lucru din orașul Vatra Dornei, reprezentant vanzari, cu domeniul de activitate vânzarea acoperisurilor metalice, ferestre de mansarda, sisteme pluviale, folii anticondens. Angajatul ideal sa locuiască in oras sau în imprejurimi, sa detina permis de conducere cat B, sa fie deschis la dialog, sa fie un bun negociator. Se va oferi pentru inceput salar de baza plus comision din vanzari, cu posibilitate de dezvoltare. Pentru mai multe detalii sunati la nr de telefon , iar pt cv uri

  • 24

    SC GLIANA IMPEX SRL Angajeaza Agent de vanzari cu deplasare in tara

    ANUNT AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -agent de vanzari VANSELL (negociere, contactare clienti noi, comenzi, facturare, livrare si incasare ) -ofertare facturare livrare incasare la clienti conform rutelor planificate, cu deplasare in tara. Actioneza in sensul dezvoltarii afacerii companiei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national

  • Agent telesales limba romana - call center (outbound)

    Esti o persoana amabila si descurcareata? Vrei sa inveti lucruri noi? Accepta provocarea si vino in echipa noastra! Agent telesales (call center) Contactează telefonic clienti din anumite zone, promovează oferta și serviciile companiei în vederea atingerii obiectivelor de vânzări. Cautam persoane energice, perseverente, dornice de stabilitate la locul de munca pentru pozitia de agent telesales in limba romana, pentru promovare & vanzare de bunuri si servicii. Iti oferim un loc de munca stabil, cursuri de formare pentru cei fara experienta in domeniu, un salariu fix plus castiguri substantiale in functie de competentele dobandite, un mediu de lucru placut si organizat cu toate instrumentele necesare pentru a face performanta. Cerinte: cunostinte medii de calculator; constituie un avantaj experienta in domeniul Customer Care; orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii; excelente abilitati de comunicare, atitudine pozitiva; Beneficii: training si formare continua la locul de munca; program de lucru de luni pana vineri; mediu profesionist de lucru; posibilitatea de a se dezvolta in cariera; contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; pachet salarial plus bonusuri de performanta si alte premii. Nu se lucreaza remote!!!

  • Angajam Manger de Echipa

    Candidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj); Disponibilitatea pentru deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B (avantaj) Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.

  • 49

    Secretara 6800 lei

    Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri

  • 5

    Angajam agent comercial

    Societate comerciala pe acțiuni angajează agent comercial pentru zona Argeș-Vâlcea. Programul de lucru este luni-vineri 8-16. Nu se lucrează în zilele când sunt sărbători legale. Se oferă condiții de lucru avantajoase, salariu de baza +comision, tichete de masa , prime de Sărbători, concediu de odihna minim 21 zile în funcție de vechimea în munca. Relaţii suplimentare pot fi obținute la telefon - Marian.

  • 24

    Agent vanzari Consultant bancar

    Oportunitate de angajare! Institutie financiar-bancara, cauta CONSULTANTI BANCARI pentru echipa de vanzari directe din Ploiesti! Oferim: Contract Individual de Munca; Program 09:00-17:30, luni-vineri; Pachet salarial motivant: Salariu fix + Bonus lunar; Training de specialitate (nu este necesara experienta in domeniu sau in munca); Cerinte minime: diploma de BAC. Trimite-ne CV-ul tau la adresa si hai sa discutam!

  • 10

    Angajam vanzator piese auto provenite din dezmembrari

    DezAlex Autoserv SRL anjajeaza vanzatori piese auto provenite din dezmembrari auto. Activitati principale: - preluarea clientilor, promovarea produselor si vanzarea acestora; - Asigura, la telefon suport tehnic pentru clienti. Va raspunde la telefon si va prelua clienti, oferind informatii despre produsele cerute, va vinde produsul respectiv anuntand departamentul de gestiune despre vanzare, care va prelua informatia.

  • 19

    Consultant financiar full part time

    Descriere&Cerințe: Beneficii: * Program flexibil: îți poți stabili programul de lucru in funcție de tine și de clienți * Training-uri și programe de dezvoltare: va oferim un program de dezvoltare profesională concepute pt îmbunătățirea abilitaților * Câstiguri pe măsura: vei fi recompensat financiar pe măsura efortului depus Ești colegul ideal dacă: * Ești conștient de faptul ca pentru a avea succes e nevoie de perseverenta și disciplina * Ești comunicativ și deschis in a cunoaște oameni noi * Cauți un mediu armonios și colectiv plăcut * Dorești sa te dezvolți si sa-ți dai propria valoare * Ai abilitați de comunicare și îți dorești sa Cunoști oameni noi * Esti disciplinat și perseverent, deoarece sunt calități cheie in acest domeniu Condiție minima necesară: diploma de bac. Genul de job in care te afirmi, ai un program flexibil, ești remarcat și plătit pe măsura eforturilor tale. Alatura-te echipei!

  • 1

    Consultant Vanzari

    Buna, Suntem in cautarea unor persoane energice, motivate, care sunt dornice sa faca performanta in domeniul vanzarilor Clientul nostru este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicatii, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente. De ce ai fi potrivit pentru aceasta pozite? Cautam o persoana: - Asumata, cu dorinta de afirmare si o viziune concreta - Cu abilitati de vanzare, negociere si buna comunicare - Serioasa, proactiva si cu spirit de echipa - Dorinta de dezvoltare continua - Inclinare si deschidere spre tehnologie domeniul digital Beneficii - salar de baza motivant - bonusuri in functie de targetul de vanzari - tichete de masa Cerinte - minim 6 luni experienta in domeniul vanzarilor - nivel de educatie standard diploma de bacalaureat

  • 15

    Consilier Vanzare Targu Mures Leroy Merlin

    #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Ți-ar plăcea să ai grijă ca toți clienții să aibă parte de cea mai plăcută experiență în magazinul nostru? Ai spune despre tine că ești omul potrivit să te ocupi cu atenție de manipularea, depozitarea și aranjarea lucrurilor pe rafturi? În plus, ești o persoană care pune mare preț pe ordine și curățenie? Ce vei face: Clientul este musafirul tău preferat, așa că ești aproape de el cu bunăvoință și îndemânare ori de câte ori are nevoie de un sfat, de o soluție sau de o mână de ajutor; Magazinul este a doua ta casă, deci cunoști ordinea lucrurilor pe rafturi cel puțin la fel de bine cum o știi pe cea din debaraua ta; Nu doar că o cunoști, dar chiar îți place să notezi într-un inventar ce lucruri ai, câte și valoarea lor; Tratezi cu multă atenție produsele înainte și după ce le găsești locul potrivit pe raft, la fel cum ai face cu cheile de la casa ta; Ești un exemplu atunci când vine vorba de ordine și curățenie. Care este următorul pas: Aplică pentru acest post și hai să ne cunoaștem. Dacă îți face cu ochiul ceea ce îți oferim, îți place să interacționezi cu oamenii și, în plus, ai vrea să ai în grija produsele din magazinul Leroy Merlin, #CarieraTa este pe punctul să devină ceea ce ți-ai dorit dintotdeauna un succes!

Salvează căutarea