Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Persoane Disponibil din: 2022-12-04

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 19

    Angajez personal pentru functionar administrativ - asistent brokeraj asigurari cu fractiune de norma

    Precizari pentru profil candidat: - pe langa pensionari, angajam si persoane cu 5 ani inainte de pensionare sau persoane cu varsta care depasesc 45 ani, cu norma intreaga sau fractiune de norma, precum si absolventi facultatte sau liceu, in primul an, dupa absolvire, care s-au inregistrat la somaj in cautarea unui loc de munca cu norma intreaga sau fractiune de norma, inclusiv studenti part-time. Conditiile necesare: - cunostinte privind operarea pe calculator; - abilitati de comunicare si relationare cu clientii; - integritate morala; - dorinta de a invata lucruri noi; Avantajele postului: - flexibilitate in program (de preferat intre orele 13-18); - salariu negociabil; - conditii de mediu confortabile cu munca de birou; - stabilitate privind continuitatea activitatii. Se poate aplica pentru post transmitand CV-ul pe adresa de mail: sau informatii suplimentare la numarul de telefon .

  • Reprezentant Vanzari

    Echipa de vanzari a Agri Terenuri SA, societate care activeaza in domeniul agribusiness, cauta un nou coleg, cu permis de conducere categoria B, pentru rolul de Reprezentant Vanzari, terenuri agricole. Dacă e cineva interesat sa se dezvolte profesional alături de noi, așteptăm CV.ul pe adresa: Candidatul Ideal: - Atitudine pozitiva, activa, cu putere de convingere, bun negociator, cu abilitati de comunicare si relationare, detinator al unui permis de conducere categoria B. -Prezinta un avantaj experiența in agribusiness. Descrierea jobului: - Intermedierea tranzactiilor de terenuri agricole; -Extinderea portofoliului de clienți ai firmei prin atragerea de noi clienți; - Gestionarea portofoliului de clienti existenti; - Promovarea ofertelor companiei, în conformitate cu politica firmei; - Urmarirea realizarii planului de vanzari; - Identificarea oprtunitatilor de crestere a vanzarilor prin analiza pietei si a potentialilor clienti; - Completarea zilnica a rapoartelor de activitat. Locatia :-Bucuresti, sector 2 langa Mega Mall. Program Full time, L-V 9-18( o ora pauza de masa).

  • 1

    Operator telefonic agent de vanzari cu experienta

    Descriere Suntem o companie internationala care se ocupa de telemarketing (vanzari DRTV si reclame prin canale TV). Oferim produsele noastre printr-o varietate de canale media (TV, ziare, internet), Compania noastra se extinde acum mult pe departamentul romanesc (Apeluri de iesire, intrari ). Ce oferim: -munca la domiciliu extrem de comoda,full time ,part time 6-8 ore -salar fix+bonus din vanzari -munca intr o echipa mutinationala -treininguri gratuite -salar atractiv Cerinte Ce cerem angajatilor: -calculator propriu si conexiune la internet -headset propriu -cunoasterea limbii romane la nivel avansat -abilitati bune de comunicare in relatii cu clientii -experienta in vanzari poate constitui un avantaj Vă rog să atașați cv-ul sau sunați la numarul de tel.

  • 2

    Nu te mai ajungi cu banii? Noi suntem solutia. Castiguri suplimentare

    Recrutam consultanti credite pe P.F.A sau cu C.I.M, posibilități de promovare, program flexibil, venituri incepand de la 1000 lei pe luna. Postul este doar ptr. ZONELE : OBOR, COLENTINA, TEI, PIPERA, VOLUNTARI, AFUMATI, STEFANESTII de JOS, STEFANESTII de SUS, PETRĂCHIOAIA, GANEASA, MOARA DOMNEASCA, PASAREA, NUCI,LIPIA.

  • 9

    Consultant de credite part time

    Vrei sa castigi un venit suplimentar? Te vrem in echipa noastra! Easy Asset Management este o Instituție Financiara Nebancara fondata in anul 2005, care activeaz in 6 tari: România, Bulgaria, Polonia, China, Macedonia si Ucraina, in prezent, compania este unul dintre liderii de piata in industria de credite rapide din Europa Centrala si de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. in Romania, sub marca iCredit, compania detine un portofoliu in valoare de peste 12 milicane de euro, lar echipa din tara noastr este format din peste 1.000 de profesionisti, care activeaz in biroul central din Bucuresti si in cele peste 100 de biouri din intreaga tara. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta, sex, studii sau experient . Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotile curente, produse si servicii noi. Alte informații Care sunt beneficile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult, totul depinde de tine, iti faci singur programul de lucru ,beneficiezi de credite in conditi exclusive, avantajoase, te poti dezvolta profesional in cadrul companiei.Esti ajutat sa ti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. Cautam consultanti de credit pentru Bucuresti sector 2, Afumati, Voluntari, Stefanestii, Gradistea, Piteasca, Moara Vlasiei

  • 4

    Consultant de credit Braila

    Suntem in căutarea unui coleg entuziasmat și proactiv pe postul de consultant de credit in cadrul companiei Icredit Braila. Poți avea un venit suplimentar între 500-4000Ron în functie de implicarea ta. Multinațională de tip IFN avem disponibile contracte colaborare pentru consultanți de credit: Contract de colaborare de tip PFA. Atributii: Consilierea clienților cu comportament de plată inadecvat, în vederea dezvoltării unui obicei de plată sănătos. Negocierea termenelor de plată și monitorizarea respectării acestora. Redactarea documentelor și semnarea acestora cu clienții, ca urmare a înțelegerilor de plată negociate și a cererilor de credite. Munca se desfășoară în 80% pe teren Persoana responsabila cu publicitatea zonei unde activează,încasarea clienților și întocmirea documentelor necesare acordarii creditelor. Bonusuri din încasări și vânzări Program de lucru part-time sau full-time Posibilitatea de avansarea în cadrul companiei Program Luni-Vineri.

  • 1

    Colaborare

    Transformă-ți pasiunea pentru comunicare într-o carieră de succes în asigurări MLM! Fii arhitectul propriei tale reușite financiare și construiește-ți propriul imperiu într-o industrie în plină expansiune. Alătură-te echipei noastre și descoperă libertatea financiară pe care o meriți cu fiecare conexiune pe care o faci. Alege să fii liderul propriului tau destin! #Oportunitate #MLM #Asigurări Date contact E-mail

  • 11

    Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală

    Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.

  • 7

    Agent Vanzari Teren

    Agent Vanzari Teren - Persoane Fizice RCS&RDS Candidatul Ideal - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune; - traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj); - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati de comunicare; Descrierea jobului Responsabilitați si beneficii: - prezentarea si promovarea serviciilor companiei către persoanele fizice - prospectarea pietii si identificarea de noi clienti - negocierea si incheierea de contracte ; - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca; - bonusuri in functie de performanta; - posibilitate de evolutie profesionala. Descrierea companiei RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti operatori de servicii integrate de comunicatii din regiune, furnizand servicii sub brandul Digi in Romania, Ungaria, Spania si Italia. In prezent, compania este lider in Romania pe piata segmentului de servicii de televiziune prin cablu si satelit, sub brandul Digi TV, de servicii de internet, sub brandul Digi Net, dar si un furnizor alternativ de servicii de telefonie fixa, Digi Tel si telefonie mobila, Digi Mobil, care este in continua crestere si dezvoltare. Compania detine singura televiziune de stiri din Romania in format full HD, Digi24 HD, cu 8 statii regionale, 4 canale de sport, Digi Sport 1, 2, 3 si 4, un canal de filme Pay-TV, Digi Film, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life si Digi Animal World, un canal de muzica, Utv, 5 posturi de radio: DIGI FM, Pro FM, INFO PRO, MUSIC FM si DANCE FM. Mai multe detalii în privat sau la numărul de telefon Punct de lucru Galati

  • Sales Assistant Cluj

    Candidatul ideal Arata-ne ce te diferentiaza pe tine de ceilalti! Daca esti in cautarea unei cariere in retail, daca iti plac sneakersii, daca iti doresti o crestere profesionala sigura, daca iti plac provocarile, atunci SPORT VISION BUZZ este viitorul tau! Cautam Sales Assistant Casier Visual Merchendiser pentru magazinele noastre! VINO sa faci parte din echipa SPORT VISION! CERINTE: Pasiune pentru fashion, pentru sneakersi, pentru placerea de a lucra intr-un mediu dinamic; Cu sau fara experienta profesionala; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Capacitate de organizare si prioritizare; Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate; RESPONSABILITATI: Servirea clientilor magazinului in conformitate cu standardele SPORT VISION BUZZ; Intampinarea clientilor la intrarea in magazin si oferirea de suport permanent; Promovarea si vanzarea produselor companiei; Activitati in depozit: aranjare, alarmare, pretuire; Verificarea preturilor produselor existente pe raft. ITI OFERIM: Salariu competitiv; Bonusuri motivante; Concursuri interne; Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; Program de lucru flexibil; Sansa de a promova; Dezvoltare personala si profesionala prin traininguri diverse; Reducere la produsele comercializate; Un loc de munca sigur intr-o companie internationala de succes.

  • 9

    Reprezentant vanzari

    Societate comerciala cu sediul in Galati, str. Ștefan cel Mare nr. 2 angajează: REPREZENTANT VANZARI Responsabilitati principale: - Respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru aplicabile; - Realizarea indicatorilor lunari de vanzari conform targetului comunicat; - Menținerea unei bune relații cu clienții din portofoliu, pentru fidelizarea acestora - Promovarea continuă a produselor companiei; Cerinte: - Studii medii/studii superioare, cursuri vanzari - Abilitati de comunicare si relationare - Abilitati de planificare si organizare - Orientare catre client si rezultat - Cunostinte operare PC, Office - Prezenta placuta, atitudine profesionala Experiență în domeniu - comerț cu mobilier și decorațiuni - constituie avantaj Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial motivant, bonusuri in functie de performanta; - mediu de lucru provocator si dinamic; - posibilitatea dezvoltarii carierei.

  • 3

    Oportunitate- -Afacere la cheie ,,Broker in Asigurari ,,

    Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr ZERO SAPTE PATRU OPT OPT SASE CINCI SAPTE PATRU NOUA

  • 1

    Sales Assistant Bucuresti

    Candidatul ideal Arata-ne ce te diferentiaza pe tine de ceilalti! Daca esti in cautarea unei cariere in retail, daca iti plac sneakersii, daca iti doresti o crestere profesionala sigura, daca iti plac provocarile, atunci SPORT VISION BUZZ este viitorul tau! Cautam Sales Assistant Casier Visual Merchendiser pentru magazinele noastre! VINO sa faci parte din echipa SPORT VISION! CERINTE: Pasiune pentru fashion, pentru sneakersi, pentru placerea de a lucra intr-un mediu dinamic; Cu sau fara experienta profesionala; Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi; Capacitate de organizare si prioritizare; Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate; RESPONSABILITATI: Servirea clientilor magazinului in conformitate cu standardele SPORT VISION BUZZ; Intampinarea clientilor la intrarea in magazin si oferirea de suport permanent; Promovarea si vanzarea produselor companiei; Activitati in depozit: aranjare, alarmare, pretuire; Verificarea preturilor produselor existente pe raft. ITI OFERIM: Salariu competitiv; Bonusuri motivante; Concursuri interne; Tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; Program de lucru flexibil; Sansa de a promova; Dezvoltare personala si profesionala prin traininguri diverse; Reducere la produsele comercializate; Un loc de munca sigur intr-o companie internationala de succes.

  • 115

    Consultant vanzari - limba română

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • reprezentant vânzări

    Compania MOVIEANDART angajam reprezentant vânzări Responsabilități: - identificarea noilor clienti, construirea și menținerea bunei colaborări pe termen lung - atingerea obiectivelor de vânzări - identificarea nevoilor clientilor si consiliere profesională - pregătirea rapoartelor și analize Cerințe: - 2-3 ani experiență în vânzări B2B - permis de conducere categoria B - capacitatea de a asculta și de a răspunde rapid nevoilor clienților - capacitatea de a planifica și organiza timpul de lucru Oferim: - angajare permanentă, stabilă în baza unui contract de muncă - automobil de serviciu, telefon, calculator - Instruire Tip contract: - contract de muncă Orașul: - București Salariu: - 7000-9000 lei număr de telefon - 4

  • 68

    Angajam agent vanzari !

    Cerinte : - Permis de conducere categoria B - Abilitati de comunicare Ce oferim: - Program part time sau full time, flexibil - Salariu fix+ bonusuri de performanta - Seminarii de dezvoltare personala si profesionala - Teambuildinguri impreuna cu echipa!

  • 1

    Agent de vanzari in teren - Nextgen Communications Pascani

    NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !

  • 3

    Agent vanzari in teren - Nextgen Communications Falticeni

    NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !

  • 68

    Disponibil online

    Lucreaza de acasa

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! https://forms.gle/BVY4fEYwtwHH1cns9

  • 21

    Broker de asigurari

    CANDIDATUL IDEAL: • Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila • Abilitati de comunicare - usurinta in relationare interpersonala si capacitatea de adaptare •Dorinta de implicare, initiativa • Persoana cu experienta in asigurari(constituie un avantaj) RESPONSABILITATI / BENEFICII: •Iti stabilesti singur timpul de lucru •Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes; •Posibilitate de avansare in cariera •Oferim pregatire si traininguri • Posibilitatea de a interactiona intr- un mod profesionist cu piata financiara si de asigurari •Nu ai sefi,doar coordonatori care sa te ajute sa reusesti in aceasta afacere DESCRIEREA COMPANIEI: • Lucram cu toate societatile de asigurare din Romania •Avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari, pensii si credite • Suntem prezenti in toata tara Te asteptam in echipa ... • Daca esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri • Daca crezi in importanta pregatirii profesionale si iti doresti sa te dezvolti • Daca iti place sa interactionezi cu oamenii si sa-ti dezvolti in permanenta sistemul de relatii interpersonale • Daca esti in cautarea unei activitati dinamice si plina de provocari. • Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! CARE VA FI ROLUL TAU • Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare • Identificarea nevoilor de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti • Elaborarea de oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate • Menţinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei necesare pe durata parteneriatului cu acestia CE ITI OFERIM • O gama completa de produse si servicii de asigurare si o ofertă competitiva, capabile sa satisfaca nevoile diverse de protectie financiară ale clientilor nostri • Beneficii financiare (comisioane,extracomisioane,bonusuri,renta) • Beneficii non - financiare (excursii, obiecte promotionale, premii,distinctii) • Suport logistic si operational, suport in activitatea de ofertare si vanzare (platforma online de emitere polite si pregatire profesionala, materiale suport vanzare si marketing, etc) CE ASTEPTAM DE LA TINE • Studii medii.(cel putin bacalaureat) • Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane • Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate

Salvează căutarea