Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2020-01-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare medii STUDENTI -Experienta minim 1 an in agentie de turism, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie -Limba engleza nivel mediu avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare, organizare si onestitate -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzari si alte beneficii anuale RELATII:
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : MARIANA MANDOC 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Saltele Paturi Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor
-
Descriere Candidatul Ideal Angajam Consultant Vanzari call center, cu norma PART TIME, 4 ore pe zi Luni-Vineri Angajam studenti ( se cere adeverinta de la facultate) sau persoane care au norma intreaga de 8 ore la alt angajator ( se cere adeverinta de la angajator) Ce cautam: - Abilități de comunicare și vânzare; - Cunoștințe operare PC; - Abilități organizatorice, dinamism și orientare către client; - Experiență în vânzări prin telefon reprezintă un avantaj; Descrierea jobului: Ce vei face: - Contactarea telefonica a clientilor in vederea informarii cu privire la ofertele produsele serviciile valabile - Promovarea produsele si serviciile noastre. - Intocmesti oferte personalizate si negociezi termeni si conditii favorabile pentru ambele parti - Preluare comenzi Ce iti oferim: - Training specializat pentru a-ti atinge obiectivele - Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei - telefon, laptop. - Posibilitatea de a castiga venituri atractive prin comisioanele pe vanzari - Salariu fix ( 1460 lei + 240 lei bonuri de masa=1700lei net ) + Comision in functie de vânzări! Loc de muncă: la sediul nostru, sector 4, zona Tineretului Timpuri Noi. Program de lucru: 4 ore pe zi Luni-Vineri (preferabil între 10:00-14:00; sau 12:00-16:00 ). Venit minim: 1700 RON NET + comision. Descrierea companiei OPTICA GENERAL SRL este o companie de distributie produse de optica medicala (lentile de ochelari, rame de ochelari, ochelari de soare) cu experienta de peste zece pe piata. Marci reprezentate in Romania - Indo, Belutti, Louis Delacroix, Deframe, ,Zanzara, Civetta, Mocoa, Forseti, Massimo Perrini. Vino in echipa noastra! Trimite cv pe
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Promovat
-Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare medii STUDENTI -Experienta minim 1 an in agentie de turism, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie -Limba engleza nivel mediu avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare, organizare si onestitate -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzari si alte beneficii anuale RELATII:
-
SC GHITTA SRL angajeaza Agent de Vanzari pentru ruta Baia Mare- Satu Mare.Se ofera: auto, telefon, tableta si pachet salarial atractiv.
-
Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Oportunitate de Carieră la ASCENDENT IMOBILIARE, filiala Brașov! Specialist Vânzări Consultanță Relații cu Publicul Alătură-te echipei noastre! - descoperă secretele succesului în afaceri, excelența în arta conversațională și cum să-ți fructifici potențialul. Dacă te recunoști în acest rol sau cunoști pe cineva potrivit, explorează dacă aceasta este ocazia pe care o cauți! Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Covasna, Bulevardul Grigore Balan nr. 26, Sfantu Gheorghe & Targu Mures & Stuttgart & Amsterdam Telefon fix: 0373741303 Telefon mobil WhatsApp: 0736797203
-
a. Responsabilitati: - promoveaza produsele companiei catre clientii actuali si identificarea de noi parteneri; - vanzari anvelope toate categoriile catre revanzatori si clienti finali; - incaseaza facturile emise la termenele stabilite; - raspunde de indeplinirea targetului de vanzari in zona alocata; - mentine si imbunatateste relatia cu clientii din portofoliu; - preocupare permanenta pentru cresterea numarului de clienti; b. Beneficii: - Salariu + bonus motivant; - Masina serviciu; - Training si specializari in domeniu; c. Candidatul ideal: - studii medii; - experienta in vanzari de teren; - abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de lucru in echipa; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate de deplasare; - domiciliu: Iasi, Suceava, Bacau, Piatra Neamt; - experienta in domeniu constituie un avantaj; d. Candidatii pot trimite CV la:
-
Cautam colaboratori ,agenti vânzări de mașinării de construcctii ,suntem fabricant și distribuitor pentru România.detalii
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.