Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2021-0-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
VitraQ (Termovest Prod SRL), unul dintre principalii producători și exportatori de tâmplărie din pvc și aluminiu din România, caută reprezentanți vânzări cu experiență. Rolul presupune dezvoltarea parteneriatelor cu clienții din regiunea alocată, în vederea vânzării și promovarea produselor din oferta companiei. Candidatul ideal: Persoană sociabilă, confortabilă cu vânzarea directă; Bune abilități de comunicare, persuasiune și capacitate de organizare și planificare; Abilitați dovedite de vânzare și negociere; Auto-motivat, având capacitatea de a atinge obiectivele și termenele; Orientare către client, înțelegerea nevoilor, ascultare activă; Atitudine proactivă și pozitivă, integritate și onestitate; Persoană ambițioasă, perseverentă și dornică să performeze; Cunoştinte PC; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată - permis de conducere cat. B, obligatoriu; Experiență în vânzări de minim 1 an; Responsabilități: Dezvoltarea portofoliului de clienți prin valorificarea lead-urilor primite; Prospectarea pieței pentru identificarea de noi oportunități de bussines; Menținerea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vânzări; Propunerea, negocierea ofertelor de vânzare și încheierea contractelor comerciale; Atingerea obiectivelor de vânzări în regiunea alocată. Desfășurarea de vizite periodice la clienți pentru a construi relații pe termen lung; Colectarea de informații referitoare la clienți, concurență, prețuri, servicii, tendințe și analiza evoluției pietei; Promovarea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Pachet beneficii: Salariu fix + comision din vânzări, în funcție de vânzările realizate; Bonus depășire target; Cazare și diurnă decontată pentru deplasări; Telefon, laptop, autoturism de serviciu; Oportunitate de a lucra într-un mediu dinamic și în dezvoltare. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră trimite un CV aici: www.vitraq.ro Hai în echipa VitraQ!
-
Dacă ești o persoană pasionată de vânzări, plină de energie și dornică să înceapă o carieră de succes, ești în locul potrivit! TER IMOB caută in Brasov consultanți imobiliari entuziaști pentru vanzari si inchirieri proprietati imobiliare, capabili să comunice și să negocieze cu succes. Nu este necesară experiență anterioară în domeniul imobiliar; cu toate acestea, dorința de a învăța și de a te adapta rapid este esențială. Sunt disponibile atat varianta de colaborare full time cat si part time.
-
Angajam vânzător piese auto second hand Salar net 2500 lei Premiu de producție 500 lei Ramburs combustibil 200 lei Abilitati necesare: Cunoaștere piese si mecanica auto Suport achiziții si sfatuirea in alegerea piesei Abilitați in utilizare pc
-
Cabinet de optica medicala angajam personal cu sau fara experienta. Va punem la dispozitie aparatura de ultima generatie . Avem nevoie de o persoana responsabila,serioasa cu bune abilitati de comunicare. Oferim pregatirea necesara pentru incepatori. BELLE OPTIQUE Asteptam cv-urile in locatie
-
Pasionat de vacante si de domeniul vanzarilor? HAIDE in echipa noastra! De ce sa te alaturi echipei HOLA Tours? Oferim un mediu de lucru modern si salarizare atractiva Bonusuri in functie de performante Reduceri la vacante personale 1 study-tour anual gratuit (vizita de hoteluri+timp liber personal in tara si in strainatate) Posibilitatea de dezvoltare in cariera si coordonarea agentiei in urmatorii 3-5 ani, daca exista dorinta Ce cautam la viitorul coleg viitoarea colega? Experenta anterioara intr-o agentie de turism, preferat pe partea de turism extern Persoana deschisa, comunicativa Persoana organizata si atenta la detalii Cunostinte bune a sistemelor de rezervari si cunostinte despre destinatii turistice de mare interes Limba engleza nivel mediu, limba germana si maghiara consituie avantaj Ce atributii vei avea? Consiliere clienti, rezervare vanzare servicii turistice Intocmire documente fiscale si de calatorie, operare in sisteme de rezervari online specifice domeniului Mentinerea relatiilor cu agentiile partenere si cu clientii agentiei Participarea ocazionala la targuri si conferinte interne internationale Munca se desfasoara la biroul nostru fizic din Zalau, bld. M. Viteazu, nr. 18 Daca te-am convins trimite un CV la adresa si spune-ne de ce sa te alegem pe tine!
-
Căutăm secretara si agenți imobiliari motivați și pasionați de vânzări pentru a se alătura echipei noastre în creștere. Cerințe: - Experiență în vânzări sau domeniul imobiliar (experiența anterioară în vânzări este un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Dorință de a învăța și de a se dezvolta profesional - Capacitatea de a lucra în mod independent și în echipă Dacă ești pasionat de domeniul imobiliar , trimite-ne CV-ul tău la adresa de email: așteptăm să faci parte din echipa noastră!
-
SIA COMPLETE ROOF caută agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de comunicare,negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea schiței acoperișului pe baza masuratorii (nu este recomndat persoanelor care au frică de înălțime) -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mașină -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
Angajam consilier vanzari fara experienta. Atributiile tale vor fi: -sa zambesti, sa intampini clientii, sa afisezi o atitudina cordiala; -sa te familiarizezi cu obiectivele de vanzari; -sa acorzi prioritate serviciilor pentru clienti; -sa stii sa lucrezi individual, dar si in cadrul echipei. Ce oferim? -pozitie stabila in cadrul unei companii bine consacrata in industria de produse textile; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -program de lucru ideal: de luni pana vineri de la ora 8:00 la 17:00; -decontare transport; -o masa calda pe zi. Detalii privind grila de salarizare vor fi oferite in cadrul interviului. Vino sa faci parte din echipa noastra! Trimite CV la adresa de email: sau suna la nr. de telefon : .
-
Firma colaborare Tazz sau Bolt food angajam livratori vino în echipa noastră plata la km bonusuri de performanta garantam cel mai mic comision din oraș BUCUREȘTI, TIMIȘOARA, CONSTANȚA, SIBIU
-
Fii arhitectul vanzarilor noastre! Suntem in cautarea unui Consultant Presales care sa se alature echipei noastre. Rolul tau, de Consultant Presales, in cadrul companiei Traust va fi sa generezi lead-uri pentru echipa de Vanzari si sa actualizezi constant baza de date. Responsabilitatile tale vor fi: - "Arhitectul Bazelor de Date": vei fi responsabil de intocmirea si actualizarea unei baze de date a potentialilor clienti beneficiari in cadrul programului nostru informatic intern (ERP); - "Maestru al Comunicarii": vei folosi abilitatile tale de comunicare pentru a contacta telefonic si sau prin e-mail potentialii clienti beneficiari din baza de date existenta, prezentandu-le cu pasiune serviciile noastre; - "Nucleul Comunicării": vei mentine legatura cu Directorul Vanzari si Agentii de vanzari, lucru care va asigura ca toate eforturile noastre sunt aliniate; - "Explorator al Pietei": vei explora si analiza piata, navigand prin platformele specifice (SEAP SICAP) pentru a identifica clienti cu potential de business, deschizand drumuri noi si pline de oportunitati; - "Artist al Rapoartelor": vei pregati rapoarte relevante in functie de solicitarile primite din partea Managerului Direct (Director Vanzari) care sa aduca claritate in procesul nostru de luare a deciziilor. Ce cautam: - Abilitati remarcabile de comunicare, atat in scris, cat si verbal; - Atentie la detalii si perseverent, cu o orientare clara catre obtinerea rezultatelor concrete; - Abilitati excelente in lucrul cu pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); - Experienta in SEAP SICAP - un avantaj care te scoate in evidenta; - Experienta in domeniul nostru de activitate nu este obligatorie, dar dorinta ta de a te dezvolta si a invata lucruri noi este esentiala. Ce iti oferim: - Posibilitatea de a lucra in regim hibrid, combinand munca de la birou cu cea de acasa; - 22 de zile de concediu de odihna, dintre care 1 zi e pentru ziua ta de nastere; - Abonament Bookster; - Prime de Craciun si de Paste; - Asigurare medicala privata; - Tichete de vacanta si de masa; - Bonus de vechime si pentru recomandarea de noi colegi; - Oportunitati de crestere profesionala si dezvoltare personala intr-o companie in plina expansiune. Cum aplici? E foarte simplu! Alege una dintre variantele enumerate mai jos: - Prin e-mail: Trimite CV-ul tau la adresa Nu uita sa adaugi subiectul "Aplicare pentru Consultant Presales". - Prin site-ul nostru: Accesează https: traust.ro cariere si completeaza formularul de aplicare pentru pozitia de Consultant Presales. - Aplica direct la acest anunt printr-un simplu click si lasa-ne sa descoperim cum poti aduce magie echipei noastre! Alatura-te echipei noastre si hai sa construim viitorul impreuna!
-
Reprezentant vanzari d2d Orange Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala