Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2021-05-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru Magazinul cu incaltaminte Modlet-Focsani(situat in Zona Pasaj) Se ofera un salariu de baza si sau % din vanzari. Experienta in vanzari si domiciliul in Focsani reprezinta un plus. Ps: va rugam sa ne lasati un C.V. la numarul de watsapp atasat. SALARIU 2 400 - 3 000 lei
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Promovat
Angajam optometrist pentru magazin nou in Urziceni Cerinte: Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Cursuri in domeniu Responsabilitati: Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului dorit Utilizarea programului de gestiune si vanzare Experienta nu este obligatorie
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
1.Activitate de birou: relationare clienti,furnizori,etc contabilitate primara intocmeste facturi,mail-uri,etc 2.Activitate teren: Actiuni in teren preluari depuneri decedati participare ceremonii funerare actiuni tipice cod caen 9603 Se ofera salariu salariu de baza+bonusari extra program,crestere graduala in functie de vechime,posibilitati de avansare,calificare.
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Caut vorbitori de limba Poloneza pentru taduceri si convorbirii telefonice pentru colaborari in comert international. Persoana dispusa sa colaboreze trebuie sa locuieasca in Baia Mare sau in apropiere și ar trebui să fie dispusa sa calatoreasca. Cei interesati pot să ne contacteze la următoarea adresa:
-
Mob Confort SRL angajeaza consilieri de vanzare in magazinele de specialitate Mobila Mob Confort si Moblesse Premium Furniture. Cerințe: - abilitati de comunicare - abilitati de invatare cu usurinta a datelor tehnice - realizarea targetelor lunare - indeplinirea sarcinilor din fisa postului - disponibilitate de munca Venit net intre 3000 lei si 4000 lei (bonuri de masa incluse in salariu). Mai multe detalii la interviu.
-
-
Selectam 10 colaboratori pentru a promova o afacere românească în județul Iași și județele apropiate. E necesar smartphone și Laptop, conexiune la internet, seriozitate, dorință de a urca în Carieră. Vom avea o întâlnire de selecție în Pașcani, pe 26 noiembrie.
-
EXPERIENTA NU ESTE OBLIGATORIE Candidatul ideal: -Permis de conducere categoria B și masina -Disponibilitate de deplasare -Orientare catre client si excelente abilitati de comunicare -Abilitati de vanzare, negociere si promovare de solutii complete Responsabilități: Promovarea si vanzarea produselor companiei; Oferta: -Program flexibi -Bonusuri pentru recomandari candidati -Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei -Te poți relaxa la plajă sau la munte,
-
Descriere Vrei o schimbare in cariera sau esti in cautarea unui loc de munca? Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange! Asteptam cv-ul tau pe adresa noastra de email sau depune-l in agentie. Ai nevoie doar de: - studii superioare; - cunostinte de operare calculator; - disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire in Baia Mare, judetul Maramures (costuri suportate de catre companie); In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - perioada de formare la angajare si training-uri periodice in domeniu; - salariu + tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna (valoarea unui tichet de masa este de 40 lei); - spor anual de vechime in cadrul companiei; - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in companie; - prima de recomandare daca iti aduci prietenii in echipa; - bonusari periodice corelate cu performanta obtinuta;
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision training gratuit castiguri substantiale program flexibil full time/part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la
-
SC ROTECH TOTAL SYSTEMS mareste echipa in DEPARTAMENTUL VANZARI cu un post de Reprezentant vanzari organe de asamblare si scule . Sediul unde se desfasoara activitatea este in Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, Sos. Oltenitei nr. 181 CERINTE: - bune abilitati de comunicare , organizare - studii medii si/sau superioare - avantaj experienta tehnica, zona industriala si constructii - cunostinte PC (MS Office) - permis auto categoria B OFERTA: - Salariu + bonus in functie de vanzare departament - Tichete masa - Asistenta si training in procesul de invatare a produselor - Colectiv si mediu relaxat Descrierea companiei: ROTECH TOTAL SYSTEMS este reprezentantul pentru România a firmei italiene RIVIT SRL, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de fixare și utilaje profesionale. De 17 ani suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de organe de asamblare, sisteme de fixare și de prelucrare tablă pentru industrie și construcții. Colaborarea cu această firmă consacrată în Europa reprezintă pentru noi garanția unor produse de calitate ce pot satisface pe deplin exigențele clienților. Activitatea de bază a firmei noastre o reprezinta importul si distributia de elemente de fixare, organe de asamblare, pistoale popnituri și piulițe nit, mașini de tăiat și prelucrat foi de tablă, unelte și scule diverse. Ne dorim ca fiecare colaborare să fie una reușită pentru ambele părți, așa că oferim cele mai bune servicii pentru clienții noștri.
-
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
Executam cursuri de calificare in Brasov. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19.
-
Ne marim echipa si suntem in cautare de oameni entuziasti, pozitivi si super energici. Experienta in vanzari si bune tehnici de negociere reprezinta un plus pentru cei ce doresc sa ni se alature. Avem o echipa foarte colorata , cu oameni implicati, ce provin din domenii de activitate diverse si diferite. Pe langa abilitatile mentionate avem nevoie de persoane ce detin permis de conducere avand in vedere ca jobul este foarte dinamic si necesita multe deplasari. Daca va intrebati ce va putem oferi noi?! Va garantam un mediu de lucru relaxat, program flexibil si multi colegi dornici sa isi impartaseasca experinta si sa imparta cafeaua la birou. Ne-am propus sa formam si sa dezvoltam profesional fiecare persoana ce doreste sa ni se alature . Veniturile pe care le puteti obtine sunt direct proportionale cu implicarea si seriozitatea . Pentru detalii suplimentare si negocierea salariului va asteptam la biroul nostru de pe Str. Ferdinand. Contact: 0.7.4.0.0.0.7.4.0.7
-
Firma distribuitoare de bauturi alcoolice si nealcoolice angajeaza Agent comercial, pentru filiala din Alba. Mai multe detalii la tel. .
-
Suntem în căutarea unor reprezentanți vânzări în domeniul tâmplăriei PVC AL! Dacă ești pasionat de vânzări alătură-te echipei noastre. Ce căutăm? * Abilități de cercetare și analiză și o atenție sporită la detalii; * Experiența în vânzări și activitate de teren reprezintă un avantaj; * Abilități foarte bune de comunicare și negociere; * O atitudine pozitivă, orientată spre echipă și dorință de evoluție constantă! Responsabilități: * Aprofundarea cunoștințelor despre produsele și serviciile noastre; * Dezvoltarea și întreținerea portofoliului de clienți! Ce îți oferim: * Pachet salarial motivant, începând de la 3200 ron, plus bonusuri în funcție de performanță; * Training asigurat și oportunități de dezvoltare profesională; * Autoturism+laptop+telefon de serviciu! Dacă te regăsești în această descriere și îți dorești să te alături unei echipe dinamice, așteptăm cu nerăbdare CV-ul tău. Detalii la nr. telefon: sau CV-urile pe adresa de e-mail:
-
Iti plac provocarile, obiectivele indraznete in domeniul vanzarilor? Atunci te asteptam in echipa noastra! Ce ne dorim? Experienta in domeniu constituie un avantaj; Capacitate de concentrare si atentie distributiva; Persoană orientată către client şi către rezultate, atentă la detalii. Capabilitate de planificare si organizare a proprii activitati dar si a echipei de lucru; Spirit pozitiv si dorinta de dezvoltare continua; Capacitate si dorinta de a invata permanent lucruri noi; Ce atributii vei avea? Vei comunica activ cu clientii pentru solutionarea informatiilor solicitate; Vei mentine actualizate baze de date, platforme; Crearea si dezvoltarea relatiilor de parteneriat cu clientii; Mentinerea portofoliului actual de clienti si actualizarea acestuia; Perseverenta n atingerea obiectivelor profesionale. Ce iti oferim? O varietate de beneficii care să te ajute să-ți dezvolți cariera și să-ți atingi obiectivele profesionale; Salariu motivant + bonusuri in functie de performanțe; Daca ti-am atras atentia si consideri că ți dorești să te alături echipei noastre așteptăm sa ne contactezi la nr. de telefon: sau sa ne trimiti CV-ul tău pe adresa de e-mail:
-
Cautam agenti de vanzari in domeniul resurse umane in orasele Pitesti, Ploiesti, Constanta, Giurgiu, Galati, Braila, Buzau. Cunostinte in industria maritima, siderurgica, feroviara, automoto. Candidatul ideal trebuie sa aiba legaturi si cunostinte bune in industriile mentionate. Va rugam in CV sa mentionati experienta in domeniile pe care le cautam. Conditii bune de munca, angajare pe termen lung.
-
Buna ziua, agent imobiliar, avem o oferta pentru agentia dumneavoastra, printre relatiile care vi le- ati facut pe parcursul carierei, v- ati intalnit cu siguranta cu problema fortei de munca. Va propunem o colaborare cu un comision de 10% pentru fiecare vanzare. Vanzarea consta in gasirea de clienti potentiali care au nevoie de forta de munca din Asia in orice domeniu- industria maritima, siderurgica, feroviara, horeca si automoto etc.