Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători DescriereCompania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Paturi tapitate si saltele angajeaza SOFER MONTATOR CERINȚELE CANDIDATULUI: -Obligatoriu permis categoria B. -Bune abilitati de comunicare. -Persoana serioasa si punctuala. -Abilitati de lucru in echipa. - Cunostintele de productie montare mobilier, masuratori sau tapiterie constituie de asemenea un avantaj dar nu obligatoriu POSTUL PRESUPUNE: -Deplasari la clienti (Pe raza judetului CONSTANTA). -Manipularea și montarea mobilierului. -Asamblarea demontarea corecta a produselor de mobilier. -Se distribuie doar paturi și saltele -Disponibilitate la program prelungit și efort fizic -Cazier judiciar fără antecedente penale -Incaseaza contravaloarea marfii conform facturii BENEFICII: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Lucru in echipaj de doua persoane. -Prime de sarbatori. -Zile libere in sarbatori legale, concediu. Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in marketing) - Abilitati foarte bune de comunicare si organizare Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor de mobilier Ambianta. -consilierea clientilor in alegerea produselor dorite / potrivite -intocmirea documentelor interne: oferte, nota de comanda, facturi, receptie marfa -contabilitate primara. Beneficii: Pachet salarial motivant (+ bonuri de masa +bonusuri + al 13 lea salariu); -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus In echipa noastra nu esti doar un consulat vanzari , oferi sprijinul clientilor cu cele mai bune idei si solutii pentru mobilarea /amenajarea locuintei. Un mediu placut si interesant! Showroom de mobila din sector 2 - Bucur Obor, et.1. si din sector 6 - zona Ghencea.
-
Cerinte: - studii medii, de preferinta cu profil chimic. Responsabilitati: - efectueaza procesul de colorare conform instructiunilor tehnice recomandate de producatorul echipamentului; - pregateste produsele in vederea livrarii la client; - ofera informatii de pret consilierilor si agentilor de vanzari; - gestioneaza pigmentii folositi in procesul de colorare. Program Luni-Vineri Beneficii: - tichete de masa; -decontarea transportului; -discount analize medicale.
-
Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.
-
Cerinte: - studii medii, de preferinta cu profil chimic. Responsabilitati: - efectueaza procesul de colorare conform instructiunilor tehnice recomandate de producatorul echipamentului; - pregateste produsele in vederea livrarii la client; - ofera informatii de pret consilierilor si agentilor de vanzari; - gestioneaza pigmentii folositi in procesul de colorare. Program Luni-Vineri Beneficii: - tichete de masa; -decontarea transportului; -discount analize medicale.
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari case modulare back-office,orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor Consilierea clientilor in alegerea potrivita Cerințe: Experiență anterioară în domeniul vânzărilor Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe operare pe calculator (Microsoft Office ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv plus bonus din vanzari Program de lucru Luni-Vineri 8 -17 (pauza de masa inclusa) Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei
-
Compania noastră, caută un reprezentant vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Vanzarea si ofertarea clientilor cu produsele aflate in portofoliul companiei Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Limba engleza scris vorbit mediu avansat Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.
-
Magazin piese auto angajeaza consilier vanzari piese auto. Salariu motivant. Experienta constituie un avantaj. CV pe mail clubafaceri#ymail.com
-
Ne marim echipa! Oportunitate de angajare in Bacau ! Daca ai experienta in vanzari si esti pasionat de tehnologie sau te atrage concepul Smart Home, poti deveni Consilier vanzari online la Case Smart Ungaria. OkosHázak www.okoshazak.hu Ce cautam la noul nostru coleg? - sa fie vorbitor nativ de limba Maghiara - aptitudini de comunicare excelente - sa ai experienta in vanzari online sau call center - sa ai cunostinte de operare PC (Word, Excel) - Sa ai capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor - Reprezinta un bonus la angajare, experienta similara la un alt magazin online Cu ce iti vei umple timpul petrecut la birou? - principala ta responsabilitate va fi : FERICIREA clientilor - vei prelua comenzile clientilor plasate pe site, telefonic sau pe chat - vei introduce si factura comenzile in programul de contabilitate Smartbill. Experienta anterioara reprezinta un plus. - vei oferi consultanta si suport clientilor. - vei solutiona solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile - vei adauga produse noi si actualiza informatiile din platforma online a magazinului - vei promova si vei vinde produsele comercializate de companie clientilor B2B ( Arhitecti, electricieni, dezvoltatori imobiliari, etc. ) - vei intocmi ofertele si le vei trimite potentialilor clienti - vei confirma comenzi si vei oferi detalii legate de timpul de livrare, modalitati de plata cat si alte aspecte ce tin de produsele comercializate sau alte solicitari din partea clientilor. Iti vom oferi: - un mediu de lucru creativ, alaturi de colegi tineri si entuziasti - salariu fix atractiv in functie de competentele si experienta ta - bonusuri din vanzarile directe - toate instrumentele de care ai nevoie in job-ul tau - si buna dispozitie timp de 8 ore pe zi, de la 9:00 la 17:30 Suntem prezenti pe piata din Romania, Ungaria si Spania prin siteurile dedicate acestor tari. case-smart.ro casadelfuturo.es okoshazak.hu Life is short. Work somewhere awesome. Asteptam CV-urile la adresa: manager (at) case-smart.ro -- Versiunea anuntului si in limba maghiara: Álláslehetőség Bacău-ban, Romániában! Csapatunkba várunk! Ha értékesítési tapasztalattal rendelkezel és szenvedélyed a technológia vagy érdekel a Smart Home koncepció, akkor online értékesítési tanácsadóvá válhatsz a Okos Házak Magyarországnál. OkosHázak www.okoshazak.hu Mit keresünk az új kollégánkban? - Anyanyelvi magyar beszélő legyél - Kiváló kommunikációs készségek - Tapasztalatod legyen az online értékesítésben vagy ügyfélszolgálati központban - Ismerd az alapvető számítógépes műveleteket (Word, Excel) - Képes legyél hatékonyan kezelni az ügyfelek kérdéseit és reklamációit - Bónusz lehet, ha hasonló tapasztalatod van egy másik online áruházban Hogyan kezeled az irodában töltött idődet? - Fő felelősséged az ügyfelek "BOLDOGSÁGA" lesz - Kezeled majd a weboldalon, telefonon vagy chaten leadott megrendeléseket - Be fogod vezetni a megrendeléseket a Smartbill könyvelő programba. Korábbi tapasztalat előnyt jelent. - Tanácsadást és támogatást nyújtasz az ügyfeleknek - Foglalkozol az ügyfélfelkérésekkel, visszaküldésekkel és reklamációkkal - Új termékeket adsz hozzá és frissíted az áruház online platformjának információit - Promótálod és értékesíted a cég által forgalmazott termékeket B2B ügyfeleknek (építészek, villanyszerelők, ingatlanfejlesztők stb.) - Ajánlatokat készítesz és elküldöd az érdeklődő ügyfeleknek - Megrendeléseket megerősítesz és részleteket adsz a szállítási időről, fizetési módokról és más termékkel kapcsolatos vagy ügyfélkérelmekről. A következőket kínáljuk: - Kreatív munkakörnyezetet, fiatal és lelkes kollégákkal - Versenyképes fix fizetést a kompetenciáid és tapasztalatod alapján - Direkt értékesítésekből származó bónuszokat - Minden eszközt, amire szükséged van a munkádban - És jó hangulatot naponta 8 órán keresztül, 9:00-tól 17:30-ig Jelen vagyunk a romániai, magyarországi és spanyolországi piacokon, az ezeknek az országoknak szentelt weboldalak révén. okoshazak.hu/ case-smart.ro/ casadelfuturo.es/ Life is short. Work somewhere awesome.
-
Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in aproape 30 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Real Estate Company, Covasna Christina Epure Telefon: Telefon WhatsApp: email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart & Olanda, Amsterdam Telefon WhatsApp: Skype: christina.epure1
-
sc Raziana Impex srl soc comerciala care se ocupa cu distributia prod alimentare in jud Prahova angajeaza: agent vanzari CERINTE experienta in vanzari minim 2 ani permis cat B SE OFERA salariu motivant bonusari furnizori contract munca
-
Angajam economist cu experienta in activitati comerciale (aprovizionari -vanzari), Acceptam si persoane absolvente a studiilor de specialitate marketing, fara experienta, dornice a se forma in acest domeniu.
-
Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica intr-o firma serioasa in continua dezvoltare, daca cauti un loc de munca stabil, conditii foarte bune de munca si daca vrei ca eforturile tale sa fie recunoscute si recompensate pe masura, te asteptam alaturi de noi. Ce dorim? Dorim o persoana care: - sa aibe un bun simt tehnic, cunostiinte comerciale, sa fie un bun negociator, ambitios si perseverent. - sa aibe cunostiinte de operare PC. - sa aibe minim studii medii (studiile tehnice constituie un avantaj) - sa fie serioasa, organizata, meticuloasa. - sa aibe experienta in vanzari (produse tehnice constituie un avantaj) Cunostiinte de limba engleza si sau germana constituie un avantaj (nefiind insa obligatorii) Ce trebuie sa faca noul nostru coleg?: Consiliaza clientii din magazin asupra produselor din oferta, le recomanda produsul optim tehnico-economic, duce la bun sfarsit operatia de vanzare (inclusiv incasarea contravalorii produselor si emiterea documentelor insotitoare de calitate garantie). Consiliaza clientii referitor la procedura de reparare a produselor in service, primeste si preda clientilor produsele pentru a fi reparate, intocmeste documentele aferente. Se perfectioneaza continuu. Participa la toate activitatile legate de magazin (receptia si verificarea produselor primite in magazin, aranjarea acestora pe rafturi, emiterea de comenzi interne, mentinerea ordinii, curateniei si aspectului magazinului, inventariere periodica, etc.) Beneficiile financiare sunt direct proportionale cu interesul depus si cu rezultatele obtinute. Salariu este motivant; se acorda tichete de masa, prime si bonusuri pentru realizari. Cine suntem? TECHNO PRO este de 25 ani unul din liderii nationali in importul, distributia si vanzarea de scule, utilaje si echipamente pentru constructii, instalatii, montaj, aplicatii industriale si casnice. Gama include scule electrice, generatoare de curent, utilaje de mica mecanizare, compresoare de aer, aparate de sudura, pompe si motopompe, echipamente de ridicat, scule prelucrare lemn, metal, placi ceramice, echipamente pentru curatenie, echipamente intretinere spatii verzi, etc. Reprezentanta BOSCH, MAKITA, HONDA, KARCHER, STIHL, TELWIN, FIAC, MILWAUKEE, DEWALT, KRAUSE, MAX, etc. Puncte de lucru in Brasov, Cluj Napoca, Timisoara, Targu-Mures, Medias; o echipa de peste 70 de persoane - suntem o firma in continua dezvoltare.
-
Promovat
Despre Bjorn August SRL Bjorn August SRL, parte a brandului suedez Findem Group, activează de peste 30 de ani. Ne specializăm în furnizarea de lead-uri și informații de piață de înaltă calitate pentru companiile care intenționează să investească în diverse tipuri de echipamente. Cu un accent puternic pe furnizarea de informații detaliate și relevante despre companii, ne-am stabilit ca un partener de încredere pentru companiile care doresc să se dezvolte și să-și extindă activitățile. Aflați mai multe despre noi pe . Descrierea Postului Căutăm acum agenți de vânzări prin telefon dedicați și motivați, care doresc să devină parte a echipei noastre dinamice și să lucreze pe piața din România. Ca agent de vânzări prin telefon la noi, veți juca un rol esențial în procesul nostru de vânzări, vânzând lead-urile și informațiile noastre de piață de înaltă calitate potențialilor clienți. Responsabilități - Contactarea activă a companiilor prin telefon pentru a prezenta și vinde produsele noastre. - Construirea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții. - Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții personalizate. - Urmărirea clienților existenți și potențiali pentru a maximiza vânzările. - Lucrul pentru atingerea obiectivelor și bugetelor de vânzări stabilite. Calificări - Experiența anterioară în vânzările prin telefon este un avantaj. - Abilități puternice de comunicare și persuasiune. - Capacitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe. - Atitudine pozitivă și dorința puternică de a obține rezultate. - Cunoștințe bune de limba română și engleză, atât vorbit cât și scris. - Trebuie să aveți acces la un computer, căști și o conexiune stabilă la internet. - Motivație puternică și autodisciplină, deoarece munca se desfășoară de acasă. Oferim - Salariu competitiv și comisioane atractive, cu remunerare individuală. - Un mediu de lucru inspirant, cu oportunități bune de dezvoltare. - Instruire introductivă amănunțită și coaching continuu. - Posibilitatea de a face parte dintr-o companie de succes și în creștere. Aplicare Ești persoana pe care o căutăm? Trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție. Deveniți parte din Bjorn August SRL și contribuiți la succesul nostru, în timp ce vă dezvoltați propria carieră!
-
Înțelegi vânzările mai bine decât oricine altcineva? Atunci te căutăm un manager de vânzări! În compania noastră, fiecare zi este dezvoltare. Fara experienta? Nici o problemă. Vă vom învăța totul! Suntem 1CallCenter - o companie internațională, pe piață de 12 ani. Suntem angajați în vânzări la cald prin telefon în Europa și Asia. Direcția principală a companiei este vânzarea activă de bunuri din categoriile Frumusețe și Sănătate , care este acum în tendințe în întreaga lume. Garantam: Venituri nelimitate in functie de tine! Pariu + bonusuri. Și ceea ce este cel mai important în timpul nostru este stabilitatea! Program de lucru flexibil 5 2, principalele modificări 9:00-18:00 sau 14:00-23:00 Lucrați la birou sau la distanță, puteți lucra confortabil de oriunde în lume Antrenament plătit și concediu Instruire gratuită de la experți în domeniul lor Creșterea profesională și a carierei. Nu poți trece fără asta: Cunoașterea excelentă a uneia dintre limbile: română, maghiară. Disciplina, rezistența la stres și responsabilitatea sunt al doilea nume. Harnic, sociabil, atent. Poti lucra din orice colt a lumii, doar cu calculator laptop! Există echipamente pentru lucru (laptop PC, internet stabil, căști cu microfon) Trimite CV-ul tau pe si te vom contacta! Împreună putem obține rezultate grozave și putem transforma fiecare piatră într-o capodopera!
-
prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti
-
Societate comerciala din Constanta cu o vechime de 29 de ani cu specific productie si comert, oferim colaborare unor agenti cu experienta vasta in domeniul vanzarilor, cu personalitate juridica(II, PFA, SRL). Fara limita de varsta. Femei sau barbati. Disponibilitate de deplasare obligatorie. Discount substantial.
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Tg. Mures, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Alba, Bistrita, Sibiu, Brasov, Harghita si Covsana, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare (respect si recunoastere, ex. in Oradea avem coleg angajat din 2007, in Bucuresti avem coleg din 2014) - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! (vom reveni doar in cazurile in care oferta dvs. corespunde cu asteptarile postului)