Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2022-01-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI TELEFON Tel WhatsApp: Mail: Suna ACUM!!!!!!!!!!!!!! Trimite CV tau ACUM! Candidatul Ideal: - Experiență de minim 1 an în domeniul vanzarilor marketing promovare - Capacitate de a acumula rapid cunostinte aprofundate despre produse, piata, concurenta, politici comerciale, proceduri; - Orientare către client și construire de relații comerciale; - Bune abilități de vânzare,negociere , comunicare și lucru în echipă; - Cunoștinte Word, Excel, CRM..ETC
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
NextGen Communications isi doreste un coleg nou in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţi: Promovarea si vanzarea servicilor de internet, televiziune si telefonie Ce oferim? Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Mediu de lucru dinamic şi antrenant Program flexibil CV-urile se pot depune si pe WhatsApp
-
DESCRIEREA POSTULUI SE LUCREAZĂ DE LA BIROU! Agentul de vânzări asigură promovarea și vânzarea directă a mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizației. Cunoștinte foarte bune PC; Cunoașterea unei limbi străine de circulație, preferabil limba engleză (avansat) permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR ATRIBUȚIILOR ACTIVITĂȚILOR POSTULUI Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor serviciilor în zona în care acționează; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Urmărește preluarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii; Cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții; Întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor; Elaborează și lansează comenzi către furnizori; Urmărirea situației comenzilor lansate; Prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali; Colaborează cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează; Acordă consultanță și feedback clienților în legătură cu produsele vândute; Răspunde de urmărirea încasării comenzilor; Răspunde de întocmirea corectă a documentelor comerciale; Răspunde de promovarea imaginii firmei în relațiile cu clienții; Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces; Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.).
-
Firma de distribuție produse alimentare din Iași angajează agent(a) vânzări Iași , 3 zile rute interior, 2 zile rute exterior. Program 8 ore zi, luni - vineri. Salariu net 5000- 6000 lei plus bonusuri de la producători sau de performanta, in funcție de implicare. Căutăm persoane cu experiență minim 2 ani in distribuție, care au mai lucrat cu tableta , serioase și implicate, cu permis auto B. Se oferă auto Rog trimiteți cv la , persoanele selectate vor fi contactate pt interviu.
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Alba Iulia - Sebes, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Alba si judetele limitrofe Hunedoara, Mures, Cluj, Sibiu, Brasov, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail !
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona SIGHISOARA, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Bistrita, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! Publ
-
MIDDEL EAST FARM SRL - Lehliu Gară, CF 23355 NC 23355, C2 Magazie, Depozit Furaje, de sub A.I.-A.1.2, Județ Călăraşi, Nr. Reg.Com. J51 213 2018, CUI: 39119148, cu obiect de activitate cresterea altor bovine, angajeaza Reprezentant comercial - cod COR 332202. Cerinte: studii medii; experienta minim 7 ani pe un post similar; limba engleza, avansat scris, citit si vorbit; limba ebraica, avansat scris, citit si vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate in vederea reprezentarii societatii pentru incheiere contracte vanzare-cumparare alte bovine. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: contact @ atarlawyer.ro pana pe data de 27.05.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 28.05.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
Cautam agenti de vanzari pentru executie instalatii gaze si termice! Suntem autorizati: - ANRE - proiectare si executie, verificari si revizii tehnice periodice instalatii gaze naturale - ANRE - verificari instalatii electrice (PRAM) - ISCIR - instalare, montare, reparare, intretinere, verificari tehnice periodice (VTP ISCIR) centrale si cazane < 9000 kw, arzatoare, automatizari, instalatii de ardere - ISCIR - verificare, reparare si reglare supape de siguranta Lucram cu persoane fizice, Asociatii de Proprietari, firme, institutii de stat. Descrierea jobului: - prospectare piata Bucuresti si Ilfov (apeluri/ vizite/ oferte) - incheiere contracte, facturare si urmarire incasari clienti portofoliu - programarea si gestiunea lucrarilor in executie Candidatul ideal: - cunostinte tehnice/ experienta in domeniul instalatiilor de gaze si termice - seriozitate si implicare, bune abilitati de comunicare - cunostinte minime de operare PC – Microsoft Office - permis categorie B - cunostinte AUTOCAD in proiectare instalatii de utilizare gaze naturale – constituie avantaj - autorizatii ANRE / ISCIR sau alte autorizatii - constituie avantaj Oferim: - salariu de baza + comision din vanzari - masina + laptop + telefon servici - mediu de lucru placut - carte de munca
-
NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales. Locatia este este Gilau! Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365 Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul
-
Absolvent cu studii de specialitate finalizate Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Experienta minima este obligatorie -Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului optic adecvat
-
A. Responsabilitati: - promoveaza produsele companiei catre clientii actuali si identificarea de noi parteneri; - vanzari anvelope toate categoriile catre revanzatori si clienti finali; - incaseaza facturile emise la termenele stabilite; - raspunde de indeplinirea targetului de vanzari in zona alocata; - mentine si imbunatateste relatia cu clientii din portofoliu; - preocupare permanenta pentru cresterea numarului de clienti; B. Beneficii: - Salariu + bonus motivant; - Masina serviciu; - Training si specializari in domeniu; C. Candidatul ideal: - studii medii; - experienta in vanzari de teren; - abilitati de comunicare, relationare, organizare; - capacitate de lucru in echipa; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate de deplasare; - domiciliu: CLUJ (imprejurimi);
-
Primești: Program flexibil; Colegi tineri, plini de viață; Traininguri de dezvoltare personală și profesională; Bani pe măsura muncii depuse; (parte fixă și parte de comisionare) Vacanțe, premii și petreceri. Ne dorim: Să deții permis de conducere categoria B; Sa ții la principiile tale, sa fii cât mai autentic; Sa fii ambițios, perseverent, optimist și vorbăreț. Dacă ești interesat, lasă-mi te rog un număr de telefon în privat!
-
Imozone Business Consulting este o companie imobiliară cu experiență de peste 16 ani pe piața imobiliara din Bucuresti cu activitate concentrata in Sectorul 6 al capitalei. Unul dintre segmentele pe care ne-am specializat este cel de proiecte rezidentiale noi in special in zona sectorului 6, Prelungirea Ghencea si Bragadiru. Pe langa acestea, portofoliul cuprinde si terenuri, case / vile si apartamente construite inainte dar si dupa anul 2000. Cautăm agent imobiliar care sa ne întregească echipa de profesioniști. Noul nostru coleg ar trebui sa aibă abilități excelente de comunicare și organizare, gestionarea relațiilor cu clienții prin telefon și capacitate de muncă sporită, eficientă. De asemenea, apreciem calități precum responsabilitate, atitudine proactivă și pozitivă, dar și abilități de muncă în echipă. Ce îți oferim? -Condiții de muncă optime, într-o echipă tânără și dinamică; -Training în cadrul căruia ne axăm pe dezvoltare personală și profesională; -Program flexibil și venit substanțial. Trimite-ne CV-ul tau pe adresa de e-mail sau pe whatsapp la numarul afisat in anunt și vino să ne cunoaștem! ____ https://www.imozone.ro/ +40742 400 300
-
Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.
-
Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari. Super Publicitate. Conditii foarte avantajoase, https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
KRM PROD - CENTRUL DE ACOPERIȘURI ȘI GARDURI METALICE angajează agent de vanzări pentru zona Piatra Neamț Vă asteptăm in echipa noastră, dacă: - percepeți jobul nostru ca pe un proiect pe termen lung; - aveți abilități de vanzare si negociere; - sunteți dispus să vă deplasați la locațiile proiectelor clienților, pentru a prezenta gama noastră de produse; - aveți permis de conducere categoria B. - Sunteți o persoană care invață repede și respectă reguli; - experiența în cunoașterea materialelor de construcții constituie avantaj; Descrierea postului : - identificarea clienților, persoane fizice sau constructori; - menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, clienți finali) - promovarea si vanzarea sistemelor de acoperișuri și a gardurilor metalice - prezentarea ofertelor tehnice si comerciale; - negocierea si semnarea contractelor de vanzare; - realizarea obiectivelor de vanzări stabilite pentru zona alocată ; Pentru munca pe care o prestezi in cadrul companiei noastre îți oferim: - venit lunar între 3000 și 7000 RON (salariu de bază fix + bonusuri din vanzări + tichete de masă) - traininguri de formare profesională - mașină de serviciu - laptop - prime de sarbatori CV-urile se pot trimite la adresa de mail sau la număr de watapp Cine suntem noi? KRM PROD SRL este o companie romanească fondată in anul 2005, specializată pe montajul și distribuția regională a sistemelor de acoperișuri si a sistemelor de garduri metalice, realizate din elemente de tablă prevopsită. Cu o experiența de peste 10 ani, colaborăm cu depozite, firme de construcții dar și clienți persoane fizice, oferindu-le soluții pentru proiectele lor de construcții și renovări. Oferim consultanța tehnică de specialitate și soluții personalizate pe nevoile fiecărui client, prețuri corecte și livrare promtă din stocurile noastre și ale furnizorilor. De asemenea, ne dorim mulțumirea clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a accesa produse de o înaltă calitate, la prețuri competitive și rezultate durabile in timp. Misiunea nostră este: Să facilităm tuturor clienților noștri accesul la produse de o calitate superioară, de la furnizori de top, la prețuri corecte și livrare promtă. Valorile nostre sunt: Transparență și corectitudine față de clienții noștri; Clienții și partenerii noștri sunt tratați cu respect, pentru a susține angajamentul asumat reciproc; Experiența noastră ne obligă să fim cei mai buni.
-
ETG SOLLINI SRL ,angajeaza urgent : AGENT VANZARI MATERII PRIME SI MATERIALE Pt. INCALTAMINTE SI MAROCHINARIE Cerinte : permis de conducere CATEG. B . Oferim : pachet salarial atractiv , tichete de masa .
-
Poziție: Agent Imobiliar Locație: Remote (cu bază în București) Salariu: 600-3000 euro (în funcție de performanță) Companie: Lion Imobiliare Descriere Rol: Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții, asigurându-le servicii imobiliare de cea mai înaltă calitate. Efectuarea vizionărilor și prezentarea proprietăților potențiale cumpărătorilor sau chiriașilor. Participarea la negocierile pentru închirierea sau vânzarea proprietăților. Menținerea unei cunoștințe actualizate a pieței imobiliare și a tendințelor locale. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova proprietățile listate. Gestionarea documentației și a procesului de tranzacție imobiliară. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București. Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți. Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate. Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional). Beneficii: Oportunitatea de a lucra remote și de a-ți gestiona propriul program. Venit atractiv, cu posibilitatea de a câștiga între 600 și 3000 de euro, în funcție de performanță. Suport și resurse pentru a-ți dezvolta cariera în domeniul imobiliar. Acces la o bază de date vastă de proprietăți și clienți. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniul imobiliar.
-
Diamond Protect Security angajeaza persoana de sex feminin pt postul de agent vanzari in vederea gasirii si incheierii de contracte. Se cere experienta minim 1 an. Mai multe detalii in privat.
-
Cautam consultanti care sunt dispusi sa colaboreze prin PFA, SRL sau II. Daca ai experienta nu ezita sa aplici, te vrem in echipa noastra. Candidatul ideal: Atitudine profesionista, orientata asupra nevoilor clientului Concentrare pe atingerea rezultatelor Persoana pozitiva si atenta la detalii, cu un dezvoltat simt de observatie Excelente abilitati de interactionare Responsabilitati: Vei oferi consultanta prin telefon clientilor, in vederea identificarii nevoilor pentru finalizarea procesului de vanzare Vei oferi consultanta de specialitate clientilor in vederea obtinerii si completarii documentatiei de credit Ce beneficii vei primi: - Program flexibil - Comsion din vanzarea creditelor - Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabila si cu potential