Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2022-04-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Afacere Metabond

    Porniti afacere Metabond Reprezentant autorizat METABOND Bucuresți România, vă transmit oferta de a vă inscrie in rețea , cu posibilitățile pe care vi le pot oferi in vederea achiziționării acestor produse SUPER performante, colaborarea cu rețeaua se poate face foarte simplu și anume : Deci caut colaboratori (oameni motivati) in toata tara pentru a dezvolta reteaua de distributie METABOND la nivel national. Produsele Metabond sunt de super calitate cu certificate recunoastere internationale si nationale. Deveniți Partener Metabond Contractul de Partener ferm, se face prin achitarea taxei de înscriere în valoare de 170 RON și achiziționarea de produse Metabond la alegere din lista actuală de produse în valoare minimă de 150 de puncte, la preț de partener. ( Ex: Metabond Spirit are 167 de puncte, preț achiziție 164 lei/flacon 250 ml, preț reomandat vânzare 213 lei ) Taxa de partener se platește o singura dată. Din acel moment poți deveni Partener la Metabond. Practic achiziționezi produse cu - 30% si le vei valorifica cu prețul de listă. Documentele necesare contractului de înscriere ca partener : -carte identitate, foto whatsapp; -adresa validă , dacă este alta decat cea din C.I.; -număr de telefon de contact; -recomandarea unui partener vechi Metabond la înscrierea inițială în vederea siguranței și facilităților de procedură. Avantajele de a fi partener Metabond: - Retea gata formata de clienti SERIOSI (va pot ajuta in acest sens) - Cumparare cu reduceri de pret de 30%+la fiecare comanda puncte = bani - Comisioane lunare atractive atat in bani cat si/sau produse (castig/luna 200-1000 euro , functie de numarul clientilor arondati se poate depasi chiar) - Pornire o afacere fara nevoie de capital, depozit, angajati, spatiu comercial, pricepere, timp de lucru fix Asistenta tehnica GRATUITA. Studii de specialitate deci ,NU EZITATI SA MA CONTACTATI pentru orice nelamurire. Mai multe detalii, prin telefon sau e-mail. Predare personală în Bucuresti.Mai multe detalii la telefon Ofer garantie ! Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specifica i în sec iunea mesaj al comenzii.

  • 1

    Lucrător Gestionar

    Domiciliul stabil în Târgoviștește Experiență în vânzări Liceul absolvit

  • Specialist vânzări producție alimentara

    Job description: Specialist Vânzări dedicat și entuziast pentru vânzarea produselor alimentare, cu accent pe fructe și legume deshidratate. Dacă aveți o pasiune pentru industria alimentară, abilități excelente de comunicare și experiență în vânzări, aceasta oportunitatea perfectă pentru a dezvolta o cariera într-un domeniu plin de potențial. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a promova și a vinde gama noastră de produse alimentare, repectiv fructe și legume deshidratate. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și identificarea oportunităților de vânzare încrucișată și de upselling. Consultarea clienților cu privire la produsele noastre, oferind informații despre caracteristicile, avantajele și modul de utilizare a acestora. Participarea la târguri și evenimente de specialitate pentru a promova produsele noastre și a identifica noi oportunități de afaceri. Monitorizarea tendințelor din piață și a comportamentului concurenței pentru a adapta strategiile de vânzare și a maximiza vânzările. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria alimentară sau într-un domeniu similar. Experienta in negocierea contractelor cu buyerii din lanturile mari de magazine Baza de date a potentialilor clienti din domeniul IKA, TT, horeca, distribuitori nationati sau internationali. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări stabilite. Capacitatea de a lucra independent, dar și în echipă. Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările din industrie și la cerințele clienților. Carnet de conducere cat B Oferta noastră: Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și motivată într-un mediu de lucru stimulant. Dezvoltarea profesională și oportunități de avansare în cadrul companiei. Pachet salarial competitiv și beneficii atrăgătoare. Dacă sunteți pasionat de industria alimentară și sunteți pregătit să vă asumați un rol de lider în promovarea și vânzarea produselor noastre de fructe și legume deshidratate, vă invităm să aplicați pentru acest rol entuziasmant. Trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email

  • Angajam Reprezentant Vanzari Traian

    SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor. Publi24_1712838591

  • 4

    Angajam agent vanzari

    Societatea comerciala pe acțiuni specializata in distribuția de produse metalo-chimice angajează agent de vânzări pentru zona Argeș-Vâlcea, de preferință cu experiență în vanzari( dar nu este obligatoriu) si posesor permis conducere categoria B ( va fi necesara conducerea unei autoutilitare pentru distribuție de marfuri). Programul de lucru este de luni pana vineri între orele 8-16, iar în zilele când sunt sărbători legale nu se lucrează. Se oferă salariu de baza +comision dinvanzari,tichete de masa , prime de sarbatori , concediu de odihna minim 21 zile în funcție de vechime. CV- urile pot fi trimise la adresa de email Relații suplimentare pot fi obținute la telefon - Marian.

  • 19

    Angajam consilier vanzari

    Descriere Candidatul ideal: - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa; - abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii); - capacitate de relationare si lucru in echipa; - orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei; - adaptabilitate, eficienta si initiativa; - capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii; - cunostinte de operare PC; EXPERIENTA IN DOMENIU NU ESTE NECESARA DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ. Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii; - realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor TELEKOM; - gestiunea stocurilor - intocmirea situatiilor periodice de vanzari; - pachet salarial 2000-2800 RON constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari - dezvoltarea unei cariere solide in vanzari. - full time Cautam colaboratori pe termen lung si foarte lung. Program de lucru Luni - Vineri 09:00-18:00 Sambata 09:00 -14:00

  • 4

    Consultant Vanzari (limba maghiara si limba romana)

    ANGAJĂM TINERI CARE VORBESC LIMBA MAGHIARĂ ȘI ROMÂNĂ! ========================== Vrei să lucrezi în vânzări? Ești pregătit pentru o nouă provocare și ești ambițios în construirea carierei tale? Atunci aici este locul potrivit pentru tine! Suntem o companie deja bine-cunoscută și de succes în Ungaria, care acum se extinde în România. A-GENERATION caută tineri talentați care cred că nimic nu este imposibil! Oferim oportunități de câștig excelente, mașini de lux și vacanțe internaționale! Locul de muncă: biroul nostru din Oradea Dacă te înscrii: - Training și suport continuu - Oportunități de carieră și poziții de leadership - Alege luxul, cu mașină premium. Cerințe lingvistice: - Cunoștințe la nivel de negociere în limba maghiară și română - Nu este necesară diplomă de studii superioare! Important: Te rugăm să aplici doar dacă: 1. Vorbești la nivel de negociere limba română și maghiară 2. Poți lucra full-time în Oradea (fără posibilitate de lucru de acasă). Alătură-te nouă și fii parte din succesul unei companii în plină expansiune! Dacă simți că aceasta este o oportunitate pentru tine, nu ezita! C.V.

  • 3

    Consilieri de Vanzare SupremGrup (birotica, print, advertising, promotionale, igiena, imbracaminte)

    Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 1

    Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!

    Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !

  • 1

    Angajam agent imobiliar!

    DescriereSuntem cu o experieță vastă în domeniul imobiliar, ne mărim echipa și căutăm coleg agent imobiliar cu bune abilități de comunicare, socializare, prezentare, experieță. Așteptăm CV-urile Dumneavoastră pe e-mail

  • Broker credite!

    Simti ca depui pra mult efort la locul actual de munca si nu esti suficient de apreciat?Echipa Mc ideal cauta noi colaboratori.Ne poti contacta la nr-ul de mai jos sau ne poti lasa un mesaj si te contactam noi.Nr.contact:

  • Agent vânzări produse chimice : freelancer

    Compania italiană TITOLCHIMICA (producător de reactivi si substanțe chimice de laborator) caută agent consultant vânzări (colaborare pe termen lung în regim freelancer) Cerințe: Candidatul trebuie să fie rezident în România Să fie deja (sau să intenționeze să devină) freelancer De preferat să aibă o bună cunoaștere a produselor chimice sau, alternativ, să aibă o educație tehnică comercială pentru a-i permite să învețe rapid Mașină proprie Agentul trebuie să aibă un portofoliu de clienți deja existent sau contacte puternice cu companii active în domeniul: - echipamentelor și instrumentației pentru controlul calității pentru analize chimice; - instrumentației pentru laboratoare care au drept clienți companii din domeniul chimic, alimentar, sectoare biologice; - agenți care activează în domeniul galvanizării (placării electrolitice) si accesoriilor instrumentelor pentru fabricile de ochelari care au operațiuni de galvanizare in-house. Alternativ, agentul se poate ocupa în prezent cu vânzarea de echipamente pentru sectorul alimentar sau viti-vinicol, sau să vândă soluții produse laboratoarelor din sectorul spitalicesc și laboratoarelor de anatomie patologică. Sunt acceptați și agenții care au în portofoliu mai multe firme și care vând produsele unor companii neconcurente Abilități necesare: Vorbitor nativ de limba română și totodată bun cunoscător de limba engleză (scris și vorbit) Abilități de conducere auto: permis de conducere și mașină proprie Experiență in utilizarea de software CRM Gândire bazată pe date Curiozitate, flexibilitate, înclinație către colaborare, capacitatea de a crea relații de încredere atât în interiorul, cât și în exteriorul firmei Compania oferă: Bază de date clienți Pregătire tehnică continuă Asistență tehnică pentru vânzări Rambursarea inițială a cheltuielilor pe o perioadă de probă de 6 luni (termenii exacți urmând să fie conveniți de comun acord) Comision din vânzări: 5-10% (în funcție de tipul de produs) Despre TITOLCHIMICA: Compania produce reactivi si substanțe chimice de laborator din anul 1981. Titolchimica oferă: - o gamă completă de produse de laborator (acizi și baze în diverse concentrații, soluții titrate, săruri, solvenți, coloranți pentru microscopie, soluții standard, reactivi pentru diverse tehnici analitice etc.) - o gamă largă de reactivi produși conform specificațiilor clientului, după metode specializate și sau standarde internaționale, sau după formulări personalizate cu respectarea cerințelor de confidențialitate - produse, amestecuri și soluții personalizate pentru diverse aplicații, producții-pilot, fabrici etc., asigurând aceeași calitate ca cea a produselor de gamă largă. O prezentare mai detaliată a firmei și produselor este disponibilă la cerere. Trimiteți CV-ul: Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV la adresa de email: banica [ at ] lotse.org

  • Agent vânzări B2B

    Spectra Professional UV Solutions este în căutarea unui profesionist dedicat și dornic să livreze soluții inovatoare clienților, care să se alăture echipei noastre în rolul de Agent vânzări B2B. De ce să vii la noi? De peste 10 ani, Spectra Professional UV Solutions oferă consultanță, echipamente și accesorii pentru dezinfecția apei, aerului și a suprafețelor Împreună cu echipa noastră, misiunea noastră este să oferim clienților noștri cele mai bune soluții UV pentru dezinfecția fiecărui mediu cu care se poate intra în contact. Credem în excelență operațională atunci când livrăm soluții la cele mai înalte standarde de calitate, dedicare permanentă, prin susținerea unui mediu orientat către găsirea de soluții creative și responsabilitate socială, folosind soluții ce nu provoacă daune și au impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Află mai multe despre noi www.spectra.ro și pe paginile noastre de Linkedin și Facebook. Misiunea rolului este de a contribui direct la atingerea obiectivelor de vânzări, precum și la buna relaționare a companiei cu partenerii și clienții săi, urmând procedurile existente. Postul se află în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time, cu prezență fizică la biroul din Brașov Responsabilitățile postului sunt: Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți. Evaluarea nevoilor, prezentarea și promovarea soluțiilor tehnice ale companiei. Operarea comenzilor către furnizori în sistemul intern CRM și livrarea acestora către clienții. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și noi. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și creșterea cotei de piață. Căutăm coleg ă care să: Aibă experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor B2B de soluții tehnice (constituie un avantaj cele în domeniul HVAC). Cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri. Dețină abilități excelente de comunicare și negociere. Dorească să lucreze într-un mediu dinamic, având capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte. Dețină permis categoria B pentru deplasările ocazionale la clienții noștri. Oferim: Un loc de muncă într-o companie solidă, care asigură un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Plan de integrare personalizat, training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele în domeniul tehnologiei UV, condiții și instrumente de lucru moderne. Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă. Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Vino alături de noi, în echipa SPECTRA!

  • Broker credite

    Angajam agent vanzari ,zona Targoviste.Program flexibil.Salariu mootivant.Detaliile legate de salariu,program in mesaj.Nr contact:

  • 4

    Agent Vanzari

    Atributii principale - dezvoltarea pietei prin atragerea de noi clienti; - identificarea nevoilor clientilor; - promovarea companiei catre clientii actuali si potentiali; - negocierea si incheierea contractelor; - dezvoltarea vanzarilor la clientii noi si actuali; - realizarea obiectivelor de vanzari stabilite de companie. Cerinte - experienta in vanzari constituie un avantaj - persoana dinamica, organizata, cu bune abilitati de comunicare - initiativa, spirit de echipa - posesor permis conducere categoria B. Oferta (bonusuri, beneficii) - salariu fix motivant + bonus FOARTE ATRACTIV - abonament medical la clinica privata - prime si alte beneficii -tichete de masa in valoare de 40 lei - posibilitati de promovare

  • Agent (freelancer) pentru vânzări produse chimice firma italiana

    Compania italiană TITOLCHIMICA (producător de reactivi si substanțe chimice de laborator) caută agent consultant vânzări (colaborare pe termen lung în regim freelancer) Cerințe: Candidatul trebuie să fie rezident în România. Să fie deja (sau să intenționeze să devină) freelancer De preferat să aibă o bună cunoaștere a produselor chimice sau, alternativ, să aibă o educație tehnică comercială pentru a-i permite să învețe rapid. Mașină proprie Agentul trebuie să aibă un portofoliu de clienți deja existent sau contacte puternice cu companii active în domeniul: - echipamentelor și instrumentației pentru controlul calității pentru analize chimice, - instrumentației pentru laboratoare care au drept clienți companii din domeniul chimic, alimentar, sectoare biologice; - agenți care activează în domeniul galvanizării (placării electrolitice) si accesoriilor instrumentelor pentru fabricile de ochelari care au operațiuni de galvanizare in-house. Alternativ, agentul se poate ocupa în prezent cu vânzarea de echipamente pentru sectorul alimentar sau viti-vinicol, sau să vândă soluții produse laboratoarelor din sectorul spitalicesc și laboratoarelor de anatomie patologică. Sunt acceptați și agenții care au în portofoliu mai multe firme și care vând produsele unor companii neconcurente Abilități necesare: Vorbitor nativ de limba română și totodată bun cunoscător de limba engleză (scris și vorbit) Abilități de conducere auto: permis de conducere și mașină proprie Experiență in utilizarea de software CRM Gândire bazată pe date Curiozitate, flexibilitate, înclinație către colaborare, capacitatea de a crea relații de încredere atât în interiorul, cât și în exteriorul firmei Compania oferă: Bază de date clienți Pregătire tehnică continuă Asistență tehnică pentru vânzări Rambursarea inițială a cheltuielilor pe o perioadă de probă de 6 luni (termenii exacți urmând să fie conveniți de comun acord) Comision din vânzări: 5-10% (în funcție de tipul de produs) Despre TITOLCHIMICA: Compania produce reactivi si substanțe chimice de laborator din anul 1981. Titolchimica oferă o gamă completă de produse de laborator (acizi și baze în diverse concentrații, soluții titrate, săruri, solvenți, coloranți pentru microscopie, soluții standard, reactivi pentru diverse tehnici analitice etc. (la care se adaugă o gamă largă de reactivi produși conform specificațiilor clientului, după metode specializate și sau standarde internaționale, sau după formulări personalizate cu respectarea cerințelor de confidențialitate). Compania este, de asemenea, capabilă să pregătească produse, amestecuri și soluții personalizate pentru diverse aplicații, producții-pilot, fabrici etc., asigurând aceeași calitate ca cea a produselor de gamă largă. O prezentare mai detaliată a firmei și produselor este disponibilă la cerere. Trimiteți CV-ul: Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email

  • Agent vanzari-Bistrita

    Îți dorești un loc de muncă unde să evoluezi și să fi recunoscut și apreciat pentru performanțele tale? Îți dorești un mediu plăcut de muncă? Atunci ai găsit locul potrivit! Descrierea companiei Distribuitor autorizat in România cu peste 100 de ani de experiența internațională in marketing, management și vânzări. Prezenți in România din 1994 cu filiale deschise in Brașov, București, Alba Iulia, Targu-Mureș, Deva, Constanța, Arad, Oradea, Sibiu, Ploiești, Timișoara, Târgoviște, Buzău. Be pozitive! We are pozitive! Cerinte: Permis de conducere categoria B. Dispus spre a folosi mașina personală in interes de serviciu (ofera un avantaj in selectarea angajatilor). Prezentabil și respectuos. Inițiativa,comunicare, setare. Abilitați de comunicare,negociere și relaționare cu clienții (persoane fizice și juridice). Persoana dinamica, responsabila, orientata către client și atingerea obiectivelor. Spirit de echipa. Experiența anterioară nu este obligatorie dar reprezintă un avantaj. Descrierea jobului Prezentarea și promovarea produselor companiei. Negocierea termenelor de vanzare,livrare și plata. Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți. Benficii: Pachet salarial motivant plus comisioane. Decontarea combustibilului. Bonusuri in funcție de performanță. Training inclus. Posibilități reale de afirmare și avansare in cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut. Program flexibil. Echipa tânăra, team-buildinguri periodice. Ce oferim? Dezvoltare profesională, oportunități de promovare, siguranța unui parteneriat pe termen lung. Compania noastră este in plină expansiune și avem posturi disponibile in diferite domenii. Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră depune un CV direct în platforma OLX sau la numărul de telefon din descriere! Te așteptăm cu drag,să faci parte din echipa noastră!

  • 3

    Operator call-center

    Candidatul Ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul? Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră! Firma AS CLEANING SYSTEM aflată în Bistrita angajează perso n p postul de Op r tor C ll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă. Ce cautam? Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi. Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună d comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii. Atenție și ascultare activă. Orientare in vederea soluționării clienților. Empatie. Cunoștințe minime d calculator. Descrierea jobului Beneficii : Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile. Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat. Training specializat remunerate. Orar full time (09:00 - 17:00), si nu, nu este remote. Cu ce te vei ocupa? Inițierea apelurilor telefonice către client. Oferirea serviciilor de informare. Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiar Descrierea companiei Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov, Bistrita, Alba-Iulia si Targu Mures. Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive!

  • 19

    Agent vânzări produse alimentare

    Angajez agent, agenta vânzări produse alimentare cu experiența in vânzări (min 3ani) pt toată gama de produse panificație , și toată gama de semințe , alune și sâmburi de nuca salariu 5000 plus bonusuri.Numai pt cei cu experiența in vânzări și pt cei care sunt intersați cu adevărat și serioși !!!

  • Angajam Consilier Vanzari

    Candidatul Ideal Cunoștințe despre costume bărbătești: Abilitatea de a identifica și recomanda costume potrivite pentru diferite tipuri de corp, ocazii și stiluri personale. Abilități de comunicare excelente: Capacitatea de a construi relații cu clienții, de a le asculta nevoile și de a le oferi o experiență de cumpărături plăcută. Atitudine pozitivă și orientată spre client: Entuziasm pentru a ajuta clienții să găsească costumul perfect și pentru a le depăși așteptările. Prezență profesională: Aspect impecabil și ținută vestimentară conformă cu stilul magazinului. Capacitatea de a lucra în echipă: Abilitatea de a colabora eficient cu colegii pentru a atinge obiectivele comune ale magazinului. Organizare și gestionarea timpului: Abilitatea de a gestiona eficient programul de lucru și de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea și primirea clienților cu o atitudine prietenoasă și profesională. Ascultarea nevoilor și preferințelor clienților pentru a le recomanda costumele potrivite. Prezentarea costumelor și a accesoriilor disponibile, evidențiind caracteristicile și beneficiile fiecărui produs. Efectuarea tranzacțiilor de vânzare și procesarea plăților. Oferirea de sfaturi de îngrijire și întreținere a costumelor. Menținerea ordinii și curățeniei în zona de vânzare. Respectarea politicilor și procedurilor magazinului. Contribuirea la crearea unei atmosfere plăcute și primitoare pentru clienți. Beneficii: Salariu de baza + bonusuri lunare în funcție de atingerea țintelor de vânzări. Mediu de lucru plăcut și dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă. Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional în domeniul modei masculine.

Salvează căutarea