Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Companii Disponibil din: 2022-05-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam agent vanzari la punctul de lucru din localitatea Gornesti. Program de lucru normal 8 ore zi, de luni pana vineri de la ora 8 pana la 17 cu pauza de masa. Oferim salar fix si bonusuri in functie de performanta. Daca esti interesat ne poti vizita la sediul firmei din loc Gornesti nr 196 ( vis a vis de primarie), sau la numarul de telefon afisat in anunt.
-
Descrierea jobului: - Identificarea pieselor de schimb pentru autoturisme in programe de specialitate (ex. PartsLink24); - Preluarea apelurilor telefonice
-
DESCRIEREA POSTULUI SE LUCREAZĂ DE LA BIROU! Agentul de vânzări asigură promovarea și vânzarea directă a mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizației. Cunoștinte foarte bune PC; Cunoașterea unei limbi străine de circulație, preferabil limba engleză (avansat) permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR ATRIBUȚIILOR ACTIVITĂȚILOR POSTULUI Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor serviciilor în zona în care acționează; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Urmărește preluarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii; Cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții; Întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor; Elaborează și lansează comenzi către furnizori; Urmărirea situației comenzilor lansate; Prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali; Colaborează cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează; Acordă consultanță și feedback clienților în legătură cu produsele vândute; Răspunde de urmărirea încasării comenzilor; Răspunde de întocmirea corectă a documentelor comerciale; Răspunde de promovarea imaginii firmei în relațiile cu clienții; Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces; Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.).
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Fiecare pas pe care îl faci acum în dezvoltarea carierei tale îți va aduce beneficii pe termen lung. Nu amâna și ia decizia de a-ți duce CARIERA la NIVELUL URMĂTOR. Nu rata oportunitatea de avansare în carieră în cadrul companiei. Candidatul ideal - Cum ne dorim să fie viitorul nostru coleg? Ce te face potrivit pentru noi? Ești o fire deschisă, activă, dinamică, dar mai ales POZITIVĂ? Iți plac provocările noi? Crezi că ai simțul umorului? Ești echilibrat, dispus să investești în propria dezvoltare? Ești motivat de dorința de a reusi prin propriile forțe? Îți doresti să lucrezi într-un mediu energizant care să te susțină să te perfectionezi și să avansezi în cariera? Ai permis de conducere categoria B? Atunci te vrem în echipa noastră să te bucuri de un job dinamic și provocator! Beneficii: Salariu motivant, oferim stabilitate; Bonusuri stimulative corespunzătoare performanțelor individuale; Dezvoltarea profesională ce este susținută de programe de pregatire continuă în țara și în străinatate; Dezvoltarea abilităților de comunicare și negociere; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Vei fi sprijinit permanent de un lider de vânzări; Vacanțe, teambuildinguri de 6 ori pe an, 3 în Europa și 3 în România, alături de cei mai buni colegi. Oportunitatea de a promova, de a fi Manager Director Antreprenor; Descrierea companiei: De peste 100 de ani, sistemul nostru este în fruntea excelenței și inovației. Suntem mândri că suntem lideri în industrie și căutăm constant persoane talentate care să se alăture echipei noastre. Compania noastră oferă o gamă largă de oportunități care permit angajaților să-și exploreze interesele, să câștige experiență valoroasă și să-și dezvolte abilitățile. Credem că angajații noștri sunt fundamentul succesului nostru și ne străduim să le oferim un mediu care încurajează creșterea, creativitatea și colaborarea. Indiferent dacă sunteți un profesionist cu experiență sau abia la început, compania noastra este locul perfect pentru a avea un impact de durată.
-
Alatura-te echipei noastre! Vino in lumea parfumurilor D&P! Cautam lucrator comercial pentru standul din: -DN1 Value Center,Corbeanca-Balotesti
-
Adecco Romania recruteaza pentru clientul sau, L OREAL Romania, Consultanti de frumusete (Beauty Advisor) program full time Cerinte: Dorinta de a lucra si a construi o cariera in industria de beauty; Abilitati de convingere, persuasiune; Experienta in vanzari (retail); Orientare spre client, orientare catre vanzari; Disponibilitate pentru program full time in centre comerciale tip MALL; Adaptabilitate privind munca in echipa; Adaptabilitate la regulile impuse de locatii. Descrierea rolului: - Promovarea produselor de machiaj ale brandurilor de LUX, urmarind nevoia consumatorilor, educarea si gradul de satisfactie a acestora; - Fidelizarea clientilor in urma interactiunii cu acestia; - Amenajarea standului de produse conform standardelor companiei: curat, ingrijit, atent mercantizat; - Comunicarea permanenta cu echipa pentru sfaturi, solutii si sugestii; - Cunoasterea tuturor tehnicilor de vanzare make up produs pentru a deveni un expert in consultanta de frumusete; - Participarea la training-urile de produs, tehnica, machiaj si vanzari alaturi de cei mai buni experti din domeniu. Ce oferim? - Salariu fix + bonus din vanzari - Tichete de masa - Asigurare medicala privata - Cursuri de perfectionare in arta machiajului - Training de specialitate pe brand
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Cautam colegi ca agenti de vanzari sisteme tehnice de securitate (antiefractie, supraveghere video, control acces, automatizari, sisteme detectie incendiu, sisteme stingere incendiu, etc) cu urmatoarele responsabilitati : - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti; - Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu; - Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati in numerar; - Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; - Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei; - Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative); - Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; - Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii. Cerinte : - Cunostinte tehnice rezonabile - Cunostinte de lucru cu aplicatiile tip office - Carnet de conducere auto - Experienta minima de 12 luni in vanzari Oferim : - Salariu motivant format din salariu de baza (3150 NET) plus procent din vanzari - Autoturism - Tehnica de calcul - Bonusuri de performanta