Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Nivel de studii: Calificat

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 13

    Angajam MAGAZINER pentru o fabrica de mase plastice din Oradea! Cerinte: - Studii medii; - Experienta pe un post similar prezinta avantaj; - Cunostinte de operare PC; - Disponibilitatea de a face naveta cu masina; - Bune abilitati de comunicare. Responsabilitati: - Deservirea clientilor intr-o maniera placuta; - Receptia materiei prime si aranjarea in depozit cu mijloacele din dotare; - Pregatirea comenzilor de livrare; - Verificarea zilnica a stocurilor de marfa. Beneficii: - Salariu 2700 ron net (in mana); - Plus tichete de masa: 20 RON/zi lucratoare; - Spor de fidelitate; - Tichete cadou de Paste si Craciun; - Program de lucru, intre orele 7-16; - Decontarea trasportului.

  • Te gandesti sa-ti rotunjesti veniturile? Noi cautam asistenti in brokeraj in cadrul societatii CAMPION BROKER DE ASIGURARE SI REASIGURARE 1. Ce conditii minime trebuie sa indeplinesc? Trebuie sa ai diploma de bacalaureat, cazier curat si dorinta de munca :) 2. Cat este salariul? In functie de cat timp doresti sa aloci acestui job si cati clienti poti atrage pentru a face polite de asigurare(RCA, Casco, calatorie, sanatate, agricole, transport, etc). 3.Exista contract de munca? In domeniul asigurarilor, poti incepe cu contract de colaborare. 4. Exista un target de realizat ? Nu, insa cu cat reusesti sa cuprinzi mai multe tipuri de asigurari, cu atat venitul tau creste. 5. Existenta certificarii cu cod RAF constituie avantaj. 6. Experienta in vanzarea de asigurari generale, viata, sanatate constituie avantaj. 7.Cunoasterea pietei asigurarilor si a produselor de asigurari reprezinta un avantaj. Beneficii: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF) GRATUIT ; - Grile de comisioane progresive, bonus de performanta; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. Beneficii non-financiare: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist; - Oportunitatea de colaborare cu toti asiguratorii din piata; - Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes si a propriei afaceri - Suport logistic, administrativ, IT contact :

  • Cautam o persoana pentru funcția de consultant vânzări in magazin de instrumente muzicale și accesorii. Sunt necesare cunoștințe minime despre toate instrumentele, de preferat chitarist. Aptitudini utilizare PC la nivel utilizator. Sunt necesare abilitați tehnice, punctualitate, buna organizare și o comunicare eficienta atât cu clienții cat și in interiorul companiei.

  • 9

    Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - cea mai experimentata si mai mare companie, de profil din Brasov - ai propria ta afacere, cu suport experimentat - portofoliu clienti acumulat in peste 26 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ️ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company Brasov, Romania, Strada Ioan Popasu, nr.2, Telefon: 0373741303 sau 0736797203 email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart Telefon/ WhatsApp: 004915753531027

  • Daca esti un profesionist pasionat de ceea ce face, cu abilitatea de a transmite incredere clientilor/pacientilor, care sa stie sa asculte activ si sa consilieze personalizat pe nevoile clientului, daca ai o atitudine proactiva, cu spirit de echipa si implicare, daca iti plac brand-uri faimoase si iti place sa oferi clientilor ceea ce poate fi definit ca shopping experience, te asteptam in echipa noastra! Constituie un avantaj experienta in domeniu. Oferim: un pachet salarial competitiv pe piata de profil,bonusuri, un mediu de lucru elegant, o atmosfera de lucru deschisa si prietenoasa, standarde inalte de calitate si dezvoltare profesionala.

  • 18

    Fă parte din proiectul nostru Freelancer Destine Holidays Acest proiect oferă șansa de dezvoltare tuturor pasionaților de călătorii. Dacă pasiunea ta este turismul sau ai activat în acest domeniu și acum vrei să continui pe cont propriu, fără a fi constrâns de un program fix, ai ajuns în locul potrivit. Alătură-te proiectului Freelancer Destine Holidays și haide să aducem împreună zâmbete și experiențe memorabile turiștilor. Hai în echipa noastră și vei beneficia de: Venituri suplimentare obținute dintr-o activitate independentă; Participarea la cursuri de profil, traininguri și infotripuri; Program de lucru flexibil, de acasă; Vacanțe la tarife preferențiale sau chiar gratuite în funcție de performanțe. Desfășurarea activității în calitate de freelancer: Noi îți vom pune la dispoziție toată baza software (site, sisteme de rezervări). Tot ce trebuie să faci este să identifici clienții și să le ofertezi serviciile noastre turistice. În momentul în care se decide oferta, tu ne vei trimite toate informațiile necesare rezervării serviciului turistic ales de către client. De aici preluăm noi rezervarea și finalizăm documentele. Venitul obținut din activitatea de freelancer: Venitul pe care îl vei câștiga din activitatea prestată se bazează pe comision. Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail:

  • 3

    Dezvoltam o echipa noua, cautam canditatul care are: Capacitate de adaptare si invatare rapida Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv Permis conducere obligatoriu categoria B Punctual si responsabil Empatia si buna intelegere a nevoilor clientiilor Bune abilitati de comunicare Ca agent de vanzari activitatea ta va consta in : Promovarea si prezentarea produsului si imaginii companiei Vizitarea clientilor din zona alocata si respectarea cu strictete a rutinelor de vanzari definite Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti Ce vei primi: Comision garantat fara target impus Bonusuri in functie de performate Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii Program flexibil, independenta in organzarea muncii Salariu motivant direct proprotional cu numarul de vanzari si cu seriozitatea agentului Vacante cu echipa in tara si in strainatate! Despre Dren Company: Suntem o companie cu 114 ani de experienta care face parte din cel mai mare concern din lume - leader mondial in domeniul aparaturii electrocasnice. Compania are o experienta de 28 ani pe piata din Romania. In ceea ce priveste viziunea noastra, aceasta este sinonima cu cea a companiei Scott&Fetzer ce introduce, in afaceri, obiceiul de a proteja drepturile de idei inovatoare si de a stabili standarde mai ridicate in materie de afaceri.

  • Dezvoltam o echipa noua, cautam canditatul care are: Capacitate de adaptare si invatare rapida Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv Permis conducere obligatoriu categoria B Punctual si responsabil Empatia si buna intelegere a nevoilor clientiilor Bune abilitati de comunicare Ca agent de vanzari activitatea ta va consta in : Promovarea si prezentarea produsului si imaginii companiei Vizitarea clientilor din zona alocata si respectarea cu strictete a rutinelor de vanzari definite Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti Ce vei primi: Comision garantat fara target impus Bonusuri in functie de performate Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii Program flexibil, independenta in organzarea muncii Salariu motivant direct proprotional cu numarul de vanzari si cu seriozitatea agentului Vacante cu echipa in tara si in strainatate! Despre Dren Company: Suntem o companie cu 114 ani de experienta care face parte din cel mai mare concern din lume - leader mondial in domeniul aparaturii electrocasnice. Compania are o experienta de 28 ani pe piata din Romania. In ceea ce priveste viziunea noastra, aceasta este sinonima cu cea a companiei Scott&Fetzer ce introduce, in afaceri, obiceiul de a proteja drepturile de idei inovatoare si de a stabili standarde mai ridicate in materie de afaceri.

  • 14

    Compania producătoare de suplimente alimentare Sanoverde Total face angajări. I i place să vorbe ti la telefon ? Te pasionează plantele ? Vrei să lucrezi de acasă ? Perfect! Hai alături de noi! Locul de muncă necesită bune abilită i de rela ionare prin telefon. Totodată, căutam o persoană energică i orientată către client . Experienta in vanzari prin telefon constituie un avantaj. Oferim salariu fix + bonusuri după realizări. Asteptăm cv-ul tău la următoarea adresă de email : Multumim!

  • Vista Real Estate, recruteaza agenti imobiliari. Agentia noastra vine cu o filosofie noua si propune ideea de Business in Bussiness. Dorim sa oferim agentilor cu experienta pe piata imobiliara din Brasov , oportunitatea de afirmare si libertatea de a-si pune propria amprenta asupra business-ului! Beneficiile jobului : -Independență financiară -Comision foarte avantajos -Autonomie și flexibilitate in ceea ce priveste politicile de tranzactionare -Oportunitate de afirmare in cadrul agentiei -Echipa tanara si dinamica -Mediu de lucru placut -Suport tehnic si profesional in permanenta Candidatul Ideal: -Experienta in vanzari si/sau in domeniul imobiliar -Bune abilitati de negociere si comunicare -Cuno tin e operare PC -Posesor permis conducere categoria B si detinerea unei masini personale pentru activitatea de teren (conditie obligatorie). Va rugam sa ne contactati telefonic la: sau sa ne trimite-ti CV-ul la:

  • Locație: str Turnu Măgurele, Berceni, Sector 4, Bucuresti Descrierea postului: Oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii ramelor si a tipurilor de lentile Derularea activitatilor de vanzare produse si servicii Mentinerea relatiilor cu clientii si fidelizarea acestora. Testarea vederii in scopul determinarii dioptriei, aparatura medicala de ultima generatie computerizata Derularea activitatilor de gestionare a magazinului Prescriptie de ochelari Cerinte Persoana dinamica, organizata, responsabila Excelente abilitati de comunicare Preferabil experienta si studii in domeniul opticii medicale Cunostinte de baza in domeniile optometrie/optica oftalmica Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari Training Program de lucru flexibil

  • Esti dornica sa te dezvolti intr-un domeniu dinamic ? Ai spirit intreprinzator si ai nevoie de venituri suplimentare ? Inseamna ca ai gasit locul de munca potrivit ! CERINTE : Cautam o persoane cu studii finalizate, serioase, responsabile, cu standarde etice înalte, prezentabiie si ingrijite, interesate de acest profil, motivate si dinamice, cu foarte bune abilitati de comunicare, sa cunoasca o limba straina, permis de conducere cat.B si recomandare de la actualul sau fostul loc de munca, dornicie să devină parte dintr-o companie cu peste 20 de ani de experienta si care pune clientul pe primul loc . Se preiau clientii pentru imobilele din portofoliul nostru si se identifica noi imobile, se prezinta serviciile si sistemul de lucru la biroul agentiei sau telefonic, se vizioneaza proprietatile, se incheie contractul de colaborare cu clientul, se realizeaza fotografii , se promoveaza proprietatile, se ofera asistenta . Oferim procent din vanzari ( in functie de aport ) din tranzactiile perfectate. Oferim suport si training pe toata perioada angajarii . Tip job : Contract de colaborare Nu tratam aplicatiile superficiale ! Experienta in vanzari, call center, marketing si comunicare reprezinta un avantaj . Daca esti interesata de acest job atasaza aici CV-ul tau, pe mail la: sau pe WhatsApp la numarul *Doar aplicanții selectați vor fi contactați.

  • Angajam vanzatoare cu experienta in comert, FARA LIMITA DE VARSTA , serioasa si implicata pentru magazin de bijuterii - tip stand stradal in Centrul orasului Sibiu Program 12 h / zi 15 zile pe luna - contract. Se ofera salariu fix, comision, bonusuri. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email :

  • 7

    Oferim oportunitatea celui care este dispus sa isi asigure independenta financiara. Firmă de Asigurări din București cu patru puncte de lucru angajează consultant asigurări in agenție asigurări sectoarele 2, 3,4 si 6. Doar cei care detin si demonstrează codul RAF și experiență minimă de 1 an in domeniul asigurărilor. Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vanzari -utilizator experimentat PC -training gratuit pentru începători -posibilitati de carieră si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de vanzare lunara stabilit de directorul de agenție. -consilier a clientilor privind varianta optima de produse si furnizarea de informatii complete asupra produselor; -oferirea celor mai bune soluții tehnice si estetice in vederea alegerii produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 12

    Director agenție asigurări cu experiență. Oferim oportunitatea celui care este dispus sa isi asigure independenta financiara. Firmă de Asigurări din București cu patru puncte de lucru angajează director agenție asigurări. Contract de munca pe perioadă nedeterminată. Doar cei care detin si demonstrează codul RAF și experiență minimă de 4 ani in domeniul asigurărilor. Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 7

    Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. BENEFICII: - Birou personal gratuit in incinta unui spațiu comercial stradal. - Reclamă stradală și on line. - De preferință cu autorizație de agent asigurări ( cod RAF ). - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.

  • 5

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm reprezentant de vanzari în Vanju Mare. Necesita masina

  • Angajam Agent de Turism cu experienta in domeniu minim 2 ani. Candidatul ideal: Calificare in domeniul turismului; Persoana vesela si optimista; Abilitati de comunicare si relationare; Experienta in utilizarea sistemelor de rezervari; Responsabilitati: Consiliaza clientii in alegerea serviciilor turistice; Rezerva, emite si factureaza pachete turistice, cazari si bilete de avion; Urmareste desfasurarea si finalizarea contractelor cu clientii; Urmareste efectuarea platilor de catre clienti; Intocmeste situatia financiara; Beneficii: Program Luni - Vineri: 09:30 - 18:00 Tichete de masa 20 lei / zi; Salariu 2200 Lei; Prime de sarbatori; Comision din vanzari; Punct de lucru - Central;

  • Jobul are ca obiectiv vanzarea produselor si contractarea distribuitorilor asigurand un stoc minim si dezvoltand categoria de bere in zona arondata . Responsabilitati: Realizeaza planul zilnic de vanzari. Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti. Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza. Mentine si dezvolta relatii cu clientii existenti Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli. Raporteaza activitatea superiorului ierarhic prin completarea planului de activitate saptamanal Oferta: Contract cu norma intreaga pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 3 luni Salariu + bonusuri in functie de performante Oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei; Program flexibil Acceptam colaborari atat part time cat si full time Salariul se negocieaza in cadrul interviului si va fi compus dintr-o parte fixa si bonus din vanzari Decontarea cheltuielilor cu transportul Ne puteti transmite cv la adresa de mail

  • Salveaza cautarea