Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice); Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor; Spirit de echipa; Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Prezentarea si promovarea produselor companiei; Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata; Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Cerinte: Permis de conducere categoria B; Prezentabil si respectuos; Beneficii: Pachet salarial motivant plus comisioane; Decontarea combustibilului; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; Training inclus; Mediu de lucru placut; Program flexibil; Echipa tanara, teambuildinguri periodice. Descrierea companiei: Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Tg.Mures. Ce oferim? Dezvoltare profesionala, oportunitati de promovare, siguranta unui parteneriat pe termen lung si o echipa tanara cu care poti sa te distrezi . Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive! Trimite un CV pe adresa de e-mail și o să te contactam în cel mai scurt timp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam colegi ca agenti de vanzari sisteme tehnice de securitate (antiefractie, supraveghere video, control acces, automatizari, sisteme detectie incendiu, sisteme stingere incendiu, etc) cu urmatoarele responsabilitati : - Urmareste atragerea permanenta de noi clienti; - Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu; - Raspunde de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati in numerar; - Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; - Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii organizatiei; - Intocmeste periodic materiale de sinteza (rapoarte, statistici) si de prezentare (bugete estimative); - Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; - Participarea activa la sedinte interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii. Cerinte : - Cunostinte tehnice rezonabile - Cunostinte de lucru cu aplicatiile tip office - Carnet de conducere auto - Experienta minima de 12 luni in vanzari Oferim : - Salariu motivant format din salariu de baza (3150 NET) plus procent din vanzari - Autoturism - Tehnica de calcul - Bonusuri de performanta
-
NEO Imobiliare este Dezvoltator Imobiliar si Agentie imobiliara cu o experienta de 6 ani in vanzari, cumparari si inchirieri de orice tip de imobil. Ce cautam: - o persoana care detine permis de conducere; - este motivata; - dispusa la activitate de teren; - cu bune calitati de comunicare. Ce oferim: -training de specialitate; -comisioane din vanzari; -bonusuri de performanta; -posibiliatea dezvoltarii unei cariere de succes; -dezvoltarea si gestionarea propriei echipe de vanzari; Pentru mai multe detalii lasa-ne un mesaj sau apeleaza-ne telefonic.
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona SIGHISOARA, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Bistrita, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! Publ
-
1.Activitate de birou: relationare clienti,furnizori,etc contabilitate primara intocmeste facturi,mail-uri,etc 2.Activitate teren: Actiuni in teren preluari depuneri decedati participare ceremonii funerare actiuni tipice cod caen 9603 Se ofera salariu salariu de baza+bonusari extra program,crestere graduala in functie de vechime,posibilitati de avansare,calificare.
-
Casa Auto angajeaza consultant vanzari auto. Cerinte: - Experiența anterioară în vânzări minim doi ani; - Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business; - Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse; - Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate; - Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată; - Aptitudini de negociator, bun comunicator; - Carnet de conducere, categoria B. Descrierea postului: - Identifici și contactezi potențiali clienți noi; - Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract); - Promovezi activ portofoliul de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări; - Cresterea portofoliului de clienti, urmărirea si fidelizarea clientilor existenti, dezvoltarea unor relatii pozitive și durabile. Beneficii: - Pachet salarial format din parte fixa si bonus de performanta; - Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; - Tichete de masă; - Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; - Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV.
-
Angajăm part-time agenți și colaboratori in domeniul vânzărilor imobiliare cu experienta in domeniu, in conditii avantajoase. Operare prin program on line. Cerinte: seriozitate, motivatie, temperament calm, buna cunoastere a psihologiei umane, abilitati de comunicare, buna cunoasterea a orasului și zonelor limitrofe, abilitati in lucrul on line, disponibilitate de deplasare rapida. Se asigura traning si sustinere profesionala pentru cei cu experienta minima. Castiguri motivante, functie de realizari. Autoturismul propriu constituie avantaj. Asteptam CV - ul dvs pe adresa de e-mail : .
-
Angajam agent de vanzari in domeniul auto: distributie/vanzare de baterii auto, stationare si de tractiune, in zona Cluj+Ardeal+Maramures+Crisana. Activitatea se va desfasura pe teren si la magazinul din Cluj si presupune vanzarea/distrubutia de baterii en-gros si onorarea comenzilor en-detail prin livrarea + montarea bateriei pe masina clientului. Program de lucru: L - V : 9 - 18, S: 9 - 14 (prin rotatie) Nu este necesara experienta. Salariu fix + comision din vanzari. Daca aveti permis auto si disponibilitate de a invata va asteptam sa va alaturati echipei SORGETI. Detalii la telefon si pe www.sorgeti.ro. Trimiteti CV la: office sorgeti ro
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Locul de munca : Bucuresti , sector 6, str Rasadnitei 92 Candidatul ideal Persoana tanara cu spirit de echipa, - studii superioare sau medii - bune abilitati de comunicare, socializare si negociere - capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi Experienta comerciala in vanzarea produselor naturiste reprezinta un avantaj Responsabilitatile postului - Identificare de clienti - Activitati depozit ( pregatire marfa,logistica ,etc) - Dezvoltarea portofoliului prin cresterea numarului de clienti noi Beneficii: - Telefon, masina de serviciu - Salariu fix + comision din vanzari
-
-
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată
-
-
Societatea METCONF FERALLA IMPORT EXPORT angajeaza agent vanzari: - pachet salarial atractiv Societatea are ca obiect de activitate comercializarea de produse metalurgice si fasonarea otelului beton, inclusiv executia pentru carcase de piloti forati, pereti mulati.
-
Sc angajam jurist ,designer de interior , Ag Vanzari , administrator imobil domeniu activitate Constructii ,turism , administrare ,imobiliare Obligatoriu permis conducere cât B Obligatoriu experiența minim 3 ani in domeniu juridic sau Vanzari Obligatoriu competente digitale se ofera si bonusuri pt obiective realizare
-
AGENT VANZARI Detaliile postului CANDIDATUL IDEAL -Persoana sociabila; -Persoana deschisa sa inveti lucruri noi; -Persoana care are nevoie de un job full time; -Persoana optimista si care face lucruri cu pasiune; -Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; -Capacitatea de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; -Punctualitate, responsabilitate; -Auto-motivat, orientat spre rezultate; -Permis de conducere obligatoriu; DESCRIEREA JOBULUI -Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre client; -Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; -Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; -Promovarea si prezentarea produselor/ serviciile noastre BENEFICII: -Pachet salarial motivant,telefon si masina de servici -Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa, in plina expansiune -Mediu de lucru profesional , suport logistic si tehnic
-
DESCRIERE Sarcini si responsabilitati Realizare descriere produse pentru site Realizare poze produse pentru site Incarcare produse in site Incarcare produse pe platforme de e-commerce ( emag, olx ) postare produse pe facebook, instagram, tik-tok primire comenzi telefonic si email impachetare produse, realizare awb-uri si pregatire pentru expediere expediere comenzi mentinere stoc preluare produse noi si introducere in stoc emitere facturi si documente garantie consiliere clienti Abilitatile si calificarile necesare Studii medii superioare Cunostiinte generale in comertului online Experienta in vanzari de minim 6 luni Cunostiinte de limba Engleza mediu Cunostiinte operare PC si pachet Office Abilitati de comunicare, relationare, negociere Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic Abilitatea de organizare si planificare a activitatii Salariu si beneficii Salariu net incepand de la 2500 lei, cu posibilitatea de crestere in functie de abilitatile si rezultatele obtinute Bonusuri de performanta si comision din vanzari Program flexibil - ore - 8:00 - 17:00 Loc de munca stabil, posibilitatea unei cariere pe termen lung Training si suport continuu pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniu Discounturi la toata gama de produse vandute de magazinul nostru
-
Firma cu domeniul de activitate distributie de profile PVC , ALUMINIU si accesori pentru ferestre si usi, angajam agent de vanzari pentru Constanta: Conditii cerinte: -Permis categoria "B" -Studii minim liceale -Persoana cu abilitati tehnice -Avantaj,cunostinte program de ofertare tamplarie -Experienta in domeniu Oferim -Salariu motivant -Bonus pentru performanta -Bonuri de masa
-
Suntem in cautarea unui fitofarmacist dedicat si pasionat, cu experienta si cunostinte solide in domeniul agricol, pentru a se alatura echipei noastre din cadrul Begonia Garden Center. Responsabilitati: Consilierea clientilor cu privire la utilizarea corecta a produselor fitosanitare si a altor inputuri agricole. Furnizarea de solutii personalizate si recomandari eficiente pentru managementul integral al daunatorilor si al bolilor plantelor. Monitorizarea si evaluarii starii de sanatate a plantelor si florilor din Garden si identificarea potentialelor probleme. Integrarea si colaborarea cu echipa de vanzari pentru promovarea si comercializarea produselor fitosanitare. Cerinte: Diploma de licenta in demeniul agricol Experienta demonstrata in domeniul agricol si in gestionarea produselor fitosanitare Abilitati bune de comunicare si relationare Capacitatea de a lucra in echipa si de a oferi solutii eficiente in situatii variate. Cunostinte despre legislatia si reglementarile privind utilizarea produselor fitosanitare. Ce oferim? Mediu de lucru stimulativ si dinamic Oportunitati de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare. Daca sunteti pasionat de agricultura si plante ornamentale si aveti abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, asteptam cv-ul dumneavoastra.
-
Descrierea jobului Principalul obiectiv al viitorului coleg este cresterea cotei de piata a companiei in zona alocata. Cerinte Responsabilitati - Vei fi responsabil sa iti planifici saptamana de munca - In primele luni, vei participa la trainingurile tehnice, astfel incat sa intelegi produsele vandute, cat si profilele clientilor; - Vei urmari realizarea in termen a incasarilor de la client; - Vei prezenta clientilor oferta produselor, in functie de nevoile acestora in acel moment; - Lunar, vei participa la sedintele echipei de vanzari, unde vei prezenta rezultatele obtinute cat si planul pentru urmatoarea luna; Salarizare si beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 35 lei tichet; - Prime pentru sarbatorile legale (Craciun si Paste); - Comision din vanzari conform grilei; - Comision fidelitate vechime in companie (incepand de la 5 ani);