Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Experienta: Experienta peste 3 ani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 13

    Angajam MAGAZINER pentru o fabrica de mase plastice din Oradea! Cerinte: - Studii medii; - Experienta pe un post similar prezinta avantaj; - Cunostinte de operare PC; - Disponibilitatea de a face naveta cu masina; - Bune abilitati de comunicare. Responsabilitati: - Deservirea clientilor intr-o maniera placuta; - Receptia materiei prime si aranjarea in depozit cu mijloacele din dotare; - Pregatirea comenzilor de livrare; - Verificarea zilnica a stocurilor de marfa. Beneficii: - Salariu 2700 ron net (in mana); - Plus tichete de masa: 20 RON/zi lucratoare; - Spor de fidelitate; - Tichete cadou de Paste si Craciun; - Program de lucru, intre orele 7-16; - Decontarea trasportului.

  • ANGAJAM AGENT VANZARI/ MARKETING ( legume si fructe ) Atributii: Asigura promovarea si vanzarea directa a marfurilor societatii catre Supermarketuri. Experienta in vanzari directe catre Supermarketuri. Pospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti Urmareste realizarea planului de vanzari lunar stabilit.

  • REPREZENTANT VANZARI AUTOMACARALE, PLATFORME, TRANSPORT PENTRU ZONA TRANSLIVANIA Candidatul ideal Persoana dinamica, responsabila, cu experienta in vanzari de utilaje, pentru diferite zone din tara. Abilitati de comunicare si negociere Capacitate de lucru in echipa Capacitate de lucru cu respectarea termenelor Cuno tin e de limba engleză (limba germana constituie un avantaj) Cunoasterea pachetului MS Office Cunostinte tehnice de ofertare Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Inchirieri utilaje - platforme, motostivuitoare, automacarale, nacele, transport agabaritic. Incheierea de contracte comerciale conform politicii firmei; Supervizarea derularii contractelor comerciale (negociere-ofertare-intocmire-derulare); Dezvoltarea si intretinerea relatiilor cu clientii existenti si identificarea potentialilor clienti; Analizarea concuren ei pe pia ă i stabilirea solu iilor de optimizare a activitatii de vanzare; Coordonarea echipelor in locatiile de lucru, asigurarea de suport logistic impreuna cu celelalte departamente; Intocmirea rapoartelor cerute de management; Negocierea preturilor si oferirea asistenta tehnica clientilor;

  • Lider regional in sisteme pentru balustrade (inox si sticla) si alte sisteme de arhitectura si design, doreste sa-si completeze echipa. Cum arata o zi la birou: - monitorizezi proiectele de constructii (cu ajutorul programelor de monitorizare si informatii santiere) si filtrezi datele esentiale care ajuta la generarea vanzarii - intocmesti oferte, facturezi si generezi documentele de livrare - oferi consultanta tehnica clientilor - urmaresti ofertele intocmite anterior, incasarile, reclamatiile clientilor - tii legatura cu clientii principali si initiezi procesul de vanzare - monitorizezi concurenta Ce calitati urmarim: - cunoasterea foarte buna a limbii maghiare (vorbit, scris) - afinitate pentru domeniul tehnic (intelege o schita, stie sa masoare) - atitudine pozitiva, capacitate de a asimila informatii - punctualitate si disciplina - capacitate de a lucra independent si de a respecta termene limita - cunoastrea foarte buna a pachetului Office (Excel in special) - ai mai lucrat cu sisteme ERP si CRM - ai studii superioare Ce oferim: - pachet salarial fix, proportional cu experienta relevanta pentru afacerea noastra. Pachetul fix poate creste in functie de performantele atinse. - pachet variabil (bonus) pentru realizarea indicatorilor de performanta - tichete de masa - alte beneficii direct proportionale cu performanta atinsa - mediu de lucru placut - sustinere pentru performata: calculator, instruire, auto (daca este cazul)

  • 1

    Job ideal pentru persoane care iși doresc să obțină venituri din bonusuri motivante. Jobul ideal pentru cei ce nu pot lucra intr-un birou dar care pot lucra independent dar conștiincios în vanzari. Jobul ideal pentru care pot relationa cu medici stomatologi si asistente. - studii superioare, - capabilitate și curiozitate de a invata (chiar daca nu cunoaste in acest moment) produsele din portofoliu (consumabile stomatologice, aparatura stomatologica) - experienta in vanzari minim 2 ani in vanzari pe teren - reprezinta avantaj experienta in piata stamatologica / pharma / medicala; - excelente abilitati de comunicare si negociere; - orientare catre clienti, orientare spre rezultate; - permis de conducere categoria B Descrierea jobului - promoveaza produsele, serviciile și imaginea companiei in relatia cu clientii (cabinete sau clinici de stomatologie, laboratoare de tehnica dentara); - Identificarea noi clienti, ajutand astfel la dezvoltarea portofoliului; - stabileste si mentine o buna relatie comerciala cu toti clientii de pe zona arondata; - Sustine un efort continuu pentru a mentine nivelul vanzarilor si termenele de plata in limitele impuse de companie. *Jobul NU presupune deplasari mai mari de 50 km si cazare. Beneficii - masina - telefon - salariu fix - grilă de bonusare în functie de rezultatele obtinute in vanzare, incasare, promovare - o echipa sudata, stabila, motivata, care lucreaza impreuna de ani de zile - dezvoltare profesionala Descrierea companiei Descrierea companiei: Companie cu capiteal integral romanesc, distribuitoare de consumabile si echipamente pentru cabinete si la laboratoare de tehnica dentara. Cu peste 20000 de clienți la nivel național, compania și-a ocupat o poziție intre primele 3 companii de profil din domeniu intr-un timp relativ scurt, impunand astfel noi standarde.

  • 1

    SC Tegola Romania SRL, angajeaza Agenti vanzari pentru urmatoarele zone: *** Maramures *** Satu Mare Noi îți oferim: Autoturism, laptop și telefon; Salariu fix PLUS bonusuri a căror valoare doar tu o poți limita; Lucrul într-o echipă tanără, unită și dinamică; Pregatire profesională continuă. Cerințele noastre: Cunostinte operare PC (Office, Windows, Internet); Permis conducere categoria B; Abilitati de vanzare, negociere, comunicare si relationare; Spirit de initiativa si integritate; Cunostiințe tehnice minime; Experienta in vanzari (experienta in vanzari intr-un domeniu similar constituie un avantaj). Responsabilitățile tale: Promove za produs le companiei; Asigură vânzarea produselor către toți clienții posibili din zona alocata; Vizitarea clientilor si extinderea portofoliului. Se preocupă de creșterea permanentă a numărului de clienți și de aplicarea în teritoriu a politicii generale a firmei; Realizarea planului individual de vanzari; Negocierea preturilor, pregătirea ofertelor, condi iilor de livrare, termenelor si modalitatilor de plata; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii celorlalte departamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Recuperează în întregime contravaloarea facturilor, respectând termenul de plată acordat conform regulilor impuse de firmă. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra!

  • 2

    Candidatul Ideal Minim 3 ani experienta in vanzari; Abilitati de comunicare si relationare umana; Initiativa si capacitate de a duce la bun sfarsit orice actiune inceputa, fara interventia celor din jur; Abilitati de lucru in echipa; Persoana dinamica, energica, capabila sa transmita acest lucru si celor din jur; Abilitati de dezvoltare a contactelor interpersonale in relatiile cu clientii din aria de responsabilitate; Organizat si planificat in activitatea sa. Experienta in vanzarile directe constituie un plus; Disponibilitate pentru deplasari; Descrierea jobului Dezvoltarea afacerii companiei in teritoriul alocat; Intretinerea si dezvoltarea relatiilor cu distribuitorii si cu clientii companiei; Reprezentarea companiei in zona alocata Promovarea produselor din portofoliul alocat la clientii companiei Mentinerea legaturii directe cu clientii din zona alocata, optimizarea relatiilor cu acestia, recastigarea fostilor clienti Identificarea de potentiali clienti pe zona alocata, atat din sectorul public cat si din sectorul privat Vanzarea si distribuirea de echipamente. Asigurarea de service pentru echipamentele amplasate la clientii finali din teritoriul alocat. Descrierea companiei Infiintata in 2003 si operationala din iulie 2004, PRO BRANDS Distribution a reusit, pe o perioada scurta de timp, sa dezvolte o afacere de succes in domeniul cafelei si a altor produse complementare. Astazi, compania noastra poate oferi o solutie completa: cafea, echipamente pentru prepararea cafelei, ceai si pudra de ciocolata, atat pentru segmentul Ho.Re.Ca, cat si pentru segmentul Office si Home. Succesul companiei se datoreaza atat brandurilor premium precum illy, Dammann, Monbana, cat si partenerilor nostri care au facut posibila aceasta dezvoltare

  • 6

    Pentru a intra în echipa noastră, cel mai important lucru este să-ți placă să comunici cu oamenii, să știi să îi asculți, să le identifici și apoi să le rezolvi nevoile! Pe lângă acestea : - e musai să ai carnet de conducere (ceva experiență este binevenită); - trebuie să fii o persoană dinamică, proactivă; - ar fi de preferat să fii o persoană competitivă și dornică de dezvoltare profesională; - ne-ar plăcea să ai simțul umorului și să fii o persoană optimistă; - trebuie să agreezi un mod de lucru bazat pe reguli și proceduri; - printre valorile tale ar fi de preferat să se numere : responsabilitatea, încrederea, implicarea! Experiența în vânzări constituie un avantaj! Ce oferim: - comision progresiv, în funcție de rezultatele financiare lunare; - o echipă de profesioniști alături de care poți face performanță; - suport logistic și de marketing; - training permanent; - program flexibil; - posibilitate de dezvoltare personală și profesională. Dacă vrei să intri într-o echipă competitivă, dacă îți dorești dezvoltare profesională, dacă dorești să lucrezi într-un mediu organizat și profesionist, alătură-te echipei noastre! Aplică acum!

  • 1

    Grup de firme cu o prezenta de succes de peste 10 ani in distributia de echipamente medicale pe piata din Romania isi extinde echipa de vanzari prin angajarea de REPREZENTANT MEDICAL, pentru derularea la nivel national de proiecte complexe de dotare si utilare a unitatilor spitalicesti. REPREZENTANTUL MEDICAL va promova produsele din portofoliu catre medicii si personalul de decizie din unitatile medicale din zona alocata si va dezvolta relatii de colaborare pe termen lung cu potentialii clienti. Ce cautam? Un vanzator perfect care: Are studii superioare finalizate Are minim 5 ani experienta de vanzari Are permis conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari Cunoaste limba engleza Are cunostinte avansate de utilizare computer: pachetul Office (Word, Excel, PowerPoint), CRM, ERP Este proactiv și întreprinzator, independent, rezistent la stres Dezvoltă usor relații de sprijin si suport cu clientii si cu colegii Are abilitati foarte bune de comunicare si de prezentare, de vanzare si negociere, de analiza Este adaptabil, receptiv la idei noi, isi menține eficienta chiar si cand au loc schimbari neprevazute. Ce responsabilitati vei avea? Sa promovezi produsele din portofoliu catre personalul din unitati medicale si sa stabilesti foarte bune relatii de colaborare cu clientii Sa atingi lunar si trimestrial plafonul de vanzari pentru zona alocata, pentru anumite produse/categorii de produse, in concordanta cu planul de vanzari stabilit Sa dezvolti relatiile contractuale cu unitatile medicale din zona alocata Sa mentii permanent contactul cu clientii: prezentari, informari cu privire la noutati sau oferte, consultanta proiecte Sa raspunzi la cererile clientilor, sa emiti si sa transmiti oferte Sa faci vizite clientilor si sa fii permanent informat privind conditiile din piata Sa colaborezi activ cu celelalte departamente ale companiei in vederea dezvoltarii activitatilor de vanzari Sa faci propuneri si demersuri pentru dezvoltarea bazei de clienti. Ce trebuie sa faci? Sa identifici și sa transformi clienții potențiali in clienti activi prin activitatea de promovare a produselor catre medici conform planului de vanzari Sa dezvolti și sa intretii relatiile cu factorii de decizie din teritoriul alocat (medici, achizitori, alte autoritati) Sa participi la conferinte, congrese, simpozioane de specialitate Sa culegi informatii din teritoriu despre competitori si produsele acestora Sa intocmesti rapoarte privind activitatea desfasurata. Ce iti oferim? Oportunitatea de a face parte dintr-o companie de succes Un mediu de lucru dinamic si profesionist Incurajam si rasplatim permanent initiativele oricarui membru al echipei, pentru ca suntem deschisi la ideile care cresc si adauga valoare business-ului nostru Acces la programe personalizate de training profesional si dezvoltare personala

  • Salveaza cautarea