Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Consilier Imobiliar - Incepe-ti Cariera in Imobiliare

    Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată

  • 1

    Consultant Financiar

    Reprezentant Companie de Asigurari Generale caut colaboratori full time sau part time. Daca ai timp liber si vrei sa-ti suplimentezi venitul, te astept in echipa mea. Chiar daca nu ai experiență in domeniu poți incerca, noi te vom ajuta. Varsta minima 18 si maxima 60.

  • 1

    Agent vanzari coordonator transport, cu sau fara experienta

    Descrierea jobului: Contactacteaza potentiali clienti si prezinta serviciile oferite de companie; Menține relația cu clienții existenți și oferă cele mai bune soluții în derularea comenzilor primite Prelucrează comenzile primite de la clienți în programele dedicate și le transmite către operatorii de transport Gestionează cererile de cotații - calculează costurile și prețurile Informează clienții cu privire la transportul alocat (estimare date livrare) Monitorizează evoluția transportului Identifica solutiile optime de transport si le comunica catre client in cel mai scurt timp; Beneficii : Loc de munca stabil unde spiritul de echipa bine dezvoltat asigura o relatie de calitate pe termen lung; Pachet salarial motivant, bonus in functie de performanta; Cresterea progresiva a veniturilor lunare si perspectiva de avansare in functie de rezultatele acumulate; Birou in centrul orasului si ustensile de lucru. Selectarea candidatului ideal se va face in baza unui CV. Nu vom lua in considerare alte metode de aplicare.

  • 3

    Consilier Vanzari Vanzatoare

    Angajam vanzatoare pentru Magazinul cu incaltaminte Modlet-Focsani(situat in Zona Pasaj) Se ofera un salariu de baza si sau % din vanzari. Experienta in vanzari si domiciliul in Focsani reprezinta un plus. Ps: va rugam sa ne lasati un C.V. la numarul de watsapp atasat. SALARIU 2 400 - 3 000 lei

  • 5

    Parteneriat agent turism

    Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara

  • 5

    Consultant financiar

    #Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recruteaza consultant! Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu, - ești sociabil și responsabil - comunici usor și ești orientat spre rezultate - ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) - îți dorești sa-ti dezvolti o cariera si un bussines propriu intr-un domeniu in plina expansiune - deții cunoștințe medii pachet MS Office - codul RAF constituie un avantaj. De ce noi, iți oferim pregătire și training în domeniu te bucuri de sustinerea managerului pe toata perioada activitatilor tale - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă - esti implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim si sigur. De ce vrei in echipa mea, Convinge-ma de asta si vino in echipa mea din Craiova! Ataseaza anuntului CV-ul tău si te voi contacta in cel mai scurt timp.

  • 3

    funerare Green Eden

    angajez agent vânzări ,secretariat și personal curățenie

  • 1

    Angajam Manager de echipă, București S4, zona Tineretului

    Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail

Salvează căutarea