Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • angajez personal - departament vanzari

    Angajam personal la departamentul vanzari : Cerinte: - experienta in domeniul - licitatii publice SEAP, - studii superioare,- cunascator de lb engleza - avansat!, - disponibil in vederea colaborarii , - o persoana discreta, comunicativa si amabila Beneficii: - salariu atractiv , - bonuri de masa, - program de lucru de 8 ore de luni-vineri. - prime de Paste si Craciun - alte bonificatii

  • 1

    Telesales

    Responsabilități principale: 1. Contactarea clienților: -Apelarea listelor de clienți potențiali și existenți pentru a le prezenta produsele sau serviciile. -Utilizarea de scripturi și tehnici de vânzare pentru a convinge clienții să facă achiziții. -Prezentarea produselor și serviciilor: -Explicarea beneficiilor și caracteristicilor produselor sau serviciilor oferite. -Răspunsul la întrebările și obiecțiile clienților. 2. Încheierea vânzărilor: -Negocierea prețurilor și a termenilor de vânzare. -Procesarea comenzilor și actualizarea informațiilor în sistemul CRM. -Menținerea relațiilor cu clienții:Urmărirea și monitorizarea satisfacției clienților după vânzare. -Gestionarea reclamațiilor și oferirea de soluții. 3. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări: -Atingerea sau depășirea targeturilor de vânzări stabilite. -Elaborarea de rapoarte periodice privind performanța vânzărilor. -Cerințe și competențeAbilități excelente de comunicare verbală și persuasiune. -Experiență în vânzări sau customer service, de preferință în telesales. -Cunoștințe de bază de operare pe calculator și utilizare a sistemelor CRM. -Capacitatea de a lucra sub presiune și de a îndeplini obiectivele de vânzări. -Abilități bune de negociere și rezolvare a problemelor. -Atitudine proactivă și orientată spre client. 4.Beneficii și oportunități -Salariu fix plus comision din vânzări. -Posibilitatea de avansare în cadrul echipei de vânzări. -Training-uri periodice pentru dezvoltarea abilităților de vânzare și cunoașterea produselor. 5. Mediu de lucru dinamic și competitiv.

  • 6

    Angajam Agenti Imobiliari cu / fara experienta

    Mauwis imobiliare, Agentie cu vechime isi extinde echipa. Salariul este pe baza de comision si variaza in functie de munca depusa. Cerinte: Cunoștințe de baza in utilizarea computerului Limbaj si atitudine profesioniste Tinuta office Experienta in domeniul imobiliar constituie un plus Beneficii: Aveti posibilitatea de a va alege zona/sectorul , tipul tranzactiilor vanzari/inchirieri. Nu se ofera salariu fix, comisionul este progresiv- la vanzari. Se ofera birou individual, laptop, telefon mobil, decontare mijloace de transport, combustibil masina, , baza de date si posibilitati de promovare si gestionare a ofertelor/cererilor , masina in functie de realizari( vanzari). Oferim un comision de 50 % celor care detin SC sau PFA, pentru colaborarea cu noi. 5 posturi disponibile care presupun: Identificarea cererilor și a ofertelor Contactarea proprietarilor Promovarea anunțurilor Stabilirea contactului cu clientii Realizarea vizionarilor Incheierea contractelor de vizionare Participa la negocierile privind pretul imobilului, conditiile de transfer a proprietatii si conditiile legale ale tranzactiei.

  • 11

    Angajam

    S.c Uvertura com punctul de lucru Buzau angajeaza agent vanzari cu sau fara experienta.CV pe adresa de email sau personal str. Primaveri nr 5. Rel tel .

  • 10

    Reprezentant vanzari

    Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.

  • 16

    Consilier vanzari piese auto din Dezmembrari

    Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto.  Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor firmei.  In prezent, parcul de Dezmembrari Claunic din Targoviste este in cautarea unui nou coleg pentru postul vacant de Consilier vanzari piese auto din Dezmembrari   Ce ar trebui sa faci tu: * sa preiei comenzile clientilor (telefonic sau fizic, in magazin) si sa le rezolvi  * sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor auto * sa verifici disponibilitatea pieselor in depozit, daca este necesar Cunostintele si sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg.    Conditii de lucru: * Birou cu scaun ergonomic in receptia parcului de dezmembrari * Dezmembrarea masinilor se face in hala inchisa, nu in aer liber. * Se asigura echipament de lucru adecvat  Ce iti oferim:  * Stabilitatea locului de munca  * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare  * Program de lucru intr-un singur schimb  * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia  * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala.     Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt:   Te asteptam, cu drag!  

  • 3

    Manager Zonal Vanzari

    Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.

  • 18

    agenti asigurari generale

    Companie de asigurari cauta persoane responsabile, dinamice, care doresc sa se pregateasca si performeze in domeniul vanzarilor de asigurari generale. Oferim traininguri de specialitate, suport in toata activitatea de vanzare, loc de munca stabil, posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala.

  • 9

    Angajam reprezentant comercial Targu MURES

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Tg. Mures, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Alba, Bistrita, Sibiu, Brasov, Harghita si Covsana, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare (respect si recunoastere, ex. in Oradea avem coleg angajat din 2007, in Bucuresti avem coleg din 2014) - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail !

  • 2

    Angajam consultanti financiari in Craiova

    Companie Multinațională,recrutăm Consultanți Financiari în Craiova! Dacă ești pasionat de domeniul financiar și vânzările te motivează, avem o oportunitate de carieră excelentă pentru tine! Cerințe: - Experiența în vânzări sau consultanță financiară (reprezintă un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor - Dorința de a învăța și de a crește profesional Oferim: - Venituri consistente mult peste media salarială, în funcție de performanțe - Oportunități de dezvoltare profesională și personală - Suport și training constant din partea echipei noastre experimentate - Mediu de lucru dinamic și motivant - Program flexibil Alătură-te echipei noastre și construiește-ți o carieră de succes într-unul dintre cele mai dinamice domenii ale pieței financiare! Trimite-ne CV-ul tău sau mesaj în privat pentru mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre oportunitățile de colaborare!

  • 7

    Reprezentant vanzari

    SC ROTECH TOTAL SYSTEMS mareste echipa in DEPARTAMENTUL VANZARI cu un post de Reprezentant vanzari organe de asamblare si scule . Sediul unde se desfasoara activitatea este in Popesti Leordeni, Jud. Ilfov, Sos. Oltenitei nr. 181 CERINTE: - bune abilitati de comunicare , organizare - studii medii si/sau superioare - avantaj experienta tehnica, zona industriala si constructii - cunostinte PC (MS Office) - permis auto categoria B OFERTA: - Salariu + bonus in functie de vanzare departament - Tichete masa - Asistenta si training in procesul de invatare a produselor - Colectiv si mediu relaxat Descrierea companiei: ROTECH TOTAL SYSTEMS este reprezentantul pentru România a firmei italiene RIVIT SRL, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de fixare și utilaje profesionale. De 17 ani suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de organe de asamblare, sisteme de fixare și de prelucrare tablă pentru industrie și construcții. Colaborarea cu această firmă consacrată în Europa reprezintă pentru noi garanția unor produse de calitate ce pot satisface pe deplin exigențele clienților. Activitatea de bază a firmei noastre o reprezinta  importul si distributia de elemente de fixare, organe de asamblare, pistoale popnituri și piulițe nit, mașini de tăiat și prelucrat foi de tablă, unelte și scule diverse. Ne dorim ca fiecare colaborare să fie una reușită pentru ambele părți, așa că oferim cele mai bune servicii pentru clienții noștri.

  • 4

    Consultant agent imobiliar pentru Berceni comuna

    Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.

  • 1

    Consultant vanzari

    Consultant vanzari pentru magazinul Carpeta Timisoara din incinta Galeriei Auchan Sud, Calea Sagului Esti o persoana responsabila, perseverenta, dinamica si deschisa la nou? Comunici si interrelationezi usor cu oamenii, atunci te incadrezi perfect in profilul candidatului nostru. Experienta in vanzari constituie un avantaj. Ce trebuie sa faci : Sa promovezi si sa vinzi produsele companiei(covoare) in cadrul magazinelor Carpeta; Sa oferi solutii potrivite fiecarui client, prin identificarea nevoilor; Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc). Sa intocmesti documentele specifice activitatii de comert. Beneficii: Mediu de lucru profesionist, in cadrul unei companii dinamice, lider in piata in care isi desfasoara activitatea. Pachet salarial negociabil la interviu cu cresteri salariale in etape. Bonusuri din vanzari. Alte beneficii: - decontare transport si tichete de masa. - De ziua ta de nastere sarbatoresti in familie, pentru ca noi iti dam o zi libera platita. Daca te regasesti in descrierea anuntului si doresti sa afli mai multe informatii despre acesta, poti trimite Cv-ul tau cu specificatia orasului in care doresti sa lucrezi, la adresa de e-mail: Candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Descrierea companiei; Carpeta face parte din reţeaua internaţională Carpeta Group. Colecţiile de covoare prezente în reţeaua Carpeta sunt produse în fabrica de covoare din Republica Moldova. Carpeta detine o retea de 10 magazine proprii in Romania si zeci de parteneri in toata tara.

  • 8

    Agent Vanzari domeniul funerar Ploiesti

    1.Activitate de birou: relationare clienti,furnizori,etc contabilitate primara intocmeste facturi,mail-uri,etc 2.Activitate teren: Actiuni in teren preluari depuneri decedati participare ceremonii funerare actiuni tipice cod caen 9603 Se ofera salariu salariu de baza+bonusari extra program,crestere graduala in functie de vechime,posibilitati de avansare,calificare.

  • 2

    Angajăm Asistent Vânzări!

    Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat

  • 2

    Angajam consilier de vanzari cu experienta

    Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00

  • 4

    Angajam agent vanzari produse naturiste Bucuresti

    Locul de munca : Bucuresti , sector 6, str Rasadnitei 92 Candidatul ideal Persoana tanara cu spirit de echipa, - studii superioare sau medii - bune abilitati de comunicare, socializare si negociere - capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi Experienta comerciala in vanzarea produselor naturiste reprezinta un avantaj Responsabilitatile postului - Identificare de clienti - Activitati depozit ( pregatire marfa,logistica ,etc) - Dezvoltarea portofoliului prin cresterea numarului de clienti noi Beneficii: - Telefon, masina de serviciu - Salariu fix + comision din vanzari

  • SC MMA ENERGY BOOST SRL angajeaza agenti de vanzari (2D2)

    SC MMA ENERGY BOOST SRL (PARTENER PPC ENERGY) Angajeaza agenti de vanzari D2D in domeniul energetic. Se ofera : -posibilitate avansare in functia de Team Leader: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere in vanzari; -salarii motivante intre 2500-12000 lei in funcție de realizări; - bonusuri de Crăciun ,Paște , ziua de naștere ; -bonusuri in functie de performanta, corelate cu realizarile individuale; -program Luni-Vineri (8 ore) -mediu placut birou + teren ; -echipe tinere; -vouchere pe Samsung com -weekend-urile sunt libere. - - - - - - - - - > Programeaza un interviu !

  • Agent vânzări

    Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.

  • Caut loc de muncă,Baia Mare

    Bărbat 51 ani, studii superioare, permis B

Salvează căutarea