Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Promovat
-Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare medii STUDENTI -Experienta minim 1 an in agentie de turism, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie -Limba engleza nivel mediu avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare, organizare si onestitate -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzari si alte beneficii anuale RELATII:
-
Promovat
Candidatul Ideal Alatura-te echipei noastre si devino profesionist in vanzari! Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg? Sa ai permis de conducere cat. B si masina personala Ne dorim sa ai o fire activa, deschisa si mai ales pozitiva Sa fii echilibrat si motivat de dorinta de a reusi prin propriile forte Descrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Agentii nostri de vanzari sunt prezentabili si respectuosi, au initiativa, comunica eficient si isi seteaza prioritati Ce oferim? Dezvoltare profesionala Pachet salarial format din baza si comision Vacante platite de companie Oportunitati de promovare Descrierea companiei Cine suntem noi? Suntem o echipa dinamica care a invatat sa construiasca un mediu energizant care te va sustine sa te perfectionezi si sa avansezi in cariera. Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenta in Romania din anul 1994, cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Oradea.
-
Promovat
Candidatul Ideal -Ne dorim ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -Ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -Pentru ca noi suntem o echipa sociabila, zambareata si pasionata de ceea ce face, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -Lasa-ne pe noi sa te ajutam sa evoluezi profesional! -Te-ai saturat sa mergi la interviuri si sa fii respins doar pentru ca nu ai experienta in domeniu, sau pentru ca nu indeplinesti conditiile de varsta? -Toate aceste prejudecati se opresc aici, pentru ca noi dorim sa te sustinem si credem ca meriti sansa sa te afirmi din punct de vedere profesional! -Tu trebuie doar sa iti doresti, de restul ne ocupam noi! Descrierea jobului -Job-ul se desfasoara in limba Romana si ne place sa investim in oameni din toate punctele de vedere! -De aceea iti oferim training specializat, pentru ca tu sa fii pregatit a in momentul inceperii job-ului, iar colegii de echipa te vor ajuta oferindu-ti sfaturi. -Stim cat este de importanta pentru tine siguranta economica si tocmai de aceea iti oferim contract de munca pe perioada nedeterminata inca de la inceput si salariu fix + bonus in urma performantelor, iar in fiecare zi, tu vei sti exact ce salariu ai in urma vanzarilor. -Stim cat de mult conteaza sa fii motivat a si sa nu devii mecanic in ceea ce faci! -Ne place sa incurajam competitivitatea atat cea de grup cat si individuala; si pentru asta organizam periodic concursuri unde poti castiga diferite premii. Acordam atentie vietii tale personale si de aceea job-ul, avand program: 09:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
#Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu experiență de peste 27 de ani pe piața din România, recruteaza consultant! Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu, - ești sociabil și responsabil - comunici usor și ești orientat spre rezultate - ai experiență în vânzări (nu este condiție eliminatorie) - îți dorești sa-ti dezvolti o cariera si un bussines propriu intr-un domeniu in plina expansiune - deții cunoștințe medii pachet MS Office - codul RAF constituie un avantaj. De ce noi, iți oferim pregătire și training în domeniu te bucuri de sustinerea managerului pe toata perioada activitatilor tale - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă - esti implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim si sigur. De ce vrei in echipa mea, Convinge-ma de asta si vino in echipa mea din Craiova! Ataseaza anuntului CV-ul tău si te voi contacta in cel mai scurt timp.
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Candidatul Ideal -Experienta de minim 1 an in vanzari, cunoasterea materialelor pentru constructii constituie avantaj; -Studii superioare; -Cunostinte in domeniul vanzarilor, abilitati de vanzare si negociere; -Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare; -Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului -Mentine relatia cu clientii si identifica potentialii clienti; -Promoveaza si comercializeaza produsele firmei; -Analizeaza cerintele clientilor si acorda consultanta privind caracteristicile produselor si conditiile de vanzare. Beneficii: -Program flexibil, independenta in organizarea muncii; -Salariu Fix + Bonus pentru indeplinirea obiectivelor de vanzare; -Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa in plina expansiune; -Masina si telefon de serviciu. Descrierea companiei Specialisti in furnizarea de materiale de constructii cu o vechime de peste 25 de ani, oferim o gama variata de produse furnizate de firme precum: MAPEI, SINIAT, PRIMUS, CERESIT, ADEPLAST, KOBER, OSKAR. Dorim să punem la dispoziția clienților produsele și sfaturile potrivite pentru ca toate proiectele lor să devină realitate.
-
NEXTGEN, ANGAJEAZA AGENTI PENTRU PROMOVAREA SI VANZAREA SERVICIILOR DE INTERNET,TELEVIZIUNE SI TELEFONIE FIXA CATRE CLIENTI PERSOANE FIZICE IN SISTEM DOOR TO DOOR(DIN USA IN USA) Responsabilități: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Cerințe: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Beneficii: Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil;
-
NEXTGEN, ANGAJEAZA AGENTI PENTRU PROMOVAREA SI VANZAREA SERVICIILOR DE INTERNET,TELEVIZIUNE SI TELEFONIE FIXA CATRE CLIENTI PERSOANE FIZICE IN SISTEM DOOR TO DOOR(DIN USA IN USA) . Activitatea se desfasoara in Campina si localitatile limitrofe ( Urleta, Banesti, Poiana Campina, Cornu de Jos si Valea Doftanei) Responsabilități: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Cerințe: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Beneficii: Recompensă financiară: salariu fix si bonuri de masa (2400 lei) + comision si bonus din vânzări + Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil;
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birouri București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Caut parteneri pentru a colabora în domeniul vânzărilor (MLM) , a unor produse Japoneze . Produsele sunt certificate medical ( ISO 13480) , certificare aur în domeniul fabricării și patentate . Deasemenea planul de compensare unic în lume și patentat . Cereți detalii la tel : Sau e-mail :
-
ANGAJAM AGENT VANZARI(DE TEREN) Cautam un agent de vanzari cu experienta in domeniul constructiilor si sistemelor electrice pentru a se alatura echipei noastre.Daca esti o persoana entuziasta,orientata catre clienti si pasionata de vanzari ,aceasta este o oportunitate excelenta de a te dezvolta. Noi vindem Sisteme Fotovoltaice!!! Responsabilitati: Identificarea si prospectarea potentialilor clienti in domeniul energiei regenerabile ,dezvoltand relatii solide . Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite solutii de energie verde, sisteme fotovoltaice. Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si crearea unei baze solide de clienti fideli Oferta : Program de lucru 8 ore L-V(stabilim de comun acord intervalul orar) Salariu fix +comision vanzari Masina de serviciu Training suport tehnic Detalii si aplicare cu Cv la
-
We are looking for a partner for our sales department. What we expect from you? -Economic studies are an advantage -English speaking and writing level B2 C1 -Any other language is an advantage -Sales experience (at least 1 year on a similar position) -Responsability and ambition What you need? -At least 4 free hours day -A PC and a telephone, both with strong internet connection -A strong desire to make money What we offer? -Commision-based salary of 20% of every contract value -Opportunity of growing depending on your performances -All the materials you need such as list of possible clients and sales script. If you are interested, please send us your CV to kajconsult.marketing@ gmail.com or reply to this add.
-
Candidatul Ideal -Persoana ambitioasa, motivata -Inclinatie spre domeniul tehnic. -Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta -Experienta in domeniul vanzarilor constituie avantaj -Aptitudini de comunicare relationare cu clientii -Cunostinte operare PC -Orientarea catre rezultate si solutii -Initiativa si atitudine pozitiva -Flexibilitate si spirit de echipa Descrierea jobului Titularul jobului va promova si vinde produsele companiei noastre Ce trebuie sa faci ? - Prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti; - Stabileste si participa la intalnirile cu clientii; - Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor; - Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; - Urmareste atingerea targetului lunar de vanzari si a obiectivelor individuale stabilite; - Urmareste derularea si finalizarea contractelor. - Participa la actiunile comerciale din magazin; - Raspunde solicitărilor clientilor cu privire la informatii despre produse, preturi; - Asigura curatenia magazinului (inclusiv echipamente si utilaje) si a anexelor. - Urmarire competitie (promotii, preturi concurenta, estimari vanzari). Oferim un salariu fix, bonuri de masa si comision din vanzari. Se asigura scolarizari locale, cat si la furnizorii nostri. Descrierea companiei CINE SUNTEM? Compania Tehno, cu showroom in Buzau, a fost infiintata in anul 1994 ca raspuns la cerinta tot mai mare a pietii in domeniul sculelor electrice, ajungand in prezent unul din cei mai mari distribuitori autorizati ai unor producatori de renume din tara. Suntem o echipa de profesionisti, care punem pe primul loc satisfacerea clientilor, iar milioanele de comenzi si de clienti multumiti din toata tara sunt cartea noastra de vizita. CE OFERIM? La momentul actual oferim o gama foarte larga de produse de calitate superioara, pentru care oferim acoperire la nivel national, asigurand totodata livrarea in siguranta a produselor noastre, intr-un timp foarte scurt. Producatorii de renume comercializati de noi sunt: Bosch, Makita, Stihl, Ruris, Metabo, AGT, Media Line, Skill, Unior-Tepid, Dremel, Drager, Telewin, Pro Weld, Airmaster, Imer Group, Bisonte, Hawera, Karcher, Masalta, Pentax. DE CE NOI? Daca ai nevoie de seriozitate si vrei sa stii ca orice situatie s-ar ivi, rezolvarea acesteia va fi in favoarea ta, magazinul nostru este exact ceea ce cauti! Experienta de peste 25 de ani si sutele de clienti care ne ofera zilnic increderea lor, ne recomanda. Ne diferentiem prin seriozitate, flexibilitate si prin faptul ne contactam toti clientii si ne mulam pe necesitatile fiecaruia dintre ei. La noi orice tranzactie inseamna un client multumit!
-
Companie cu sediul in sector 6, Valea Cascadelor 21U angajeaza ASISTENT VANZARI Cerinte : Persoana energica , cu initiativa , serioasa , atenta la detalii , analitica Cunostinte avansate de Excel Responsabilitati : facturare avizare Emitere documente de transport documente de import documente de export Gestionare clienti furnizori ( comenzi, liste pret , etc ) Intocmire rapoarte vanzari achizitii Oferim : salariu motivant + bonuri de masa + prime ( de pasti Craciun ) + decont transport Program : 8 ore zi Nu se lucreaza sambata duminica
-
Institutie financiara isi extinde aria de qcoperire si este in cautarea a doi membri care sa se potriveasca urmatorului profil: intreprinzator, organizat, perseverent si orientat spre rezultate, dornic sa se perfectioneze si sa se autodepaseasca. Daca consideri ca te potrivesti, ne poti contacta la
-
Cauți o sursa de VENIT SUPLIMENTAR ? Atunci, CONSULTANT IN ASIGURARI este potrivit pentru tine ! De ce ? Nu ai program fix si nici target, Poți lucra linistit de acasa,, Nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajută. Te asteptam la interviu! Veniturile sunt în funcție de implicare,
-
Ne marim echipa si cautam un nou coleg sau o noua colega, care sa aiba abilitatile necesare sa dezvolte o afacere la nivel regional, si care este dornic -a sa isi creasca substantial veniturile actuale! Noi te ajutam cu toate informatiile necesare pentru a iti porni propria afacere! Candidatul Ideal Studii medii Dorinta de a avea un venit suplimentar substantial pe langa serviciu pensie Experienta de lucru in domeniu vanzarilor constituie avantaj Abilitati d comunicare, relationare si dezvoltare d relatii interumane la toate nivelurile Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a comunica, de a prezenta clientilor oferta companiei Initiativa, dorinta d a reusi si o persoana activa, care gaseste solutii pentru a-si realiza obiectivele Descrierea postului Sa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca pe teren si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitate Incheierea unei colaborari pe termen nedeterminat cu compania Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale; Promoveaza si vinde produsele companiei clientilor Administrarea, menținerea si dezvoltarea unor relații armonioase cu potentialii clienții si raspunde nevoilor clientilor Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, incheierii si executarii contractelor Disponibilitate de deplasare si flexibilitate Vei administra portofolii de credite ale clientilor cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperare Identificarea și explorarea oportunităților de creștere a vânzărilor, inclusiv extinderea rețelei de distribuție și identificarea de noi piețe și segmente de clienți Beneficiile postului Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Venit lunar in functie de performanta; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe prin premii și excursii anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Dezvoltarea unei cariere in domeniul vanzarilor, in cadrul unei echipe tinere si dinamice, intr-o companie de succes; Mediu de lucru dinamic și provocator, cu o echipă dedicată și oportunități de creștere personală și profesională Te invitam sa aplici pentru pozitia d Consultant Credite sau Agent Vanzari
-
Echipa se mareste ! Daca esti in cautarea unui loc de munca cu un mediu placut, unde toti ne implicam in egala masura, atunci locul tau este in echipa noastra. Asteptam sa ne suni! Postul de consultant in cadrul companiei noastre presupune prospectarea clientilor sub indrumarea managerului care te va ajuta sa ți duci sarcinile zilnice la bun sfârșit.Interacționăm zilnic cu clienții , aflam nevoile acestora si le oferim solutii financiare pentru rezolvarea oricarei situatii sau atingerea oricarui vis Va dorim mult succes si suntem nerabdatori sa ne cunoastem! PROGRAM PART-TIME!
-
Caut coleg(ă) de muncă (Bucuresti și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul Timpul trece, leafa merge . - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar Time is money . Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe Grăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.
-
Descriere La AHP IzoTerm, înțelegem cât de important este lucrul în echipă. De aceea, dorim să o extindem cu o poziție de CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) pentru a eficientiza cât mai mult procesele de termoizolatii. Vrei sa lucrezi intr-un domeniu nou cu tehnologie și materiale de ultima generație, in care aportul tău sa facă diferența, și sa fi apreciata pe măsura muncii tale? Ce presupune munca ta? - contactarea telefonică a potențialilor clienti și consilierea in ceea ce privește serviciile oferite, promovarea paginilor pe rețele sociale - 60-70% din timp (munca de birou) - deplasare pe teren pentru evaluare proiecte, prezentare servicii și contactare de clienti / parteneri noi - 30-40% din timp Cerințele noastre sunt: - Atenție la detalii - Cunoștințe de baza operare calculator - Cunoștințe operare rețele sociale: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube.. - Abilitați de nogociere - Permis de conducere categoria B; - Flexibilitate - Capacitate ridicată de asimilare/învățare, - Domiciliul în orașul Hunedoara sau împrejurimi. Pachet salarial competitiv, program flexibil. Se oferă școlarizare, experiența și vârsta nu sunt criterii eliminatorii, pot fi chiar si studenți. Te asteptam in Echipa!
-
Vrei sa câștigi între 500-5000 lei venit suplimentar pe lângă salariu sau pensia actuala ? Ori ești in cautare unui job? Căutam colegi din Floresti ; Gilau ; Luna și Huedin in regim part-time, remunerație in funcție de rezultate pe poziția de Consultant de credit. Ce vei avea de făcut?! Promovarea produselor financiare; Administrarea corecta a portofoliului de clienți alocat, in direcția dezvoltări acestuia; Menționam ca Nu necesita experiența , oferim training gratuit, posibilități de promovare , cafea și integrare intr-o echipa performanta.
-
Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie
-
Ne marim Echipa!!! Allianz-Țiriac își mărește echipa si VREM să te cunoaștem! Suntem o echipă dinamică, prietenoasă şi căutăm colegi noi. Dar mai întâi, te invităm sa descoperi mai multe despre noi. Allianz-Țiriac este o companie de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Din anul 2000 facem parte din grupului german Allianz, cel mai valoros brand din industria asigurărilor la nivel mondial. Allianz-Țiriac nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu? - ești sociabil, responsabil şi îţi place să cunoşti oameni noi - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate şi spre client - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - îți dorești o carieră de succes - deții cunoștințe de pachet MS Office. De ce noi? - îți oferim pregătire și training în domeniu(programe specializate şi mentorat la cel mai înalt nivel) - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale(nu ai un program fix, luni-vineri intre 09-17 cât timp vrei tu să aloci pentru siguranta si viitorul tău financiar) - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale(ai nevoie doar de iniţiativă şi determinare) - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă(învătăm unii de la alții şi ne ajutăm reciproc, we have your back ) - ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim. Noi îţi oferim oportunitatea, tu, trebuie doar să VREI! Vino alături de noi şi trimite-ne CV-ul la adresa de e-mail