Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Disponibil din: 2021-01-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Promovat
ANGAJAM REPREZENTANT VANZARI TELEFON Tel WhatsApp: Mail: Suna ACUM!!!!!!!!!!!!!! Trimite CV tau ACUM! Candidatul Ideal: - Experiență de minim 1 an în domeniul vanzarilor marketing promovare - Capacitate de a acumula rapid cunostinte aprofundate despre produse, piata, concurenta, politici comerciale, proceduri; - Orientare către client și construire de relații comerciale; - Bune abilități de vânzare,negociere , comunicare și lucru în echipă; - Cunoștinte Word, Excel, CRM..ETC
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: -Percepție vizuală; - Atenție, concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Rezistență la sarcini repetitive; -Capacitatea de a munci în echipă; - Motivație. Cerinte post Studii medii ( obligatoriu diploma de bacalaureat) Experienta diversa ( ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa.) reprezinta un avantaj Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet, indroducere date platforma site, emitere facturi cu soft de facturare Responsabilitati - Efectueaza receptia fizica a marfii in magazia firmei - Verifica documentele si semnaleaza eventualele neconcordante - Eticheteaza produsele care nu au cod, - Gestioneaza miscarea stocurilor din depozit - Pregateste documentele necesare transmiterii coletelor - Gestionare comenzi primate de la client - Pregateste comenzile pentru livrare, le ambaleaza in conformitate cu comenzile venite de la client, - Tine legatura cu curierii pentru primirea si predarea coletelor acestora - Efectueaza periodic inventarul stocului de marfa - Gestioneaza retururile venite de la client Beneficii: Stabilitate. Program de lucru: Luni - Vineri Tip de colaborare: contract individual de muncă, perioada nedeterminată. Salariu fix (se discuta pe baza experienței, în urmă interviului).
-
Promovat
Compania: Comfortex Energy SRL *Descrierea companiei: Comfortex Energy este cea mai nouă companie din grupul COMFORTEX. Ne dedicăm dezvoltării unei game revoluționare de profile din aluminiu pentru industria panourilor solare. Comfortex Group, înființată în 2008, este o companie cu capital 100% românesc, reunind 7 companii din România și Turcia. Alătură-te echipei Comfortex Energy, o companie tânără și dinamică! *Descrierea Jobului: Căutăm agent de vânzări, specialist în domeniul construcțiilor, specific pe partea de balustrade din sticlă și profile fațade ventilate. Rolul principal este să oferim o experiență remarcabilă clienților și potențialilor clienți, îmbunătățind performanța în vânzări. *Responsabilități: - Prezentarea și ofertarea produselor noastre, conform politicilor companiei. - Implementarea strategiei de vânzare și urmărirea fidelizării clienților. - Menținerea relațiilor cu clienții sau potențialii clienți. - Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței. - Susținerea întâlnirilor la sediu sau deplasarea fizică la acestea. - Cunoașterea și înțelegerea produselor, serviciilor și ofertelor companiei. - Respectarea proceselor și procedurilor de lucru ale companiei (GDPR). *Candidatul Ideal: - Abilități de ascultare activă și comunicare eficientă. - Capacitatea de a stabili relații de încredere. - Abilități de negociere și orientare spre nevoile clientului. - Atitudine pozitivă și optimism. - Motivație și orientare către realizarea obiectivelor și îndeplinirea target-ului. - Experiență în vânzări call center constituie un avantaj. - Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul construcțiilor. - Cunoștințe solide despre balustrade din sticlă și sau profile fațade ventilate. - Permis de conducere valabil. - Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonal. *Beneficii: - Salariu motivant și negociabil, în funcție de experiență, plus comision in funcție de vânzări. - Transport asigurat sau posibilitatea de a avea acces la mașină de serviciu. - Laptop și telefon. - Atmosferă de lucru plăcută, într-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune. - Program fix de lucru L-V, 08:30 17:30, cu pauză de masa. - Concediu de odihnă. *Cum să aplici: Lasa-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau află mai multe detalii la numărul de telefon. Alătură-te echipei Comfortex Energy și contribuie la dezvoltarea unor soluții inovatoare!
-
New Credit angajeaza Consultant Financiar la sediul din Pitesti Se ofera parte fixa salariala + comision atractiv din vanzari (2.000-10.000 lei) Contract de munca individual 8 ore Training permanent pentru performanta profesionala Program Luni - Vineri 09-17:30 Mediu de lucru în cardul unui colectiv tânăr Nu necesita experientă Daca esti o persoana pozitiva si te motiveaza castigurile financiare peste medie , asteptam telefonul tau sau CV RADU LUCIANA -
-
Alătură-te echipei noastre Job- PITESTI Daca 1. Ambitia 2. Capacitatea de comunicare 3. Talentul de negociator 4. Spiritul antreprenorial 5. Empatia, orientarea catre rezultate si pasiunea pentru munca în vânzări/recrutare si formare de noi consultanti in asigurari se numara printre atuurile tale VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! Iti oferim posibilitatea de a câștiga cât dorești și de a- i maximiza constant veniturile!!! Dorim in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a obtine rezultate.. Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa CE ITI OFERIM? Contract Individual de Munca - Venituri corespunzatoare responsabilitatilor si functiei Bonusuri de performanta- trimestrial si anual Participare in programul de training GRATUIT Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
-
Ce cautam? Persoana responsabila, onesta, cu spirit de echipa și abilități de leader, atitudine proactiva și înclinată spre rezultate. Experienta in promovarea asigurărilor de viata și generale este necesara. Ce vei face? Recrutarea si selecția agenților de asigurari; Promovarea produselor de asigurare; Dezvoltarea permanentă a echipei; Pregătirea, susținerea si monitorizarea agenților în activitatea zilnica a acestora; Ce oferă? Contract de muncă cu toate beneficiile acestuia; Bonusuri trimestriale și anuale; Pregatire gratuita continuă; Recompense financiare în urma concursurilor din cadrul Companiei și la nivel de Agentie; Posibilitatea de promovare pe poziții superioare. Dacă te recunoști în această descriere, atunci locul tău este alături de noi!
-
Ce zici de un job de acasa, fara program fix, fara target, fara sefi si cu beneficii corelate cu eforturile tale? Daca esti determinat si competitiv, iti vei gasi repede locul in echipa noastra! Aici performanta este incurajata si rasplatita! Vrei detalii? Ne gasesti aici :
-
JOB REMOTE - lucrezi de acasa! Ne marim echipa si cautam noi colegi! Despre noi: - Partener Destine Broker de Asigurare - Reasigurare, societate prezenta de 13 ani pe piata, broker in top 3 national - Colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - Avem o oferta completa, atat pentru persoane fizice, cat si juridice: toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, cargo, raspundere civila, etc.) Activitate: - Promovarea, prospectarea, pregatirea si vanzarea tuturor tipurilor de asigurari prezente in portofoliul societatii. - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si facilitarea comunicarii cu acestia. - Plata pe baza de comision (cele mai ridicate din piata) Cerinte: - Studii superioare sau medii - Cunostinte operare PC - Abilitati foarte bune de comunicare - Capacitate de colaborare si lucru in echipa - Experienta in asigurari/ vanzari/ management constituie un avantaj Beneficii: - Ai un portofoliu divers de servicii (asigurari, leasing, vacante, imobiliare) - Nu ai target impus - Sprijin permanent, nu ai sef, dar ai colegi care te vor indruma spre cele mai bune rezultate - Training si pregatire profesionala continua - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time - Sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa - Posibilitate de a dezvolta o echipa proprie de consultanti - Primesti comision si pentru incasarile echipei - Bonusuri atractive Alege sa lucrezi din confortul si siguranta casei tale, sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Ai nevoie de mai multe detalii? Ne gasesti pe Facebook si Instagram----> Cibinum Consulting
-
Ce faci la Optima? Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate impuse de catre Client; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg: cu o atitudine energica, spontana, competitiva; deschis la noi informatii, serios si responsabil; proactiv si orientat catre rezultat; cu abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere si negociere un team player care isi sustine colegii in atingerea obiectului propus. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time, de luni pana vineri; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Abonament medical la o clinica privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : MARIANA MANDOC 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Descriere Consultant vanzari showroom Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători DescriereCompania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Paturi tapitate si saltele angajeaza SOFER MONTATOR CERINȚELE CANDIDATULUI: -Obligatoriu permis categoria B. -Bune abilitati de comunicare. -Persoana serioasa si punctuala. -Abilitati de lucru in echipa. - Cunostintele de productie montare mobilier, masuratori sau tapiterie constituie de asemenea un avantaj dar nu obligatoriu POSTUL PRESUPUNE: -Deplasari la clienti (Pe raza judetului CONSTANTA). -Manipularea și montarea mobilierului. -Asamblarea demontarea corecta a produselor de mobilier. -Se distribuie doar paturi și saltele -Disponibilitate la program prelungit și efort fizic -Cazier judiciar fără antecedente penale -Incaseaza contravaloarea marfii conform facturii BENEFICII: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Lucru in echipaj de doua persoane. -Prime de sarbatori. -Zile libere in sarbatori legale, concediu. Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon.
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare -preferabil femei Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Descriere: Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Persoana de contact : Mandoc Mariana 0732 658 152 Asteptam cv-ul apel sau mesaj cu numarul de telefon. Publi24_1705990678
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Relatii la telefon 0728 043 399 ICA Vă rugăm să depuneți C.V-ul pe platforma Publi24 sau să ne contactați la numărul de telefon din anunț
-
Te aștept în echipa mea Luna aceasta mai pot înscrie doar 2 persoane! Pe lângă suport și susținere, mai poți beneficia și de CEL MAI MARE DISCOUNT de pe piață Înscrierea este GRATUITĂ, trebuie doar sa îmi ceri detalii Fii independenta și bucura-te de un venit suplimentar https://www.chogangroupspa.com/chogangroup/registration/1/SIM3B5779/19
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Gabrian Imobiliare avand o prezenta din anul 1999 pe piata de imobiliare din Romania,cauta agenti imobiliari cu sau fara experienta in domeniu. Constituie avantaj detinerea unui autoturism personal si a unui SRL sau a unei autorizari de tip PFA (persoana fizica autorizata). Nu angajam cu contract de munca ! Daca nu detii aceste forme juridice de organizare,te vom ajuta sa le obtii,sens in care: Iti oferim un program complet de pregătire, lansare, suport și educație continuă finalizat cu acordarea unei Diplome de Agent imobiliar,recunoscuta de Ministerul Educatiei si Ministerul muncii si valabila oriunde in UE. Beneficii: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, dezvoltare zilnica, intr-un mediu placut, dinamic si antrenant. Program de lucru flexibil Birou de lucru cu toate dotarile necesare Program de lucru flexibil Bonusuri motivante in functie de munca depusa Posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. Oportunitatea de a te dezvolta profesional. Esti partenerul ideal pentru noi,daca ai : Spirit antreprenorial, esti o fire prietenoasa si dornica sa inveti lucruri noi in fiecare zi: cunostinte minime in vanzari; bune abilitati de comunicare; Perseverenta si dorinta de succes si de evolutie; Atitudine optimista si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Atunci asteptam sa te cunoastem! Trimite-ne CV-ul tau insotit de mentiunea ca detii o firma,un PFA sau autoturism propriu,pe adresa
-
Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca! Alatura-te echipei Victoria Gallery in calitate de SALES ASSISTANT! CERINTELE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client; - Persoana entuziasta, pasionata de fashion, prezenta agreabila, atitudine pozitiva si proactiva; - Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture , lucru in zilele de week-end si sarbatori. - Asigura consultanta clientilor cu privire la produsele din magazin; - Pastreaza in permanenta o atitudine profesionista, prietenoasa, dar totodata plina de respect fata de clientii magazinului; - Tine in permanenta evidenta solicitarilor clientilor, atat cu privire la produse, cat si la servicii sau orice alte observatii recomandari pe care le comunica superiorului; - Are o atitudine proactiva, venind in intampinarea clientilor prin intrebari aditionale, sugestii recomandari legate de produse si servicii; - Aranjeaza produselor din magazin in conformitate cu standardele companiei; - Participa la realizarea inventarelor; - Participa ori de cate ori este nevoie la receptia marfii, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Pastreaza in bune conditii bunurile companiei care ii sunt incredintate spre folosinta, cu respectarea procedurilor interne. OFERTA FINANCIARA: - Pachet salarial fix - Tichete de masa - Comision din vanzari - Bonus la atingerea targetului pe magazin - Reducere de angajat Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si competitiva, nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau pe adresa: , urmand sa ne cunoatem in cadrul unui interviu. Te asteptam in echipa Victoria Gallery!