Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Disponibil din: 2021-03-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Promovat
Compania: ASI INVEST PROJECT SRL Locație: Roman Descriere: ASI INVEST PROJECT SRL, o companie lider în domeniul construcțiilor, specializată în sisteme de învelitori și termosisteme, caută un Consultant Vânzări cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții potențiali și existenți în domeniul construcțiilor. Consultarea clienților cu privire la soluțiile noastre de învelitori și termosisteme, oferind recomandări și soluții personalizate.Îndeplinirea obiectivelor de vânzări lunare și trimestriale. Monitorizarea tendințelor pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor. Cerințe: Experiență anterioară de 1-3 ani în vânzări, preferabil în domeniul construcțiilor sau al produselor similare. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie în plină expansiune, cu o echipă dedicată și dinamică. Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională.Mediu de lucru stimulant și provocator, cu perspective de avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană proactivă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe de succes, vă invităm să aplicați pentru poziția de Consultant Vânzări la ASI INVEST PROJECT SRL.,trimiteți CV-ul actualizat.
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Simti ca depui pra mult efort la locul actual de munca si nu esti suficient de apreciat?Echipa Mc ideal cauta noi colaboratori.Ne poti contacta la nr-ul de mai jos sau ne poti lasa un mesaj si te contactam noi.Nr.contact:
-
Spectra Professional UV Solutions este în căutarea unui profesionist dedicat și dornic să livreze soluții inovatoare clienților, care să se alăture echipei noastre în rolul de Agent vânzări B2B. De ce să vii la noi? De peste 10 ani, Spectra Professional UV Solutions oferă consultanță, echipamente și accesorii pentru dezinfecția apei, aerului și a suprafețelor Împreună cu echipa noastră, misiunea noastră este să oferim clienților noștri cele mai bune soluții UV pentru dezinfecția fiecărui mediu cu care se poate intra în contact. Credem în excelență operațională atunci când livrăm soluții la cele mai înalte standarde de calitate, dedicare permanentă, prin susținerea unui mediu orientat către găsirea de soluții creative și responsabilitate socială, folosind soluții ce nu provoacă daune și au impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Află mai multe despre noi www.spectra.ro și pe paginile noastre de Linkedin și Facebook. Misiunea rolului este de a contribui direct la atingerea obiectivelor de vânzări, precum și la buna relaționare a companiei cu partenerii și clienții săi, urmând procedurile existente. Postul se află în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time, cu prezență fizică la biroul din Brașov Responsabilitățile postului sunt: Prospectarea pieței, identificarea și contactarea potențialilor clienți. Evaluarea nevoilor, prezentarea și promovarea soluțiilor tehnice ale companiei. Operarea comenzilor către furnizori în sistemul intern CRM și livrarea acestora către clienții. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și noi. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări și creșterea cotei de piață. Căutăm coleg ă care să: Aibă experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor B2B de soluții tehnice (constituie un avantaj cele în domeniul HVAC). Cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri. Dețină abilități excelente de comunicare și negociere. Dorească să lucreze într-un mediu dinamic, având capacitatea de a gestiona simultan mai multe proiecte. Dețină permis categoria B pentru deplasările ocazionale la clienții noștri. Oferim: Un loc de muncă într-o companie solidă, care asigură un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Plan de integrare personalizat, training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele în domeniul tehnologiei UV, condiții și instrumente de lucru moderne. Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă. Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Vino alături de noi, în echipa SPECTRA!
-
Angajam agent vanzari ,zona Targoviste.Program flexibil.Salariu mootivant.Detaliile legate de salariu,program in mesaj.Nr contact:
-
Agent Vanzari Teren - Persoane Fizice RCS&RDS 1 post Anunț verificat Criterii de selecție Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste o lună de experiență Candidatul Ideal Cerinte: - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate d negociere si persuasiune; - traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj); - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati d comunicare; Descrierea jobului Respons bilitati si b neficii: - prezentare si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice / juridic ; - prospectarea pietei si identificarea de noi clienti persoane fizice / juridice; - negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice; - preponderent activitate de teren. Oferta (bonusuri, beneficii): - contract de munca; - bonusuri in functie de performanta; - posibilitate de evolutie profesionala. Mai multe detalii în privat sau la numărul de telefon Punct de lucru Galați.
-
Ai o pasiune pentru designul interior și abilități remarcabile în vânzări? Ești pregătit să aduci inspirație în casele și spațiile comerciale ale clienților noștri? Compania noastră caută un Agent de Vânzări dedicat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre pasionate de design interior. Dacă ai o atitudine proactivă, abilități excelente de comunicare și o capacitate demonstrată de a influența și a convinge, aceasta ar putea fi o oportunitate de carieră perfectă pentru tine! Responsabilități: Identifică și contactează potențiali clienți interesați de serviciile noastre de design interior. Consultă clienții în procesul de selecție și achiziție a produselor și serviciilor noastre. Dezvoltă și menține relații solide cu clienții, oferindu-le suportul necesar pe tot parcursul proiectelor lor. Colaborează strâns cu echipa noastră de design interior pentru a înțelege nevoile și preferințele clienților și a oferi soluții personalizate. Monitorizează tendințele din industrie și concurența pentru a identifica oportunități noi de afaceri. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria designului interior sau a produselor de lux. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări. Studii superioare în domeniul vânzărilor, marketingului sau designului interior constituie un avantaj. Dacă ești motivat să faci parte dintr-o echipă dinamică, să-ți dezvolți abilitățile în vânzări și să aduci frumusețe în viețile oamenilor prin design interior, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email:
-
Fii chiar tu furnizor de prima mana cu produse de calitate de la brand-uri de exceptie. Detalii pe Whatsapp sau Telegram la numarul . Trimite o captura a anuntului si vei primii detalii instant.
-
Angajăm Consultant Vânzări în Domeniul Tâmplăriei PVC și Aluminiu! Ești pasionat de vânzări și dorești să te alături unei echipe dinamică în domeniul tâmplăriei PVC și aluminiu? Avem oportunitatea perfectă pentru tine! Locatie: Ramnicu Valcea Cerințe: Experiență în vânzări Oferim: Salariu motivant Bonuri de masă Program fix, pentru o planificare eficientă a timpului tău Dacă ești ambițios, orientat către rezultate și dornic să te dezvolți profesional într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne la numărul de telefon .
-
Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din ETIC Constanta . Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului Beneficii: - Training si oportunitate - dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonusuri motivante.
-
-
Descriere jobului: - promovezi si inchei contracte de furnizare energie electrica si gaze naturale cu persoane fizice, - ai munca de teren 90% in timpul de lucru, - respecti un target de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierahici LOCUL DE MUNCA ESTE IN BUCURESTI !!!
-
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI .
-
Vrei sa faci parte din echipa noastră? MARTES SPORT angajează consilier Vanzari program de 8 ore. Sarcinile tale: - Consiliere clienți - Serviciu cu casa de marcat - Grija pentru recepția,pregătirea și expunerea mărfurilor și aspectul magazinului Oferim: - pachet salarial+ tichete de masa - Bonus de vânzare - Posibilități de promovare în cadrul rețelei de magazine Martes Sport Așteptăm CV-ul tau la adresa de e-mail: Mai multe detalii la numărul de telefon:
-
SC Termohidrofonica Grup SRL angajeaza o persoana cu experienta in domeniul constructiilor. Sediul in Focsani. Se vand produse dar mai ales servicii de termo-hidro-izolatii cu spuma poliuretanica. Cerinte: O foarte buna cunoastere din punct de vedere tehnic si comercial a domeniilor materialelor de constructii Un profesionist ca agent vanzari, cu foarte bune cunostinte tehnice, entuziast, activ . Studii tehnice (constructii, instalatii,) reprezinta avantaj. Permis categoria B. Responsabilitati: Contacteaza potentiali clienti, stabileste intalniri,prezinta si negociaza oferta de produse si servicii in functie de nevoile clientului Analizeaza lucrarea la fata locului impreuna cu clientul, masoara, evalueaza Cauta in permanenta clienti noi Prospecteaza permanent piata de constructii, urmareste concurenta, stie sa faca comparatii Beneficii: Se perfectioneaza in mod continuu atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzari. Pachet salarial avantajos si bonusuri din vanzari care se stabilesc la interviu Masina si telefon de serviciu Mai multe despre noi: www. genida-ab .ro www. magazin-unic .ro Contact telefonic sau trimite CV pe adresa de e-mail:
-
Reprezentant vânzări -Telesales (Oradea și București) Atribuții: Prospectarea pieței în vederea extinderii portofoliului de clienți și dezvoltării unei baze de date cu potențiali clienți; Contactarea telefonică a clienților din baza de date și propunerea de oferte cu privire la serviciile oferite de Packeta Romania; Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client; Este responsabil cu îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale, conform politicii și strategiei companiei. Este responsabil de raportarea periodica a activitatii de vânzare. Candidatul ideal: Experiență de vânzări de servicii de minim 2 ani într-o companie de curierat logistică. Experienta în relația cu clienții B2B, e-commerce (magazine online). Proactiv, creativ și independent în acțiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate. Limba engleză nivel mediu; Permis categoria B. Ce oferim: Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță. Abonament servicii medicale clinica privată Telefon, laptop și mașină de serviciu pentru deplasări. Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, înovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoastem și chiar să lucrăm împreună!
-
Cautam colaboratori pentru compania Snep Spa!!! Oferim ajutor, sprijin, suport si indrumare gratuit !!! ....Nu există nu pot, nu am clienți, nu am vânzări! ....Există doar nu vreau sa ma implic! Trăim in era tehnologiei, este imposibil sa nu reușești! - lucrezi de oriunde, oricând, atât cât îți permite timpul - program flexibil, iti împarti timpul după bunul plac - fara target-uri - ești propriul tău șef - cel mai mare castig inca de la prima comanda 50% Vino și tu alături de comunitatea Snep si devino independent financiar!!! Îți garantez ca nu vei regreta !!! Rugam și oferim seriozitate !!!