Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-04-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Reprezentant Vânzări Auto - Zona Nord Despre noi: DACOM SERVICE NORD este o companie dedicată furnizării de soluții de înaltă calitate pentru industria auto. Specializându-ne în productia de AdBlue, avem o echipă pasionată și dedicată, concentrată pe excelență și satisfacția clienților. Rolul: Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în zona Maramureș. În această poziție, veți fi responsabil de identificarea și atragerea clienților noi, gestionarea relațiilor cu clienții existenți și promovarea livrarea produselor noastre de înaltă calitate. Cerințe: Cunoasterea firmelor de transport Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria auto Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile în mod eficient Permis de conducere minim categoria B și disponibilitate pentru Livrari în teren Beneficii: Pachet salarial fix și bonusuri de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Prima de sarbatori Mediu de lucru dinamic și susținător Cum să aplicați: Dacă sunteți pasionat de industria auto și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamica sunati la numărul de mai jos. Reprezentant Vânzări - Zona Maramureș". Alătură-te echipei noastre și fiți parte din succesul nostru în furnizarea soluțiilor auto de încredere pentru clienții noștri!
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
Angajam consilier vanzari fara experienta. Atributiile tale vor fi: -sa zambesti, sa intampini clientii, sa afisezi o atitudina cordiala; -sa te familiarizezi cu obiectivele de vanzari; -sa acorzi prioritate serviciilor pentru clienti; -sa stii sa lucrezi individual, dar si in cadrul echipei. Ce oferim? -pozitie stabila in cadrul unei companii bine consacrata in industria de produse textile; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -program de lucru ideal: de luni pana vineri de la ora 8:00 la 17:00; -decontare transport; -o masa calda pe zi. Detalii privind grila de salarizare vor fi oferite in cadrul interviului. Vino sa faci parte din echipa noastra! Trimite CV la adresa de email: sau suna la nr. de telefon : .
-
Firma colaborare Tazz sau Bolt food angajam livratori vino în echipa noastră plata la km bonusuri de performanta garantam cel mai mic comision din oraș BUCUREȘTI, TIMIȘOARA, CONSTANȚA, SIBIU
-
Candidatul Ideal Pentru a avea succes in acest rol, trebuie sa indeplinesti cat mai multe din criteriile urmatoare: Persoana comunicativa; Capacitatea de a lucra atat independent cat si in echipa; Seriozitate dublata de abilitati foarte bune de organizare ; Responsabilitate si perseverenta ; Asimilarea rapida a portofoliului companiei; Fire implicata in activitatea desfasurata in timpul programului; Experienta in merchandising nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Mercantizarea produselor pe rafturile principale cat si in plasarile secundare, Expunerea produselor in conditii maxime de atractivitate si curatenie, Implementarea campaniilor promotionale, Plasarea si intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale, Verificarea stocului de produse din magazine, Suport pentru comanda si receptia produselor din portofoliu, Consilierea clientilor la raft, Construirea si mentinerea relatiilor cu angajatii din magazinele in care isi desfasoara activitatea, Completarea de rapoarte saptamanale lunare. Activitatea se desasoara in magazinele de tip bricolaj . Program Full Time - 09:00-17:30 de Luni pana Vineri Pentru a-ti desfasura activitatea la cote maxime, iti oferim: Un salariu fix; Bonus in functie de performanta; Decontarea transportului; Bonuri de masa; Prime sarbatori Pachet de servicii medicale private; Instruire formare profesionala; Telefon mobil; Suportul intregii echipe. Descrierea companiei Smart Merchandising ofera servicii comerciale de calitate companiei Henkel de peste 14 ani cu ajutorul unei echipe stabila si unita.
-
Ești in căutarea unui posibil job? Ești deschis la noi provocări ? Nu ezita sa trimiți CV la alin.vasiliu Update 2024 Provocări noi ! Situații noi ! Produse și servicii noi! Aceași echipa de succes ASIROM Focsani CV la :alin.vasiliu #like &share
-
- - -PRODUSE CU FACTOR DE PROTECTIE SOLARA Căutăm FEMEI-BARBATI cu vârsta cuprinsă între 18-60 DE ANI CU PIGMENT FOARTE INCHIS LA CULOARE -DURATA PROIECT: 7 saptamani (program de vizita: ZILNIC de LUNI, pana VINERI) -PLATA PROIECT: 3.500 RON -BONUSUL DE RECOMANDARE IN PREZENT ESTE DE: 500 RON PERSOANA RECOMANATA NOUA (CARE NU A MAI FOST PANA IN PREZENT LA CENTRU) SI CARE SA SE INCLUDA LA ACEST PROIECT; Fă o programare, recomandă sau cere mai multe informatii pe whapp: sau teleofnic (BUCUREȘTI)
-
- - -PRODUSE CU FACTOR DE PROTECTIE SOLARA Căutăm FEMEI-BARBATI cu vârsta cuprinsă între 18-60 DE ANI CU PIGMENT FOARTE INCHIS LA CULOARE -DURATA PROIECT: 7 saptamani (program de vizita: ZILNIC de LUNI, pana VINERI) -PLATA PROIECT: 3.500 RON -BONUSUL DE RECOMANDARE IN PREZENT ESTE DE: 500 RON PERSOANA RECOMANATA NOUA (CARE NU A MAI FOST PANA IN PREZENT LA CENTRU) SI CARE SA SE INCLUDA LA ACEST PROIECT; Fă o programare, recomandă sau cere mai multe informatii pe whapp: sau teleofnic (BUCUREȘTI)
-
Fii arhitectul vanzarilor noastre! Suntem in cautarea unui Consultant Presales care sa se alature echipei noastre. Rolul tau, de Consultant Presales, in cadrul companiei Traust va fi sa generezi lead-uri pentru echipa de Vanzari si sa actualizezi constant baza de date. Responsabilitatile tale vor fi: - "Arhitectul Bazelor de Date": vei fi responsabil de intocmirea si actualizarea unei baze de date a potentialilor clienti beneficiari in cadrul programului nostru informatic intern (ERP); - "Maestru al Comunicarii": vei folosi abilitatile tale de comunicare pentru a contacta telefonic si sau prin e-mail potentialii clienti beneficiari din baza de date existenta, prezentandu-le cu pasiune serviciile noastre; - "Nucleul Comunicării": vei mentine legatura cu Directorul Vanzari si Agentii de vanzari, lucru care va asigura ca toate eforturile noastre sunt aliniate; - "Explorator al Pietei": vei explora si analiza piata, navigand prin platformele specifice (SEAP SICAP) pentru a identifica clienti cu potential de business, deschizand drumuri noi si pline de oportunitati; - "Artist al Rapoartelor": vei pregati rapoarte relevante in functie de solicitarile primite din partea Managerului Direct (Director Vanzari) care sa aduca claritate in procesul nostru de luare a deciziilor. Ce cautam: - Abilitati remarcabile de comunicare, atat in scris, cat si verbal; - Atentie la detalii si perseverent, cu o orientare clara catre obtinerea rezultatelor concrete; - Abilitati excelente in lucrul cu pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); - Experienta in SEAP SICAP - un avantaj care te scoate in evidenta; - Experienta in domeniul nostru de activitate nu este obligatorie, dar dorinta ta de a te dezvolta si a invata lucruri noi este esentiala. Ce iti oferim: - Posibilitatea de a lucra in regim hibrid, combinand munca de la birou cu cea de acasa; - 22 de zile de concediu de odihna, dintre care 1 zi e pentru ziua ta de nastere; - Abonament Bookster; - Prime de Craciun si de Paste; - Asigurare medicala privata; - Tichete de vacanta si de masa; - Bonus de vechime si pentru recomandarea de noi colegi; - Oportunitati de crestere profesionala si dezvoltare personala intr-o companie in plina expansiune. Cum aplici? E foarte simplu! Alege una dintre variantele enumerate mai jos: - Prin e-mail: Trimite CV-ul tau la adresa Nu uita sa adaugi subiectul "Aplicare pentru Consultant Presales". - Prin site-ul nostru: Accesează https: traust.ro cariere si completeaza formularul de aplicare pentru pozitia de Consultant Presales. - Aplica direct la acest anunt printr-un simplu click si lasa-ne sa descoperim cum poti aduce magie echipei noastre! Alatura-te echipei noastre si hai sa construim viitorul impreuna!
-
Reprezentant vanzari d2d Orange Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
CAUTAM COLABORATORI ÎN DOMENIUL ENERGIEI ELECTRICE SI A GAZELOR NATURALE (D2D) CU EXPERIENTA MINIMĂ IN VANZARI. PROGRAM FLEXIBIL, SE OFERA TRAINING. POSTUL ESTE PERFECT PENTRU CEI CARE DORESC O MUNCA FARA STRES,FULL TIME SAU PART-TIME