Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-06-11 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
-Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare medii STUDENTI -Experienta minim 1 an in agentie de turism, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie -Limba engleza nivel mediu avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare, organizare si onestitate -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzari si alte beneficii anuale RELATII:
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Promovat
Candidatul ideal: Persoana organizata, perseverenta Orientare catre client Abilitati bune de comunicare Cunostinde bune operare PC Persoana responsabila, serioasa Atitudine pozitiva, spirit de echipa Responsabilitati principale: Contactarea telefonica a potentialilor clienti, persoane juridice Promovarea si vanzarea serviciilor companiei Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei: Publi24 Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul tau!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
- Permis de conducere - categoria B(obligatoriu) - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Proactivitate sporită; - Abilități foarte bune de organizare și planificare a activității; - Studii medii superioare finalizate; - Rezistenta la efort fizic. Descrierea companiei : CENTRUL DE CARTE STRAINA SITKA s-a infiintat la sfarsitul anului 1999 ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare de publicatii pentru invatarea limbilor straine de larga circulatie. In momentul infiintarii noastre doar unele dintre marile edituri britanice erau prezente pe piata si niciuna din Franta sau Germania,de exemplu. Ne-am propus, deci, sa oferim publicului din Romania cele mai noi materiale educationale produse de renumite edituri specializate in domeniul invatarii limbilor straine. Colaboram cu cele mai prestigioase edituri din lume. Ne-am implicat intens in promovarea publicatiilor editurilor pe care le reprezentam organizand seminarii si workshop-uri,prezentare de carte, expozitii cu vanzare, participand activ la conferintele, consfatuirile, cercurile pedagogice, reuniunile profesorilor de limbi straine. Am fost prezenti la toate targurile de carte organizate in Bucuresti sau in alte orase ale tarii, targuri precum Bookfest, sau Gaudeamus. Prezenta noastra a fost deosebit de apreciata de vizitatori. Nu in ultimul rand,am invitat delegati pedagogici si teacher trainers internationali ai editurilor ai caror parteneri suntem organizand conferinte in diverse orase ale tarii si in Bucuresti. In expozitia permanenta de la sediul nostru central din Piata Romana profesorii, elevii, publicul in general a fost intampinat cu caldura oferindu-i-se consultanta de specialitate. De aici realizam distributia catre toate punctele tarii, primind comenzi prin e-mail, posta, telefon, on-line, expedierea facandu-se cu rapiditate.In cazul in care stocul nu este suficient sau nu este disponibil ne straduim sa aducem cartile in cel mai scurt timp posibil. Reprezentatii si consultantii nostri din tara au stat si stau la dispozitia tuturor celor interesati de publicatiile pe care le oferim. Ne straduim permanent sa mentinem la standarde inalte activitatea noastra.
-
Manager Echipa - ICredit Romania Candidatul ideal: Proactiv și focusat pe rezultat; Abilități de operare PC Abilități profesioniste de comunicare și negociere; Descrierea jobului: Recrutarea, coordonarea și controlul activ al echipei; Îndeplinirea obiectivelor propuse; Menținerea relațiilor cu clienții; Beneficii: Mediu de lucru dinamic, cu posibilităti reale de avansare într-o companie multinațională; Contract de munca pe perioada nedeterminată; Programe de training și dezvoltare personală; Salariu fix + bonusuri de performanță; Zile de concediu de odihnă suplimentare; Asigurare de viata privată; Servicii medicale private; Zona de lucru -Sector 5 Bucuresti Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la nr.
-
Angajăm Consultant Vânzări în Domeniul Tâmplăriei PVC și Aluminiu! Ești pasionat de vânzări și dorești să te alături unei echipe dinamică în domeniul tâmplăriei PVC și aluminiu? Avem oportunitatea perfectă pentru tine! Locatie: Ramnicu Valcea Cerințe: Experiență în vânzări Oferim: Salariu motivant Bonuri de masă Program fix, pentru o planificare eficientă a timpului tău Dacă ești ambițios, orientat către rezultate și dornic să te dezvolți profesional într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne la numărul de telefon .
-
Responsabilitățile postului: Consilierea clienților și promovarea produselor noastre; Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții; Asigurarea și menținerea unui aspect impecabil al magazinului; Realizarea planului lunar de vanzări; Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară); Inventare săptămânale. Cerințe: Abilități de vanzare și comunicare; Experiență în domeniile: customer service și vanzari constituie un avantaj; Responsabilitate și orientare către rezultate; Inițiativă și dinamism; Engleza la nivel mediu. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sărbători; Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță; Traininguri interne și externe; Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Candidații interesați pot transmite cv-ul la următoarea adresa: info @ nicheparfumerie.ro Mai multe informații la numărul de telefon .
-
Cautam CONSULTANTI VANZARI in vederea promovarii serviciilor de energie electrica , gaze naturale si credite. (activitatea se desfasoara pe teren D2D) Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tânără si daca faci fata unor cerințe minime, te așteptam cu drag sa faci parte din echipa noastră! Cerințele postului : - seriozitate si punctualitate; - dorința de a învăța si de a avansa in cariera; - permisul de conducere (cat. B) reprezinta un avantaj. Ce oferim? Salariu fix și comision. Training de vanzari Posibilitate de dezvoltare profesionala si personala Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Cautam CONSULTANTI VANZARI in vederea promovarii serviciilor de energie electrica , gaze naturale si credite. (activitatea se desfasoara pe teren D2D) Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa tânără si daca faci fata unor cerințe minime, te așteptam cu drag sa faci parte din echipa noastră! Cerințele postului : - seriozitate si punctualitate; - dorința de a învăța si de a avansa in cariera; - permisul de conducere (cat. B) reprezinta un avantaj. Ce oferim? Salariu fix și comision. Training de vanzari Posibilitate de dezvoltare profesionala si personala Așteptăm CV-ul dumneavoastră
-
Alatura-te echipei noastre dinamice ca si consultant vanzari si exploreaza o cariera plina de oportunitati si recompense. Cautam persoane pasionate, orientate catre rezultate si dornice sa construiasca relatii durabile cu clientii. BENEFICII: Comisioane si bonusuri atractive Traning specializat si suport continuu pentru dezvoltarea ta profesionala si personala Portofoliu de produse divesificat si adaptat cerintelor pietei Oportunitati de avansare rapida in cariera Program de munca flexibil CERINTE: Abilitati de comunicare si negociere Dorinta de a atinge si depasi obiectivele de vanzari Atitudine proactiva orientata spre client si nevoile lui Daca esti gata sa iti construesti propria cariera intr-o companie multinationala si sa ai un impact pozitiv in vietile oamenilor trimite-ne un CV sau trimite mesaj in privat pentru mai multe informatii. Alatura-te echipei noastre si incepe sa iti construiesti un viitor financiar sigur, atat pentru tine cat si pentruclientii tai!
-
Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din ETIC Constanta . Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului Beneficii: - Training si oportunitate - dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonusuri motivante.
-
Descriere jobului: - promovezi si inchei contracte de furnizare energie electrica si gaze naturale cu persoane fizice, - ai munca de teren 90% in timpul de lucru, - respecti un target de vanzari zilnic lunar - raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierahici LOCUL DE MUNCA ESTE IN BUCURESTI !!!
-
SC BOGMAR SRL ,Angajeaza : Reprezentanti vanzari sofer categoria B , Ce oferim noi pentru tine? -pachet salarial atractiv corelat cu experienta si performanta; -comision motivant ; -mediu de lucru placut; -siguranta si stabilitatea locului de munca; -suport dedicat pentru a te ajuta cu soluționarea oricărei situatii Cerinte: -cunostinte PS -varsta minima 24 de ani -detinatoar de permis categoria B de minim 2 ani -indicat ar fi sa fie cu domiciliu in Ramnicu Valcea -ordonat, curat, responsabil Pentru alte detalii asteptam apelul dumneavoastra la nr. ,email : , SC BOGMAR SRL Program de Luni pana Vineri 8.00 16.30
-
STERGERE ISTORIC NEGATIV DIN BIROUL DE CREDITE AVEM SOLUTII PENTRU TOATE TIPURILE DE CREDITARE: Nevoi Personale Carduri de Credit Credite Ipotecare Prima Casa Credite pentru IMM-uri CERINTE : Minim 3 luni la actualul loc de muncă Contract de muncă pe perioadă nedeterminată MAI MULTE DETALII LA :
-
PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: contact @ atarlawyer. ro pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
FORAGE SOLUTIONS S.R.L. S.R.L. cu sediul in Comuna Cobadin, Str. Caisului, Nr. 1, Județ Constanța Nr. Reg.Com. J13 3096 2022, CUI: 41114266, cu obiect de activitate 1629 - Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite, angajeaza Reprezentant Comercial - cod COR 332202. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
FORAGE SOLUTIONS S.R.L. S.R.L. cu sediul in Comuna Cobadin, Str. Caisului, Nr. 1, Județ Constanța Nr. Reg.Com. J13 3096 2022, CUI: 41114266, cu obiect de activitate 1629 - Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie şi din alte materiale vegetale împletite, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 09.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 10.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
Angajam personal preluare comanezi, facturare și introducere recepții marfa pentru articole evenimente ( Complex Doraly Afumati Ilfov). Program -8.30 16.30 ( luni-vineri) -8.30-14 (sambata o sambata libera in luna) Salariu net 4000 lei plus masa de pranz asigurata. Conditii de angajare : -capacitate de conversatie si prezentare produse ( scris si vorbit perfect gramatical ) -cunostinte minime de calculator ( folosire de programe de facturare, scaner produse) - cunostinte de limba engleza nivel mediu - capacitatea de a stii sau invata program de receptie invoice si alte documente generate de programe de calculator utile firmei ( awb produse online, stocuri marfa) -studii superioare
-
Firma telemarketing angajeaza colegi, pentru vanzarea produselor naturiste prin telefon. Program de luni - vineri. Salar atractiv. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon: .
-
Vrei sa faci parte din echipa noastră? MARTES SPORT angajează consilier Vanzari program de 8 ore. Sarcinile tale: - Consiliere clienți - Serviciu cu casa de marcat - Grija pentru recepția,pregătirea și expunerea mărfurilor și aspectul magazinului Oferim: - pachet salarial+ tichete de masa - Bonus de vânzare - Posibilități de promovare în cadrul rețelei de magazine Martes Sport Așteptăm CV-ul tau la adresa de e-mail: Mai multe detalii la numărul de telefon:
-
SC Termohidrofonica Grup SRL angajeaza o persoana cu experienta in domeniul constructiilor. Sediul in Focsani. Se vand produse dar mai ales servicii de termo-hidro-izolatii cu spuma poliuretanica. Cerinte: O foarte buna cunoastere din punct de vedere tehnic si comercial a domeniilor materialelor de constructii Un profesionist ca agent vanzari, cu foarte bune cunostinte tehnice, entuziast, activ . Studii tehnice (constructii, instalatii,) reprezinta avantaj. Permis categoria B. Responsabilitati: Contacteaza potentiali clienti, stabileste intalniri,prezinta si negociaza oferta de produse si servicii in functie de nevoile clientului Analizeaza lucrarea la fata locului impreuna cu clientul, masoara, evalueaza Cauta in permanenta clienti noi Prospecteaza permanent piata de constructii, urmareste concurenta, stie sa faca comparatii Beneficii: Se perfectioneaza in mod continuu atat din punct de vedere al cunostintelor tehnice, cat si al abilitatilor de vanzari. Pachet salarial avantajos si bonusuri din vanzari care se stabilesc la interviu Masina si telefon de serviciu Mai multe despre noi: www. genida-ab .ro www. magazin-unic .ro Contact telefonic sau trimite CV pe adresa de e-mail:
-
Cautam coleg pentru postul de tehnician vânzări full-time sau part-time Cerinte: Cunoștințe operare PC Relaționare cu clienții CV-urile se pot trimite la adresa de mail Tel