Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-07-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem un centru de contact de externalizare care lucrează cu parteneri și clienți din întreaga lume. Produsele noastre principale sunt suplimente alimentare, amulete, produse de casă și produse de înfrumusețare. Am început în 2012. Lucrăm cu mai multe țări vecine, Europa și Asia. Gestionăm apelurile cu clienții interesați să cumpere bunuri. Cum funcționează: prin publicitate online, clienții lasă o cerere de cumpărare cu numele și numărul de telefon, după care așteaptă apelul nostru. Specificații Tip job full part-time Salariu oferit 600 - 1000 USD Candidatul Ideal Cerințe fata de candidat: vorbire liberă în limba română poloneza maghiara bulgara ceha slovaca greaca dorința de a învăța lucruri noi; abilitatea de a lucra în echipă; abilitatea de a exprima clar și accesibil gândurile; utilizarea calculatorului Responsabilități a oferi suport și informații referitoare la produse și la comenzile efectuate; a efectua vînzări după script-urile,oferite de noi; a fixa rezultatele convorbirilor în sistem; a cerceta și a aplica informația despre produse noi.
-
SC GHITTA SRL angajeaza Agent de Securitate.Se lucreaza in ture.Se ofera pachet salarial atractiv.
-
Angajez asistent consilier manager vânzări se solicită experiență în gestionarea paginilor si grupurilor de social media, interacțiune telefonică și persoană cu clienții. Un nivel bun de operare pe Excell este un avantaj. Programul de lucru este de Luni până vineri . Nivelul salarial în funcție de nivelul competențelor. Domeniul de activitate : vânzări bijuterii, ceasuri. NU ESTE AMANET ! Vă rog să trimiteți cv-urile la adresa de e-mail : însoțită de un număr de telefon și poză.
-
-
Te invitam sa te alaturi echipei noastre! Alaturi de noi ai propria ta afacere, dar nu esti de unul singur! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: functii sau pozitii de conducere, antreprenoriat, managment, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, relatii cu publicul, invatamant sau similare. - gandire si actiune antreprenoriala; - responsabilitate personala; - entuziasm; - sa ii placa relationarea directa cu oamenii; - aspect elegant si siguranta de sine; - interesul de a castiga minim 1.500 Euro lunar; - sa isi doreasca un program flexibil, independenta, un mediu de lucru unde poate si isi valorifice cunostintele si abilitatile sale in ascendenta. Descrierea postului Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in aproape 30 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si cea mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si unic in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Detalii: ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Real Estate Company, Covasna Christina Epure Telefon: Telefon WhatsApp: email: Kontaktvermittlung für Immobilien und Marketing, Deutschland, Stuttgart & Olanda, Amsterdam Telefon WhatsApp: Skype: christina.epure1
-
Media Credit srl cauta partener/colaborator sau partenera/colaboratoara pentru dezvoltare firma de brokeraj in domeniu financiar, credit ipotecar si de nevoie persoanala. Media Credit srl are experienta de mai mult 20 ani de zile total preluata in Italia. Compani doreste sa pornesc din o singur sediu si de acolo deschidere mai multe sedii in diferite orase din tara. Media Credit srl are contracte de colaborare cu multe bancii pentru aprovijonarea comisionilor. Prin aceste contracte Compania ofera toate tipurii de credite ipotecar, credite pentru prima casa si credite pentru nevoia personala. Pentru inceput Media Credit srl cauta o persoana care doreste sa obtine rezultate in domeniu bancar cu sau fara experiente in domeniu financiar important sa aibe multa vointa de ajunje cit mai repede a la numit rezultate in terminii de clientii si castigul. Sa garanteaza cursuri de traning. Sa garanteaza crestere economic si eventual de deveni partener pe biroul proprie. Sa garantez cele mai inailte comision ca sa ofera in piata. Sa cere si sa ofera seriozitate maxima. Pentru mai multe informatii raspundeti prin mesaj si lasati numele si numerul de telefon, in cel mai scurt timp vor fii contactat.
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti un CV pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!
-
NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales. Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365 Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul
-
Firma de distributie produse alimentare cu sediul in Lumina, angajeaza agenti de vanzari si soferi distribuitori.Experienta in domeniu constituie un avantaj.
-
Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.
-
BEPPLER SRL angajeaza reprezentant vanzari pentru produse horticole (material saditor pt. floricultori, produse in-pout, utilaje horticole, etc.). Abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere, negociere. Abilitatea de a prezenta marfa si a oferii clientilor consultanta si solutii. Necesita diploma de inginer horticol sau agricol, permis de conducere categoria B. Limbi cunoscute: romana si engleza sau germana. Necesita deplasari. Responsabilitati: Dezvoltarea zonei arondate prin atingerea targhetului de vanzari. Promovarea si vanzarea produselor catre clientii potentiali si vizitarea periodica a clientilor. Beneficii: Salariu motivant, bonus de sarbatori. Masina de serviciu, telefon. Asteptam CV-urile cu mentiunea salariului si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail specificat.
-
Prietenii spun despre tine că ai abilitatea de a negocia și de a convinge oamenii să cumpere un anumit produs? Acum ai ocazia de a-ți pune în valoare abilitățile în rolul de Consultant Vanzari Call Center Vodafone- limba romana-proiect Vodafone Optima Solutions Services caută următorul profil de candidat: Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time in intervalul 09:00-17:30 cu pauza de 1h i (se lucreaza de la birou minim 10 zile) , suntem la 5 minute de metroul Pipera) Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam! :)
-
Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%; -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei.
-
ANGAJAM AGENT VANZARI PRODUSE COSMETICE Cerinte: Experiență anterioară în vânzări pe teren(produse cosmetice) reprezinta un avantaj. Permis de conducere categoria B obligatoriu; Responsabilitati: Vizitarea si mentinerea legaturii permanente cu clientii din zona alocata; Prospectarea zonei repartizate si dezvoltarea bazei de clienti; Dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti; Preluarea si transmiterea comenzilor etc. Beneficii: Mediu de lucru plăcut, dinamic și motivant; Pachet salarial atractiv Tichete de masa de 30 lei zi Bonusuri din vanzari :2-4 % Masina si telefon de serviciu. Oferim un pachet de beneficii pe care il vom discuta integral si transparent la primul interviu telefonic, ca tu sa stii daca acest job este potrivit pentru tine.
-
Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
DESCRIERE Cerințe: Abilitați excelente d vânzare, consiliere clienți și identificarea celei mai adecvate soluții pentru nevoiele clientului; Abilitați excelente d comunicare si relaționare; Spirit d echipă, dinamism, flexibilitate; Perseverență în atingerea obiectivelor; Descrierea jobului: Studi r a n voilor cli ntilor in mat rie de servicii fin nci r-banc re si formul rea un i of rte in cest sens; Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare; Verificarea documentatiei de creditare; Mentinerea relatiei cu clientii pe perioada derularii creditului in vederea acordarii unei asistente de specialitate complete. Ce oferim? Pachet salarial motivant + bonus direct corelat cu rezultatele obtinute Training de specialitate; Oportunitatea de a-ti dezvolta o cariera intr-o companie de top si intr-un mediu competitiv; Posibilitati de dezvoltare personala si profesionala.
-
Dival Cafe firma in industria automatelor de cafea vending, angajăm operator pentru a ne extinde echipa dinamică și pasionată. Dacă ești o persoană energică, te așteptăm să ni te alături pentru a contribui la oferirea unei experiențe excepționale clienților noștri. Responsabilități: Alimentarea și întreținerea automatelor de cafea vending în diverse locații. Verificarea și asigurarea funcționării optime a echipamentelor. Gestionarea stocurilor de consumabile și aprovizionarea conform necesităților. Menținerea curățeniei și aspectului profesional al automatelor. Raportarea oricăror probleme tehnice echipei de suport tehnic. Cerințe: Minim studii medii. Permis de conducere categoria B Abilități bune de organizare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Orientare către client și soluționarea problemelor. Nu este necesară experiență anterioară în domeniu oferim instruire la locul de muncă. Oferim: Pachet salarial competitiv. Program de lucru flexibil. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru plăcut. Alătură-te echipei Dival Cafe și contribuie la bucuria zilnică a iubitorilor de cafea! Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de email sau ne puteți contacta la .
-
Căutăm un profesionist cu experiență în vânzări, având cunoștințe tehnice solide. Experiența anterioară în domeniu este esențială, iar cunoștințele tehnice sunt un aspect important pentru acest rol. Cerințe: Experiență semnificativă în domeniul vânzărilor tehnice. Cunoștințe tehnice solide pentru a putea răspunde eficient la cerințele clienților. Abilități excelente de comunicare și prezentare. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient relațiile cu clienții. Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea oportunităților de vânzare în domeniul tehnic. Consilierea clienților în alegerea soluțiilor tehnice potrivite nevoilor lor. Întocmirea ofertelor personalizate și prezentarea acestora clienților. Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei rețele extinse de clienți. Monitorizarea și raportarea evoluției vânzărilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv în funcție de experiență și performanțe. Mediu de lucru stimulativ și oportunități de dezvoltare profesională.