Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2021-07-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului sau pe orice adresa de mail de pe site-ul firmei Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *1 posturi legume fructe Sos. Mangaliei * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia
-
Cautam reprezentant vânzări servicii DDD, experienta in SEAP SICAP constituie un avantaj. Salariu atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.
-
Cautam reprezentant vânzări de servicii DDD, experiența constituie un avantaj, absolvent al Universității Agricole. Pachet salarial atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.
-
Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.
-
Sc angajeaza agent vanzari cu experienta,produse siderurgice gen; tabla zincata,colorata ,teava,plase gard,panouri.Se cere experienta
-
Angajam agent vanzari. Specificul companiei comert cu bauturi alcoolice, racoritoare si cafea. Salariu fix plus bonusuri de performanta, masina de serviciu. Program 9-17 , cinci zile pe saptamana. CV-ul la
-
angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision training gratuit castiguri substantiale program flexibil full time/part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la
-
Suntem în căutarea unui coleg unei colege care sa isi aduca aportul in vanzarea sistemelor din aluminiu pe care le avem in portofoliu. Cautam o persoana care sa fie dispusa sa faca munca de teren in proportie de 95% din timp. Nu cautam un robot si nici pe Superman, ne dorim inca un om cu care sa impartim munca pentru a deveni si mai buni in ceea ce facem. Cunoasterea pietei de profil (pereti cortina, tamplarie aluminiu,balustrade sticla, fatade ventilate) este obligatorie Înțelegerea nevoilor partenerilor existenti si a viitorilor parteneri precum si crearea unei interacțiuni cât mai eficiente și cu rezultate palpabile este esențială. Suntem foarte ambitiosi si promovam comunicarea permanenta intre noi si partenerii nostrii, oferind consultanta de specialitate, astfel incat produsele si serviciile noastre sa atinga si sa depaseasca asteptarile clientilor nostri. Detaliile colaborarii se discuta la sediul nostru, din Popesti Leordeni, strada Taberei nr.6 Ilfov.
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un reprezentant vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Vanzarea si ofertarea clientilor cu produsele aflate in portofoliul companiei Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Limba engleza scris vorbit mediu avansat Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Compania noastră, caută un agent de vanzari back-office orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre de vanzari. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, vă descurcați bine în gestionarea relațiilor cu clienții și sunteți o persoană organizată, atunci suntem interesați să vă cunoaștem. Responsabilități: Procesarea comenzilor și întocmirea documentelor de vânzare Gestionarea corespondenței cu clienții Monitorizarea comenzilor si a stocurilor Actualizarea bazelor de date și generarea rapoartelor periodice Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentele interne Cerințe: Studii superioare finalizate Experiență anterioară în domeniul vânzărilor B2B Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan Limba engleza mediu avansat Cunoștințe solide de operare pe calculator (Microsoft Office, in special Excel ) Orientat către clienți și capacitatea de a dezvolta relații solide cu aceștia Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-o companie de top în domeniu Mediu de lucru dinamic și profesionist Pachet salarial competitiv Program de lucru Luni-Vineri 8-16 Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Dacă sunteți interesat de această oportunitate și îndepliniți cerințele menționate, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email - hr @ metalbacfarbe . com -
-
Angajam agenți de vânzări în domeniul .Țiglă metalica pentru acoperiș: Cerințe permis de conducere categoriea B ,studii minim liceul abilități de comunicare experiență în domeniu este un avantaj salariu atractiv, pentru mai multe detalii sunați la nr tel sau la adresa de e-mail
-
Ne mărim echipa - Agent de asigurari Descoperiți șansa de a lucra într-un mediu profesional și cooperant care încurajează munca în echipă și implicarea personală. Știm ca banii sunt importanți pentru fiecare dintre noi și va promitem ca toți cei care își vor asuma sa muncească serios și sa desprindă abilități specifice, vor fi mulțumiți de veniturile lor. Îmi poti trimite CV-ul tău pe adresa de mail: [email protected] sau ma poți contacta la numărul de telefon:
-
Firma straina angajeaza pt. biroul din Oradea operatoare call-center suport clienti munca de birou pe calculator Cerințe: Persoana serioasa, responsabila si organizata Voce placuta Studii medii cu diploma de absolvire BAC sau studii superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză maghiara eventual slovaca ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut in centrul orasului Oradea Experiența anterioara la un call-center este un avantaj Atribuții: - Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial, masini-unelte) - Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei - Program de lucru: luni-vineri 8:00-16:30 - Pachetul salarial este compus din salar fix 2.500 RON + bonus in functie de realizari. CV-urile cu poza se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Recrutam consultanti credite pe P.F.A sau cu C.I.M, posibilități de promovare, program flexibil, venituri incepand de la 1000 lei pe luna. Postul este doar ptr. ZONELE : OBOR, COLENTINA, TEI, PIPERA, VOLUNTARI, AFUMATI, STEFANESTII de JOS, STEFANESTII de SUS, PETRĂCHIOAIA, GANEASA, MOARA DOMNEASCA, PASAREA, NUCI,LIPIA.