Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Disponibil din: 2022-01-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Candidatul Ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Salutare tuturor! Mă aflu în căutarea unor vorbitori de limbă Italiană pasionate de oferirea de suport clienților. Am o oportunitate profesională deosebită pentru voi! Dacă ești dedicat, comunicativ și dornic să faci parte dintr-un mediu dinamic, aștept cu nerăbdare să primesc aplicația ta! Poți să îmi trimiți CV-ul tău direct pe următoarea adresă de mail: Sau poti sa ma suni direct la urmatorul numar de telefon si sa stabilim o discutie referitoare la pozitie. Locație: București Responsabilități: - Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități. - Asistarea clientului în procesul de luare a deciziei de cumpărare prin furnizarea detaliilor solicitate despre produse și servicii. - Oferirea de soluții pentru diverse probleme: plasarea comenzilor, livrare și returnarea produselor. Activitatea se va desfășura pe toate canalele de comunicare, inclusiv chat și apel telefonic, asigurând o experiență cuprinzătoare și fără probleme pentru clienți. Cerințe: - Dorința de a obține experiență: Este în regulă dacă este primul tău job; vei învăța alături de noi. - Competență în limba Italiană la un nivel avansat, cuprinzând abilități de scriere, vorbire și lectură, echivalente cu nivelul C1. - Cunoștințe de bază în limba engleză (nivel B1).
-
Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit sau 12 clase finalizate cu diploma, cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Nu exista target, program sau sef. Suna sau trimite-ne CV-ul tau pe mail sau whatsapp.
-
VitraQ (Termovest Prod SRL), unul dintre principalii producători și exportatori de tâmplărie din pvc și aluminiu din România, caută reprezentanți vânzări cu experiență. Rolul presupune dezvoltarea parteneriatelor cu clienții din regiunea alocată, în vederea vânzării și promovarea produselor din oferta companiei. Candidatul ideal: Persoană sociabilă, confortabilă cu vânzarea directă; Bune abilități de comunicare, persuasiune și capacitate de organizare și planificare; Abilitați dovedite de vânzare și negociere; Auto-motivat, având capacitatea de a atinge obiectivele și termenele; Orientare către client, înțelegerea nevoilor, ascultare activă; Atitudine proactivă și pozitivă, integritate și onestitate; Persoană ambițioasă, perseverentă și dornică să performeze; Cunoştinte PC; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată - permis de conducere cat. B, obligatoriu; Experiență în vânzări de minim 1 an; Responsabilități: Dezvoltarea portofoliului de clienți prin valorificarea lead-urilor primite; Prospectarea pieței pentru identificarea de noi oportunități de bussines; Menținerea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vânzări; Propunerea, negocierea ofertelor de vânzare și încheierea contractelor comerciale; Atingerea obiectivelor de vânzări în regiunea alocată. Desfășurarea de vizite periodice la clienți pentru a construi relații pe termen lung; Colectarea de informații referitoare la clienți, concurență, prețuri, servicii, tendințe și analiza evoluției pietei; Promovarea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Pachet beneficii: Salariu fix + comision din vânzări, în funcție de vânzările realizate; Bonus depășire target; Cazare și diurnă decontată pentru deplasări; Telefon, laptop, autoturism de serviciu; Oportunitate de a lucra într-un mediu dinamic și în dezvoltare. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră trimite un CV aici: www.vitraq.ro Hai în echipa VitraQ!
-
Suntem o echipa tanara care activam in domeniul vanzarilor si al inchirierilor de ceva timp. Succesul nostru se bazeaza pe respectul fata de angajati si clienti. Te angajam daca iti doresti: -sa te dezvolti personal mult mai mult decat in prezent -o cariera profesionista in domeniul imobiliar -sa inveti lucruri noi despre vanzari, inchirieri de apartamente, spatii comerciale, blocuri etc. -sa fi cel mai bun din domeniu -sa faci aprte dintr-o echipa competitiva -sa iti depasesti limitele Ce vei face in viitoarea ta cariera: -vei mentine o legatura permanenta cu proprietarii si clientii; -vei avea un portofoliu de proprietati pe care le vei promova si lei vei cunoaste in detaliu; -vei capata capacitatea de negociere pentru finalizarea contractelor; -posibilitatea sa intalnesti situatii diferite zilnic care iti vor pune mintea la contributie si implicit te vor dezvolta ca si agent imobiliar. Iti oferim un colectiv tanar si o buna dispozitie la locul de munca, diferite bonusuri si prime in functie de incasari. Te asteptam la un interviu daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra.
-
Pasionat de vacante si de domeniul vanzarilor? HAIDE in echipa noastra! De ce sa te alaturi echipei HOLA Tours? Oferim un mediu de lucru modern si salarizare atractiva Bonusuri in functie de performante Reduceri la vacante personale 1 study-tour anual gratuit (vizita de hoteluri+timp liber personal in tara si in strainatate) Posibilitatea de dezvoltare in cariera si coordonarea agentiei in urmatorii 3-5 ani, daca exista dorinta Ce cautam la viitorul coleg viitoarea colega? Experenta anterioara intr-o agentie de turism, preferat pe partea de turism extern Persoana deschisa, comunicativa Persoana organizata si atenta la detalii Cunostinte bune a sistemelor de rezervari si cunostinte despre destinatii turistice de mare interes Limba engleza nivel mediu, limba germana si maghiara consituie avantaj Ce atributii vei avea? Consiliere clienti, rezervare vanzare servicii turistice Intocmire documente fiscale si de calatorie, operare in sisteme de rezervari online specifice domeniului Mentinerea relatiilor cu agentiile partenere si cu clientii agentiei Participarea ocazionala la targuri si conferinte interne internationale Munca se desfasoara la biroul nostru fizic din Zalau, bld. M. Viteazu, nr. 18 Daca te-am convins trimite un CV la adresa si spune-ne de ce sa te alegem pe tine!
-
Pro Casa cu o activitate de 24 ani pe piata imobiliara cauta colaborator, partener cu experienta pentru activitate de intermedieri imobiliare. Iti punem la dispozitie toate resursele necesare desfasurarii activitatii tale : baza de date cu oferte imobiliare si cumparatori, suport juridic si financiar, suport tehnic si profesional in promovare, training gratuit pe tot parcursul colaborarii, vei avea propriul birou in sediu modern situat ultracentral. Avantaje : -Nu exista limita de castig, va fi proportional cu nivelul de munca prestat -Vei fi propriul tau sef si iti vei face singur programul de lucru -Vei avea posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa -Comisioanele care se incaseaza sunt cele mai mari din piata, pana la 75 % Mai multe informatii la nr. de telefon afisat.
-
Falcon Market,angajeaza reprezentant vanzari tigla metalica si tamplarie pvc,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon; sau email :
-
Falcon Market,angajeaza reprezentant vanzari tigla metalica si tamplarie pvc,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon; sau email :
-
Daca detii un PFA SRL si te regasesti in descrierea de mai jos, nu ezita sa ne contactezi ! - Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme; - Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; - Disponibilitate in a efectua munca de teren; Responsabilitățile dumneavoastră vor fi: - Contactarea și vizitarea debitorilor în vederea recuperării creanțelor la domiciliul sau locul de muncă al acestora; - Identificarea celei mai bune soluții de plată; - Negocierea termenelor de plată într-o manieră profesionistă; - Actualizeaza baza de date cu informatii corespunzatoare activitatii; P
-
Suntem în căutare de noi colegi, daca esti o persoana prietenoasa, serioasa și cum timt de răspundere, minime cunoștințe PC și o minima experienta în vânzări te asteptam în schipa noastră. Magazinul se ocupa cu vânzări țigări 99%. Programul este de doua zile pe saptamana, de la sau duminica 08.00-19.00. Pe lângă salariul de baza angajații sunt plătiți pentru fiecare promoție făcută în magazin. Dacă te potrivești descrierii noastre te asteptam cu un telefon la
-
Suntem în căutare de noi colegi, daca esti o persoana prietenoasa, serioasa și cum timt de răspundere, minime cunoștințe PC și o minima experienta în vânzări te asteptam în schipa noastră. Magazinul se ocupa cu vânzări țigări 99%. Programul este de doua zile pe saptamana, de la sau duminica 08.00-19.00. Pe lângă salariul de baza angajații sunt plătiți pentru fiecare promoție făcută în magazin. Dacă te potrivești descrierii noastre te asteptam cu un telefon la
-
SIA COMPLETE ROOF caută agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de comunicare,negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea schiței acoperișului pe baza masuratorii (nu este recomndat persoanelor care au frică de înălțime) -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mașină -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!
-
OPORTUNITATE DE CARIERĂ ÎN BROKERAJ ASIGURĂTOR Vrei să faci parte dintr-o echipă de succes și să îți construiești o carieră în brokerajul asigurărilor? Destine Broker de Asigurare îți oferă șansa de a te dezvolta profesional! Descriere poziție: Asistent în brokeraj asigurător. Oportunitatea de a învăța de la cei mai buni în domeniu. Experiență anterioară nu este necesară, oferim instruire. Ce căutăm? Persoane comunicative și încrezătoare. Dorință puternică de a reuși. Spirit de echipă și determinare. Studii necesare : diplomă de 12 clase sau superioară. Beneficii: Comision atractiv și bonusuri de performanță. Oportunități reale de avansare în carieră. Mediu de lucru dinamic și plin de provocări. Cursuri și întâlniri în toată țara. Avantaje: Ești propriul tău șef. Nu ai program de muncă (este flexibil). Comisionarea se face în funcție de performanța avută. Este contract de colaborare, se poate lucra în paralel cu job-ul principal. Vino alături de noi și începe-ți cariera în brokerajul asigurărilor! Trimite-ne CV-ul tău sau sună la numarul de telefon pentru mai multe detalii. Echipa noastra te așteaptă să construim împreună viitorul tău profesional!
-
Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.
-
Firma colaborare Tazz sau Bolt food angajam livratori vino în echipa noastră plata la km bonusuri de performanta garantam cel mai mic comision din oraș BUCUREȘTI, TIMIȘOARA, CONSTANȚA, SIBIU
-
Ești in căutarea unui posibil job? Ești deschis la noi provocări ? Nu ezita sa trimiți CV la alin.vasiliu Update 2024 Provocări noi ! Situații noi ! Produse și servicii noi! Aceași echipa de succes ASIROM Focsani CV la :alin.vasiliu #like &share
-
Reprezentant vanzari d2d Orange Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-