Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-01-20 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 18

    Operator Call Center

    Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala modul de lucru la birou spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.

  • 1

    Angajez agent vanzari

    Firma de distributie detergenti si cosmetice angajeaza agent vanzari pe judetul Constanta si Tulcea. Salariu atractiv

  • 2

    Operator call center Limba Italiana

    Beneficii: - 2800 net - bonuri de 25 lei Program2sch 08-16:30 09:17:30 13:30-22:00 L-S program 5 zile cu 2 libere Locatie: calea lipovei, langa dedeman Cerinte: -cunostiinte de pc - limba italiana avansat - job 100% birou nu se lucreaza de acasa Responsabilitati: - Preluarea apelurilor clientilor si solutionarea problemelor intampinate - Inbound call-center , nu se face vazare de produse servicii

  • 5

    Asistent vanzari Brasov

    Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe:

  • 5

    Asistent vanzari Bucuresti

    Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe:

  • 45

    Agent Imobiliar - FOXFORT Imobiliare

    Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 10

    Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală

    Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.

  • 16

    angajam agenti imobiliari

    angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision training gratuit castiguri substantiale program flexibil full time/part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la

  • 8

    Consilier Financiar - venituri 5000 - 10000 RON

    A fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes. Henry Ford CE CĂUTĂM: Abilități de comunicare și negociere Energie pentru atingerea obiectivelor Pasiune pentru munca în vânzări Rezistență la refuzuri Capacitate de învățaresi aplicare Studii medii/superioare - minim bacalaureat CE AȘTEPTĂRI AVEM DE LA TINE : Să prospectezi piața și să identifici clienți noi, Să utilizezi modalități inovatoare pentru a vinde o gamă diversificată de produse, Să analizezi nevoile financiare ale clien ilor pentru a le propune cea mai bună soluție, Să menții o relație de lungă durată cu clien ii tăi, Să promovezi produsele și serviciile noastre. CE BENEFICII OFERIM: Acces la metode de învățare online cu aplicabilitate practică imediată Acces la programul de dezvoltare profesională Sales Management Academy Dezvoltarea abilităților de leadership și management Oportunități de promovare bazate pe criterii clar exprimate Flexibilitate în planificarea agendei/programului de lucru Pachet de beneficii atractiv Stabilitate într-un parteneriat pe termen lung Companie multinationala cu istoric de peste 154 de ani! Asteptam cu drag CV-ul tau! Doar aplicatiile cu CV inclus vor fi analizate!!!!

  • 26

    Consultant financiar

    Ne marim echipa in domeniul vanzarilor Full time sau Part time Cu sau fara experienta Pachetul de beneficii cuprinde comisioane atractive, bonusuri motivante, cursuri si posibilitatea de a avansa in cariera; venituri incepand cu 2000 lei Relatii la telefon

  • 1

    Specialist vanzari Consultanta Relatii cu publicul, Brasov

    Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei.

  • 4

    StanleyBet Timisoara își mareste echipa!

    Echipa StanleyBet Timișoara își mareste echipa! Dacă ești o persoana sociabila, muncitoare, serioasa si ai un aspect fizic plăcut te așteptăm la noi în echipa. De ce ai nevoie pentru acest job: -studii medii; -cunostinte minime de operare PC. Ce îți putem oferi: -salariu de 2200 lei +tichete de masa în valoare de 800 de lei + tips(e numai al tau) -diverse bonusuri: de conduita, evenimente fericite (căsătorie, naștere, 1 iunie pentru cei care au copii), evenimente neplăcute (deces), Target. Postul nu necesita experienta. Programul va fi 1 zi la munca și 2 libere de la orele 10:00 pana la 24:00. Ai posibiltatea sa faci schimb de tura cu colegii dacă ai nevoie, iar pe lângă acestea îți poți alege 3 zile libere pe luna. Dacă ți-am stârnit interesul nu ezita sa suni la nr de tel sau sa lași CV-ul tau.

  • 5

    Reprezentant vânzări Orange

    ANUNȚ DE ANGAJARE: Vanzator D2D - Orange Orange caută pasionați de tehnologie și comunicare pentru a se alătura echipei noastre de vânzări D2D Ce căutăm? Persoane dinamice, cu spirit de inițiativă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Experiență anterioară în vânzări sau în domenii similare (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie). Ce oferim? Salariu competitiv + bonusuri de performanță; O echipă prietenoasă și un mediu de lucru plăcut; Oportunități de formare și dezvoltare în cadrul unei companii de top. Responsabilități: Abordarea clienților în mod direct. Prezentarea și vânzarea serviciilor și produselor Orange; Menținerea unei baze de date cu clienții și urmărirea feedback-ului acestora. Vrei să fii parte din lumea Orange și să te alături unei echipe tinere și dinamice? Trimite-ne CV-ul tău la [] sau suna la numărul de telefon . Dacă cunoști pe cineva care se potrivește profilului, te rugăm să dai share la acest anunț! #Orange #Job #Vanzari #D2D #AlaturaTeEchipei Misiunea noastră este să conectăm oamenii la ceea ce contează cel mai mult pentru ei. Alătură-te și tu!

  • 10

    Reprezentant Vanzari Bilka

    Candidatul Ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare. Descrierea jobului Responsabilitati -Identificarea clientilor potentiali -Intocmirea schitei acoperisului pe baza masuratorii -Negociera si semnarea contractelor de vanzare -Monitorizarea lucrarii acolo unde este cazul Beneficii -Pachet salarial motivant format din salariu fix si comision din vanzari -Autoturism full-time -Telefon Descrierea companiei Firma Marcos Roofs Expert cu sediul in com Maracineni , DN73 ,Jud. Arges este specializata in vanzarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica,tabla cutata , sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.

  • 70

    consultant asigurari

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • 1

    Angajam Consilier Vanzari

    Angajam consilier vânzări pentru magazin de perdele și draperii

  • Vand studio prima line la plaja Mamaia-Sat

    Experimentați rafinamentul vieții de pe malul mării! O oază de eleganță vă așteaptă în acest studio excepțional din Mamaia-Sat, situat la prima linie la plajă. Mobilat și utilat cu atenție la fiecare detaliu. Priveliștea panoramică a mării și accesul direct la plajă vă vor îmbogăți fiecare moment al zilei. Savurați răsăriturile aurii și apusurile de vis de pe terasa privată, unde sunetul valurilor vă va îmbrățișa cu tandrețe. Cu numeroasele restaurante și atracții recreative din apropiere, veți găsi întotdeauna ceva interesant de făcut în această comunitate vibrantă. Faceți din această bijuterie de studio locuința sau locul de vacanță ideal! Pentru mai multe informații sunați la

  • 8

    Asistenta manager vorbitoare limba engleza . salariu net lunar 2.800 ron

    Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 39

    Agent promovare on line, câștig până la 4.000 Euro lunar

    Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 12

    Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509

Salvează căutarea