Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Disponibil din: 2022-03-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
-Prezentarea programelor turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile preferintele clientilor - Promovarea destinaţiior turistice noi şi propunerea de variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor - Întocmirea şi înregistrarea documentelor conform procedurilor agenţiei - Utilizarea sistemelor proprii de rezervari ale agentiei si a altor sisteme de rezervare - Pastrarea evidentei vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite - Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu agentiile colaboratoare si firmele deja existente - Atragerea de noi clienti Cerinte : -Studii superioare medii STUDENTI -Experienta minim 1 an in agentie de turism, reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie -Limba engleza nivel mediu avansat -O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj -Cunostinte generale de turism, destinatii produse -Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dorinta de dezvoltarea personala -Dorinta de a lucra in echipa persuasiune, comunicare, organizare si onestitate -Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti, Se acorda salariu motivant, bonusuri din vanzari si alte beneficii anuale RELATII:
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Reprezentant vânzări -Telesales (Oradea și București) Atribuții: Prospectarea pieței în vederea extinderii portofoliului de clienți și dezvoltării unei baze de date cu potențiali clienți; Contactarea telefonică a clienților din baza de date și propunerea de oferte cu privire la serviciile oferite de Packeta Romania; Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client; Este responsabil cu îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale, conform politicii și strategiei companiei. Este responsabil de raportarea periodica a activitatii de vânzare. Candidatul ideal: Experiență de vânzări de servicii de minim 2 ani într-o companie de curierat logistică. Experienta în relația cu clienții B2B, e-commerce (magazine online). Proactiv, creativ și independent în acțiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate. Limba engleză nivel mediu; Permis categoria B. Ce oferim: Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță. Abonament servicii medicale clinica privată Telefon, laptop și mașină de serviciu pentru deplasări. Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, înovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoastem și chiar să lucrăm împreună!
-
Compania noastră caută un Reprezentant Vânzări pentru showroom-ul nostru din Sibiu. Dacă sunteți o persoană dinamică, orientată către clienți și dornică să se alăture unei echipe dinamice și în creștere, această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Cerințe: Absolvent Studii Medii în Domeniul Tehnic: Preferabil să fiți absolvent de studii medii în domeniul tehnic, cu studii superioare constituind un avantaj. Experiență Relevantă în Domeniul Vânzărilor: Experiența anterioară în domeniul vânzărilor este necesară pentru a putea gestiona cu succes cerințele acestei poziții. Abilități Excepționale de Vânzare și Comunicare: Sunteți solicitat să demonstrați abilități excelente de vânzare și comunicare pentru a interacționa eficient cu clienții și pentru a promova produsele și serviciile companiei noastre. Atitudine Orientată către Client și Performanță: Atitudinea dvs. față de clienți și dorința de a obține rezultate remarcabile sunt esențiale pentru succesul în această poziție. Cunoștințe de Operare PC: Aveți cunoștințe solide de operare PC, inclusiv Microsoft Word și Excel, pentru a putea gestiona corect documentele și rapoartele necesare. Descrierea Jobului: Promovarea activă a produselor și serviciilor companiei și acordarea de suport și consultanță clienților în cadrul showroom-ului din Sibiu. Evaluarea fiecărei situații prezentate de client și utilizarea tehnicii de vânzare consultativă pentru a găsi cea mai potrivită soluție. Oferirea de consultanță clienților, întocmirea ofertelor și încheierea contractelor conform politicii de vânzare a companiei. Solicitarea constantă a feedback-ului de la clienți pentru a asigura satisfacția acestora. Gestionarea portofoliului de clienți alocați showroom-ului din Sibiu. Responsabilitatea atingerii obiectivelor de vânzare stabilite. Identificarea oportunităților de business și dezvoltarea de relații de parteneriat. Întocmirea și transmiterea periodică a rapoartelor de vânzări. Beneficii: Pachet Salarial Motivant (salariu fix + comision), în concordanță cu performanța și realizările dumneavoastră. Stabilitatea Locului de Muncă în cadrul unei companii locale mari și dinamice, în creștere continuă. Oportunitate Unică: Construirea unei cariere în cadrul unei companii locale mari și dinamice, care se adresează atât pieței naționale, cât și principalelor piețe din vestul Europei. Dacă sunteți pregătit să vă asumați această provocare și să contribuiți la succesul continuu al companiei noastre, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oportunitatea de a construi o carieră solidă și de a vă dezvolta într-un mediu profesional și stimulant vă așteaptă!
-
Manpower angajeaza agent vanzari pentru o companie din localitarea Rudeni, judetul Ilfov! PROGRAM DE LUCRU INTR-UN SINGUR SCHIMB! Descrierea pozitiei: - Introducere date vanzari in platformele interne; - Pastrarea legaturii cu clientii; - Ridicare documente din santierele din jurul Bucurestiului; - Vanzarea de consumabile catre clienti. Cerinte: - studii in domeniul tehnic inginerie - permis categoria B - masina personala Beneficii: - salariu negociabil la interviu intre 3500-4000 RON NET - tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata - asigurare de sanatate privata - tichete de vacanta si de cultura - decont combustibil pentru masina personala Pentru mai multe detalii, ne puteti apela la numarul de telefon: 0729800720
-
Manpower recruteaza reprezentant vanzari directe pe perioada NEDETERMINATA in Sibiu! Reprezentant Vanzari Showroom CERINTE: Absolvent studii medii în domeniul tehnic (studii superioare constituie un avantaj); Experiență relevanta în domeniu vanzarilor; Foarte bune abilitați de vânzare și comunicare; Atitudine orientată către client și performanță; Cunoștințe operare PC (Word, Excel). DESCRIEREA JOBULUI: Promovează activ produsele și serviciile companiei și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă; Ofera consultanta clientilor, intocmeste oferte si incheie contracte, respectand politica de vanzare; Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client; Gestionează portofoliu de clienți alocați magazinului; Responsabil de atingerea obiectivelor de vanzare; Identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat; Intocmeste si transmite periodic rapoarte de vanzari. LUCREAZA IN SHOWROOM - SIBIU BENEFICII: Pachet salarial motivant (salariu fix + comision); Stabilitatea locului de munca; Oportunitate unica: construirea carierei in cadrul unei companii locale mari si dinamice, in crestere continua, care se adreseaza atat pietei nationale, dar si principalelor piete vest europene.
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.
-
Iti place sa vorbesti la telefon, ai o voce placuta si o dictie buna , esti o persoana calma, distractiva si vesela? Institut privat de limbi straine angajeaza opertator call centre in Timisoara . Iti oferim: - Training; - Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si faina; - Program part time ( 3 ;30 h - luni -vineri) Salariu fix + bonus de performanta; Ne interesează mai mult omul, experiența o dobandesti la noi! Te invităm să ne contactezi la nr de telefon din anunt info @ numarul de telefon din anunt https: www.facebook.com englishcenterTM
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.
-
Angajam consilier vânzări in Vivo Cluj, salariu 2950 net, la magazinul Samsonite Samsonite este nr. 1 mondial la genți de voiaj. Dacă ești o fire harnică și sociabilă, serioasă și îți dorești un job pe termen lung, te așteptăm în echipa noastră. Program 3 zile într-o săptămână și 4 zile în cealaltă săptămână, Orar 10-22. Salariul este de 2500 lei net plus 450 lei card de bonuri Sodexo plus bonus din vânzări. Locație Mall Vivo Cluj . Așteptăm un CV cu poză la adresa de email:
-
Cautam reprezentanti si coordonatori vanzari! Vino acum in echipa noastra, dezvolta-ti echipa si vei castiga pana la 20% din vanzari + 42% din comanda proprie. Cadouri la inscriere si livrare gratuita! Detalii : intra aici ladysreprezentant . c o m
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
Agent vanzari Reprezentant Vanzari venituri intre 4000 si 8000 net -nu e necesară experienta! Cerinte: -atitudine pozitiva , spirit de inițiativa -abilitați în relații cu clientul -entuziasm, persoana carismatica - permis de conducere si masina - seriozitate, punctualitate Descrierea jobului Salariul: parte fixa si bonusuri foarte motivante Ne intereseaza o colaborare cat mai rapida!
-
Candidatul Ideal Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Orientare spre atingerea rezultatelor. - sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel). - sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor; - experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantaj Descrierea jobului Program full-time de Luni până Vineri: 09.00h-16:00h. Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Un mediu de lucru placut intr-o companie tanara, in plina dezvoltare, constituita si bazata pe experienta si profesionalism Te asteptam in echipa Telekom SUCCES!!
-
CASTIG INTRE 600-1200 EURO TRAINING DE SPECIALITATE MASINA PERONALA ESTE OBLIGATORIE DISPONIBILITATE 2H ZI
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare Dorinta de implicare, initiativa Persoana cu experienta in asigurari constitue un avantaj CE ITI OFERIM Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta) Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite) Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza Este un mod usor si rapid de a obtine bani Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau Reprezentante in toate judetele tarii Cele mai mai comisioane din tara Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta! Stim ca nu ai experienta in domeniu Noi iti vom acorda tot sprijinul de care ai nevoie pentru un inceput bun. TU trebuie sa vii cu entuziasm si dorinta de a reusi!
-
HbMag oferă prin intermediul colaboratorilor săi servicii de promovare și vânzare a produselor cum ar fi telefoane,laptopuri,piese auto,suplimente nutritive,cosmetice, produse pentru casa si gradina si altele. Ce cautăm ? Persoane baieti fete din toata țara care să ne reprezinte în mediul online ( postarea ofertelor nostre pe site-uri de socializare si pe site-uri de vanzari) in system remote, cu un program nedefinit, si ne impus de către noi, va faceți programul cum vreti doar rezultate sa se vada si asta depinde de dorinta si implicarea dumneavoastra . Ce cerem? - foarte bune abilitati organizatorice, comunicative si atentie la detalii . - abilitatea de invatare rapida . - acesul la un telefon mobil si sau un calculator. - seriozitate si stabilitate in mentinerea locului de munca . - disponibilitatea de a primi mesaje pe whatsapp . - deținerea si cunoasterea retelelor sociale ( Fecebook mai exact ) Beneficii : - perioada de proba platită - contract de colaborare si de munca . - instruire si asistenta 8 ore 7 zile pe saptamana . - salariu fix + comisioane - bonusuri de performanță . - team building-uri în țară . - oportunități de promovare - prime salariale la ocazii speciale ( Sarbători legale si zile de nastere ) - mediu placut de lucru cu oameni de marketing de la care aveti ce învăța . - propriul tau site de vanzari (pagina de vanzare ), practic primesti un ,magazin la cheie care e doar al tau, pe acesta fiind listate produsele enumerate mai sus sarcina ta fiind relatiia cu posibilii clienti care doresc sa comande . Ce zici? Dacă crezi că un astfel de job te reprezină si ai disponibilitatea de pe petrece timp pe retelele sociale , lasa-ne un mesaj si hai in echpa noastră, oportunitatea este imensă și trebuie să profiți de ea acum cand e la îndemna ta, locurile sunt limitate .
-
AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -agent de vanzari VANSELL (negociere, contactare clienti noi, comenzi, facturare, livrare si incasare ) -ofertare facturare livrare incasare la clienti conform rutelor planificate, cu deplasare in tara. Actioneza in sensul dezvoltarii afacerii companiei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
Angajam Agenti distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei, aimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.