Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-04-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Promovat
Candidatul Ideal Fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă Deschis la noi provocări Cunoașterea tehnicilor de vânzări și a bunelor practici în domeniu Echilibrat, dispus să investească în propria dezvoltare Motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe Abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții Oferim Salariu fix Comision în funcție de realizări Bonusuri de performanță Mediu de lucru profesionist și plăcut Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun Oportunitate excelentă pentru carieră
-
Promovat
Compania: ASI INVEST PROJECT SRL Locație: Roman Descriere: ASI INVEST PROJECT SRL, o companie lider în domeniul construcțiilor, specializată în sisteme de învelitori și termosisteme, caută un Consultant Vânzări cu experiență pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Responsabilități: Identificarea și dezvoltarea relațiilor cu clienții potențiali și existenți în domeniul construcțiilor. Consultarea clienților cu privire la soluțiile noastre de învelitori și termosisteme, oferind recomandări și soluții personalizate.Îndeplinirea obiectivelor de vânzări lunare și trimestriale. Monitorizarea tendințelor pieței și identificarea oportunităților de creștere a vânzărilor. Cerințe: Experiență anterioară de 1-3 ani în vânzări, preferabil în domeniul construcțiilor sau al produselor similare. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în teren. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie în plină expansiune, cu o echipă dedicată și dinamică. Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe. Training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională.Mediu de lucru stimulant și provocator, cu perspective de avansare în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană proactivă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe de succes, vă invităm să aplicați pentru poziția de Consultant Vânzări la ASI INVEST PROJECT SRL.,trimiteți CV-ul actualizat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: - studii medii, de preferinta cu profil chimic. Responsabilitati: - efectueaza procesul de colorare conform instructiunilor tehnice recomandate de producatorul echipamentului; - pregateste produsele in vederea livrarii la client; - ofera informatii de pret consilierilor si agentilor de vanzari; - gestioneaza pigmentii folositi in procesul de colorare. Program Luni-Vineri Beneficii: - tichete de masa; -decontarea transportului; -discount analize medicale.
-
Ești dinamic și îți place să comunici cu oamenii? Atunci te vrem în echipa noastră! *Ce căutăm:* - Persoane energice și cu abilități excelente de comunicare. *Ce oferim:* - Job full-time. - Salariu motivant, între 2.500 și 6.000 de lei. - posibilitatea de a lucra în cadrul unei echipe tinere și dinamice - Nu necesită experiență - acceptăm atât persoane cu experiență, cât și debutanți. - Mașina personală reprezintă un avantaj. - Posibilitate de promovare. - Vacanțe platite de companie. *Alătură-te echipei noastre și du-ți cariera la un alt nivel în vânzări!* *Aplică acum!*
-
Angajăm agent vânzări pentru distribuție de încălțăminte, cu salariu atractiv și negociabil in funcție de vânzările încasate efectuate. Condiții: carnet auto-B, posibilitate deplasare în țară, operare calculator Așteptăm cv-ul dumneavoastră la adresa de email alle060928@ yahoo.com și vă vom contacta ulterior. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Firma REMEMBER din Botoșani, distribuitor de produse cosmetice, parafarmaceutice și chimico-casnice, ANGAJEAZĂ Agent de vânzări + Agent de livrări. Salariu motivant, în funcție de rezultatele muncii depuse. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV-ul.
-
-
Angajăm Agent de Vânzări în Optică Medicală Locație: Timisoara Descriere: Suntem în căutarea unui agent de vânzări dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Ca agent de vânzări, veți promova și vinde produse și servicii în domeniul optică medicală către clienți. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți. Prezentarea produselor și serviciilor noastre în mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor personalizate și negocierea contractelor. Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți. Răspunderea la întrebările și solicitările clienților. Monitorizarea tendințelor de piață și identificarea oportunităților de creștere. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări este obligatorie, preferabil în domeniul optică medicală sau medical. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge sau depăși obiectivele de vânzări. Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări zilnice. Abilitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații pe termen lung cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv și comisioane atractive. Oportunități de dezvoltare profesională. Mediu de lucru plăcut și susținător. Beneficii suplimentare în funcție de performanță. Dacă sunteți un profesionist motivat în căutarea unei oportunități de carieră în optică medicală, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție.
-
Societate comerciala cu sediul in Galati, str. Ștefan cel Mare nr. 2 angajează: REPREZENTANT VANZARI Responsabilitati principale: - Respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru aplicabile; - Realizarea indicatorilor lunari de vanzari conform targetului comunicat; - Menținerea unei bune relații cu clienții din portofoliu, pentru fidelizarea acestora - Promovarea continuă a produselor companiei; Cerinte: - Studii medii/studii superioare, cursuri vanzari - Abilitati de comunicare si relationare - Abilitati de planificare si organizare - Orientare catre client si rezultat - Cunostinte operare PC, Office - Prezenta placuta, atitudine profesionala Experiență în domeniu - comerț cu mobilier și decorațiuni - constituie avantaj Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial motivant, bonusuri in functie de performanta; - mediu de lucru provocator si dinamic; - posibilitatea dezvoltarii carierei.
-
FAST FIRE PROTECTION SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU Descriere Avand in vedere ca ne marim echipa prin extinderea activitatii, atat in domeniu prevenirii,stingerii si combaterii incendiilor cat si in cel al securitatatii in munca ,dam posibilitatea atat candidatilor cu experienta cat si celor fara experienta in domeniu ,dar dornici sa invete,de a opta pentru posturile disponibile din cadrul firmei. Cerinte pentru posturile din cadrul firmei sunt: - De la studii medii in sus,in domeniul tehnic si nu numai - Cunostinte de operare pe calculator - Carnet de conducere cat. B (de preferat fara incidente si fara cazier) - Seriozitate,disciplina,responsabilitate,punctualitate,spirit de echipa/lider Asadar daca esti o persoana comunicativa,sociabila,adaptabila,indeplinesti cerintele de mai sus si esti dornica/dornic de afirmare ,asteptam CV-ul tau Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 08:30-17:00
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Descrierea postului. Punctul de lucru se afla situat in Targoviste in proximitatea Spitalului Judetean de Urgenta. 1.Activitate de birou -program de 8 ore -gestiune -contabilitate primara -operare PC -intocmeste documente facturi contracte -administreaza punctul de lucru 2.Activitate de teren -conduce masinile firmei(preluare parada catering) -participa la activitatile din teren(preluari manipulari depuneri),evenimente funerare,catering -activitati extra program Cerinte: -nationalitate romana -casatorit -optional(stagiu militar) -liceu+diploma bacalaureat -permis conducere experienta minim 5 ani -experienta in vanzari minim 3 ani -fara antecedente penale -cazier judiciar -disponibilitate extra program -abilitati de comunicare -spirit de echipa Oferim. -contract de munca -salariu de baza+comisioane -echipament de lucru -echipament de protectie -telefon servici -posibilitati promovare avansare -scolarizari,trainiguri,etc
-
Descriere post. Activitate birou: -gestiune magazin -operare PC -contabilitate primara(vanzari facturi contracte,etc) -intocmire contracte,dialogare comunicare clienti -colaborare dialogare colegii firma -implicare teritoriala jud.Dambovita,promovare,etc. Cerinte: -varsta 30-40 ani -casatorita -liceul+diploma bacalaureat -experienta in vanzari minim 3 ani -prezenta agreabila -abilitati comunicare -spirit de echipa Se ofera: -8 ore activitate de birou -contract de munca -salariu baza+comisioane din vanzari -echipament de lucru -telefon de servici -posibilitati avansare -cursuri,traininguri
-
Tipul de activitate: - Oferă suport clienților prin telefon, email și chat, gestionând eficient solicitările și reclamațiile - Furnizează informații corecte și complete despre produse, servicii, programe și promoții - Escaladează problemele nou apărute superiorilor direcți, respectând strict procedurile de lucru - Identifică și documentează solicitările clienților în sistemele SAP și Sales Force, menținând și actualizând baza de date a clienților - Participă la activitățile de îmbunătățire operațională și consimte la înregistrarea convorbirilor telefonice pentru a îndeplini corespunzător sarcinile de serviciu Beneficii: - Tickete de masa - Bonus de recomandare - Asigurare medicala privata - Prima Craciun si Paste - Decont costuri ochelari de vedere - Zile de concediu - Evenimente: in fiecare luna este minim un eveniment
-
Intra in echipa noastra si descopera libertatea de a-ti face programul asa cum vrei. Hai in echipa noastra si fa-ti viata la birou asa cum visezi. Noi credem ca e normal sa ai un program flexibil si un venit lunar la fel. Sa lucrezi atat cat iti place, de unde iti place si sa programezi in ritmul tau. Asa e in echipa noastra. Tu decizi cum vrei sa-ti arate ziua de lucru, iar noi te sustinem cu programe de dezvoltare profesionala si cu venituri pe masura ambitiei tale. Ce competente trebuie sa ai: Cunostinte medii de utilizarea PC; Atitudine proactiva si perseverenta; Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; Spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; Diploma de bacalureat/Studii superioare constitue un avantaj Experienta in vanzari constitue un avantaj; Vanzarea produselor recomandate conform optiunii clientilui; Ce responsabilitati vei avea: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor companiei; Efectuarea analizei nevoilor clientilor; Construirea ofertelor pentru clienti conform nevoilor identificate; Ce beneficii iti vom oferi: Suport pentru autorizare (cod RAF); Suport financiar pentru primele 24 de luni de activitate in functie de rezultate; Traninguri gratuite; Posibilitatea de apromova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata.
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision training gratuit castiguri substantiale program flexibil full time/part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la
-
Daca esti o persoana comunicativa, rabdatoare, zambitoare si pozitiva locul tau este in echipa noastra! Suntem o firma de telemarketing cu birou la Satu Mare, un loc de munca calduros, primitor, atmosfera prietenoasa. Se lucreaza de luni pana vineri cu program de 6 sau 8 ore, si cu contract de munca. Salar fix+ bonusuri. Cautam persoane cu energie. Numar de contact .
-
SC TRANSILVANIA GENERAL IMPORT - EXPORT SRL,cu punct de lucru in Alexandria ,str Viilor ,nr 3-5,angajeaza agent vanzare pe zona Teleorman. Director General - VRAJITORU DANIEL,tel: .
-
Angajam lucrator comercial - program full time de luni pana vineri - pregatirea in cadrul firmei - salariu + bonuri masa + bonus din vanzari Cerinte -Cautam o persoana serioasa si dornica sa munceasca intr-un mediu placut!
-
Prietenii spun despre tine că ai abilitatea de a negocia și de a convinge oamenii să cumpere un anumit produs? Acum ai ocazia de a-ți pune în valoare abilitățile în rolul de Consultant Vanzari Call Center Vodafone- limba romana-proiect Vodafone Optima Solutions Services caută următorul profil de candidat: Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time in intervalul 09:00-17:30 cu pauza de 1h i (se lucreaza de la birou minim 10 zile) , suntem la 5 minute de metroul Pipera) Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam! :)