Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Disponibil din: 2022-04-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Compania Alexiana Group - de 30 de ani producator cu acoperire nationala si lider de piata in domeniul Usilor de garaj si Rulourilor exterioare, angajeaza Consultant de vanzari pe teren. Activitatea desfasurata consta in contactarea clientilor persoane fizice, utilizatori finali ai produselor noastre, prezentarea produselor firmei, realizarea ofertelor de pret, precum si incheierea comenzilor de vanzare cu acestia. Activitatea de teren este 90%, iar de birou va fi 10% Se asigura un loc de munca stabil, cu contract pe termen lung - perioada nedeterminata Pachet motivant, care porneste de la 2.500 lei net (in mana), la care se adauga comisionul din valoarea vanzarilor realizate Bonusul de vanzari este in functie de volumul de vanzari si nu este limitat la o anumita valoare maxima. Conditie obligatorie - permis de conducere categoria B Experienta in vanzari - nu este o conditie obligatorie Se asigura: - masina de serviciu - telefon - tableta - training de prezentare produse la sediul firmei - materiale promotionale pentru prezentare - carti de vizita, - pliante - documentatie completa in format tiparit si electronic pentru insusirea notiunilor tehnice ale produselor firmei - legitimatie de serviciu Persoanele interesate trebuie sa ataseze CV in cadrul anuntului Dupa selectia CV-urilor, doar persoanele selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
Candidatul Ideal Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari ( de preferat ); Descrierea jobului Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea. Program de lucru: Luni - Vineri 09:00 - 17:00. Salarizare lunara fixa + bonuri de masa + comision Descrierea companiei Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutam consultanti credite pe P.F.A sau cu C.I.M, posibilități de promovare, program flexibil, venituri incepand de la 1000 lei pe luna. Postul este doar ptr. ZONELE : OBOR, COLENTINA, TEI, PIPERA, VOLUNTARI, AFUMATI, STEFANESTII de JOS, STEFANESTII de SUS, PETRĂCHIOAIA, GANEASA, MOARA DOMNEASCA, PASAREA, NUCI,LIPIA.
-
Vrei sa castigi un venit suplimentar? Te vrem in echipa noastra! Easy Asset Management este o Instituție Financiara Nebancara fondata in anul 2005, care activeaz in 6 tari: România, Bulgaria, Polonia, China, Macedonia si Ucraina, in prezent, compania este unul dintre liderii de piata in industria de credite rapide din Europa Centrala si de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. in Romania, sub marca iCredit, compania detine un portofoliu in valoare de peste 12 milicane de euro, lar echipa din tara noastr este format din peste 1.000 de profesionisti, care activeaz in biroul central din Bucuresti si in cele peste 100 de biouri din intreaga tara. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta, sex, studii sau experient . Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotile curente, produse si servicii noi. Alte informații Care sunt beneficile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult, totul depinde de tine, iti faci singur programul de lucru ,beneficiezi de credite in conditi exclusive, avantajoase, te poti dezvolta profesional in cadrul companiei.Esti ajutat sa ti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. Cautam consultanti de credit pentru Bucuresti sector 2, Afumati, Voluntari, Stefanestii, Gradistea, Piteasca, Moara Vlasiei
-
Cautam personal calificat si necalificat pentru lucrari diverse in constructii si personal pentru montat pavele. Detalii la telefon.
-
Caut șofer distributie cat.B pe duba 3.5T. Preferabil cu permis minim 5 ani. vârsta între 30-55 ani. Salar 4.400 net Se lucrează 4 zile săptămâna distribuție legume fructe
-
Vrei sa iti deschizi propria afacere de Succes ? Noi suntem solutia ta !!! Oferim de vanzare Franciza in Afaceri & Consultanta in Creditare, Investitii imobiliare cu posibilitatea de exclusivitate pe judet. Management & Marketing personalizat, initiere in afacere pas cu pas,training gratuit, parteneriat unic si rapid int-o franciza de Succes .Noi suntem singurii pe piata care vindem mult mai multe produse fara stocuri proprii. Mai multe detalii si informatii, te rog suna pentru o programare, sa vedem daca in orasul tau mai este disponibila aceasta afacere .
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
VINO IN ECHIPA NOASTRA!!! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? * Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; * Sa comunici usor si sa ai initiativa; * Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; * Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI? * Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; * Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; * Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; * Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; * Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? * Masina, laptop si telefon de serviciu; * Mediu de lucru placut si dinamic; * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Pachet salarial atractiv; * Training si suport asigurat din partea echipei. Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sa sa sunati la nr. de telefon : .
-
SC ATE FERESTRE ȘI UȘI ANGAJEAZĂ AGENȚI TEREN TAMPLARIE PVC/AL: CERINȚE: Experiența în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Permis de conducere, categoria B obligatoriu; Disponibilitate de a utiliza mașina proprie; Seriozitate și implicare; AVANAJE: Bonusuri din vânzări in functie de implicare; Program de lucru flexibil; Posibilitate de avansare; Trainging de instruire. RESPONSABILITĂȚI : Prospectarea pieței ; Prezentarea și promovarea produselor companiei; Creșterea portofoliului de clienți. Pentru mai multe detalii așteptăm CV-ul dvs pe adresa de e-mail : sau ne puteți contacta la nr de telefon : !
-
S.C ATE FERESTRE ȘI UȘI angajează șef de echipă (montaje tâmplărie pvc aluminiu), cu experiență în domeniul tâmplăriei PVC ALUMINIU ! AVANTAJE: Loc de muncă stabil, contract de muncă pe o perioada nedeterminată; Prezintă avantaj deținerea permisului de conducere; Pachet salarial motivant; Posibilitatea de a acumula cunoștințe noi în domeniu. CERINTE: Coordonarea activitatii echipei din subordine pentru atingerea obiectivelor; Executarea lucrarilor conform proiectului impreuna cu echipa din subordine; Urmarirea si raspunderea de modul de executie a lucrarilor din punct de vedere calitativ; Incadrarea si respectarea termenelor de executie a lucrarilor; Asigurarea si raspunderea de utilizare corecta a echipamentelor si a sculelor din dotare; Asigurarea unei atitudini profesioniste fata de colaboratori; Transmiterea raportului privind stadiul lucrarilor. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra , asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon : .
-
Cautam doua colege pentru postul de Consultant-Vanzari, in domeniul Tamplariei PVC. Ne dorim un stil de lucru cat mai profesionist, de aceea punem accent pe urmatoarele aspecte : O maniera cat mai disciplinata si o organizare clara a documentelor interne ale firmei; Promovarea produselor companiei si extinderea portofoliului de clienti; Cunostinte de baza in programele utilizate zilnic: Word, Excell etc. Asimilarea de noi informatii, dorinta de evolutie si adaptarea la diverse situații; Salariu Motivant. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la sau puteti lasa un CV la showroom ul nostru din Botosani, de pe Calea Nationala, Nr 63.
-
Suntem in cautare de noi colegi, motivati de rezultate si de o evolutie constanta pentru postul de agent teren vanzari! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; Sa comunici usor si sa ai initiativa; Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI - Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; - Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; - Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; - Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; - Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? > Training constant si toate resursele necesare pentru a te dezvolta constant si pentru a obtine cele mai bune rezultate; > Masina, laptop si telefon de serviciu; > Mediu de lucru placut si dinamic; > Contract de munca pe perioada nedeterminata; > Pachet salarial : 3150 ron; Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sau sa sunati la nr. de telefon:
-
Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.
-
-
-
Dorința de a face cariera in turism , abilitați folosire program PC, sisteme de rezervare zboruri și hoteluri, persoana calma, abilitați comunicare, engleză
-
pentru societate din Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov, usi tehnice/ industriale. Experienta in ofertare usi metalice, usi industriale, tamplarie PVC si/sau aluminiu constituie avantaj. Asteptam CV pe e-mail
-
Recrutam colaboratori! Ne mărim echipa! Îți dorești un venit suplimentar, sa intermediezi asigurări de orice fel sau sa rezervi vacante? Te așteptam în echipa noastra. Sa fii broker în asigurari înseamnă să lucrezi de unde vrei, când vrei, cât vrei. Suna bine? Un job care îți poate aduce un venit suplimentar fără șef, target sau program fix. Ce îți oferă colaborarea cu Destine Broker? -pregătire continua -suport permanent -platforma 24/24 Vei putea intermedia toate tipurile de asigurari la toate societatile iar pe langa asigurari vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea lucra ca agent imobiliar. Singura conditie este sa fii absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat. Suna bine? Contacteaza-ma acum la sau completeaza formularul urmator https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Suntem parteneri Destine Broker si cautam colaboratori ambitiosi, sociabili si cu spirit intreprinzator. Vei putea intermedia toate categoriile de asigurari, pensii private, credite si chiar oferte de vacanta. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Contacteaza-ne la numarul de telefon sau completeaza formularul de mai jos: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Cautam colaboratori din toata tara pentru a face parte din echipa noastra Destine Broker. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Iti oferim suportul necesar, incepand cu formarea profesionala si continuand cu consultanta personalizata pe tot parcursul colaborarii. Vei putea incheia toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinta, asigurari de viata etc. Ca activitati conexe vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea deveni agent imobiliar. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura investitie pe care va trebui sa o faci este taxa de inscriere la cursul de pe platforma de 100 lei iar apoi taxa de examinare pentru obtinerea codului RAF de 320 ron. Contacteaza-ne la
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!