Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 15

    angajam agenti imobiliari

    angajam colaboratori, agenti imobiliari cu sau fara experienta pe baza de comision training gratuit castiguri substantiale program flexibil full time/part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la

  • Angajam reprezentant comercial in Alba Iulia - Sebes

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Alba Iulia - Sebes, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Alba si judetele limitrofe Hunedoara, Mures, Cluj, Sibiu, Brasov, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail !

  • 1

    Angajam reprezentat comercial in SIGHISOARA

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona SIGHISOARA, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Bistrita, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! Publ

  • 39

    colaborare part-time sau full time

    Suntem o echipă tânără și dinamică, care îmbrățișează tehnologia și inovația pentru a crea experiențe excepționale pentru clienții noștri. Dacă ești un expert în domeniul financiar sau îți dorești să devii, dacă ești în căutarea unei noi provocări într-o companie dinamică, te invităm să te alături echipei noastre, pentru a crea împreună o diferență în lumea finanțelor! Ne asteptăm să deții: Experientă in domeniul financiar, dar căutam și colegi noi fără experiență dispuși să muncească, sa învețe, să fie ambițioși și să își dorească să aibă succes Cunoștințe MS Office (Word, Excel) Atitudine proactivă orientată către clienți, fire analitică, abilități bune de comunicare și negociere Capacitate bună de organizare și prioritizare a sarcinilor Disponibilitate, seriozitate, integritate. RESPONSABILITĂȚI Oferă consultanță financiară personalizată și soluții adaptate nevoilor și obiectivelor clienților noștri Monitorizează piața financiară și tendințele acesteia, pentru a oferi clienților informații actualizate și oferte competitive de creditare Consiliază clienții în ceea ce privește planificarea financiară și structurarea creditelor Construiește și menține relațiile cu clienții existenți și dezvoltă relații noi de afaceri. BENEFICII Acces la know-how în cadrul companiei noastre Flexibilitate și productivitate prin dezvoltare tehnologică continuă Apartenența la un brand internațional și sprijin din partea întregului grup SVN Romania (Rezidențial, Terenuri, Soluții Financiare, Creditare, Property Management, Evaluare, PR și Comunicare) Pachet atractiv.

  • 10

    Cautam colaboratori pe termen lung

    Compania Destine Broker recruteaza si selecteaza,pentru a pregati consultanti financiari si agenti de asigurari. Aceasta oferta nu se adreseaza numai profesionistilor care au facut o cariera in vanzari, se adreseaza tuturor celor care vor sa obtina un venit in plus sau celor care vor sa traiasca din acest job, se adreseaza celor care nu se sperie de nici o provocare inclusiv cei care sunt capabili sa munceasca la orice varsta. Avem nevoie de colegi sau colege pentru Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Calarasi, Teleorman, Prahova pentru postul de consultant asigurări care să corespundă următoarelor cerințe: Minimum studii medii absolvite (adeverinta de absolvire 12 clase); Cunoștințe medii de utilizare a calculatorului; Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; Beneficii: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); Elaborezi oferte personalizate pentru potentiali clienti; Grile de comisioane progresive in functie de performante; Traininguri si infotripuri gratuite in tara si peste hotare; Ai posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa ( in maxim 60 de zile) in functie de interesul manifestat si obiectivele pe care ti le ai propus pentru activitatea desfasurata; Ai oportunitatea de a lucra intr-o companie care iti faciliteaza programul de lucru in functie de tine, tu esti cel care isi stabileste programul, obiectivele si beneficiile; HAI IN ECHIPA NOASTRA

  • 11

    Orange face angajari !

    Ne marim echipa de consultanti vanzari directe ! Avem activitate dinamica care implica atat munca de teren cat si munca de birou . Program de Luni pana Vineri in intervalul 12:00 - 20:00 . Rezerva-ti 30 de minute si hai sa discutam mai multe in cadrul unei discutii fata in fata. Suntem Orange !

  • 14

    Orange face angajari !

    Ne marim echipa de consultanti vanzari directe ! Avem activitate dinamica care implica atat munca de teren cat si munca de birou . Program de Luni pana Vineri in intervalul 11:00 - 19:00 . Rezerva-ti 30 de minute si hai sa discutam mai multe in cadrul unei discutii fata in fata. Suntem Orange !

  • 3

    Angajam Agent de Vanzari in Floresti, Luna de Sus

    Anul 2023 a fost super pentru noi cu o crestere in cifra de afaceri de peste 100% si vrem ca in 2024 sa mergem pe acelasi TREND. Pentru asta BrandPaper recruteaza Responsabil Relatii Clienti pentru Departamentul de CUSTOMER SERVICE. BrandPaper este o companie dinamica al carui succes se bazeaza pe o intreaga echipa, condusa cu pasiune si profesionalism. Postul este disponibil pentru punctul de lucru amplasat in localitatea Luna de Sus, Floresti, QC2G+WPP, Jud. Cluj Principalele responsabilităţi ale postului: Promovarea produselor din portofoliul companiei in scopul cresterii vanzarilor; Dezvoltarea relatiilor comerciale cu clientii din portofoliu; Extinderea portofoliului de clienti prin identificare si atragere de noi clienti; Preluarea pelurilor primit d la clienți pentru procesarea comenzilor; Verificarea comenzilor intarziate si rezolvarea problemelor care pot aparea; Vei comunica cu partenerii externi, colegii din alte departamentele interne pentru rezolvarea problemelor care pot aparea in procesarea sau livrarea anumitor comenzi; Cerinte: Orientarea către client și capacitate de adaptare; Responsabil ă si serioas ă; Abilități excelente de comunicare și negociere; Spirit de initiativa si seriozitate; Ordonat si atent la detalii; Capabil sa lucreze in echipa, dar si individual; Experienta aterioara pe un post similar va constitui un avantaj. Cunoștințe de limba maghiară reprezintă un avantaj considerabil Beneficii: Salariu NET de 2800 lei; Bonuri de Masa in valoare de 600 lei; Comision din Vanzari; Puncte in valoare de 100 lei pentru cumparaturi Decontarea partiala a transportului in valoare de 75 lei; Programul de lucru este fix, de Luni pana Vineri de la ora 08:00 17:00; Seriozitate (Salariul si bonusurile se acorda fara intarzieri, de fiecare data!); Loc de muncă stabil; Majorari salariale periodice pe masura confirmarilor, plusului de valoare adus companiei dovedit practic; Suport pentru dezvoltare profesionala (cursuri, conferinte); Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei; Posibilitatea pentru dezvoltare profesionala; Posibilitatea de promovare in cadrul firmei; Conditii de munca la standarde europene; Un loc de muncă plăcut, stabil și sigur; Atmosfera de lucru placuta; Cafea buna si Super colegi. Siguranta si calitatea produselor, abilitatea de a motiva si de dezvolta oamenii, capacitatea de inovare si marcile solide sunt o prioritate pentru BrandPaper. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu, intr-o firma care isi respecta personalul, te asteptam in echipa noastra. Crezi ca esti potrivit pentru acest post? Poti sa o contactezi pe colega noastra Robu Balint Ana Daniela la numarul de telefon sau ne poti trimite un CV la adresa de e-mail: recrutari brandpaper.ro. Daca iti doresti sa faci parte din cadrul unei companii de prestigiu si dintr-o firma care isi respecta personalul, te așteptăm cu drag in echipa noastră!

  • 8

    Asistent in asigurari

    Diverse activitati din platforma Destine

  • 3

    Reprezentanti Servicii Clienti Business.

    Smartemp recruteaza pentru clientul sau, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Reprezentanti Servicii Clienti Business. Regim de lucru hybrid: se lucreaza atat remote, cat si de la sediul din Bucuresti. Va rugam sa aveti in vedere ca nu exista posibilitate de full remote sau part-time. Programul de lucru: 8 ore pe zi, L-V in intervalul 08:00-20:00; Sambata: 09:00-17:00. Candidatul ideal: - Locatie stabila in Bucuresti; - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de vanzare si negociere; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; - Cunoasterea limbii engleze. Ce vei face? Te vei ocupa de preluarea solicitarilor venite din partea clientilor persoane juridice, prin apel e-mail fax online, pentru transmiterea de informatii si rezolvarea situatiilor, precum si de vanzarea reactiva a serviciilor companiei conform standardului de performanta agreat si a obiectivelor stabilite de departament. Ce iti oferim noi? Un pachet salarial atractiv, iar in functie de implicare, te rasplatim cu bonusuri de performanta; Tichete de masa; Posibilitatea de a lucra atat din confortul propriei locuinte, cat si de la birou, unde vei face parte dintr-o echipa de specialisti; Posibilitate de dezvoltare profesionala personala

  • 112

    Consultant vanzari - limba română

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • 7

    Ne marim echipa!

    Imozone Business Consulting este o companie imobiliară cu experiență de peste 16 ani pe piața imobiliara din Bucuresti cu activitate concentrata in Sectorul 6 al capitalei. Unul dintre segmentele pe care ne-am specializat este cel de proiecte rezidentiale noi in special in zona sectorului 6, Prelungirea Ghencea si Bragadiru. Pe langa acestea, portofoliul cuprinde si terenuri, case / vile si apartamente construite inainte dar si dupa anul 2000. Cautăm agent imobiliar care sa ne întregească echipa de profesioniști. Noul nostru coleg ar trebui sa aibă abilități excelente de comunicare și organizare, gestionarea relațiilor cu clienții prin telefon și capacitate de muncă sporită, eficientă. De asemenea, apreciem calități precum responsabilitate, atitudine proactivă și pozitivă, dar și abilități de muncă în echipă. Ce îți oferim? -Condiții de muncă optime, într-o echipă tânără și dinamică; -Training în cadrul căruia ne axăm pe dezvoltare personală și profesională; -Program flexibil și venit substanțial. Trimite-ne CV-ul tau pe adresa de e-mail sau pe whatsapp la numarul afisat in anunt și vino să ne cunoaștem! ____ https://www.imozone.ro/ +40742 400 300

  • 1

    consultant financiar - NN Pitesti

    CV-ul contează, dar modul tău de a fi contează și mai mult. Construiește-ți cariera la NN! Ai vrea un job în care chiar să fii plătit pe măsura eforturilor tale? Iți surâde ideea de a avea un program flexibil? Ești o persoană comunicativă, cu înclinație către oameni? Ai măcar diploma de Bacalaureat? Atunci nu mai sta pe gânduri și fă primul pas pentru a deveni Consultant Financiar în echipa NN, liderul pieței de asigurări și pensii private din România. *job-ul este disponibil în agentia Pitesti si vine la pachet cu cea mai misto echipa, cu cel mai tare Unit Manager si cu un Agency Manager pe masura, care te vor ajuta sa excelezi! Ce iți oferim? - oportunitatea unui job care te recompensează pe măsura eforturilor - un program flexibil, care îți va permite să te concentrezi pe toate lucrurile importante din viața ta - venituri pe măsura efortului depus, unde limita o stabilești chiar tu - pregătire și training în domeniu, recunoscute ca fiind cele mai bune din industrie Ce înseamnă să lucrezi alaturi de NN? - identifici potențiali clienți, cărora le evaluezi nevoile financiare, oferindu-le soluții potrivite nevoilor și stilului lor de viață - menții legătura și dezvolți o relație de încredere cu clienții tăi - lucrezi într-o echipă unită, care contribuie la dezvoltarea ta ca profesionist și care crede că succesul tău înseamnă succesul tuturor Aplica și alătură-te echipei noastre! *fara carte de munca

  • 9

    Consultant vanzari - BRASOV

    Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile magazinului; 6. Sa aiba experienta in vanzari si sau optica medicala (reprezinta avantaj). Ce oferim: La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 4. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 5. Asigurare medicala privata; 6. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 7. Program de lucru flexibil (in ture); 8. Posibilitati reale de avansare; 9. Traininguri de specialitate; 10. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa! Aplica direct pe platforma sau trimite CV-ul pe adresa de email

  • 18

    Fast Fire Protection SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU

    FAST FIRE PROTECTION SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU Descriere Avand in vedere ca ne marim echipa prin extinderea activitatii, atat in domeniu prevenirii,stingerii si combaterii incendiilor cat si in cel al securitatatii in munca ,dam posibilitatea atat candidatilor cu experienta cat si celor fara experienta in domeniu ,dar dornici sa invete,de a opta pentru posturile disponibile din cadrul firmei. Cerinte pentru posturile din cadrul firmei sunt: - De la studii medii in sus,in domeniul tehnic si nu numai - Cunostinte de operare pe calculator - Carnet de conducere cat. B (de preferat fara incidente si fara cazier) - Seriozitate,disciplina,responsabilitate,punctualitate,spirit de echipa/lider Asadar daca esti o persoana comunicativa,sociabila,adaptabila,indeplinesti cerintele de mai sus si esti dornica/dornic de afirmare ,asteptam CV-ul tau Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 08:30-17:00

  • 10

    Operator amanet si schimb valutar Targoviste

    Descriere Vrei o schimbare in cariera sau esti in cautarea unui loc de munca? Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange! Asteptam cv-ul tau pe adresa noastra de email sau depune-l in agentie. Ai nevoie doar de: - studii superioare; - cunostinte de operare calculator; - disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire in Baia Mare, judetul Maramures (costuri suportate de catre companie); In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - perioada de formare la angajare si training-uri periodice in domeniu; - salariu + tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna (valoarea unui tichet de masa este de 40 lei); - spor anual de vechime in cadrul companiei; - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in companie; - prima de recomandare daca iti aduci prietenii in echipa; - bonusari periodice corelate cu performanta obtinuta;

  • Angajam agent de vanzari 4000 ron + comisionul per vanzarea facuta

    Oferim suma de 4000 ron+ comision per vanzare CATEVA proprietati sunt: apartamente garsionere mamaia nord case de vacanta comarnic apartamente garsoniere neptun apartamentr brasov

  • 1

    Customer Care Support cu cu limba italiana BACAU

    Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • 2

    agent vanzari proiecte dezvoltator

    EskyoTeam ,companie imobiliara,angajeaza agent vanzari proiecte dezvoltator. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Ce vei face Vei întâmpina clienții și vei răspunde solicitărilor acestora privind procesul de vânzare; Vei identifica și implementa cele mai bune soluții pentru client; Vei gestiona baza de date, activitățile administrative, activități de protocol, Știi că te potrivești dacă detii: Abilități de comunicare Atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj. Oferim: Comisioane atractive functie de implicare; Dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut alaturi de o echipa de profesionisti aflata in expansiune.

Salvează căutarea