Anunțuri
Agent vanzari Persoane Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Angajăm consilier vânzări magazin naturist. Oferim un mediu de lucru atractiv, cu un pachet salarial foarte consistent.
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm agent vânzări: - program full time sau part time, flexibil, doar că include o ședința zilnică de la 9-10 -salariu fix+bonusuri de performanta -posibilitate de promovare în Sales manager. -dezvoltare pe plan profesional dar și personal, prin îmbunătățirea abilitaților de comunicare și a tehnicilor de negociere. Cerințe: - permis de conducere categoria B - abilitați de comunicare Persoanele interesate îmi pot trimite un Cv în privat sau la adresa de mail : Sau la numărul de telefon
-
Model: Orange Romania Comunication isi mareste echipa ! Posturi disponibile : 1 (Agent Vanzari) oraș: . Vanzari servicii Orange (Internet ; Tv; Mobil) Vrei sa iti controlezi venitul lunar prin implicarea ta? Consideri ca munca de echipa te face mai puternic? Ce iti oferim noi? : Salariu constituit din 5 parti : 1. Parte fixa 2. Bonuri de masa 3. Comisioane 4. Bonusuri atingere target 5. Bonusuri de vechime Program super avantajos Training Gadgeturi Postul nu necesita experienta sau permis . Număr telefon contact : . Sau trimite un CV pe adresa de email: Vă mulțumesc pentru share
-
Fidelia Casa -companie imobiliară ce activeaza de 22 de ani - este in cautare de talente in vanzari. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților potențiale pentru clienți. Organizarea și conducerea vizitelor la proprietăți. Negocierea ofertelor între cumpărători și vânzători. Asigurarea satisfacției clienților prin servicii de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Beneficii: Salariu și bonusuri de performanță. Training specializat și posibilități de dezvoltare profesională. Flexibilitate în program și mediu de lucru dinamic.
-
Compania Media Credit srl firma cu experienta mai buna de 25 ani de zile in domeniu de intermediere din creditelor, cu un portfoliu bancar foarte interesant, cauta 3 persoane da integrare in echipa proprie. Candidatilor ideali trebuia sa fie leader cu viziune, carisma, cu abilitati de comunicare, interesat/a de dezvoltare personale, avend ambitiune de construi o cariera solida cu ventiturii foarte actrative si eventual o afacere proprie in domeniu intermediere de credite ipotecar si de nevoie personala. Media Credit srl ofera un curs la sediul proprie. CERINTE: - constituirea portfoliu de clienti in creditare de nevoie personale si ipotecar - coordonare unei echipa de consultanti cu acelasi profil de activitate BENEFICII: - Comisioni actrative pentru toate tipuri de credite finalitate, cu platii destul de repede - Program de lucru flexibil CONDITII MINIME: - Sa fi din Bucuresti - Sa ai cel putin o diploma de bacalaureat AVANTAJE - Experienta in domeniu prin alte firme de brokeraj cu portfoliu clientilor proprii sau studii in domeniu bancar/contabil este un avantaj Tremiti CV-ul pe aici si vor fie contactati cit mai repede. Media Credit srl va astepta!
-
Daca-ti place mirosul de paine calda si vrei sa lucrezi cu placere intr-o echipa de profesionisti, atunci anuntul este pentru tine: angajam agenti livratori pentru distributia produselor de panificatie si patiserie, cat. B. in judetul Botosani. Salariu motivant, comision de vanzari. Solicitam experienta dar mai ales seriozitate si dorinta de munca. Relatii la tel.:
-
Dacă ești interesat de un job sigur și bine plătit, care îți oferă posibilitatea să avansezi, acum ai șansa să te alături echipei PadiTerm . Căutăm oameni dornici de rezultate cu sau fără experiență în vânzarea Tâmplăriei din PVC sau Aluminiu, a sistemelor de umbrire și a accesoriilor acestora. Mai multe informații la telefon sau în showroom-ul nostru din Suceava , str. Calea Burdujeni nr 22
-
Societatea comercială TOP GEL PROD, din Craiova, judeţul Dolj, reper important în activitatea de producţie de îngheţată din România, cu o vastă şi semnificativă experienţă, marchează 30 ani de activitate susţinută în domeniul producţiei şi distribuţiei de îngheţată. Pe parcursul timpului, societatea, fiind permanent interesată de cerinţele şi rigorile clienţilor săi şi în acelaşi timp de evoluţia pieţei în domeniu, a cunoscut numeroase transformări, adoptând politici de dezvoltare a direcţiilor de producţie şi distribuţie la nivel naţional. Acestea s-au materializat prin deschiderea unor puncte de lucru noi, deservite de echipe profesioniste în vânzări. Locaţiile pentru punctele de lucru au fost alese pe criteriul aşezării geografice, a potenţialului şi cerinţelor economice, societatea reuşind astfel să acopere 100% din suprafaţa României. Avand in vedere caracterul sezonier al productiei de inghetata pentru dezvoltarea continua a afacerii compania a recurs la extinderea domeniului de activitate, producand si produse de patiserie. Cerinte Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere; - Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale; - Orientarea spre client, dar si spre consumator; - Foarte buna orientare spre rezultate; - Spirit de organizare si capacitatea de automotivare; - Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica; - Reprezinta avantaj experienta profesionala; - Minim studii medii - Permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta Responsabilitati Descrierea jobului OBIECTIVUL POSTULUI: Van Sales Represintative actioneaza in sensul dezvoltarii afacerii companiei cu produsele TOP GEL prin realizarea in aria repartizată a volumelor de vanzări şi a obiectivelor de acoperire clienţi, distribuţie produse, asezarea produselor in congelatoare şi incasarea contravalorii facturilor. Procesul de vanzare se realizeaza cu livrarea marfii pe loc. Responsabilitati principale : - Construieşte şi menţine baza de clienţi in secţiunea pe care o administrează; - Vizitează zilnic numărul de clienţi necesar pentru a atinge standardele impuse de companie, in conformitate cu planul rutei; - Vinde produsele conform obiectivelor de volum an lună zi; - Construieste si mentine imaginea si modul in care sunt prezenate produsele in punctul de vanzare al clientului: asigura prezenta si vizibilitatea produselor conform standardelor transmise de producator si promotiilor in vigoare; - Asigura livrarea prompta a produselor catre clienti si este responsabil de integritatea stocului de marfa din autoturism; - Se asigură de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din aria sa de acoperire. Beneficii: - Pachet salarial competitiv și bonusuri în funcție de performanțe. - Oportunități de avansare în cadrul companie - Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Dacă vă considerați potrivit pentru acest rol și sunteți pregătit să faceți parte dintr-o echipă de succes, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru comun!
-
CERINTE: posesor permis de conducere cat.B studii medii seriozitate și punctualitate personalitate dinamica și flexibila,care are capacitate de învățare rapidă spirit de echipă abilități de organizare asumarea responsabilităților experiența în livrări și mecanică reprezinta un avantaj OFERIM: salariu motivant bonus bonuri de masa transport + alte beneficii Program de lucru: L-V Trimite CV pe adresa de mail: Suna la nr.
-
Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie
-
Companie de asigurari cauta persoane responsabile, dinamice, care doresc sa se pregateasca si performeze in domeniul vanzarilor de asigurari generale. Oferim traininguri de specialitate, suport in toata activitatea de vanzare, loc de munca stabil, posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala.
-
Cum ar fi să faci ce-ți place, să te distrezi alături de colegii tăi și să-ți conturezi o carieră de succes, toate în același timp? Pentru asta există echipa noastră de vânzări, iar acum suntem în căutare de noi colegi. Alătură-te nouă în această aventură! Trimite-mi CV-ul tău la adresa de email sau la tel
-
Candidatul Ideal - Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic - Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructii - Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata (constructori, revanzatori, clienti finali, etc); - Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei (materiale de constructii si finisaje) - Negocierea conditiilor de livrare, modalitatilor de plata, termenelor de livrare si de plata, respectand procedurile firmei; - Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Beneficii: -Venituri motivante, masina si telefon de serviciu -Mediu de lucru profesionist -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei Descrierea companiei MatHaus, magazinul de retail Arabesque, este un brand tanar, aflat in continua expansiune pe piata materialelor de constructii, atat in mediul digital cat si in retailul clasic. Prin magazinul online www.mathaus.ro și cele 7 magazine din țară suntem pregătiți să oferim soluții complete pentru orice tip de proiect, fie ca este o reamenajare de apartament sau constructia unei case de la zero. Suntem o echipa tanara, dinamica si preocupata de gasirea celor mai bune solutii pentru atingerea obiectivelor prin intermediul tool-urilor sau a noilor modele de business. In spatele nostru se afla experienta grupului Arabesque, de peste 25 ani lider pe piata de distributie a materialelor de constructie, cu peste 3000 de angajati. In fiecare an, compania aloca resurse si energie pentru a dezvolta un mediu de lucru sanatos si performant. Pentru noi este foarte importanta etica profesionala, dorinta de evolutie si munca in echipa. Poti afla mai multe detalii despre noi si grupul din care facem parte din link-urile: https: mathaus.ro https: arabesque-distributie.ro Daca vrei sa faci performanta, sa iti dezvolti cariera, sa inveti cum se creste un brand la nivel national, la noi este locul potrivit. Te asteptam la interviu! Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Cerinte : - Permis de conducere categoria B - Abilitati de comunicare Ce oferim: - Program part time sau full time, flexibil - Salariu fix+ bonusuri de performanta - Seminarii de dezvoltare personala si profesionala - Teambuildinguri impreuna cu echipa!
-
S-a deschis agenție Icredit, zona Bazilescu, vis-a-vis de Piața 16 Februarie, clădirea cu Librărie, la parter. Adresa: Str. Subcetate nr 41, București Sector 1. Și pentru ca dorim sa ne mărim echipa, suntem in căutare de colegi noi, pentru posturile de : Funcționar Administrativ și Consultant de Credit. Telefon:
-
Angajam pe perioada nedeterminata personal vorbitor de limba italiana, pe activitate de Call Center Inbound Relatii Clienți, pentru un important partener din Italia din domeniul Telecomunicatiilor. Se lucreaza doar din sediul din BACAU in ture de 8 ore, intr-un mediu de lucru placut, optim pentru atingerea obiectivelor prestabilite si a parametrilor de performanta. Cautam persoane ambitioase, perseverente, motivate care isi doresc respect si stabilitate la locul de munca, crestere profesionala si salariala dar si un mediu de lucru la care sa revina din weekend in fiecare luni, cu drag! Cerinte: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking, orientare spre detalii; - disponibile pentru lucru in ture; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru flexibil, full time si part time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere personala si profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial de baza, in functie de experienta, compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial direct cu partenerul, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Compania recrutează, selectează și formează Consultanți Financiari pentru piața financiara din Romania Oferta se adresează : -Absolvenților de facultate și celor cu diploma de bacalaureat -celor care doresc sa își schimbe domeniul de activitate -celor care lucrează în vânzări și sunt nemulțumiți de veniturile obtinute -celor care doresc sa își construiască o cariera în domeniul financiar Oferim : -venituri motivante -beneficii non-financiare atractive Te formam profesional prin training uri gratuite susținute de profesioniști cu experienta de peste 20 ani în asigurari Oportunități de cariera: - Oferim un plan de cariera și recunoașterea meritelor în funcție de nivelul de performanta atins -Oferim program de dezvoltare personala - Te ajutam sa devii manager, dacă asta îți dorești. Ți-am pregătit un loc în echipa! Trebuie doar sa vrei și sa investești timp! Accepta provocarea și pregătește-te de o cariera de succes în echipa noastră. Transmite acum CV-ul pe adresa de email:
-
Suntem în căutarea de profesionisti dedicati și pasionati de domeniul financiar bancar-credite, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant financiar - Broker de Credite avand potentialul de a castiga venituri substantiale in functie de performanta personala. Avem experienta in domeniul financiar si oferim consultanta în intermedierea de credite bancare, facem posibilă îndeplinirea nevoilor financiare ale clienților noștri, oferind soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare. Alaturi de noi: - Ai oportunitatea sa lucrezi intr-o organizatie dinamica ce intermediaza relații cu instituțiile financiare si ofera soluții personalizate și avantajoase în domeniul creditelor bancare, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client - Ai posibilitatea de a invata lucruri noi si ati dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul serviciilor financiare, alaturi de o echipa competitiva si dinamica, intr-un mediu de lucru placut si modern; -Identifici și abordezi potențiali clienți pentru a promova si intermedia produsele financiare, cu accent pe credite bancare -Dezvolti și mentii relatia cu clienții în vederea identificarii oportunitatilor de afaceri -Îti gestionezi eficient timpul si resursele pentru a maximiza rezultatele -Independenta financiara, castig corelat cu performantele, dezvoltare personala, workshop si training specializat pentru dezvoltarea continuă a abilităților tale Cerinte: - studii medii (studiile superioare constituie un avantaj) - abilitati d vanzare (experienta in vanzarea de produse financiare, bancare constituie un avantaj) - orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate - abilitati d relationare si comunicare, gandire logica, atentie la detalii - abilitati de planificare a timpului, atitudine pozitiva si proactiva, spirit d echipa - abilităti de analiza financiara si ințelegere a pietei financiare Pentru mai multe detalii despre procesul de recrutare, trimite mesaj cu CV-ul tău actualizat
-
Rotis Lux caută reprezentant/ă vanzari prin telefon: -prezinta si promoveaza telefonic produsele/serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti; prospecteaza piata in vederea identificarii de noi clienti; -mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora; -întocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, potentialii clienti; -realizează planul zilnic de vanzari; -urmareste încasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; -transmite managerului direct informațiile cu privire la sesizările si/sau reclamațiile de orice natură privind relația dintre firmă și client. Pachet salarial atractiv Pentru informatii suplimentare :
-
Esti o persoana dinamica, sociabila si orientat catre cele mai bune rezultate? Iti doresti independenta financiara? Noi iti oferim un loc in echipa noastra. Cautam colaboratori in domeniul imobiliar ! Avem nevoie de energie mai multa in echipa si cautam un coleg nou pentru postul de agent imobiliar! Inovativ Imob Concept este o agentie imobiliara, dezvoltata din dorinta de a livra cele mai bune servicii pe piata imobiliara si cele mai bune conditii pentru agentii imobiliari. Experienta in domeniul imobiliar nu este necesara, dar daca o ai cu atat mai bine. Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti. 1) Activitatile principale ale posturilor de Agent Imobiliar si Consilier Imobiliar Promovarea firmei Inovativ Imob Concept , a imaginii firmei si a ofertei imobiliare a acesteia Studiul si prospectarea pietei imobiliare, selectarea imobilelor, contactarea proprietarilor. Deplasarea la imobile, intocmirea formularelor de colaborare si dezvoltarea bazei de date a firmei. Primirea clientilor cumparatori si chiriasi, analiza cererii acestora, prezentarea portofoliului de imobile potrivite cererii, prezentarea fizica a imobilelor si negocierea preturilor. Insotirea clientilor la notar in vederea finalizarii contractelor de vanzare cumparare si intocmirea contractelor de inchiriere in cazul chiriilor. Consultanta imobiliara pe tot parcursul procesului unei tranzactii imobiliare. 2) Ce primesti? Beneficii si bonusuri. Asistenta in teren pe perioada de training. - Birou propriu . Un mediu de lucru agreabil si modern. Comision din tranzactiile incheiate cu posibilitati de castiguri nelimitate. Posibilitati de promovare personala si profesionala. Prestigiul Si reputatia de a fi un component al echipei Inovativ Imob Concept. NU SE OFERA SALARIU FIX! Daca te regasesti in descrierea de mai sus.....te asteptam ! Permis de conducere: Categoria B Telefon :
-
FAST FIRE PROTECTION SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU Descriere Avand in vedere ca ne marim echipa prin extinderea activitatii, atat in domeniu prevenirii,stingerii si combaterii incendiilor cat si in cel al securitatatii in munca ,dam posibilitatea atat candidatilor cu experienta cat si celor fara experienta in domeniu ,dar dornici sa invete,de a opta pentru posturile disponibile din cadrul firmei. Cerinte pentru posturile din cadrul firmei sunt: - De la studii medii in sus,in domeniul tehnic si nu numai - Cunostinte de operare pe calculator - Carnet de conducere cat. B (de preferat fara incidente si fara cazier) - Seriozitate,disciplina,responsabilitate,punctualitate,spirit de echipa/lider Asadar daca esti o persoana comunicativa,sociabila,adaptabila,indeplinesti cerintele de mai sus si esti dornica/dornic de afirmare ,asteptam CV-ul tau Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 08:30-17:00