Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2020-06-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Promovat
Angajam optometrist pentru magazin nou in Urziceni Cerinte: Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Cursuri in domeniu Responsabilitati: Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului dorit Utilizarea programului de gestiune si vanzare Experienta nu este obligatorie
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru Magazinul cu incaltaminte Modlet-Focsani(situat in Zona Pasaj) Se ofera un salariu de baza si sau % din vanzari. Experienta in vanzari si domiciliul in Focsani reprezinta un plus. Ps: va rugam sa ne lasati un C.V. la numarul de watsapp atasat. SALARIU 2 400 - 3 000 lei
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsibilities Helping customers and provide assistance on chat, mail, social media Assisting customers with solutions, counselling and information about the company s policy and services provided Gather data and add data from both the customer and the company Having a friendly attitude and being proactively involved in assuring the happiness of the customers To respect the company s rules and regulations regarding the handling of data Requirements Language: Advanced language skills in German with medium advanced English (EN for training) Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to details. Excellent analytical skills as well as desire to improve data. Team player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch) IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typing Punctuality and attention to details; Veteran: Previous experiences in customer support is a big plus Being ok with a flexible schedule Alte detalii: o Bonuri de masă în valoare de 21 RON zi; o Bonus de performanță pana la 400 lei net o Abonament medical privat la rețeaua Regina Maria; Acces la platforma de lectură online, Bookster; Diverse reduceri la partenerii noștri (Lensa, Therme, Hard Rock Cafe etc.) Programul este 24 7, flexibil, cu mai multe shifturi, insa la inceput echipa fiind mica o sa fie in intervalul 7:00-02:00 luni duminica. Training 2 saptamani Start-date: 01.04
-
PARTENER ENERGIE ȘI GAZE NATURALE, CAUTAM COLABORATORI PENTRU VÂNZAREA MAI MULTOR PRODUSE(AER CONDIȚIONAT, CENTRALE TERMICE ETC). EXPERIENTA ÎN VÂNZĂRI CONSTITUIE UN AVANTAJ. VENITURI PESTE MEDIA PIEȚEI, COMISIOANE AVANTAJOASE, POSIBILITATE AVANSARE.
-
Cerințe Ești o fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă? Îți plac noile provocări? Cunoști tehnicile de vânzări și a bunelor practici în domeniu? Ești echilibrat, dispus să investești în propria dezvoltare? Ești motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe? Îți dorești să lucrezi într-un mediu energizant care să te susțină să te perfecționezi și să avansezi în carieră? Ai abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere? Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți; Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor; Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari; Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii; Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții; Oferim: Salariu fix; Comision în funcție de realizări; Bonusuri de performanță; Mediu de lucru profesionist și plăcut; Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație; Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare; Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine; Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun; Oportunitate excelentă pentru carieră;
-
Firmă distribuitoare de materiale de construcții Baumit, angajează agent de vânzări. Cerem: - experiență în domeniul vânzărilor materialelor de construcții - disponibilitate pentru program de lucru prelungit - permis de conducere categoria B Oferim: salariu + comision
-
Devino partener colagenulmeu.ro De ce să devii partenerul nostru? Pentru că fiecare recomandare a ta iți va aduce un procent din valoarea comenzii, comisioanele fiind plătite la finalul fiecărei luni pe baza unui contract Poti avea un venit pasiv, fără efort, iar in acelaș timp ne ajuți și pe noi să creștem Pentru detalii ne poți contacta pe email: sau telefonic Daca ai un magazin online / fizic și vrei să vinzi produsele noastre, contactează-ne, suntem deschiși pentru colaborări!
-
Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul; - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana; - permis cat. B; - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok); - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii; - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat); - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare; - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!
-
Companie de distributie materiale de constructii,angajeaza agent vanzari pt judetele SB,AB,BV.Experianta in domeniu constituie un atuu,abilitati de munca in echipa,salarizare functie de performante.CV-urile se pot trimite la adresa de mail
-
Societate comerciala productie-distributie , cu punct de lucru in Posta Calnau , Jud. Buzau , angajează reprezentant comercial sau agent de vanzari cu experienta , pentru vanzari en-gros în județul Buzau și/sau judetele limitrofe . Suntem interesati de dezvoltarea retelei noastre de clienti , in special pentru produsele noastre . Domiciliul in alt judet nu este un impediment Se oferă salariu fix plus procent motivant din vânzări , masina și telefon de servici Relatii la telefon , luni-vineri intre 10.00-17.00
-
Începe o carieră în consultanță într-o companie de renume. Oferă-ți șansa pentru dezvoltare profesională în cadrul unei echipe cu experiență în asigurări. Căutam COLABORATORI, cu portofoliu sau fără! CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii studiile superioare constituie avantaj; - Bune abilități de comunicare, negociere și orientare spre rezultat; - Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă BENEFICII: - Suport pentru autorizare ca agent de asigurare (Cod RAF); - Grile de comisionare progresive; - Veniturile sunt în funcție de implicare - Oportunități de învățare și dezvoltare personală și profesională, traininguri gratuite; - Program de lucru flexibil; - Activitatea se poate desfășura de oriunde Ce face Agentul de Asigurare? Prospectarea continuă a pieței și abordarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor de asigurare Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți Identifică nevoile clienților si oferă cea mai bună soluție pe baza nevoilor identificate Gestionează polițele vândute și portofoliul de clienți, Menține o legătură permanentă cu clienții, acordându-le consiliere Dacă ți-am stârnit curiozitatea și vrei să afli mai multe contactează-ne.
-
Angajez agent Vanzari in domeniu GSM, Zona Iasi , Suceava, Se ofera salar 3000ron (Primele 3 luni) in mana, Autoturism, si procentaj din Vanzari! Se acepta si Colaborare proiect! Avantaj persoanelor care a activitat in domeniu!
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
-
Societate IFN angajeaza consultanti de credite bancare, part-time si full time. Daca ai nevoie de un venit suplimentar, fie ca este student, angajat sau pensionar, te astept in echipa mea. Pentru mai multe detalii, apelati telefonic
-
Compania iCredit angajeaza consultant de credit, part time sau full-time pentru biroul din zona Titan. Job-ul presupune contactarea șl menținerea legăturii cu clienții din portofoliu. Veniturile pot varia în funcție de volumul de muncă. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați.
-
Suntem în căutare de noi colegi dedicați care să se alăture echipei de vânzări, în cadrul unei importante companii din industria energetică. Principalele valori după care ne ghidăm activitatea sunt: Colaboarea, Empatia, Calitatea, Impactul Pozitiv. Ne dorim alături persoane care dețin: - Bune abilități de prezentare și negociere; - Spirit antreprenorial și motivare puternică; - Inițiativă și implicare în atingerea rezultatelor; - Experiența în relația cu clienții reprezintă un avantaj; - Cunoștințe utilizare PC: MS Office, Outlook; - Pasiune pentru tehnologie și sustenabilitate. Responsabilități: - Promovarea și oferirea de consultanță către clienți privind gama de produse și servicii; - Înțelegerea nevoilor și cerințelor clientului pentru a oferi produsele sau soluțiile potrivite; - Promovarea canalelor de interacțiune online (Live Chat, E-mail, Myline, IVR) către clienții care accestează magazinul; - Educarea clienților cu privire la eficiența energetică și impactul pozitiv al soluțiilor durabile asupra mediului. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masă; - Bonus din vânzări; - Asigurare medicală privată; - Primă de vacanță; - Prime ocazionale; - Oportunități de dezvoltare.
-
Salariu de baza + procent din vanzari. Descriere: Compania noastra ofera oportunitatea de a te alatura echipei noastre în calitate de Operator Comenzi produse. Acest rol presupune preluarea comenzilor de pe site. Se lucreaza de la sediul companiei, situata in Bucuresti, Bd Corneliu Coposu(Zona Unirii)- la 5 minute de mers pe jos fata de statia de metrou Unirii. Program de Lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:30. Ce Oferim: Program de lucru full-time, 8 ore zi, de luni pana vineri; Sediul firmei în Bucuresti, Unirii (la 2 minute de mers pe jos fata de statia de Metrou Unirii); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Concedii conform legislatiei; Prime de sarbatori; Training de specialitate; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut, tanar si profesionist; Salariu motivant, peste medie; Bonus din vanzari (poate depasi valoarea salariului); Tichete de masa; Posibilitati de avansare; Mediu de lucru placut. Pachet salarial atractiv format din salariu de baza + bonusuri si alte beneficii Responsabilitati Principale: Vanzarea produselor in mediul online (piese auto); Preluarea comenzilor; Emiterea awb-urilor si a facturilor; Impachetarea coletelor. Cerinte pentru Pozitia de Operator Magazin Online Piese Auto: Experienta anterioara in domeniul vanzarilor online constituie in avantaj sau in alt segment al domeniului auto; Abilitati de comunicare cu clientii la telefon; Atitudine pozitiva, profesionala, orientata spre client; Capacitatea de a lucra in echipa; Seriozitate, punctualitate. Daca te regasesti in aceste cerinte si esti pasionat de domeniul auto, te invitam sa aplici pentru acest post sau sa ne trimiti pe whats-app cv-ul tau.
-
Nu avem nevoie de experienta ,doar diploma de Bacalaureat . Programul este flexibil.
-
Buna! Brand de lux cu haine exclusive pentru femei angajeaza in Bucuresti : - Manager vanzari salariu 4500-5000 NET, program 9-17 Responsabilitati: interactiunea cu clientii, responsabil show-room, comenzi fizice, online, strategii de vanzare. Cerinte: studii superioare pe profil management vanzari, experienta pe un post similar min. 1 an. Limita de varsta: max. 40 de ani pentru mai multe detalii trimiteti mesaj pe whatsapp la nr. cu CV si 2 poze representative ( fara selfie).
-
Laboratorul nostru de cofetărie, renumit pentru creațiile sale delicioase și inovatoare, caută un Agent Vânzări entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă iubești să lucrezi într-un mediu dulce și ai abilități remarcabile în domeniul vânzărilor, aceasta este o oportunitate unică pentru tine! Responsabilități: 1. Promovarea și vânzarea produselor din laboratorul de cofetărie. 2. Consilierea clienților cu privire la selecția produselor și oferirea de recomandări personalizate. 3. Menținerea unei prezențe profesionale și prietenoase în fața clienților. 4. Gestionarea comenzilor și a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea produselor. 5. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține standardele de calitate și serviciu. Cerințe: 1. Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria alimentară sau de ospitalitate. 2. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. 3. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. 4. Cunoștințe de bază despre produsele din cofetărie și pasiune pentru industria dulciurilor. 5. Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent. Beneficii: 1. Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic. 2. Remunerare competitivă și bonusuri în funcție de performanțe. 3. Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei afaceri în plină expansiune. 4. Reduceri la produsele laboratorului de cofetărie pentru angajați. Dacă ești gata să aduci un zâmbet pe fața clienților noștri și să faci parte dintr-o echipă pasionată de dulciuri, te invităm să aplici. Salariu de la 5000 lei plus bonus de performanta. Trimite CV-ul tău la nr de tel ( . Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din povestea noastră delicioasă!
-
Operator Call Center și procesare de documente în Arad Salarizare; Salariu motivant de 2 000 lei pe lună + bonus de productivitate se poate ajunge până la 8000-10.000 Ron pe lună în funcție de rezultatele obținute. Full Time, Se lucrează 8h pe zi, de la 08:00 la 17:00. Call-Center BPO Necalificat, Calificat Relații Clienți Call Center, Vânzări și procesare de documente limba engleză la nivel conversațional constituie un avantaj dar nu este obligatoriu. Candidatul Ideal Ești în căutarea unui loc de muncă stabil? Te așteptăm alături de noi! Am pornit în cautare de noi colegi dornici de a întregi familia. Suntem în cautare de operatori CALL-CENTER. Ne dorim niște persoane energice, active, cu experiență în call-center sau în domeniul vânzărilor. Este necesar să aibe cunoștiinte excel, word și deținerea unui calculator propriu. Constituie un avantaj experiența în relațiile interumane, experiența în domeniul HR, editare grafica anunțuri de angajare și nivel avansat în limba engleză. Descrierea jobului Să identifice clienții care au nevoie de serviciile noastre de recrutare și leasing de personal; Să cunoască piața în domeniul industrial logistic horeca pentru a contacta clienții din domeniile respective; Să contacteze clienții telefonic prezentându-le oferta noastră pentru a încheia noi forme de colaborare cu compania noastră. Să primească apeluri telefonice de la candidații care sunt în căutarea unui loc de muncă și să-i adauge în baza de date; Să posteze anunțuri de angajare pe rețele de socializare; Să le prezinte candidaților oferta pe piața forței de muncă; Dacă te-am convins, aplică și te așteptăm să stăm de vorbă și să te cunoaștem! Aplicați numai cu CV. Veti fi contactați în urma triajului CVului. Cerem și oferim seriozitate.
-
DESCRIERE Vino în echipa Mobiup - Mobicell și descoperă pasiunea de a vinde! Cerinte: -Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; -Atitudine pozitivă, inițiativă; orientare către client si spirit de echipă. Descrierea jobului -Promovarea și vânzarea produselor Mobiup - Mobicell: accesorii, gadget-uri și telefoane; -Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; -Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat numerar și POS bancar; -Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; -Program de lucru full time. Beneficii: -Salariu fix competitiv; -Bonusuri din realizări; -Tichete de masa; -Contract de muncă perioadă nedeterminată; -Programe structurate de training; -Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune. Descrierea companiei Mobiup-Mobicell este membră a grupului de firme Arsis si are ca misiune crearea unei legaturi stranse cu consumatorul final. Tot ce ai nevoie din sfera GSM și IT&C găsești în magazinele proprii Mobiup & Mobicell din România, sub brand-urile proprii Cellara și Mobiama, și desigur si alte brand-uri ale altor mari producători (Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Njord etc). Toate atributele dobandite si impamantenite pe parcursul anilor, au fost dublate si in mediul online, o data cu lansarea site-ului Mobiup.ro. Astfel, am făcut un pas firesc in mediul virtual si am oferit clienților posibilitatea de a se bucura de experiența Mobiup - Mobicell oriunde si oricand. La fel ca magazinele fizice Mobiup - Mobicell, magazinul virtual este locul in care clienții găsesc cel mai bun raport calitate-pret, avand la dispoziție o gama variată de telefoane si accesorii la cele mai bune prețuri. Echipa noastra este o echipa unita, profesionista, pasionată si cu atitudine pozitiva, pregatita permanent sa ofere clienților servicii si produse de înaltă calitate. Dacă ești o persoana ambitioasa, inteligenta, harnică si dornica sa isi dezvolte cariera într-o echipa puternica si o companie de succes, te așteptam sa ne cunoaștem. Hai in echipa noastra!