Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Agent vanzari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajez consultant de credit

    Institutie financiara isi extinde aria de qcoperire si este in cautarea a doi membri care sa se potriveasca urmatorului profil: intreprinzator, organizat, perseverent si orientat spre rezultate, dornic sa se perfectioneze si sa se autodepaseasca. Daca consideri ca te potrivesti, ne poti contacta la

  • Consultant de credit

    Cauți o sursa de VENIT SUPLIMENTAR ? Atunci, CONSULTANT IN ASIGURARI este potrivit pentru tine ! De ce ? Nu ai program fix si nici target, Poți lucra linistit de acasa,, Nu ai șef, ai doar un coordonator care te ajută. Te asteptam la interviu! Veniturile sunt în funcție de implicare,

  • Consultant de credit

    Ne marim echipa si cautam un nou coleg sau o noua colega, care sa aiba abilitatile necesare sa dezvolte o afacere la nivel regional, si care este dornic -a sa isi creasca substantial veniturile actuale! Noi te ajutam cu toate informatiile necesare pentru a iti porni propria afacere! Candidatul Ideal Studii medii Dorinta de a avea un venit suplimentar substantial pe langa serviciu pensie Experienta de lucru in domeniu vanzarilor constituie avantaj Abilitati d comunicare, relationare si dezvoltare d relatii interumane la toate nivelurile Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a comunica, de a prezenta clientilor oferta companiei Initiativa, dorinta d a reusi si o persoana activa, care gaseste solutii pentru a-si realiza obiectivele Descrierea postului Sa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca pe teren si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitate Incheierea unei colaborari pe termen nedeterminat cu compania Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale; Promoveaza si vinde produsele companiei clientilor Administrarea, menținerea si dezvoltarea unor relații armonioase cu potentialii clienții si raspunde nevoilor clientilor Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, incheierii si executarii contractelor Disponibilitate de deplasare si flexibilitate Vei administra portofolii de credite ale clientilor cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperare Identificarea și explorarea oportunităților de creștere a vânzărilor, inclusiv extinderea rețelei de distribuție și identificarea de noi piețe și segmente de clienți Beneficiile postului Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Venit lunar in functie de performanta; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe prin premii și excursii anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Dezvoltarea unei cariere in domeniul vanzarilor, in cadrul unei echipe tinere si dinamice, intr-o companie de succes; Mediu de lucru dinamic și provocator, cu o echipă dedicată și oportunități de creștere personală și profesională Te invitam sa aplici pentru pozitia d Consultant Credite sau Agent Vanzari

  • 1

    Consultant de credit

    Echipa se mareste ! Daca esti in cautarea unui loc de munca cu un mediu placut, unde toti ne implicam in egala masura, atunci locul tau este in echipa noastra. Asteptam sa ne suni! Postul de consultant in cadrul companiei noastre presupune prospectarea clientilor sub indrumarea managerului care te va ajuta sa ți duci sarcinile zilnice la bun sfârșit.Interacționăm zilnic cu clienții , aflam nevoile acestora si le oferim solutii financiare pentru rezolvarea oricarei situatii sau atingerea oricarui vis Va dorim mult succes si suntem nerabdatori sa ne cunoastem! PROGRAM PART-TIME!

  • Consultant financiar

    Caut coleg(ă) de muncă (Bucuresti și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul Timpul trece, leafa merge . - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar Time is money . Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe Grăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • 2

    CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) - inclusiv studenti

    Descriere La AHP IzoTerm, înțelegem cât de important este lucrul în echipă. De aceea, dorim să o extindem cu o poziție de CONSULTANT VÂNZĂRI (doar personal feminin) pentru a eficientiza cât mai mult procesele de termoizolatii. Vrei sa lucrezi intr-un domeniu nou cu tehnologie și materiale de ultima generație, in care aportul tău sa facă diferența, și sa fi apreciata pe măsura muncii tale? Ce presupune munca ta? - contactarea telefonică a potențialilor clienti și consilierea in ceea ce privește serviciile oferite, promovarea paginilor pe rețele sociale - 60-70% din timp (munca de birou) - deplasare pe teren pentru evaluare proiecte, prezentare servicii și contactare de clienti / parteneri noi - 30-40% din timp Cerințele noastre sunt: - Atenție la detalii - Cunoștințe de baza operare calculator - Cunoștințe operare rețele sociale: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube.. - Abilitați de nogociere - Permis de conducere categoria B; - Flexibilitate - Capacitate ridicată de asimilare/învățare, - Domiciliul în orașul Hunedoara sau împrejurimi. Pachet salarial competitiv, program flexibil. Se oferă școlarizare, experiența și vârsta nu sunt criterii eliminatorii, pot fi chiar si studenți. Te asteptam in Echipa!

  • 3

    Angajam

    Vrei sa câștigi între 500-5000 lei venit suplimentar pe lângă salariu sau pensia actuala ? Ori ești in cautare unui job? Căutam colegi din Floresti ; Gilau ; Luna și Huedin in regim part-time, remunerație in funcție de rezultate pe poziția de Consultant de credit. Ce vei avea de făcut?! Promovarea produselor financiare; Administrarea corecta a portofoliului de clienți alocat, in direcția dezvoltări acestuia; Menționam ca Nu necesita experiența , oferim training gratuit, posibilități de promovare , cafea și integrare intr-o echipa performanta.

  • 4

    Consilier vanzari optica

    Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie

  • Consultant financiar

    Ne marim Echipa!!! Allianz-Țiriac își mărește echipa si VREM să te cunoaștem! Suntem o echipă dinamică, prietenoasă şi căutăm colegi noi. Dar mai întâi, te invităm sa descoperi mai multe despre noi. Allianz-Țiriac este o companie de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Din anul 2000 facem parte din grupului german Allianz, cel mai valoros brand din industria asigurărilor la nivel mondial. Allianz-Țiriac nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu? - ești sociabil, responsabil şi îţi place să cunoşti oameni noi - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate şi spre client - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - îți dorești o carieră de succes - deții cunoștințe de pachet MS Office. De ce noi? - îți oferim pregătire și training în domeniu(programe specializate şi mentorat la cel mai înalt nivel) - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale(nu ai un program fix, luni-vineri intre 09-17 cât timp vrei tu să aloci pentru siguranta si viitorul tău financiar) - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale(ai nevoie doar de iniţiativă şi determinare) - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă(învătăm unii de la alții şi ne ajutăm reciproc, we have your back ) - ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim. Noi îţi oferim oportunitatea, tu, trebuie doar să VREI! Vino alături de noi şi trimite-ne CV-ul la adresa de e-mail

  • Angajam agent vânzări usi

    Angajam agent vânzări usi Pinum pentru magazin situat in zona AFI Cotroceni.

  • 1

    Oferta loc munca

    MIDDEL EAST FARM SRL - Lehliu Gară, CF 23355 NC 23355, C2 Magazie, Depozit Furaje, de sub A.I.-A.1.2, Județ Călăraşi, Nr. Reg.Com. J51 213 2018, CUI: 39119148, cu obiect de activitate cresterea altor bovine, angajeaza Reprezentant comercial - cod COR 332202. Cerinte: studii medii; experienta minim 7 ani pe un post similar; limba engleza, avansat scris, citit si vorbit; limba ebraica, avansat scris, citit si vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate in vederea reprezentarii societatii pentru incheiere contracte vanzare-cumparare alte bovine. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: contact @ atarlawyer.ro pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.

  • 1

    Oferta loc munca

    PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de email: contact @ atarlawyer.ro pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.

  • Oferta loc munca

    PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.

  • 1

    Supervizor cu experienta in PET market

    Descrierea jobului Cerinte Experienta de lucru in industria PET (petshop, veterinarie, vanzari directe) Notiuni de baza de produse Pet pentru caini si pisici Cunostinte operare PC nivel mediu: Word, Excel Disponibilitate de lucru in teren Orientare catre rezultat si atentie la detalii Buna planificare si organizare a echipei si proprie Descrierea jobului Organizeaza si repartizeaza sarcinile pentru fiecare loc de munca din echipa pe care o coordoneaza Asigura folosirea completa a capacitatilor de productie si a fondului de timp Coordoneaza manipularea, depozitarea corespunzatoare a produselor interfazice si vrac Conditii de munca Salariu fix 5000 lei + bonusuri din vanzari Transport, telefon etc. Suport in instruire si material de promovare

  • Consultant vanzari B2B call center

    Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full time in intervalul 09:00 17:30, de luni pana vineri, 1 h pauza de masa. Activitatea se desfasoara de la sediu, in Brasov - cartier Astra; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa (25 ron ticket) si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici apoi, oricand! Coaching one 2 one investim pentru a iti creste performanta; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati împreuna cu echipa;.

  • Partener Orange angajeaza

    Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D. Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca; Descrierea jobului Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor Orange la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? un pachet salarial motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari, training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut si dinamic; posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; mașina de serviciu; PERMIS CATEGORIA B OBLIGATORIU ,telefon și tableta de serviciu.Asteptam CV tău pe watsapp la numarul de telefon din anunț

  • 2

    Partener Orange angajeaza

    Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D. Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca; Descrierea jobului Ce vei face? Te vei ocupa de promovarea și vânzarea serviciilor Orange la domiciliul potențialilor clienți. Ce oferim? un pachet salarial motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari, training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut si dinamic; posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră; mașina de serviciu;PERMIS DE CONDUCERE CATEGORIA B OBLIGATORIU,telefon și tableta de serviciu.Asteptam CV tău pe watsapp la numarul de telefon din anunț

  • 6

    Icredit angajează manager și consultanti

    IFN, angajeaza Manager și Consultanti de Credite pentru orasul Rosiori de Vede si zonele limitrofe. Funcția:MANAGER: Cerințe obligatorii: *Minim 12 clase,diploma de Bacalaureat, *Permis auto categoria B, *Deținere autoturism propriu. Beneficii: *Salariu de bază + comision+ tichete+ asigurare de sănătate+ extra zile de concediu, *Program fix de luni-vineri(10-19). Mai multe detalii se discuta în cadrul susținerii interviului. Funcția: Consultant Ce cautam la tine? Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fii comunicativ și ambițios, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Ce va trebui sa faci ? Oferi consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabil pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informezi permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Ce iti oferim? poti sa castigi, in functie de efortul depus,totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 2

    Angajam personal BILKA

    BILKA Campulung angajeaza personal pentru a se alatura echipei noastre. CERINTE: cunostinte de operare pe calculator; permis de conducere categoria B. RESPONSABILITATI: Procesarea facturilor; Incasarea platilor; Avizarea documentelor; calcularea cantitatii necesare de tabla pentru acoperisuri (aceasta deprindere se va invata pe parcurs, la fata locului). Anuntul se adreseaza si cadrelor militare în rezervă cu cunoștințe în domeniu. Pentru detalii suplimentare, contactați-ne la numarul de telefon: .

  • Angajam Agent Turism

    AGENT DE TURISM CU EXPERIENTA - Experienta anterioara în domeniul turismului sau a serviciilor pentru clienti - Cunostinte solide despre destinatii turistice, oferte si pachete turistice - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic si de a gestiona mai multe sarcini simultan - Cunostinte bune de limbi straine, în special de limba engleza - Abilitati bune de utilizare a calculatorului si a sistemelor de rezervare online - Atitudine pozitiva si orientata catre clienti - Flexibilitate si abilitatea de a lucra în weekend-uri si sarbatori legale, atunci când este necesar. Resposabilitati: - Consilierea clientilor cu privire la destinatii, oferte si pachete turistice disponibile - Rezervarea zborurilor, hotelurilor, masinilor de închiriat si altor servicii de calatorie - Organizarea excursiilor si a altor activitati turistice - Oferirea informatiilor despre documentele de calatorie necesare si asistenta în obtinerea acestora - Gestionarea modificarilor sau anularilor rezervarilor - Asigurarea calatoriilor sigure si confortabile pentru clienti - Furnizarea de sfaturi si asistenta în cazul problemelor sau întârzierilor pe parcursul calatoriei. Salariu atractiv negociabil in functie de experienta in domeniu CV-uri pe e-mail ori pe publi24 Alte relatii la tel.

Salvează căutarea