Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2021-09-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Angajam fata pe postul de operator calculator- facturare Punctul de lucru se afla in Orasul Afumati Ilfov, zona Doraly Condiții: -Experiență este obligatorie - bun cunoscator al programului SMART BILL - cunostinte de lucru in Microsoft Office - capacitate de lucru in echipa; - capacitate de comunicare şi relaţionare cu clientii si colegii; - studii medii sau superioare Responsabilitati: -facturare: emiterea facturi in baza comenzilor receptionate ( in programul Smart bill ) -contabilitate primara; -diverse rapoarte si evidente solicitate de catre conducerea companiei; -arhivarea documentelor salariu 3500-3600 Full time
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dacă ai face reclamă marilor magazine și ai fi recompensată, ai avea 2-3 ore să faci asta? Eu fac reclamă produselor unui mare brand, de 25 de ani pe piața din România și iau în jur de3000 Poți și tu! Detalii în privat !. *valabil pentru doamne și domnișoare!
-
Ce zici de un job de acasa, fara program fix, fara target, fara sefi si cu beneficii corelate cu eforturile tale? Daca esti determinat si competitiv, iti vei gasi repede locul in echipa noastra! Aici performanta este incurajata si rasplatita! Vrei detalii? Ne gasesti aici :
-
JOB REMOTE - lucrezi de acasa! Ne marim echipa si cautam noi colegi! Despre noi: - Partener Destine Broker de Asigurare - Reasigurare, societate prezenta de 13 ani pe piata, broker in top 3 national - Colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - Avem o oferta completa, atat pentru persoane fizice, cat si juridice: toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, cargo, raspundere civila, etc.) Activitate: - Promovarea, prospectarea, pregatirea si vanzarea tuturor tipurilor de asigurari prezente in portofoliul societatii. - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si facilitarea comunicarii cu acestia. - Plata pe baza de comision (cele mai ridicate din piata) Cerinte: - Studii superioare sau medii - Cunostinte operare PC - Abilitati foarte bune de comunicare - Capacitate de colaborare si lucru in echipa - Experienta in asigurari/ vanzari/ management constituie un avantaj Beneficii: - Ai un portofoliu divers de servicii (asigurari, leasing, vacante, imobiliare) - Nu ai target impus - Sprijin permanent, nu ai sef, dar ai colegi care te vor indruma spre cele mai bune rezultate - Training si pregatire profesionala continua - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time - Sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa - Posibilitate de a dezvolta o echipa proprie de consultanti - Primesti comision si pentru incasarile echipei - Bonusuri atractive Alege sa lucrezi din confortul si siguranta casei tale, sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Ai nevoie de mai multe detalii? Ne gasesti pe Facebook si Instagram----> Cibinum Consulting
-
OFERTA PENTRU TINE Compania recruteaza, selecteaza si formeaza Consultanti Financiari pentru piata financiara din Romania. Aceasta oferta se adreseaza: - absolventilor de facultate; - celor care vor sa isi schimbe domeniul de activitate; - celor care activeaza in domeniul vanzarilor dar sunt nemultumiti de veniturile actuale; - celor care vor sa-si dezvolte o cariera in domeniul financiar; BENEFICIILE TALE Iti oferim venituri motivante . Iti oferim beneficii atractive. Te formam profesional prin programe de training si perfectionare gratuite, efectuate de profesionisti cu o experienta internationala de peste 20 de ani in vanzari. OPORTUNITATI DE CARIERA. Iti oferim o cariera si recunoasterea meritelor tale in functie de nivelul de performanta atins. Iti oferim programe de dezvoltare personala. Te ajutam sa devii manager daca asta iti doresti! TI-AM PREGATIT UN LOC IN ECHIPA Trebuie DOAR sa iti DORESTI si sa investesti TIMP! Accepta provocarea si pregateste-te pentru o cariera de succes in echipa noastra! Trimite-ne acum CV-ul tau pe adresa: Nu uita: Oportunitatea bate o singura data la usa! Mirela Zamfir Director Agenția Constanța Specializat Tel: E-mail:
-
Căutăm persoane ambițioase, sociabile și cu spirit întreprinzător din toata tara pentru a se alătura echipei noastre. În calitate de colaborator, vei intermedia diverse categorii de asigurări, pensii private, credite și chiar oferte de vacanță. Veniturile pe care le vei obține vor fi direct proporționale cu nivelul tău de implicare în activitate. În plus, vei avea oportunitatea de a învăța cum să îți dezvolți propria afacere și să atingi un nivel care îți oferă numeroase perspective. Vei avea parte de training gratuit din partea conducerii. De asemenea, este necesar să deții o diplomă de bacalaureat! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile pe care le avem de oferit.
-
sc Raziana Impex srl soc comerciala care se ocupa cu distributia prod alimentare in jud Prahova angajeaza: agent vanzari CERINTE experienta in vanzari minim 2 ani permis cat B SE OFERA salariu motivant bonusari furnizori contract munca
-
La magazinul Altex din Miercurea Ciuc (strada Iancu de Hunedoara nr. 26, Nest) angajam asistent vânzări și casier. Asteptam cv-urile dvs. in magazin sau se poate completa formularul pe altex. Ro cariere A csíkszeredai Altex üzletbe eladó asszisztens keresünk. Az önéletrajzokat üzletünkbe (Hunyadi János 26, Nest) vagy a következő link-en. Altex. Ro cariere
-
Media Credit srl cauta partener/colaborator sau partenera/colaboratoara pentru dezvoltare firma de brokeraj in domeniu financiar, credit ipotecar si de nevoie persoanala. Media Credit srl are experienta de mai mult 20 ani de zile total preluata in Italia. Compani doreste sa pornesc din o singur sediu si de acolo deschidere mai multe sedii in diferite orase din tara. Media Credit srl are contracte de colaborare cu multe bancii pentru aprovijonarea comisionilor. Prin aceste contracte Compania ofera toate tipurii de credite ipotecar, credite pentru prima casa si credite pentru nevoia personala. Pentru inceput Media Credit srl cauta o persoana care doreste sa obtine rezultate in domeniu bancar cu sau fara experiente in domeniu financiar important sa aibe multa vointa de ajunje cit mai repede a la numit rezultate in terminii de clientii si castigul. Sa garanteaza cursuri de traning. Sa garanteaza crestere economic si eventual de deveni partener pe biroul proprie. Sa garantez cele mai inailte comision ca sa ofera in piata. Sa cere si sa ofera seriozitate maxima. Pentru mai multe informatii raspundeti prin mesaj si lasati numele si numerul de telefon, in cel mai scurt timp vor fii contactat.
-
-
Cautam reprezentanti si coordonatori vanzari! Vino acum in echipa noastra, dezvolta-ti echipa si vei castiga pana la 20% din vanzari + 42% din comanda proprie. Cadouri la inscriere si livrare gratuita! Detalii : intra aici ladysreprezentant . c o m
-
Hai la noi! Căutam un coleg colegă, pentru a duce povestea mai departe ! Ce ar trebui să ai : Un VIBE bun! Dorința de a învăța, Să fii curios asă, curajos asă, Experiența în vânzări ar ajuta. Mai e nevoie de : - Carnet conducere - CAT. B - Disponibilitate de deplasare - Cunoștințe PC BENEFICII: - Mașină servici - Laptop - Telefon Te așteptăm!
-
Candidatul ideal ; -bune abilitati de comunicare si negociere; -bune abilitati de planificare si organizare; -cunostinte de operare pc (Word,Excel,PowerPoint); -permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare; -orientare catre rezultate,capacitatea de a asimila noi informatii; -capacitatea de a mentine bune relatii cu colaboratorii si clientii companiei. Descrierea jobului Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor comercializate de companie; -promovarea imaginii companiei catre medici si alte cadre medicale din institutii publice sau private conform planului de marketing si vanzari stabilit; -realizarea obiectivelor individuale si ale companiei; -crearea unei bune relatii cu colaboratorii,mentinerea si dezvoltarea acesteia; -participarea la evenimente,congrese simpozioane; -participarea la traininguri specifice activitatii desfasurate; Beneficii: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune; -pachet salarial motivant format din parte fixa si multiple bonusuri; -posibilitati reale si rapide de promovare pe baza rezultatelor; -masina, telefon si laptop de serviciu.
-
Acest anunt se adreseaza doar persoanelor cu spirit intreprinzator, sociabile si interesate de domeniul financiar. Nu este vorba de un job traditional, ci despre o colaborare platita pe baza de comision care poate deveni o opurtunitate de afacere. Dupa ce candidatul vine ales va a partecipa la un curs formativ la sediu firmei total oferit da la compania noastra Media Credit srl, si in urma devin colaborator si poate intermedia: - credite de nevoie personale, - prima casa, - credite ipotecar In plus, dupa anumite rezultate colaborator poate forma o echipa de colaboratori noi total formati da la Media Credit srl cu castig astfel venituri substantiale. Tot depinde de la implicarea a colaboratorului. Programul de lucru este flexibil. Studi ideali sunt in domeniu bancar sau contabil dar nu este un avantaj Sa cere minim o diploma de baclaureat. Alegerea candidatul porneste da eventual experienta in domeniu de intermediere financiarie si in domeniu bancar. Poteti tremite CV-ul prin acest site.
-
Candidatul Ideal Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Orientare spre atingerea rezultatelor. - sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel). - sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor; - experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantaj Descrierea jobului Program full-time de Luni până Vineri: 09.00h-16:00h. Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Un mediu de lucru placut intr-o companie tanara, in plina dezvoltare, constituita si bazata pe experienta si profesionalism Te asteptam in echipa Telekom SUCCES!!
-
Responsabilitati principale: - intocmeste sau solicita oferte de asigurare pentru clientii societatii; - consiliaza clientii in alegerea celei mai bune oferte; - emite contracte de asigurare si urmareste derularea acestora; - intocmeste si transmite deconturile de prima aferente ratelor contractelor de asigurare; - urmareste scadentarul reinnoirilor si ratelor; -participa activ la contactarea clientiilor. -punctul de lucru se afla intr-un centru comercial din sectorul 4. Cerinte profesionale: -studii medii; -reprezinta un avantaj detinerea codului RAF dar nu o necesitate; -abilitati cunostinte operare PC Microsoft Office ; -capacitarea de adaptare rapida la utilizarea diverselor tipuri de platforme utilizate pentru ofertare si gestiune. Cerinte personale: -personalitate pro-activa, orientata catre obtinere de rezultate; -abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala; -capacitate de analiza si sinteza, un bun organizator, atent la detalii; -capacitatea de a lucra in echipa; -bune abilitati de vanzare; -persoana zambitoare. Ce iti oferim: - Contract Individual de Munca, perioada nedeterminata; - bonuri de masa; - comision in functie de performanta si rezultatele personale; - suport pentru obtinerea codului RAF.
-
Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.
-
Angajez personal pentru functionar administrativ - asistent brokeraj asigurari cu fractiune de norma
Precizari pentru profil candidat: - pe langa pensionari, angajam si persoane cu 5 ani inainte de pensionare sau persoane cu varsta care depasesc 45 ani, cu norma intreaga sau fractiune de norma, precum si absolventi facultatte sau liceu, in primul an, dupa absolvire, care s-au inregistrat la somaj in cautarea unui loc de munca cu norma intreaga sau fractiune de norma, inclusiv studenti part-time. Conditiile necesare: - cunostinte privind operarea pe calculator; - abilitati de comunicare si relationare cu clientii; - integritate morala; - dorinta de a invata lucruri noi; Avantajele postului: - flexibilitate in program (de preferat intre orele 13-18); - salariu negociabil; - conditii de mediu confortabile cu munca de birou; - stabilitate privind continuitatea activitatii.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Oportunitate de carieră în domeniul imobiliar! Compania noastră, un promotor imobiliar cu experiență și un portofoliu bogat de imobile expuse spre vânzare, caută un agent imobiliar dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și îți dorești să construiești o carieră de succes în acest domeniu, te invităm să aplici! Beneficii: - Salariu decent și comision atractiv de vânzare (între 1% și 2%). - Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și competitiv. - Suport și training pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare și cunoștințele în domeniul imobiliar. Responsabilități: - Identificarea și contactarea potențialilor clienți interesați de achiziția sau vânzarea de proprietăți. - Prezentarea imobilelor disponibile și negocierea tranzacțiilor. - Monitorizarea pieței imobiliare și identificarea oportunităților. Cerințe: - Experiență anterioară în vânzări sau domeniul imobiliar. - Abilități excelente de comunicare și negociere. - Permis de conducere categoria B. Cum aplici? Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii.