Anunțuri
Agent vanzari Disponibil din: 2022-03-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Atelier de producție Bijuterii, caută coleg(ă) noua la vanzări. Ai abilități de comunicare și cunoștiințe solide de marketing, ești persoana pe care o căutăm! Jobul este pe termen lung, [Program: Lu-Vi, 9-17:30 ] Te asteptăm in echipa noastră. Citeste mai multe: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Este ACEL APEL TELEFONIC in care colega noastra raspunde in cel mai mic detaliu la orice nelamurire referitoare la produs, si nu numai! Dupa fiecare comanda inregistrata, contactam clientul pentru confirmarea comenzii si pentru programarea expedierii. Noi va oferim nu neaparat un produs anume, ci o solutie: un cadou frumos, o bijuterie ce intregeste o tinuta sau chiar o bijuterie creata dupa imaginatia clientului. Cu o experienta de peste 16 ani, cu siguranta nu vom da gres daca ne oferiti suficiente informatii si ne permiteti sa va punem intrebari. Descrierea postului: Asistent Vanzari - Relatii Clienti si Comenzi online (Atelier Crystal-Fashion ) Vocea celui mai modern atelier de productie bijuterii cu cristale, din Transilvania. preluarea zilnica a comenzilor noi intrate telefonic sau online confirmarea telefonica a comenzilor noi intrate comunicarea termenelor de livrare catre client consilierea telefonica a clientilor trimiterea pozelor pe mail, whatsapp, retele de socializare descrierea verbala a produselor si gasirea altor articole similare in caz de stoc epuizat sau timp indelungat de productie buna relationare cu departamentul de productie program Lu-Vi, 8 ore (9-17.30 | 30 minute pauza de masa) respectarea programului de lucru locatie atelier: dupa Muzeul de apa, la pensiunea MATIS (la intrarea in Floresti) posibilitate de avansare profesionala experienta in vanzari si cunostiinte solide de marketing constituie un avantaj perseverenta o calitate indispensabila salariu de baza si renegociere periodica in functie de abilitati (tehnici vanzari) LINK catre Anunt pe site: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Cerinte: voce placuta, calma, timbru vocal melodios, caracter pozitiv, intonatie simpatica, deloc vulcanica! foarte bune abilitati de comunicare si relationare, multa rabdare cu clientii pastrarea calmului indiferent de situatia creata asumarea si remedierea situatiei in cazul greselilor create capacitate de a trezi interesul clientului si pastrarea clientului mereu multumit foarte ordonata si organizata atentie distributiva, cu viziune per ansamblu asupra comenzilor in desfasurare organizarea livrarilor in timp util in functie de cererea clientilor spirit de echipa, relationare buna cu productia interna pasiune pentru bijuterii si accesorii simt estetic bine dezvoltat pentru asortarea bijuteriilor mod de lucru responsabil cu materiale pretioase a se regasi in orice situatie, improvizare la nevoie daca te potrivesti cu descrierile de mai sus asteptam CV-ul tau pe: HR: Scrie-ne in email-ul tau raspunsul la urmatoarele 2 intrebari: 1) Care este acea calitate a TA care te face potrivita pentru acest loc de munca? 2) De ce doresti sa lucrezi la atelierul nostru? TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA! Oferta: spatiu individual de munca conditii bune pentru desfasurarea activitatii. toate facilitatile in vederea dezvoltarii profesionale scolarizare completa de la zero posibilitate de avansare profesionala echipa tanara, dinamica, ambianta placuta putin stres in perioade de sezon remuneratie in functie de dezvoltarea profesionala si rezultatele din vanzari. salar de baza plus procent in functie de vanzari la intelegere, posibilitate de lucru extra, in we sau la evenimente INTERVIUL : proba practica: simularea unei conversatii telefonice durata interviu: 1 ora Descrierea Companiei: Cel mai mare producator roman de bijuterii sub licenta Swarovski. Firma impartita pe 2 nivele, 7 departamente .Înființată în 2004 marca noastra si-a creat in timp o identiatate proprie, cladita pe pasiunea noastra pentru cristale, pe ambitia de a crea modelele exact dupa dorinta clientului si pe incapatanarea de a accepta orice provocare tehnica aproape imposibila. Ne caracterizeaza simplitatea, realizata printr-o tehnica inovativa. Seriozitatea, clienti vechi si marci internationale ne recomanda. Echipa tanara, aparaturi moderne, ambianta placuta, creativitate si inovatie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-Candidatul Ideal - Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Vrei sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si negociere? Esti o persoana care interactioneaza cu usurinta cu ceilalti? Iti plac provocarile si esti motivat de atingerea obiectivelor de vanzare? Ai cunostiinte generale de IT? Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor de mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta! -Descrierea jobului - Ce cautam in echipa noastra? Promovarea activa a produselor noastre din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificam nevoia clienților și oferim soluții conform asteptarilor acestora. Înregistrarea vânzărilor pe casa de marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancar -Ce oferim ? - Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Salariu+Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri -Descrierea companiei - Suntem o companie din domeniul GSM, cu capital romanesc, fondata in anul 2002 la Timisoara. Contakt a cunoscut o dezvoltare continua, extinzandu-si reteaua de magazine in fiecare an si ajungand astazi la un numar de peste 220 de magazine proprii in orasele importante ale Romaniei: Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Oradea, Bucuresti, Baia Mare, Satu Mare, Deva, Alba Iulia, Pitesti, Bistrita, Sibiu, Turda, Alexandria, Craiova, Targu Mures, Constanta, Galati, Targu Jiu, Braila, Focsani, Suceava, Brasov, Bacau si Iasi, dar si online pe www.contakt.ro si in social media pe Facebook, Instagram si Linkedin. Astazi, Contakt este unul dintre primii trei jucatori la nivel national in randul companiilor care distribuie accesorii pentru telefoane mobile si tablete, un brand creat in concordanta cu standardele de calitate in care compania crede si pe care le respecta. Suntem importatori de accesorii GSM si distribuitori pentru firme de renume din piata prin intermediul retelei proprii de magazine si ne vedem ca fiind una din companiile europene lidere in distributia de accesorii si tehnologii dedicate dispozitivelor mobile. Prin crearea celei mai bune experiente de shopping, prin cresterea continua a nivelului de satisfactie si prin localizarea acestuia, misiunea Contakt este de a dezvolta un parteneriat pe termen lung cu clientul. Suntem proactivi si multidimensionali, drept urmare, am fost permanent inaintea trendului, promovand principiile unei piete de profil ideale, respectandu-ne munca si partenerii, impartasind aceleasi valori profesionale si personale. Suntem devotati, uniti si seriosi, lucruri ce ne-au propulsat in topul firmelor de profil din tara noastra. Ca angajator, suntem convinsi ca angajatii sunt principala resursa strategica a companiei. Contakt acorda o importanta maxima dezvoltarii personale a angajatilor, in corcondanta cu obiectivele personale si cu cele ale organizatiei. Suntem preocupati permanent de motivarea personalului, de evaluarea performantelor profesionale si de conceperea modalitatilor de imbunatatire ale companiei conform cerintelor de business. Echipa Contakt, formata din peste 650 de angajati, reprezinta o valoare solida a organizatiei, echipa ce impreuna cu cei peste 18 ani de experienta, ofera o perspectiva viabila in atingerea viziunilor si obiectivelor noastre. Te asteptam sa faci parte din echipa Contakt!
-
Angajam asistenta vanzari, part time, pentru magazin de materiale textile. Operare PC obligatoriu. Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati.
-
Angajam Agent vânzări (barbat) van-sale ambalaje și alte produse sezoniere. Se oferă mașina de servici, salar atractiv intre 2500-5000lei. Rog seriozitate. Detalii la nr de telefon .
-
Compania noastra este interesata sa colaboreze cu firme si persoane autorizate pentru distributie echipamente piscine, saune, echipamente centre SPA. Oferim preturi competitive la produse aflate IN STOC in depozitul nostru, consultanta GRATUITA tuturor persoanelor ce activeaza in domeniul montarii de echipamente (specialisti, instalatori piscine, saune si echipamente). Dorim sa incheiem parteneriate de succes si de lunga durata . Dacă ai lucrări de montaj piscine şi saune şi alegi o colaborare de lungă durată cu noi, îţi vom oferi produsele cu un discount cuprins între 10-50% la achiziţia produselor. Contactează-ne la numărul pentru colaborare.
-
Te-ai saturat sa iti negociezi salariul cu marile corporatii? Vino in echipa noastra unde nu exista limita la cat poti castiga, salariul tau depinde de tine ! Cautam sa intregim echipa departamentului de vanzari NextGen. De ce oameni avem nevoie? - Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; - Dinamici; - Atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabil; - Abilitatea de convingere si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Responsabilitati Beneficii Postul presupune: - Vanzari de servicii de telecomunicatii (internet, televiziune, telefonie mobila, telefonie fixa) pentru compania NextGen; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Munca de teren; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; - Asimilarea informatiilor legate de avantajele si beneficiile serviciilor oferite; Ce beneficii ai ? - Salariu cu mult peste medie construit din 2 parti : salariu fix + comisioane; - Posibilitatea de avansare prin performanta intr-o companie de renume; - Training-uri de specialitate gratuite; - Asimilarea unor cunostinte de actualitate in domeniul telecomunicatiilor (IT&C) legate de serviciile in fibra optica - Lucru in echipa si dezvoltarea spiritului de coechipier; - Acces la orice informatie legata de ofertele in curs. Daca ti se pare atractiv acest job,asteptam sa ne contactezi la numaul de telefon Anuntul este valabil pentru orasele Zalau și Bistrita
-
Cerințe ; experiența în vânzării, abilitați în comunicare,disponibilitate cel putin 08 ore zilnic, de preferința sa locuiască în București. Produsul pe care il promovam este unic in lume .
-
Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training
-
SC Salbac Sa Bacau angajeaza Reprezentant de Vanzari zona Constanta: Cerinte: Experienta cel putin 2 ani in domeniul vanzarilor; Inclinatie catre munca de teren ; Permis de conducere categoria B; Abilitati de comunicare, negociere si in dezvoltarea relatiilor interpersonale; Persoana organizata, perseverenta si persuasiva; Disponibilitate pentru asimilare de informatii noi; Orientare catre rezultate, corectitudine si punctualitate; RESPONSABILITATI BENEFICII: Formarea, dezvoltarea si gestionarea eficienta a portofoliului de clienti; Atingerea obiectivelor de vanzari si incasari stabilite; Cunoasterea, promovarea si comercializarea produselor companiei; Negocierea si gestionarea contractelor cu clientii firmei; Intocmirea rapoartelor de incasari; Organizarea, planificarea si ducerea la final a proiectelor; Se ofera: Salariu fix si comision in functie de rezultatele obtinute; Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale; Training si pregatire profesionala permanenta; Masina de serviciu, telefon. Despre companie: Firma producatoare de mezeluri
-
Optică Medicală angajăm Optometrist și Consilier Vânzari. Cerințe - Permis de conducere Categoria B; - Experiență anterioară în domeniul optometriei constituie un avantaj; - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții; - Atitudine pozitivă, amabilitate. Beneficii - Salariu motivant; - Bonusuri din vânzări; - Mediu de lucru plăcut; - Stabilitate profesională și siguranță financiară pe termen lung. Detalii la numărul de telefon din anunt.
-
Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - studii liceale finalizate, - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? -training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, -bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : -mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, -colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare PENTRU MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR :
-
Responsabilitati: -Gestionarea si manipularea marfurilor in depozit -Incarca descarca marfa din camion -Manipuleaza organizeaza marfa ( paleti) cu ajutorul utilajelor specifice -Efectueaza stocul la marfa si inventarul periodic Cerinte: -Program de lucru 7.30-16.00 -Experienta minim 1 an -Persoana proactiva Oferim: -Mediu placut si dinamic -Oportunitate de crestere profesional VA ASTEPTAM LA sediul BESTSLEEP din BUZIAS, str.Principala, nr.200 tel.
-
Falcon Market,a,vanzarile se realizeaza pe teren catre clienti persoane fizice,dar si constructori. Cerinte: carnet conducere cat B, minime abilitati de vanzari,cazier curat Se ofera: pachet salarial motivant,masina de serviciu,telefon,suport back office Relatii la telefon; sau email :
-
Bună ziua! Caut un loc de munca botosani, am 20 de ani ,permis categoria B , acum dețin un post de cosilier vanzari ,dar am renunțat astăzi și după data de 22 sunt libera
-
Responsabilitati: Ofertarea pachetelor turistice Dezvoltarea pachetelor turistice in functie de nevoia clientului Colaborare cu tour operatori parteneri si cu celelalte agentii ale companiei Largirea portofoliului de clienti Activitati administrative Cerinte: Experienta anterioara (turism, vanzari) Cunostinte de nivel avansat ale limbii engleze Cunostinte avansate de operare PC Comunicare, abilitati de vanzare si negociere
-
Firma de distribuție Oradea , angajează agent vânzări . Suntem in cautatrea unui agent pentru zona de Beius si Salonta . La firma noastra trebuie sa se vina in fiecare dimineata . Descrierea postului : Agentul trebuie sa meargă la clienții existenți pentru a prelua comenzi . Acesta trebuie sa își promoveze produsele aflate la promoție. Sunt produse alimentare si nealimentare. Se pune la dispozitie masina de serviciu . Salariul este unul motivant in functie de vanzari . Pentru mai multe detalii , va rugam sa ne lăsați un CV cu numarul de telefon si va v-om contacta în cel mai scurt timp .
-
Post vacant Agent Imobiliar in zona Moldova Noua. ACTIV IMOB - CASA te bucuri, este in primul rand un brand de consultanta imobiliara. Diferenta fata de concurenta o facem prin pregatirea permanenta a consultantilor ce fac parte din echipa noastra, prin modul in care ei inteleg ca a fi consultant inseamna sa intelegi cu adevarat "nevoia clientului". Mai multe informatii la http: resita.activimob.ro Cateva detalii despre natura postului: - program foarte flexibil; - oportunitatea de a fi propriul sef(a); - castig pe baza de comision, cu mult peste media salariala; - program de pregatire practica profesionist (3 saptamani, in Resita); - suport continuu din partea celei mai bune echipe de imobiliare din judet. Daca esti interesat(a) si doresti mai multe detalii, suna la numarul din anunt.
-
Căutăm coleg doritor pentru postul de Agent Comercial. Este necesar să fii harnic, dedicat lucrului cu clienții, să ai o atitudine pozitivă, și să fii responsabil. Ne așteptăm să ai studii profesionale sau liceale, abilitați de comunicare și lucru în echipă. Experiența în recepție și amplasarea de marfă ar reprezenta un avantaj, dar nu e neaparat necesară. Este important să ai spirit de observație și adaptare la efort fizic . Pentru mai multe detalii contactează-ne la numerele de telefon: sau în magazinul nostru de pe strada Cocorilor nr.15b, Arad
-
SC GHITTA SRL angajeaza Agent de Securitate.Se lucreaza in ture.Se ofera pachet salarial atractiv.
-
Compania noastra distribuie aparatura in domeniul horeca Cautam numai persoane cu vasta experienta in vanzari, de preferat horeca Candidatul trebuie sa detina permis categoria B
-
CINE SUNTEM ȘI CE CĂUTĂM? Suntem o echipă dinamică, inovatoare și experimentată, care furnizează echipamente industriale, consumabile industriale si mentenanta pentru industria alimentară și alte domenii si dorim să ne completăm echipa cu un Reprezentant Tehnic de Vânzări. CE VREM DE LA TINE? Ești o persoană dinamică și sociabilă? Ai abilități bune de comunicare? Îți place sa discuți cu oamenii și poți avea o atitudine pozitivă față de clienți, indiferent de modul lor de a fi? Înveți repede? Ai cunoștințe de limba engleză? Ai permis de conducere categoria B si plăcerea de a conduce? Dacă te regăsești în cele de mai sus, vrem să auzim mai multe despre tine! CE RESPONSABILITĂȚI VEI AVEA? Administrarea și dezvoltarea portofoliului de clienți pe zona alocată. Promovarea și vânzarea produselor chimice și a consumabilelor industriale. Promovarea și vânzarea serviciilor companiei. BENEFICII Mașină de serviciu, telefon mobil, salariu fix+comision vânzări, training-uri naționale și internaționale. De când avem nevoie? Cât mai repede!