Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Agent vanzari Timis - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Caut reprezentant vanzari

    Cautam reprezentant vânzări servicii DDD, experienta in SEAP SICAP constituie un avantaj. Salariu atractiv cu posibilitate de dezvoltare. Tel.

  • 6

    Angajam Consultant Vanzari Iulius Mall Timisoara

    Patrizia Jewelry (insula bijuterii) angajeaza consultant in vanzari full time in locatia Iulius Mall Timisoara. Ne dorim o persoana sociabila si dinamica, experienta in vanzari constituie un avantaj. Contract pe perioadă nedeterminată Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor Pentru informatii suplimentare contactati-ne la telefon sau prin email. Alatura-te echipei noastre!

  • 37

    Angajam Agent vanzari Timisoara

    SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie această persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei

  • 8

    Recrutez consultant financiar

    Companie financiara de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu?! - ești sociabil și responsabil - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - ai experiență în vânzări, nu este condiție eliminatorie - îți dorești o carieră de succe - deții cunoștințe medii pachet MS Office. De ce noi? -  îți oferim pregătire și training în domeniu -  ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale -  ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale -  ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă

  • 3

    Recrutez, selectez, formez consultant financiar

    Compania recrutează, selectează și formează Consultanți Financiari pentru piața financiara din Romania Oferta se adresează : -Absolvenților de facultate și celor cu diploma de bacalaureat -celor care doresc sa își schimbe domeniul de activitate -celor care lucrează în vânzări și sunt nemulțumiți de veniturile obtinute -celor care doresc sa își construiască o cariera în domeniul financiar Oferim : -venituri motivante -beneficii non-financiare atractive Te formam profesional prin training uri gratuite susținute de profesioniști cu experienta de peste 20 ani în asigurari Oportunități de cariera: - Oferim un plan de cariera și recunoașterea meritelor în funcție de nivelul de performanta atins -Oferim program de dezvoltare personala - Te ajutam sa devii manager, dacă asta îți dorești. Ți-am pregătit un loc în echipa! Trebuie doar sa vrei și sa investești timp! Accepta provocarea și pregătește-te de o cariera de succes în echipa noastră. Transmite acum CV-ul pe adresa de email:

  • 2

    Consultant zonal vanzari

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.

  • 1

    Angajam Manager de vânzări national

    Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:

  • 5

    Optometrist/ optician part-time/full-time

    Absolvent cu studii de specialitate finalizate Cunostinte despre notiunile de baza din domeniul optometriei Profesionalism, abilitati de comunicare si organizare dezvoltate Persoana perseverenta cu atitudine pozitiva, orientata catre client si responsabila Experienta minima este obligatorie -Inițiativă și simțul responsabilității Persoana ambitioasa, dornica de dezvoltare profesionala Persoană orientată spre soluții, flexibilă Vanzarea produselor si serviciilor in magazinul de optica si oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii produsului optic adecvat

  • 13

    Angajăm agent vânzări

    Primești: Program flexibil; Colegi tineri, plini de viață; Traininguri de dezvoltare personală și profesională; Bani pe măsura muncii depuse; (parte fixă și parte de comisionare) Vacanțe, premii și petreceri. Ne dorim: Să deții permis de conducere categoria B; Sa ții la principiile tale, sa fii cât mai autentic; Sa fii ambițios, perseverent, optimist și vorbăreț. Dacă ești interesat, lasă-mi te rog un număr de telefon în privat!

  • 1

    Agent vanzari Timisoara

    SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei Asteptam CV-ul dvs, pe whatsap din anunt, programarile la interviu se fac doar daca trimiteti CV-ul. In cazul in care conducerea firmei va gasi potrivite aptitudinile si experienta dvs, cu siguranta noi va vom contacta!

  • 2

    Recrutare consultanti financiari

    Recrutam - Consultant Financiar în domeniul Asigurărilor. Job-ul presupune evaluarea necesităților financiare ale clienților și oferirea de soluții personalizate. Ce așteptari avem de la tine? Nivel studii: Diploma bacalaureat (Diploma Licență constituie avantaj); Cunoștințe minime de operare calculator; Să vrei să faci din fiecare zi o oportunitate pentru a învăța lucruri noi; Atitudine pozitivă și determinare; Abilități de relaționare; Să înțelegi emoțiile altora controlând propriile emoții. Ce îți oferim? Cursuri gratuite de dezvoltare personală si profesională. Asistență permanentă pe durata colaborării. Job full-time part-time în cadrul unei Multinaționale. Venit atractiv. Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat. Program flexibil. Așteptam CV-ul tău ! Ne puteti contacta si telefonic pentru mai multe informatii detalii

  • 5

    Consultant de credit

    Indiferent de varsta, specializare sau experienta, dacă vrei un program flexibil si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! ICredit angajeaza full time part time Consultanti de Credit Este pretabil si ca al doilea job, ideal pentru curieri, soferi taxi, studenti, pensionari, etc si toti care doresc sa isi sporeasca considerabil veniturile. Se ofera pregatire profesionala si sustinere permanenta. Dacă ești interesat lasa-mi un mesaj sau ma poți apela la numărul de telefon.

  • 1

    Angajam reprezentant vanzari

    Descrierea jobului: - Promovarea produselor și serviciilor companiei către clienții din zonele alocate; - Prospectarea pieței și dezvoltarea portofoliului de clienți; - Întocmirea documentelor și rapoartelor specifice; - Program de lucru Lu-Vi, 8 ore pe zi; Oferta noastră: - Mediu de lucru plăcut orientat către performanță - Pachet salarial corelat cu realizările - Mașină și telefon de serviciu - Asigurare de accidente Candidatul ideal are: - Studii medii sau superioare; - Experiență în vânzări B2B; - Experiență în gestionarea relațiilor cu clienții din sectorul industrial și horeca reprezintă un avantaj. - Abilitați de comunicare și negociere; - Cunoștințe de operare PC; - Permis de conducere cat. B

  • 3

    Angajam agent de vanzari - depozit materiale constructii timisoara

    Responsabilitati: - Promovarea si vinderea produselor firmei - Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale - Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente - Intocmeste documente aferente vanzarii. Beneficii: - Pachet salarial motivant - Tichete de masa - Posibilitate de DEZVOLTARE profesionala

  • Reprezentant Comercial

    Reprezentant Comercial Suntem în căutarea unui reprezentant comercial pasionat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a promova produsele sau serviciile companiei noastre. Prezentarea și promovarea produselor sau serviciilor într-un mod profesionist și convingător. Întocmirea ofertelor comerciale și negocierea termenilor contractelor. Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei rețele extinse de clienți noi. Monitorizarea pieței și identificarea tendințelor pentru a propune îmbunătățiri în strategia de vânzări. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau domenii conexe reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și negociere. Atitudine proactivă și orientată către atingerea obiectivelor. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, Internet). Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă. Traininguri și suport pentru dezvoltarea abilităților tale de vânzare. Pachet salarial motivant, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe. Oportunități de avansare în cadrul companiei pe baza rezultatelor obținute. Mediu de lucru plăcut și stimulativ. Dacă ești o persoană ambițioasă, dornică să-și dezvolte abilitățile de vânzare și să facă parte dintr-o echipă de succes, te invităm să aplici pentru poziția de reprezentant comercial în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să ne cunoaștem!

  • 6

    consilier vanzari mobilier in showroom

    Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani si ne marim activitatea , si de aceea cautam coleg colega pentru postul de consilier vanzari in showroom cu mobilier italian. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei invata , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic a, sa fi amabil a, profesionist a, perseverent a sa ai abilitati excelente de comunicare, de negociere , rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul vanzarilor te va ajuta , dar putem invata si impreuna. Limba engleza si eventual italiana nivel incepator te va ajuta in viitor ,pentru comunicarea comenzilor catre furnizori. Pe langa salar , iti vom putea oferii : -procent din vanzari -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia. Cunoașterea bună a programelor de tip office: email, Office Word, Excel, Arhicad, Scetchup, etc.. te vor ajuta sa te dezvolti si mai repede in acest domeniu. Te asteptam.

  • 1

    Reprezentant vanzari

    Echipa noastră căută coleg pentru postul de Reprezentant vânzări. Candidatul ideal are experiență în domeniul tehnic, este un bun organizator al propriului timp și este orientat spre obiective. Descrierea postului: promovează portofoliul de produse și servicii ale companiei; administrează și dezvoltă portofoliul de clienți; oferă suport tehnic și comercial pentru clienții existenți din zona alocată; obține comenzi și contracte noi; prospectează piața și atrage noi clienți; propune, negociază și urmărește ofertele comerciale. Cerințe: minim 2 ani experiență în vânzări în domeniul tehnic sau industrial; cunoștințe relevante în domeniul tehnic; studii superioare - constituie avantaj; posesor permis conducere categoria B; disponibilitate pentru deplasări în țară (70% teren, 30% birou); cunoștințe operare PC (pachet Office la nivel superior, cunoștințe minime Autocad, Catia, Solidworks, Inventor); abilități excelente de comunicare și prezentare, organizare și planificare. Ce oferim? post permanent de normă întreagă într-o firmă în plină dezvoltare, cu interese naționale și internaționale; salariu fix + bonusuri de performanță (comision din realizari) mașină de serviciu, laptop, telefon și alte instrumente necesare pentru desfășurarea activității cât mai eficient; mediu profesional în continuă dezvoltare cu oportunități de dezvoltare profesională.

  • agent vanzari

    Angajez vanzatoare , magazin cu poșete , bulevardul C.Brancoveanu .orar luni-vineri 9.30-1730, sâmbata9-15

  • 1

    angajam consilieri vanzari

    Firma de succes in vânzarea produselor pentru adulti,sex-shop -Angajeaza Consultanti Vanzari,pentru magazinuee noastre din mall-urile Electroputere din Craiova SI PENTRU NOUL MAGAZIN DIN TIMISOARA,care este in curs de amenajare!!! Se oferă: -Contract de munca,neterminat, cu salariul motivant,de la 2800 lei -Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite va genera bonusuri suplimentare -Se ofera un mediu de lucru civilizat, salariu si bonusuri atractive in functie de vanzarile realizate, posibilitatea unui program flexibil RESPONSABILITATI -vanzarea,recomandarea si promovarea produselor noastre catre clienti -gestionarea procesului de vanzare -incasare si gestiunea stocurilor -verificarea periodica a stocului general prin realizarea inventarelor -prezenta si tinuta agreabila, excelente abilitati de comunicare si relationare cu clientii -competente operare PC, experienta in lucrul cu program de vanzari si casa de marcat -experienta in domeniul vânzarilor poate constitui un avantaj Va rugam sa lasati un mesaj insotit de CV,pe what;s app,iar pentru mai multe detalii sunati la nr. de telefon

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Timis
Salvează căutarea