Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Dudestii Vechi.

  • 4

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în Sanmihaiu German.

  • 15

    REPREZENTANT VANZARI Detaliile postului CANDIDATUL IDEAL -Persoana sociabila; -Persoana deschisa sa inveti lucruri noi; -Persoana care are nevoie de un job full time; -Persoana optimista si care face lucruri cu pasiune; -Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; -Capacitatea de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; -Punctualitate, responsabilitate; -Auto-motivat, orientat spre rezultate; -Permis de conducere obligatoriu; DESCRIEREA JOBULUI -Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre client; -Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; -Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; -Promovarea si prezentarea produsului. BENEFICII: -Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; -Pachet salarial motivant, raportat la realizariile efectuate; -Program flexibil, independenta in organizarea muncii; -Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa, in plina expansiune; -Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; -Calatorii in diferite tari. Numar de telefon: Adresa e-mail:

  • 6

    Un job care te implineste si care iti ofera posibilitatea sa fii propriul tau sef,lucrezi unde , cand si cu cine vrei , fie ca activitate de baza sau part-time .  In viata sunt numai 2 lucruri pe care un om le poate face gresit : sa renunte prea repede sau sa nu incerce  Cu ajutorul modelului nostru de afaceri inovator obtii fara riscuri castiguri suplimentare si iti imbunatatesti stilul de viata! Castiguri mai mari, mai mult timp , mai multa flexibilitate . Detalii pe emailul jobdeacasa16 @ gmail.com

  • 4

    Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara. Responsabilități: ➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional; ➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare; ➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente. Cerințe: ➣ Limba franceză la nivel avansat; ➣ Limba engleză la nivel mediu; ➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă; ➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților; ➣ Orientat spre rezolvarea problemelor; ➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi. Se oferă: ➣ Pachet salarial competitiv si beneficii ➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz; ➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale; ➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.

  • EXCELCONT SRL BUCURESTI – SUC. TIMISOARA, societate comerciala de contabilitate, resurse umane si audit financiar, recruteaza pentru CLIENTUL sau, companie lider multinational in sectorul management utilitati (energie electrica, gaze naturale si servicii de telecomunicatii), AGENT SERVICII CLIENT (2 persoane) – part time / full time Cerinte: - Cunoasterea limbii italiene – nivel avansat (conditie obligatorie) - Experienta anterioara in domeniul comercial/vanzari - Fiabilitate si bune abilitati de comunicare si interpersonale Atributii si responsabilitati: - Atragerea de noi clienti la punctul de vanzare si prin telefon - Interactioneaza telefonic si prin e-mail cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare - Ofera sprijin si support tehnic clientilor - Respecta instructiunile si provedurile de lucru - Introduce in baza de date clientii noi si actualizeaza frecvent datele clientilor Candidatii trebuie sa dea dovada de responsabilitate, seriozitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, sa aibe o atitudine pozitiva; sa aibe calitati psihice (spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare). Ce se ofera? - Lucrul intr-un mediu placut - Contract de munca - Recompense salariale functie de performante Cei interesati vor trimite un CV IN LIMBA ITALIANA pe adresa de e-mail Doar cei selectati vor fi contactati!

  • 31

    Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate. Pregateste marfurile pentru expedierea catre client Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform catalogului. Confirma cantitativ comanda clientului pentru facturare. .Verifica periodic stocurile din magazin

  • 4

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm Agent Coordonator în Lugoj. Necesita masina.

  • 16

    Agent imobiliar independent - un proiect stabil pe termen lung la RoaImobiliare. Tu cate ore pe zi muncesti ca sa castigi lunar 1000 euro? Dar 2000 euro? Noi iti dam reteta. Tu iti faci programul. RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, dinamice, cu spirit antreprenorial, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Pentru detalii trimite CV cu fotografie si Scrisoare de intentie la roawdb @ gmail.com . Nu tratam aplicatiile superficiale!

  • 7

    Disponibil online

    consultant vanzari

    Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a-ti face o cariera si de a lucra pe termen mediu sau lung într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici! Vei beneficia de: - Curs de calificare profesionala - Training gratuit - Poti accesa trepte de cariera - Program flexibil Dacă esti o persoana: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; - cu spirit antreprenorial; - care deține o capacitate de analiză și sinteză; - cu abilități de comunicare și negociere; - care merge înainte, indiferent de obstacole; - cu o atitudine pozitivă, deschisă și care nu se mulțumesc cu puțin Ești mai mult decât binevenita în echipa Metropolitan Life! Integritatea, performanța și spiritul de echipă sunt valori care ne ghidează în tot ceea ce facem și criterii pe care le utilizăm în selecția celor care doresc să se alăture echipei noastre. Te asteptăm să te alături echipei noastre trimitandu-mi un CV la adresa Metropolitan Life este companie afiliata MetLife - Metropolitan Life Insurance Company, numarul 1, un lider global în asigurari garantate, accidente si imbolnavire, planuri de pensii şi programe de beneficii pentru angajati. Anunt pentru Timisoara!

  • 1

    Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: -perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; -cu spirit antreprenorial; -care deține o capacitate de analiză și sinteză; -cu abilități de comunicare și negociere; -care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa noastra! Descrierea jobului si responsabilitățile tale: -identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; -recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; -oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; -atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: -formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară;; - comisioane competitive, plan de cariera: -oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); -un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; -premii pentru îndeplinirea obiectivelor; -pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; -posibilitatea de avansare pe trepte de carieră Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Omniasig Vienna Insurance Group!

  • 8

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 19

    Angajam persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de Operator call- center. Cerinte: - studii: scoala profesionala/ liceu - cunostinte de limba italiana- nivel conversational - abilitati de comunicare Beneficii: - se ofera salariu fix si bonus in functie de performanta - mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa office@clarismart. ro sau sa sune la nr. de tel. 0730643789, 0723186646.

  • 6

    TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA DACA: -Detii abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare si iti place lucru in echipa. -Esti organizat, ambitios si perseverent. -Ai spirit de observatie si initiativa, esti dinamic si eficient. -Vrei sa inveti lucruri noi intr-o maniera accesibila. -Esti motivat de castigurile suplimentare. CERINTE -Studii liceale si diploma de bacalaureat. -Experienta in vanzari directe credite, asigurari sau telecom constituie un avantaj. -Cunostinte de operare PC (Microsoft Office). DESCRIEREA JOBULUI -Identifici noi oportunitati de vanzare si atragi clienti noi prin vanzarea de servicii. -Acorzi consiliere si sprijin clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei. -Gestionarea portofoliului de clienti existenti ai companiei. -Prezinti produsele de creditare. -Raporteaza corect, complet si la timp activitatile desfasurate superiorului direct. BENEFICII -Un venit compus din salar fix plus comisioane in functie de volumul vanzarilor. -Training si programe de dezvoltare continua. -Plan de cariera motivant. CV urile se pot depune la adresa : str. 20 Decembrie 1989, nr 26 sau la adresa de e-mail Tel- 0724709596

  • 17

    DescriereFirma Partenera officia angajeaza Curieri/Livratori *Poți livra cu scuter, bicicletă masina personala ! *Câștigurile se virează la doua saptamani pe data de 05 si 20 ale lunii către tine! *Fără CV! Fără experiență! *Plata garantată pe ora plus comanda ! Vino și tu în echipa noastră! Ce trebuie să știi pentru a deveni curier ? - Ești autonom și îți place să îti faci singur programul - Ai o modalitate de transport proprie - Ai un smartphone Android - Seriozitate și minim 18 ani * Disponibilitate la program prelungit! * Există posibilitatea de a primi tips de la client, iar asta mai adaugă in jur de 200 de lei pe săptămână. Pentru mai multe detalii! Vă rugăm sa ne contactați

  • 20

    - Persoana ambitioasa, serioasa, atenta la detalii, motivata dе castig; - Abilitati dе comunicare, negociere si persuasiune; - Flexibilitate, sociabilitate; - Corectitudine, responsabilitate; - Capacitatea dе a acumula cunostinte noi; - Capacitate dе planificare si organizare; - Orientare catre client si rezultate; - Experienta in vanzari constituie un avantaj. - Permis conducere categoria B constituie un avantaj Descrierea jobului - Promoveаza produselе compаniеi; - Crеeаzа si dеzvolta relatii dе partеneriаt cu cliеntii; - Urmareste rеalizarеа obiectivelor ; - Prospectаrea pietei in vederea dezvoltarii portofoliului propriu; - Respectarea si indeplinirea sarcinilor primite; - Analizeaza si propune solutii pentru cresterea vanzarilor; - Cunoasterea pietei de profil si concurentei ; - Mentinerea gradului de neincasare a facturilor in limitele agreate; - Punct de lucru in Timisoara - Unul dintre posturi are si alte orase atribuite (Arad, Sibiu, Cluj, Alba-Iulia...) Se asigura telefon, tableta, masina dupa caz Asteptam cv-urile la adresa de email: , Doar persoanele selectate vor fi contactate. Salar atractiv+ comision din vanzari Descrierea: Pro West Quality Firma noastra si-a început activitatea în anul 2018– prin intermediul colegilor nostri ingineri cu experienta,Printre clientii nostrii se numara în special societati comerciale mici mijloci si mari , cu cele mai diversificate domenii de activitate. Pentru acestea din urma, prestam servicii de consultanta si asistenta  complexa si eficienta. Scopul nostru este solutionarea problemelor de conducere si gestiune a clientilor nostrii, îmbunatatirea permanenta a culturii comerciale, informarea permanenta a clientului cu legislatia curenta, aflata în vigoare. Domenii de prestare a serviciilor : ✓ ISO 9001:2015 Implementarea sistemelor de calitate. ✓ ISO 14001:2015 Implementarea sistemelor de ghidare mediu – centralizate. ✓ ISO 22000:2005 (IFS (International Food Standard), BRC (British Retailer Consortium)) Implementarea sistemelor de ghidare al sigurantei alimentelor. ✓ HACCP Implementarea, predarea, introducerea, evaluarea, certificarea sistemelor referitoare la siguranta alimentelor. ✓ Calcularea valorilor nutritionale

  • Candidatul Ideal - experienta in vanzari de produse alimentare - preferabil studii superioare finalizate - cunostiinte operare PC(Excel , Word) - disponibilitate deplasari in zana de distributie ( jud. Arad) - permis cat. B - buna abilitati de comunicare si negociere , atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor, spirit intreprinzator - resedinta in Arad Descriere Job - identificarea potentialilor clienti si estimarea potentialului si bonitatii acestora - prezentarea si promovarea produselor fabricii de paine si produse de panificatie - colaborare permanenta cu clientii si potentialii clienti ai societatii - monitorizeaza preturile practicate pe piata la produsele similare , produse noi aparute pe piata - monitorizeaza expunerea corespunzatoare a produselor proprii in locatiile clientilor - urmareste evolutia vanzarilor pe fiecare client deservit - urmareste atingerea targetului de vanzari alocat - atingerea numarului de clienti stabilit si imbunatatirea continua a retelei de distributie - implementarea politicilor comerciale ale firmei Beneficii: tichete de masa, bonus de performanta cv la adresa

  • 4

    Angajàm agent imobiliar pt detali 0757791442

  • 22

    RALSI-ANT SRL Timisoara angajeaza consultanti vanzari anvelope, CU EXPERIENTA - studii superioare sau medii - utilizare calculator la nivel avansat sau mediu Se interactioneaza direct cu clientii iar activitatea se desfasoara la sediul firmei. Pentru cei cu experienta in VANZARI/FACTURARE ANVELOPE, salariul net este de 3000 lei (trecut si in contractul de munca) Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un C.V. la adresa de e-mail Cei selectati vor fi contactati pentru interviu.

  • 15

    Studii minime 12 clase cu diploma de bacalaureat. Relatii la telefon 072 6631646 sau la sediul firmei din Timisoara, str. Giuseppe Verdi , nr.1

  • Toata Romania! Suntem producatori de masti chirurgicale de unica folosinta, conforme UE. Cautam colaboratori part time, agenti vanzari pentru vanzare masti chirurgicale. Oferim un castig substantial si un pret imbatabil al produsului. Suntem interesati doar de agenti care lucreaza deja ca agent, si isi doresc rotunjirea veniturilor .

  • 1

    Descrierea companiei: Societatea comercială PROSOLAR SRL a fost înfințată în anul 2006, aceasta avand ca activitate producție si distribuție de soluții de umbrire (pergole, copertine, marchiza), rolete si jaluzele interioare si exterioare, inchideri de terase, etc. În momentul de față se lucrează la creșterea portofoliului societății pe piața din întreaga zona Transilvaniei. Afacerea este coordonată de o echipă tânără și dinamică ce tinde a oferi clienților cât și angajaților un cadru orientat spre colaborare. Candidatul ideal: Experiența dе lucru în vânzări Experienta intr-o societate similara Cunoștințe dе operare calculator (Microsoft Office) Abilității dе comunicare, prezentare, dе organizare și o atitudine pozitivă Seriozitate si raspundere pentru activitatile asumate. Disponibilitatea pentru munca dе teren si deplasare pe teritorul țării Descrierea jobului: Prezintă și promoveаză dirеct produsеlе / serviciile prin realizarea de oferte pentru potențiali clienți si cei existenți. Participa activ la implementarea strategiei de vânzări Realizeaza targetul de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a firmei Prospеcta în pеrmаnență piața in vedеrеa idеntificării dе noi cliеnți și a creșterii cotei de piața а produsеlor / sеrviciilor Raporteaza saptamanal activitatea si transmite planificarea pentru perioada urmatoare. Intocmeste corect oferte si incheie contracte Conduce și la nevoie livrează cu masina firmei ! Îndeplinește atribuțiile referitoare la livrare, comenzi, încasare Oferta (bonusuri, beneficii): Angajare conform normelor in vigoare Pachet salarial bazat pe un salariu fix (motivant) plus comision din vânzări Mașina de serviciu, telefon, laptop Program de lucru 8 ore/zi luni - vineri Asteptam cv-uri la adresa: sumbrire ((a)) gmail.com

  • 1

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent coordonator în Giulvaz. Necesita masina.

  • 2

    Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent coordonator in Liebling. Necesita masina.

  • 7

    Va rugam sa lasati un CV la adresa catalin.stanculescul[@]gmail.com sau aici si sa cititi anuntul! DESCRIEREA POSTULUI: - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural - activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii - Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia - Semnarea contractelor de energie electrica sau gaz si introducerea lor in aplicatie - Respectarea unui target zilnic/lunar POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP. (se lucreaza in functie de programul clientilor) Posturi disponibile in TIMISOARA si judetul TIMIS BENEFICII Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonusuri lunare semnificative Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Dotare tehnica conform cerintelor postului. Se asigura instruire specifica in cadrul companiei, cu personal calificat. Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. Mediu de lucru dinamic si antrenant. Posibilitate avansare Descrierea companiei Enel este o companie multinațională de electricitate și un jucător de frunte integrat pe piețele mondiale de energie și gaze, cu un accent special pe Europa și America Latină. Grupul Enel operează în peste 30 de țări de pe cinci continente. Activ pe piața românească începând cu anul 2005, Enel este în prezent cel mai mare investitor privat al țării în domeniul energiei, cu operațiuni de distribuție și furnizare a energiei, precum și cu producția de energie regenerabilă. Compania are peste 3.100 de angajați și oferă servicii către 2,7 milioane de clienți în trei zone cheie ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, reprezentând o treime din piața de distribuție a energiei electrice din România.Enel dezvoltă un program de investiții menit să asigure un serviciu adecvat pentru utilizatorii finali, îmbunătățind calitatea și securitatea rețelei, respectând în același timp standardele Enel privind mediul. In calitate de partener Enel avem privilegiul de a beneficia de susținerea și avantajele pe care acest brand ni le oferă. Suntem o echipa tanara si ambitioasa si ne dorim sa fim luna de luna numarul unu in clasamenetele locale si nationale. Suntem competitivi si ne plac provocarile. Pentru Enel contractam energie electrica, gaze naturale si servicii de asistenta, atat la persoane fizice cat si la persoane juridice.

  • 3

    Va rugam sa lasati un CV la adresa catalin.stanculescul[@]gmail.com si sa cititi anuntul! DESCRIEREA POSTULUI: - Contactarea potentialilor clienti in mediul urban si rural - activitate pe teren - door to door: persoane fizice, persoane juridice, asociatii, primarii - Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia - Semnarea contractelor de energie electrica sau gaz si introducerea lor in aplicatie - Respectarea unui target zilnic/lunar POSTUL PRESUPUNE MUNCA DE TEREN 90% DIN TIMP. (se lucreaza in functie de programul clientilor) Posturi disponibile in TIMISOARA si judetul TIMIS BENEFICII Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonusuri lunare semnificative Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Dotare tehnica conform cerintelor postului. Se asigura instruire specifica in cadrul companiei, cu personal calificat. Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale. Mediu de lucru dinamic si antrenant. Posibilitate avansare Descrierea companiei Enel este o companie multinațională de electricitate și un jucător de frunte integrat pe piețele mondiale de energie și gaze, cu un accent special pe Europa și America Latină. Grupul Enel operează în peste 30 de țări de pe cinci continente. Activ pe piața românească începând cu anul 2005, Enel este în prezent cel mai mare investitor privat al țării în domeniul energiei, cu operațiuni de distribuție și furnizare a energiei, precum și cu producția de energie regenerabilă. Compania are peste 3.100 de angajați și oferă servicii către 2,7 milioane de clienți în trei zone cheie ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, reprezentând o treime din piața de distribuție a energiei electrice din România.Enel dezvoltă un program de investiții menit să asigure un serviciu adecvat pentru utilizatorii finali, îmbunătățind calitatea și securitatea rețelei, respectând în același timp standardele Enel privind mediul. In calitate de partener Enel avem privilegiul de a beneficia de susținerea și avantajele pe care acest brand ni le oferă. Suntem o echipa tanara si ambitioasa si ne dorim sa fim luna de luna numarul unu in clasamenetele locale si nationale. Suntem competitivi si ne plac provocarile. Pentru Enel contractam energie electrica, gaze naturale si servicii de asistenta, atat la persoane fizice cat si la persoane juridice.

  • 2

    Caut membrii pentru a-mi mări echipa, cu și fără experiență, pentru a fi reprezentant vânzări produse cosmetice, program de lucru flexibil, muncă de acasă, venit lunar în funcție de realizări și de cum îți gestionezi programul. Dacă ai o atitudine pozitiva și proactivă, bune abilități de comunicare, motivație și entuziasm te aștept în echipa mea! Pentru mai multe detalii, vă rog să mă contactați în privat.

  • 2

    Caut membrii pentru a-mi mări echipa, cu și fără experiență, pentru a fi reprezentant vânzări produse cosmetice, program de lucru flexibil, muncă de acasă, venit lunar în funcție de realizări și de cum îți gestionezi programul. Dacă ai o atitudine pozitiva și proactivă, bune abilități de comunicare, motivație și entuziasm te aștept în echipa mea! Pentru mai multe detalii, vă rog să mă contactați în privat.

  • 2

    Firma multinationala angajam manipulant in depozit profile aluminiu. Cautam colegi ( barbati ) sociabili, organizati, care sa aiba disponibilitatea de a invata. Jobul implica activitati specifice de vanzare, de organizare a comenzilor, de primire a clientilor la birou si prezentarea produselor comercializate, preluarea telefonica si prin e-mail a comenzilor, acordarea constanta a informatiilor despre stocuri, termene de livrare, realizarea de oferte comerciale, mentinerea legaturii cu clientii. Candidatul care aplica pentru acest job trebuie sa aiba permis de conducere categoria B. Asteptam cv -ul tau daca crezi ca te potrivesti cu cerintele postului, la adresa de e-mail :

  • 7

    CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj ( minim diploma bacalaureat); - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. - Exsperienta in asigurari constituie un avantaj ( PROGRAM DE FINATARE +COMISOANE); BENEFICII: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obtinerea codului RAF/RAJ); Schema de comisioane si bonusuri atractive; Grila de salarizare in functie de realizari +COMISIOANE ; Posibilitatea de promovare in cadrul programului “Trepte de cariera”; Cursuri de dezvoltare profesionala si personala; Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei; Posibilitatea de a promova profesional, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. Program flexibil; RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurari generale, asigurari de viata, asigurari de sanatate; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.

  • 5

    Cautam recrutori pentru domeniul ingrijiri batrani in strainatate Oferim salariul si bonusuri atractive Limba germana este obligatorie. Oferim telefon de serviciu si un birou frumos utilat in Timisoara zona Unirii. Implicarea ,seriozitatea ,amabilitate si rabdarea trebuie sa fie calitatea pe care noi o dorim de la candidatul ideal.

  • 8

    Agentia Imobiliara Idea Real Estate Investment cu o experienta in domeniu de aproximativ 12 ani angajeaza in conditii avantajoase Consultanti Imobiliari in urmatoarele conditii si responsabilitati : - Prospectarea pietei imobiliare - Oferirea de consultanta imobiliara clientilor - Promovarea ofertelor imobiliare - Coordonarea procesului de vanzare a unui imobil - Promovarea serviciilor Se cauta persoane resposanbile cu urmatoarele cerinte : - Abilitati bune de comunicare , negociere si vanzare - Cunostiinte operare PC / Office - Studii medii / superioare - Persoane active, dinamice si optimiste - Detinere autoturism propriu Se ofera : - Comisione atractive din vanzari - Portofoliu de clienti - Baza de date - Promovarea portofoliului de oferte - Conditii de munca optime - Training individual Pentru mai multe informatii la tel : 0741209814 sau puteti trimite CV la adresa de

  • 1

    Companie internationala, cauta persoane cu experienta in vanzari directe sau asigurari, open-mind, cu dorinta de a invata o profesie noua si de a-si construi o cariera de succes. Suntem lider european pe piata despagubirilor in urma accidentelor rutiere, activam intr-un domeniu aflat in plina ascensiune in Romania si recrutam persoane cu abilitati de lider, pentru a-i pregati pentru functia de directori zonali. Cerintele noastre pun accentul pe abilitatile si caracterul solicitantilor: persoane oneste, cu o buna reputatie in societate, amabile, pasionate de lucrul cu oamenii, cu bune calitati de comunicare si relationare, capabile de atentie si compasiune fata de persoanele ce au suferit un accident rutier. Se ofera suport si instruire pas cu pas, posibilitatea de a lucra flexibil in timpul liber, posibilitatea de a castiga venituri in crestere, incredibile, in raport cu munca, timpul si efortul depus, part-time, flexibil, deosebit de avantajos! Persoanele care, datorita unor activitati de voluntariat, sau din alte motive, au contact direct cu victime ale accidentelor rutiere, prezinta un mare avantaj, deoarece munca propriu-zisa, consta in a contacta aceste persoane, a-i consilia corespunzator in legatura cu drepturile care li se cuvin si a-i ajuta sa isi completeze dosarul de dauna. Mai multe detalii la telefon. Comisioane lunare intre 500 si 2500 Euro. Multumim! Succes!

  • 3

    SC.LARISASTYL S.R.L. CARE ISI DESFASOARA ACTIVITATEA IN DOMENIUL HORECA , ESTE IN CAUTAREA UNI COLEG DE MUNCA CU PERMIS CATEGORIA B PENTRU POSTUL DE AGENT VANZARI PROGRAM DE LUCRU DE LUNI PANA VINERI DE LA ORA 8: 30 PANA LA ORA 17: 30 SAMBATA PROGRAM SCURT. SALARIUL ATRACTIV.MAI MULTE DETALI LA TELEFON 0723652173

  • Vino să faci parte din călătoria noastră! Căutăm agent de vânzări în zona Tomnatic.

  • 2

    Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari asta inseamna ca te poti extinde in minim 39 de tari, doar sa vrei. Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe detalii sa-mi lasati un nr de telefon 0741949986 sau adresa de email pentru inregistrare.

  • 1

    Principalele atributii ale postului: -Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor si serviciilor Internity -Intampinarea clientului, prezentarea, promovarea si vanzarea produselor si a serviciilor -Atingerea obiectivelor de vanzari si activari -Cunoasterea procedurilor de lucru si aplicarea lor -Implementarea si respectarea politicii de vanzari a companiei Cerinte pentru ocuparea postului: - Capacitatea de a relationa si de a comunica agreabil si eficient cu clientii - Abilitatea de a identifica nevoile clientului - Capacitatea de a oferi solutii documentate, prin prezentarea beneficiilor specifice produselor si serviciilor din portofoliul Internity - Cunostinte operare PC: Word/Excel; - Studii medii/superioare; - Prezenta agreabila; - Disponibilitate pentru program full-time in ture; - Cunoasterea unei limbi straine (engleza) si experienta anterioara in domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj; - Varsta minima 21 ani (conform Legii gestionarului) Oferta: - Pachet salarial motivant : salariu de baza + bonus din vanzari - Oportunitati de dezvoltare a carierei - Stabilitate profesionala

  • 2

    Căutăm persoane sociabile, serioase și responsabile, cu studii universitare finalizate ( pt postul de optometrist este necesară diploma de specialitate). Descrierea jobului Se oferă: CONSILIER VANZARI: - Salarizare pornind de la 1700 lei (minim garantat lunar) cu posibilitatea dublării sumei prin politica de bonusare foarte avantajoasă; - Bonusuri de fidelizare crescător prin vechimea adunată în cadrul firmei, oferite la 3 luni; - Cursuri avizate în optometrie și training în optică medicală (în țară și străinătate) suportat de firmă; -Program flexibil Ce o să facă această persoană? - Va determina dioptrii cu cea mai performanta aparatura medicala( in cazul optometristilor); - Va învăța să recomande rame,lentilele potrivite pentru pacienți; - Se va ocupa de organizarea și buna funcționare a lucrurilor in magazin/magazine; - Va face consilierea in alegerea ochelarilor de soare potriviți; -Va ajuta la dezvoltarea firmei și implicit la dezvoltarea personală; - Întocmire facturi -avem in program modern si totul se face in 20 de secunde; - Va participa la întâlnirile optyUteam. Punct de lucru: Promenada Mall Sibiu si Shopping City Sibiu. Descrierea companiei Lider în domeniul opticii medicale în Sibiu, OptyU angajează CONSILIER VÂNZĂRI, OPTOMETRIST și TEHNICIAN MONTATOR în vederea deschiderii unor noi sedii.

  • 8

    Angajam reprezentant vanzari pentru produse tipografice Obiectiv: Trebuie sa se asigure de buna reprezentare a firmei si produselor tipografice pe care aceasta le promoveaza, pentru marirea portofoliului de clienti. Competente personale: - cunostinte bune de operare pe calculator - seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva - spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare

  • Descrierea postului Pentru vestul si sudul Romaniei angajam doi reprezentanti comerciali in vederea pastrarii legaturii cu clientul si ofertarea gamei de produse DTN. Responsabilitati: - Ofera consiliere tehnica (la sediul firmei si la sediul clientilor); - Preia solicitarile de echipamente frigorifice si de aer conditionat; - Planifica specificul instalatiilor comandate de clienti; - Identifica si oferteaza echipamentele solicitate pentru proiecte; - Participa la cursurile de instruire puse la dispozitie de catre angajator. Cerinte Candidatul ideal: - Cautam o persoana cu experienta in climatizare, frigotehnie sau instalatii electrice; - Bune abilitati de comunicare si de conducere auto; - Abilitatea de a calcula capacitati necesare sistemelor ofertate si de a le oferta potentialilor clienti; - Cunoasterea limbilor engleze (necesar) si maghiare (avantaj). Oferta (bonusuri, beneficii) Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu corespunzator, care se discuta la interviu; - Formare profesionala, atat in Romania, cat si in strainatate; - Masina pentru deplasarile pe teren, telefon si calculator de serviciu. Descrierea companiei: Echipa DTN comercializeaza pe piata romaneasca aparate de aer conditionat si diferite echipamente frigorifice, fiind parte a DTN GROUP, cu filiale si in Slovacia, Ungaria si Austria. Pentru informatii suplimentare consultati: https://www.dtngroup.ro/

  • 1

    Alăturându-te echipei noastre vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și intrumentele necesare : sediu, birou personal, laptop, anunțuri pe site-uri de specialitate, suportul necesar pentru activitatea specifică. Limita superioară a câștigurilor va depinde doar de tine, ai libertate totală să-ți gestionezi timpul după bunul plac și să îți prioritizezi activitățile astfel încât să ai randament maxim. Paleta noastră de servicii este una completă și cuprinde: consultanță imobiliară de specialitate, asistență juridică, asistență financiar-bancară (prin parteneriatele solide cu companii de brokeraj și bănci comerciale). Pentru mai multe informații nu ezita sa ne contactezi!

  • 13

    Responsabilitati principale: • Monitorizare/identificare neconformitati colectare deseuri de la beneficiarii serviciului de salubrizare zona 0; • Prezentarea regulilor de colectare selectiva a deseurilor si de desfasurare a serviciului; • Realizarea planului de vizitare clienti in zona alocata; • Transmite mesaje de informare si constientizare in zona geografica alocata; • Preia feedback-ul clientilor si il comunica sefului ierarhic; • Asigura distribuirea materialelor publicitare (fluturasi, brosuri) in zona geografica alocata. Cerinte: • Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta avantaj); • Permis de conducere categoria B-reprezinta avantaj; • Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. 95% din timpul lucrat); • Abilitati de comunicare; • Atitudine proactiva; • Cunostinte despre managementul deseurilor – constituie avantaj; Beneficii: • salariu fix + tichete de masa + comision; • training-uri de pregatire; • oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii reputabile, avand activitate regionala.

  • 7

    Angajez agent vanzari harnic pentru dezvoltare piata cafea.Poate proveni si din distributia altor produse alimentare. TEL:0742738155

  • 19

    ANGAJAM AGENT ZONAL IN JUD.TIMIS,PENTRU POST DE VANZARI PIESE SI ACCESORII AUTO,CUNOSTINTE IN DOMENIU CONSTIUIE UN AVANTAJ. SE OFERA MASINA,TELEFON SI LAPTOP,SALAR ATRACTIV.PT.INF.LA TEL.0771328771.

  • 1

    Candidatul ideal: - Cautam o persoana cu experienta in comercializarea de echipamente HVAC sau instalatii electrice; - Bune abilitati de comunicare si de conducere auto; - Initiativa in cautarea de noi clienti; - Abilitatea de a calcula corect preturi si de a oferi consultanta tehnica de baza; - Cunoasterea limbilor engleze (nivel mediu) și maghiare (obligatoriu). Responsabilitati: - Ofera informatii corecte si complete clientilor, in functie de solicitarile acestora; - Intocmeste lunar lista cu potentialii clienti de echipamente frigorifice si de climatizare pe care ii viziteaza in vederea extinderii portofoliului; - Preia solicitarile de echipamente frigorifice si de aer conditionat; - Oferteaza corect echipamentele solicitate pentru proiecte; - Promovează imaginea companiei intr-o maniera pozitiva, proactiva si orientata catre vanzari;. - Participa la cursurile de instruire puse la dispozitie de catre angajator. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu corespunzator, care se discuta la interviu; - Formare profesionala, atat in Romania, cat si in strainatate; - Bonuri de masa; - Masina pentru deplasarile pe teren, telefon si calculator de serviciu. Descrierea companiei: DTN Group comercializeaza pe piata romaneasca echipamente frigorifice si sisteme de aer conditionat, fiind parte a grupului de firme DTN, cu filiale și în Slovacia, Ungaria și Austria.

  • 1

    Candidatul ideal: Esti pasionat dе tehnologie, cele mai noi telefoane si dornic de-o provocare? Cauti un nou proiect pentru a-ti testa si dezvolta abilitatile tale dе vanzare? Vrei sa castigi mai mult? Suntem dornici sa te cunoastem! Acum e sansa ta sa faci parte din echipa Internity, partener Telekom. Pentru a aplica trebuie sa ai: Rabdare, perseverenta si zambet larg :) Experienta in vanzari este un avantaj Descrierea jobului: Ce ofеrim: Mеdiu de lucru rеlаxant Bonus din vаnzari аtrаctiv Program flexibil, in turе Colegi tinеri si vеsеli Cа parte а procesului dе rеcrutarе, S.C. Avеnir Telecom S.A. colеcteаză și prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Detalii GDPR: https://www.internity.ro/content/70-informare-privind-prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal-pentru-candidati

  • Caut de lucru in domeniul vânzărilor..șofer,agent vânzări ,gestionar..tel.0726379541

  • 20

    Cautăm candidatul ideal pentru poziția de Consultant Financiar într-o Companie Multinationala. Candidatul trebuie să demonstreze,seriozitate,perseverenta,,abilități de comunicare si negociere. Dacă îți dorești succes și dezvoltare personală pe lângă venitul lunar substantial,trimite un CV și vei fi contactat pentru o discuție. Studii : Liceul Persoanele cu studii superioare sau studenti în domeniul financiar , au un avantaj. Programul de lucru este flexibil , full time sau par time .

  • 4

    Beneficii: -Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; -Sansa de a lucra intr-o echipa tanara. -Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); -Program flexibil, independenta in organizarea muncii; -Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; -Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; -Calatorii in diferite tari. Așteptam CV-ul la adresa de mail '''' sau puteți sa ne contactați telefonic pentru programare la interviu la numarul: 0732983249 CANDIDATUL IDEAL - Persoana sociabila; - Persoana deschisa sa invete lucruri noi; - Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; - Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; - Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; - Punctualitate, responsabilitate; - Permis de conducere obligatoriu; -Posesorii auto reprezinta un avantaj în plus; -Experienta nu este necesara DESCRIEREA JOBULUI - Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; -Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; - Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; - Promovarea si prezentarea produsului

  • 3

    Suntem în căutare de vorbitori de limbă Germană și limbă Engleză la un nivel mediu pentru proiectul AIRBNB Customer experience specialist. - Program Luni-Duminică, 5 zile lucratoare cu 2 libere - Interval orar de lucru: 10:00 - 00:00 - Ture de 8:30 cu 1 ora pauză inclusă în program - Training de specialitate de 5 săptămâni - Se oferă pachet de beneficii - Salariul (se va discuta în cadrul interviului) Punct de lucru București Va rog trimiteti cv-ul dumneavoastra printr-un mesaj in privat!

  • Salveaza cautarea