Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Esti pasionat/pasionata de moda si mereu curios/curioasa de noile tendite? Te simti confortabil/confortabila atunci cand esti mereu inconjurat/inconjurata de haine? Daca esti si o persoana cu simt estetic si atenta la detalii, inseamna ca urmatoarea pozitie de Sales Assistants in Timisoara este perfecta pentru tine si ne poti trimite cv-ul tau.Abia asteptam sa ne cunoaste.:) Sales assistant: Cu sau fără experiență profesională; Persoana pasionata de modă și de vânzări; Disponibilitate de a lucra cu normă întreagă, dar suntem flexibili și la 6 ore; Persoana caruia ii place interactiunea cu clienții. Beneficii: Pachet salarial competitiv; Abonament clinica privata de sanatate; Tichete de masa; Bonuri de vacanta; Reduceri pentru angajati.

  • Firma importatoare, specializata pe mobilier pentru hoteluri, restaurante, spatii office, clinici medicale, institutii, etc. cautam colaborator pe Timisoara. Venitul este procent din vanzari. Oferim suport de vanzari si logistic: birou, calculator, masina cand este cazul. Program flexibil 100%. Poate fi un job part-time pentru oricine doreste venituri suplimentare.

  • Oferta: Pachetul salarial lunar variaza 2500-3000 lei net/luna (2100 lei salariul fix+ comision din vanzare si fidelizare si bonusuri); Program de lucru flexibil, in ture 12/24 (o zi 12 h si urmatoarea liber); Contract de munca, programe de training, bonusuri de performanta. Cautam persoane pasionate de domeniul nutritiei, interesate de o alimentatie sanatoasa care au mai lucrat pe o pozitie similara. In masura in care corespundeti criteriilor, va invitam sa trimiteti cv-ul detaliat atasat la mesaj aici. Succes! Compania angajatoare reprezinta cel mai mare retail-er de suplimente nutritive la nivel international si unul dintre cei mai importanti producatori in acest domeniu. Complexurile de vitamine, minerale, plante, de dieta, sport si altele sunt menite sa mentina sanatatea si starea de bine a consumatorilor respectand totodata principiile unei alimentatii sanatoase si echilibrate. La nivel mondial clientul este reprezentat de o retea de peste 6900 de magazine deschise in SUA si in alte 48 de tari si in Romania din 2011. Cerinte: Cunostinte/studii in domeniu -reprezinta avantaj; Experienta pe o pozitie similara (consultant plafar, asistent vanzare, beauty advisor etc.); Limba engleza nivel conversational. Responsabilitati: Activitate de consultanta pentru clientii magazinului; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc. In masura in care corespundeti criteriilor, va invitam sa trimiteti cv-ul detaliat atasat la mesaj aici. Succes!

  • Pentru clientul nostru, un mare producator de mobilier pentru firme si nu numai... cautam CONSILIER VANZARI IN SHOW-ROOM MOBILA - program luni-vineri Sarcini: - intampina clientii care intra in show-room - prezinta firma si produsele firmei (avantaje ale produselor si serviciilor) - gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti - efectueaza toate operatile legate de activitatea de vanzari: ofertarea, contractarea, negocierea si urmarirea derulari comenzii. - tine evidenta reclamatiilor primite de la clienti - realizeaza incasarea si recuperarea de debite de la clientii - factureaza si intocmeste comenzile pentru productie, conform cerintelor clientilor Cerinte: - cunostinte generale comerciale - cunostinte operare PC : Word, Excel. - permis auto cat. B. - aptitudini de comunicare si negociere. - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala si studiile superioare reprezinta un avantaj. CV-urile se pot depune doar pe adresa de email cvtimisoara_gmail.com, cu specificarea in titlu a postului "CONSILIER VANZARI", informatii la tel. 0727843987

  • Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara. Responsabilități: ➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional; ➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare; ➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente. Cerințe: ➣ Limba franceză la nivel avansat; ➣ Limba engleză la nivel mediu; ➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă; ➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților; ➣ Orientat spre rezolvarea problemelor; ➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi. Se oferă: ➣ Pachet salarial competitiv, beneficii și bonus de relocare; ➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz; ➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale; ➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei. Așadar, te asteptăm la o discuție și o cafea, la sediu Gi Group Timișoara. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.

  • Imi place performanta. Imi plac oamenii carora le place sa cunoasca oameni noi si care intra in discutii usor si in mod natural, pastrandu-si integritatea. Imi place sa am in echipa colegi perseverenti, orientati catre rezultate, organizati si disciplinati si mai ales care isi doresc sa castige. Sunt Ciprian, si lucrez in Timisoara de peste 15 ani intr-o companie lider pe piata asigurarilor din Romania si de TOP la nivel mondial. Sunt hotarat sa te sustin permanent din momentul in care alegi sa vii alaturi de mine si colegii mei. Vei castiga: experienta, recunoastere personala si profesionala. Si BANI. Daca ai 21 ani impliniti, diploma de bacalaureat si nu ai cazier, trimite-mi un mesaj si te voi contacta personal pentru ca imi plac oamenii cu initiativa si hotarati. Hai in echipa mea!

  • Angajam agenti-consultanti vanzari. Partener E.ON OFERIM PACHET SALARIAL MOTIVANT (3000-7000 RON) Cerinte: -Studii medii finalizate (minim); -Experianta acumulata intr-un job de comunicare/relatii publice/vanzari, reprezinta un avantaj; -Iti place sa interactionezi cu oamenii, ai abilitati bune de comunicare; -Esti energic, pozitiv, ai putere si dorinta de munca; -Esti perseverent, negociezi cu succes; -Esti organizat, responsabil si orientat spre rezultate; Descrierea job-ului: -Interactionezi in mod direct pentru a promova si incheia contracte de furnizare gaze naturale si energie electrica; -Ai munca de teren 90% din timpul de munca; -Respecti un targhet de vanzari zilnic/lunar; -Raportezi zilnic activitatea catre superiorii ierarhici; Ce oferim: -Salar fix+comision+bonusuri de performanta; -contract de munca 8h/zi pe perioada nedeterminata; -program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale; -loc de munca placut, stabil si sigur; -Training; -posibilitati reale de promovare ca leader de echipa celor care demonstreaza rezultate si abilitati necesare; -Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu nou, de viitor si foarte bine platit;

  • Descriere Locuri de munca Descriere angajam lucratori comerciali schimb noapte, 5 nopti pe saptamana 190 lei in mana hypermarket calea aradului incheiem contract de munca detalii la nr zero 0726618777

  • Locatie: hypermarket calea aradului Sarcini: - alimenteaza rafturile cu marfa - verifica data de expirare a produselor - retrage produsele expirate, rupte, sparte, deteriorate, scoase din ambalaj - aranjeaza produsele pe raft dupa anumite criterii Program: DOAR SCHIMB DE NOAPTE, 5 nopti pe saptamana , program 22-06:30, marti spre miercuri noaptea 1, se lucreaza in fiecare noapte pana sambata spre duminica, LIBER DE DUMINICA DIMINEATA PANA MARTI SEARA Pachet salarial:1900 LEI in mana Pentru Programari interviu/Detalii apelati: 0726618777, Luni-Vineri 9-17

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Vrei să faci parte din echipa noastră? Căutăm slot attendant pentru sala noastră de jocuri din orașul Recaș, programul de lucru este de o zi cu 2 libere, salariu 2000 lei, oportunități de promovare, DECONTARE TRANSPORT. Detalii la telefon 0734645739

  • O noua gelaterie se va deschide in Iulius Mall, cautam vanzatoare. Pt mai multe detalii ne puteti contacta la 0766220570. Catalin Muntean

  • Angajam consultanti vanzari pentru magazinele de tigari electronice din Timisoara, in incinta Iulius Mall. Salariu fix , bonuri de masa si comision din vanzari. CV-urile se trimit la adresa

  • Cauti un job parte time ??? Nu mai e nevoie ,acum.poti lucra cat vrei ,la ce ora doresti ,de acasa ( de langa copii) din metrou de oriunde Ce castigi? In funcrie de timpul alocat si implicare BANI ,CADOURI ,POTI AJUNGE LA 1000-2000-3 000ei chiar si mai mult CERE DETALII SI LE VEI PRIMII IN PRIVAT

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria cariera in afaceri imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • AgendaMed.Soft aduce în România un concept nou de dezvoltare profesională şi financiară. Am creat AgendaMed ca un serviciu informatizat integrat în care pacienţii şi specialiştii din domeniul sănătăţii să interacţioneze direct, uşor, eficient şi uman. Căutăm consilieri vânzări profesionişti (din domeniul medical) pentru a crea cabinetele, clinicile şi spitalele viitorului, care să facă viaţa mai uşoară atât pacienţilor, cât şi personalului medical. Îţi doreşti să ai un impact pozitiv asupra oamenilor din jurul tău şi să faci parte din această schimbare? Alege să vii în echipa AgendaMed! AgendaMed îţi oferă oportunitatea de a fi un actor cheie în procesul de transformare ! Eşti potrivit(ă) pentru acest job dacă: - Ai experienţă de muncă în sistemul medical şi farma, pe zona de distribuţie produse, echipamente şi servicii; - Îţi place să vorbeşti cu oamenii, să te conectezi cu ei şi să construieşti relaţii de încredere; - Eşti curios şi îţi place să mergi pe teren (în oraşul şi judeţul tău); - Ai spirit organizatoric şi îţi place lucrul bine făcut; - Ai o gândire antreprenorială şi focus pe rezultate; - Eşti o persoană dinamică şi îţi place să ai un program flexibil; - Îţi doreşti independenţă financiară pe termen lung; - Îţi place să lucrezi într-un mediu de muncă inovator; - Eşti interesat(ă) să te dezvolţi continuu. Te invităm să ne cunoaştem! Ca să candidezi pentru jobul de consilier vânzări/intermediar, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: HR.AgendaMed[at]gmail. com până pe data de: 15 octombrie 2019 si noi va vom contacta indiferent de rezultat . Alege să faci parte dintr-o echipă de profesionişti pasionaţi, care împărtăşesc o viziune inovatoare şi valori umaniste.

  • Marton Genetics S.R.L. cauta reprezentant de vânzări Responsabilitati: • Vânzarea semințelor de plante hibride, respectiv cereale paioase • Să cunoască agricultorii din regiunile in caz și să dezvolte reprezentarea teritorială • Stabilirea relațiilor durabile cu fermierii, companiile și distribuitorii • Menținerea si gestionarea legăturiilor cu partenerii existenți • Găsirea de noi clienți • Dezvoltarea rețelelor de reseller • Realizarea recomandărilor cu parteneri pentru tehnologia de cultivare • Implementarea strategiei de vânzări și marketing a companiei în regiunea de vânzări pe zona alocata • Consolidarea poziției companiei pe piață Cerinte: • Studii superioare în agricultură • Experiență în vânzarea de materiale agricole • MS Office la nivel de utilizator (Word, Excel, Power Point) • Bune abilități de contact și organizare • Personalitate decisivă și proactivă • Permis de conducere Avantaje: Experienta in domeniul vanzarii produselor agricole Cunoasterea limbii maghiara, engleza Ce oferim: • Pachet salarial motivant • bonus de performanta • automobil servici, echipamente de telecomunicatie, • Rambursari Asteptam CV-urile la adresa de email

  • Candidatul ideal Experienta in vanzari; Abilitati de comunicare si lucru in echipa; Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat; Orientare catre client; Studii medii sau superioare; Cunostinte operare PC; Disponibilitate pentru un program flexibil; Responsabilitati Consiliaza clientii in magazin in functie de nevoile lor; Consiliaza clientii in ceea ce priveste configurarea mobilierului, a accesoriilor si a electrocasnicelor incorporabile; Furnizeaza date complete referitoare la produsele si serviciile disponibile in magazin; Respecta procedurile si normele interne ale companiei.

  • Salveaza cautarea