Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cunostiinte operare calculator pachet Office si retele sociale Abilitati de comunicare Experienta in relatia cu clientii constituie avantaj Cunostiinte sumare contabilitate primare Descriere post: Promoveaza online anunturile firmei Raspunde solicitarilor online si telefonic Urmareste comenzile pana la livrare Intocmeste comenzi la furnizori si curieri Intocmeste facturi Organizeaza si optimizeaza activitatea showroom-ului Supravegherea permanenta a competitiei online Consilierea si informarea clientilor Vanzare directa catre client cand se impune Se ofera salariu fix + comision vanzari

  • Angajam personal pentru Magazin Chinezesc la piata 700 1800lei la mana + carte de munca L-S 8 ori pe zi.

  • Anunt disponibil în Peciu Nou si Giulvaz. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Tormac si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • ANGAJAM AGENT ZONAL IN JUD.TIMIS,PENTRU POST DE VANZARI PIESE SI ACCESORII AUTO,CUNOSTINTE IN DOMENIU CONSTIUIE UN AVANTAJ. SE OFERA MASINA,TELEFON SI LAPTOP,SALAR ATRACTIV.PT.INF.LA TEL.0771328771.

  • Responsabilitati principale: • Monitorizare/identificare neconformitati colectare deseuri de la beneficiarii serviciului de salubrizare zona 1 si zona 0; • Prezentarea regulilor de colectare selectiva a deseurilor si de desfasurare a serviciului; • Realizarea planului de vizitare clienti in zona alocata; • Transmite mesaje de informare si constientizare in zona geografica alocata; • Preia feedback-ul clientilor si il comunica sefului ierarhic; • Asigura distribuirea materialelor publicitare (fluturasi, brosuri) in zona geografica alocata. Cerinte: • Studii medii absolvite (studiile superioare reprezinta avantaj); • Permis de conducere categoria B-reprezinta avantaj; • Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. 95% din timpul lucrat); • Abilitati de comunicare; • Atitudine proactiva; • Cunostinte despre managementul deseurilor – constituie avantaj; • Domiciliul stabil in Timisoara sau localitati limitrofe (20-25km). Beneficii: • salariu fix + tichete de masa + comision; • training-uri de pregatire; • oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii reputabile, avand activitate regionala.

  • Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara. Responsabilități: ➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional; ➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare; ➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente. Cerințe: ➣ Limba franceză la nivel avansat; ➣ Limba engleză la nivel mediu; ➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă; ➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților; ➣ Orientat spre rezolvarea problemelor; ➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi. Se oferă: ➣ Pachet salarial competitiv, beneficii și bonus de relocare; ➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz; ➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale; ➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei. Așadar, te asteptăm la o discuție și o cafea, la sediu Gi Group Timișoara. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.

  • Firma de administrare imobiliara agajam Director expansiune Property Management. Un job interesant, dat fiind filozofia societatii, care il provoaca pe viitorul nostru coleg nu doar la gasirea de solutii pentru nevoile dezvoltatorului dar si sa se implice in administrarea obiectivelor finalizate. Va fi obligat sa trateze orice imobil ca si cind ar fi casa lui, pe principiul ca nu conteaza profitul ci satisfactia beneficiarului. Cerinte : obligatoriu portofoliu imobiliar in zona metropolitana Timisoara, imobile de locuinte, mixte sau industriale. Asteptam cu interes cv pe adresa de email Tel 0740077254. Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.

  • Vrei sa castigi rapid niste bani de buzunar? Tot ceea ce trebuie sa faci este sa mergi in oricare din agentiile Raiffeisen Bank cu CODUL:2Z0CMD7 si sa iti deschizi pachetul Zero Tot sau Zero Simplu si vei primii automat 50 de ron in cont! Castigul este garantat , ti se va confirma asta in orice agentie Raiffeisen iar indiferent ce optiune iti vei alege(Zero Tot sau Zero Simplu) , comisioanele vor fi ZERO , nu vei plati absolut nimic! Asadar este extrem de simplu , daca mai ai nelamuriri ma poti suna oricand la numarul de telefon:0742488561.

  • Studii minime 12 clase cu diploma de bacalaureat. Relatii la telefon 072 6631646 sau la sediul firmei din Timisoara, str. Giuseppe Verdi , nr.1

  • Angajam o persoana cunoscătoare a limbii engleze și/sau germane pentru funcția de operator aprovizionare. Detalii la tel.:0722457269

  • Angajam consultanti vanzari pentru magazinele de tigari electronice din Timisoara, in incinta Iulius Mall. Salariu fix , bonuri de masa si comision din vanzari. CV-urile se trimit la adresa bogdanpascuta @ voore .ro

  • Angajam agent vanzari si distributie (boilere electrice ).se solicita experienta in vanzari ,relatia cu clientii. salariu motivant . punct de lucru la Mosnita Noua .Ptr informatii sunati la nr .0722467253

  • Descrierea postului Pentru vestul si sudul Romaniei angajam doi reprezentanti comerciali in vederea pastrarii legaturii cu clientul si ofertarea gamei de produse DTN. Responsabilitati: - Ofera consiliere tehnica (la sediul firmei si la sediul clientilor); - Preia solicitarile de echipamente frigorifice si de aer conditionat; - Planifica specificul instalatiilor comandate de clienti; - Identifica si oferteaza echipamentele solicitate pentru proiecte; - Participa la cursurile de instruire puse la dispozitie de catre angajator. Cerinte Candidatul ideal: - Cautam o persoana cu experienta in climatizare, frigotehnie sau instalatii electrice; - Bune abilitati de comunicare si de conducere auto; - Abilitatea de a calcula capacitati necesare sistemelor ofertate si de a le oferta potentialilor clienti; - Cunoasterea limbilor engleze (necesar) si maghiare (avantaj). Oferta (bonusuri, beneficii) Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu corespunzator, care se discuta la interviu; - Formare profesionala, atat in Romania, cat si in strainatate; - Masina pentru deplasarile pe teren, telefon si calculator de serviciu. Descrierea companiei: Echipa DTN comercializeaza pe piata romaneasca aparate de aer conditionat si diferite echipamente frigorifice, fiind parte a DTN GROUP, cu filiale si in Slovacia, Ungaria si Austria. Pentru informatii suplimentare consultati: https://www.dtngroup.ro/

  • Infomunca recruteaza Agent Vanzari Zonal pentru o companie care se ocupa cu instalatii pentru constructii, instalații sanitare si de stingere a incendiilor, instalatii de incalzire, instalatii de ventilare-conditionare a aerului si instalatii tehnologice. Atributii Prezentarea, promovarea si vânzarea produselor de instalatii în conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Atragerea clientilor noi in portofoliu, dar si consolidarea relatiei cu cei existenti; Identificarea nevoilor clientilor / colaboratorilor prin tehnici de vanzare consultativa; Prospectarea pietei si identificarea de noi oportunitati de dezvoltare zonala; Planificarea optima a activitatilor zilnice/ saptamanale; Gestionarea contractelor cu clienții, urmărirea derulării acestora Finalizarea procesului de vanzare (& incasare). Deplasari periodice in zona vizata. Cerinte: Minim doi ani de exeprinta in vanzari Permis de conducere categoria B Persoană cu abilități logice, analitice, organizată, capabilă de performanță, cu foarte bune Persoana dinamica si organizata, apta pentru lucrul atat individual cat si in echipa Abilități de negociere, orientata spre rezultate Excelente abilitati de comunicare si relationare Disponibilitate pentru deplasari; Aptitudini tehnice și comerciale Oferta Posibilitatea dezvoltarii pe plan profesional; Cursuri de specialitate atat in tara cat si in strainatate Salariu fix și bonusuri în funcție de realizări, Autoturism, Telefon de serviciu, etc. Programul de munca 8.00 – 17.00. Deplasari doar in judetul Timis si Arad. Pentru mai multe informatii sunati la numarul 0732739576

  • Brutaria Panima Angajeaza Vanzatoare( Lucrator comercial) :Pentru zonele Torontal si Simion Barnutiu Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul afisat :0765950846

  • Anunt disponibil în Timisoara. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Anunt disponibil în Giulvaz si Peciu Nou. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Imi place performanta. Imi plac oamenii carora le place sa cunoasca oameni noi si care intra in discutii usor si in mod natural, pastrandu-si integritatea. Imi place sa am in echipa colegi perseverenti, orientati catre rezultate, organizati si disciplinati si mai ales care isi doresc sa castige. Sunt Ciprian, si lucrez in Timisoara de peste 15 ani intr-o companie lider pe piata asigurarilor din Romania si de TOP la nivel mondial. Sunt hotarat sa te sustin permanent din momentul in care alegi sa vii alaturi de mine si colegii mei. Vei castiga: experienta, recunoastere personala si profesionala. Si BANI. Daca ai 21 ani impliniti, diploma de bacalaureat si nu ai cazier, trimite-mi un mesaj si te voi contacta personal pentru ca imi plac oamenii cu initiativa si hotarati. Hai in echipa mea!

  • Ai vrea să te implici într-o afacere în care muncești puțin și câștigi mult? Alăturându-te echipei noastre vei avea la dispoziție un întreg sistem de lucru și intrumentele necesare : sediu, birou personal, laptop, anunțuri pe site-uri de specialitate, promovare diversa și suportul necesar pentru activitatea specifică. Limita superioară a câștigurilor va depinde doar de tine, ai libertate totală să-ți gestionezi timpul după bunul plac și să îți prioritizezi activitățile astfel încât să ai randament maxim. Dacă ai mai lucrat în domeniul imobiliar, ai experiență în vânzări de servicii sau te afli la început de drum, însă motivat și cu o direcție bine definită, nu ezita să ne trimiți CV-ul tău! Cionca Imobiliare este o companie imobiliară, cu un nou concept de dezvoltare ce își propune tranzacționarea proprietăților la cel mai bun preț, în cel mai scurt timp și să ofere servicii complete viitorilor noștrii clienți. Paleta noastră de servicii este una completă și cuprinde: consultanță imobiliară de specialitate, asistență juridică, asistență financiar-bancară (prin parteneriatele solide cu companii de brokeraj și bănci comerciale).

  • Salveaza cautarea