Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 3

    REPREZENTANT VANZARI SERVICII AUTO Cerințe: Experiența în domeniul vanzarilor ( experienta in domeniul vanzarilor sau reparatiilor de masini sau pieselor de schimb constituie un avantaj); Abilitati de comunicare si negociere, acuratete in exprimare; Persoana sociabila, dinamica, responsabila, eficienta; Permis categoria B. Responsabilități: Prospectarea pietei de profil, identificarea clientilor, stabilirea intalnirilor si reprezentarea companiei; Realizarea si prezentarea ofertei in concordanta cu nevoile clientilor, incheierea de contracte respectand politica de vanzare a companiei; Urmarirea derularii contractelor si incasarea platilor conform conditiilor stabilite in contract; Realizarea targetului de vanzari . Beneficii: Pachet salarial competitiv, masina de servici, telefon de servici, comisionare in functie de graficul targetului de vanzari. Telefon de contact :

  • 8

    Candidatul ideal: - Persoana activa, sociabila, harnica si orientata spre rezultat; - Energic si cu mindset pozitiv; - Bune abilitati de negociere si comunicare, atat verbal cat si in scris; - Disponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren; - Ambitie, dorinta de dezvoltare profesionala si progres; - Cunostinte operare PC; - Posesor permis de conducere categoria B Descrierea jobului Ce ai de facut? - Contactarea telefonica a proprietarilor dintr-o baza de date; - Preluarea informatilor despre proprietatile publicate la vanzare/inchirere; - Activitatea de teren (presupune vizite cu clienti si de prospectare, fotografierea proprietatilor); - Listarea online a proprietatilor din portofoliu si prezentarea lor catre clientii cumparatori/chiriasi; - Organizarea intalnirilor dintre cumparatori/chiriasi si proprietari; - Consilierea si reprezentarea clientilor in procesul de vanzare/inchiriere; - Asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiei. Beneficii: - Venituri nelimitate peste media nationala, direct proportionale cu efortul si munca depusa; - Bonus de performan a pe masura rezultatelor obtinute; - Program flexibil; - Mediu de lucru placut si antrenant. Asadar, daca: - Percepi acest job ca pe o oportunitate de durata si nu ca pe un job de tranzitie; - Vrei sa faci cariera intr-un domeniu foarte bine platit; - Iti plac vanzarile; - Iti doresti activitate atat de birou cat si de teren; - Iti place sa interactionezi si sa relationezi cu oamenii; Daca iti doresti sa faci parte dintr-un colectiv tanar, sa castigi libertate financiara si sa ai venituri pe masura muncii pe care o depui, asteptam CV-ul tau pe adresa de mail iar noi te vom invita la o discutie

  • 3

    Cerințe: Experienta de minim 2 ani in vanzari a materialelor de constructii; Disponibilitate pentru deplasari; Prezenta agreabila si comunicativa; Atitudinea independenta si responsabila; Experienta in utilizarea PC-ului; Permis auto cat B de minim 1 an. Condiții: Program full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Telefon mobil/Tableta; Masina de serviciu; Bonusuri + beneficii: In functie de vanzarile realizate; Salariu motivant Responsabilități: Contactare a potentialilor clienti, prezinta produsele; Intocmirea de oferte sau alte documente , urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor pana la incasare; Dezvolta reteaua de clienti; Obtine comenzi si contracte; Viziteaza si pastreaza direct si constant legatura cu clientii; Ofera consultanta de specialitate clientilor firmei; Intocmeste si transmite conducerii firmei rapoarte privind activitatea desfasurata.

  • 9

    Ne marim echipa si cautam noi colegi agenti imobiliari, motivati, cu bune abilitati de comunicare, socializare si prezentare. Posibilitate salarizarea este baza de comision. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe e-mail. Detalii la telefon

  • 1

    Angajam agenti imobiliari. Comision incepand cu 50%, existand posibilitatea de crestere a acestuia, in functie de volumul tranzactilor.

  • 8

    Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 7

    Premium Residence angajeaza personal in domeniul vanzarilor de apartamente cu sau fara experienta. Se ofera: Salariu fix atractiv + bonusuri din vanzari Se cere : Permis de conducere categoria B Experienta in domeniu constituie avantaj. telefon 0729004287

  • 9

    BT Direct angajeaza in Timisoara, consilier vanzari credite directe pentru birou credite. Candidatul ideal Experienta in institutii de creditare / domeniul bancar constituie un avantaj dar nu este obligatoriu Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office Capacitate de analiza si sinteza Foarte bune abilitati de relationare, planificare si organizare Abilitate de a lucra cu termen limita Atentie la detalii Orientare catre client Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea corectitudinii documentelor primite si indeplinirea conditiilor de eligibilitate Completarea, modificarea si actualizarea informatiilor introduse in aplicatia de credit Identificarea si raportarea cazurilor de frauda Intocmirea rapoartelor zilnice de productivitate; Ce oferim noi? Mediu de lucru activ; Oportunitatea de a lucra intr-o echipa proactiva; Posibilitatea de a avea acces la informatie; Training pe produse, comunicare si proceduri necesare desfasurarii activitatii zilnice; Salariu fix atractiv, plus bonuri de masa; Bonus in functie de performante. Descrierea companiei BT Direct IFN SA este o institutie financiara nebancara, membra a Grupului Financiar Banca Transilvania.

  • Descriere Locuri de muncaCANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj ( minim diploma bacalaureat); - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. - Exsperienta in asigurari constituie un avantaj ( PROGRAM DE FINATARE +COMISOANE); BENEFICII: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obtinerea codului RAF/RAJ); Schema de comisioane si bonusuri atractive; Grila de salarizare in functie de realizari +COMISIOANE ; Posibilitatea de promovare in cadrul programului Trepte de cariera ; Cursuri de dezvoltare profesionala si personala; Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei; Posibilitatea de a promova profesional, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. Program flexibil; RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurari generale, asigurari de viata, asigurari de sanatate; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. Publi24_1558939743

  • 8

    CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj ( minim diploma bacalaureat); - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. - Exsperienta in asigurari constituie un avantaj ( PROGRAM DE FINATARE +COMISOANE); BENEFICII: Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obtinerea codului RAF/RAJ); Schema de comisioane si bonusuri atractive; Grila de salarizare in functie de realizari +COMISIOANE ; Posibilitatea de promovare in cadrul programului “Trepte de cariera”; Cursuri de dezvoltare profesionala si personala; Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei; Posibilitatea de a promova profesional, in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. Program flexibil; RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurari generale, asigurari de viata, asigurari de sanatate; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.

  • 4

    Vrei sa faci parte din echipa noastră? MARTES SPORT angajează Asistent Vanzari la program de 8 ore! Sarcinile tale: - Consiliere clienți - Serviciu cu casa de marcat - Grija pentru recepția,pregătirea și expunerea mărfurilor și aspectul magazinului Oferim: - pachet salarial 2300 lei NET+ tichete de masa - Bonus de vânzare motivațional - Posibilități de promovare în cadrul rețelei de magazine Martes Sport Așteptăm CV-ul tau la adresa de e-mail: Mai multe detalii la numărul de telefon:

  • 2

    Angajez agent imobiliar cu sau fără experiența , avantaj permis categoria B salariul pornește de la 500 euro la 5000 euro. Pentru a stabili un interviu sunat la numărul din anunț sa Trimiteți un cv pe wattap .

  • Recrutam Shop Assistant(Asistent Vanzari) pentru unul dintre clientii nostri, o companie care are ca domeniu de activitate vanzarea de consumabile industriale catre persoane juridice. Cerinte: - Studii medii sau superioare finalizate; - Experienta intr-o pozitie similara; - Bune abilitati de relationare cu clientii; - Bune abilitati tehnice. Responsabilitati: - Asistarea clientilor in cadrul magazinului; - Oferirea detaliilor tehnice ale produselor; - Descoperirea nevoilor clientilor si indrumarea acestora; - Aranjarea si etichetarea produselor la rafturi; - Colaborarea cu restul departamentelor. Oferim: - Mediu de lucru excelent si posibilitati reale de crestere a salariului in functie de eficienta; - Pachet salarial motivant; - Tichete de masa; - Bonusuri de sarbatori; - Bonus de performanta.

  • 2

    RESPONSABILITATI GENERALE: Experienta in vanzari (cunoasterea domeniului distributiei de echipamente, de produse alimentare / non-alimentare poate reprezenta un avantaj); Obisnuinta de a lucra conform unor obiective bine stabilite si a unor target-uri (realizabile si realiste); Dinamism, energie, perseverenta; Capacitatea de organizare eficienta a activitatii profesionale si a timpului; Initiativa si spontaneitate; Abilitati de comunicare, de negociere si de lucru in echipa; Atitudine pozitiva, initiativa, perseverenta; Orientare catre oameni (clienti) si rezultate; Cunostinte de Word, Excel si Outlook; Cunoasterea limbii engleze / italiene / franceze poate reprezenta un avantaj; Disponibilitate pentru deplasari; Permis de conducere cat. B; Capacitatea de a lucra in conditii de stress. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist si competitive; Training specializat la furnizori (in tara si in strainatate) ; Cursuri interne si externe pe domeniul de interes in activitate; Perspectiva de evolutie in companie si in cariera; Pachet salarial atractiv si beneficii suplimentare (prime, comisioane, premii, bonusuri de performanta) ; Masina de serviciu (daca este necesar); Telefon performant / calculator / laptop / alta aparatura (daca este necesar); Participarea la targuri si demonstratii in tara si in strainatate; Cursuri de dezvoltare personala, negocieri, vanzari, team-building-uri; Suport in activitate permanent; Echipa cu bune abilitati sociale dornica sa te primeasca in cadrul ei! Ne dezvoltăm continuu de 30 de ani datorită profesioniștilor din echipa noastră. Vino și tu alături de noi! Doar candidații selectați vor fi contactați

  • 9

    Agent de vanzari in teren Îți place să lucrezi cu oamenii, să le cunoști poveștile și să le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este in echipa Provident dacă: Vrei un loc de muncă stabil si un venit suplimentar Ești o persoană căreia îi place activitatea de teren Ești o persoană ambi ioasă și apreciezi programul exibil Ai studii medii nalizate Ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clien i prin vizite la domiciliul acestora Vei oferi suport clien ilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare, adaptată nevoilor lor Ce vei câștiga: 1000-2000 lei net (salariu x plus bonus de performantă) Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Decont de transport și telefon de serviciu Acces la programe de pregătire și dezvoltare Experien a ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii no tri Acționăm cu responsabilitate, respect i transparență Suntem ANGAJATOR DE TOP, recunoscut local și internațional Te-am convins? Află mai multe despre noi pe www.provident.ro *este necesar sa aveti permis si masina personala

  • 7

    Agent de vanzari in teren Îți place să lucrezi cu oamenii, să le cunoști poveștile și să le poți oferi ajutor atunci când au nevoie? Locul tău este in echipa Provident dacă: Vrei un loc de muncă stabil si un venit suplimentar Ești o persoană căreia îi place activitatea de teren Ești o persoană ambi ioasă și apreciezi programul fexibil Ai studii medii finalizate Ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienti prin vizite la domiciliul acestora Vei oferi suport clien ilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare, adaptată nevoilor lor Ce vei câștiga: 1000-2000 lei net (salariu x plus bonus de performantă) Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Decont de transport și telefon de serviciu Acces la programe de pregătire și dezvoltare Experienta ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii nostri Acționăm cu responsabilitate, respect si transparență Suntem ANGAJATOR DE TOP, recunoscut local și internațional Te-am convins? Află mai multe despre noi pe www.provident.ro. *este necesar sa aveti permis si masina personala

  • Responsabilitățile postului: Consilierea clienților și promovarea produselor noastre; Promovarea valorilor și imaginii companiei în relațiile cu clienții; Asigurarea și menținerea unui aspect impecabil al magazinului; Realizarea planului lunar de vanzări; Întocmirea actelor zilnice ( contabilitate primară); Inventare săptămânale. Cerințe: Abilități de vanzare și comunicare; Experiență în domeniile: customer service și vanzari constituie un avantaj; Responsabilitate și orientare către rezultate; Inițiativă și dinamism; Engleza la nivel mediu. Oferta (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sărbători; Bonus lunar în funcție de atingerea indicatorilor de performanță; Traininguri interne și externe; Posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Candidații interesați pot transmite cv-ul la următoarea adresa: informații la numărul de telefon

  • 3

    Aplică și tu pentru job! Trimite-ne CV-ul tău aici, sau pe adresa de e-mail ioanai.covershop#gmail.com Ești o persoană: - Comunicativă și orientată spre client; - Ai o atitudine pozitivă; - Responsabilă și cu dorința de a evolua. Perfect! Te așteptăm atunci în echipa noastră! De restul ne ocupăm noi! Îți oferim: - Pachet salarial format din salariu fix + bonus vânzări; - Achiziționare produse la preț de furnizor; - Posibilitate de avansare în cadrul firmei. Vrei să știi cine suntem? O companie înființată în anul 2012, cu o rețea de 21 de magazine în toată țara și care oferă servicii și produse la standarde înalte, în domeniul comercializării accesoriilor GSM. Post disponibil: Consilier Vânzări Locație: Iulius Town Timisoara Program: 2 zile la lucru/2 zile libere (2 weekend-uri libere/lună) Ai întrebări legate de job? Nu ezita să ne contactezi!

  • 2

    Cautam colegi pentru magazinul Carpeta din Timisoara, Calea Sagului, nr.223, incinta Galeriei Auchan Sud Esti o persoana responsabila, perseverenta, dinamica si deschisa la nou? Comunici si interrelationezi usor cu oamenii, atunci te incadrezi perfect in profilul candidatului nostru. Experienta in vanzari constituie un avantaj. Ce trebuie sa faci : Sa promovezi si sa vinzi produsele companiei(covoare); Sa consiliezi clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si pentru atingerea obiectivelor postului; Sa intocmesti documentele specific activitatii de comert. Beneficii: Mediu de lucru profesionist, in cadrul unei companii dinamice, lider in piata in care isi desfasoara activitatea. Pachet salarial negociabil la interviu cu cresteri salariale in etape. Bonusuri din vanzari. Alte beneficii : - decontare transport - tichete de masa Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Descrierea companiei; Carpeta face parte din re eaua interna ională Carpeta Group. Colec iile de covoare prezente in re eaua Carpeta sunt produse in fabrica de covoare din Republica Moldova. Carpeta detine o retea de 10 magazine proprii in Romania si zeci de parteneri in toata tara.

  • Salveaza cautarea