Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • Magazinele Ideal Construct din Bacau, specializate in vanzarea de produse de produse de finisaje ,instalații sanitare și electrice angajeaza personal pentru postul de lucrator comercial. Candidatul ideal: -Studii medii si experienta in domeniu -Abilitati de comunicare si relationare -Spirit de echipa -Orientare catre client -Initiativa -Determinare si seriozitate Responsabilitati: -Plasarea produselor la raft -Manipularea produselor -Informarea clientilor cu privire la produse -Incasarea corecta a numerarului -Pastrarea ordinii si curateniei la locul de munca Salariu atractiv .

  • Poti avea sansa de a lucra intr-un domeniu nou si de succes, consultanta si vanzare energie electrica si gaze naturale. Ne dorim colegi noi capabili sa ofere consultanta potrivita fiecarui client. Iti oferim salariu fix direct proportional cu experienta in domeniu, bonuri de masa si bonusuri motivationale. Detalii la 0755018064.

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • Candidatul ideal Cunoștințe limba franceză scris vorbit nivel avansat Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu este o cerință obligatorie Cunoștințe Microsoft Office, MS Excel, Abilități de comunicare & relaționare,bună organizare; Dinamism, lucru în echipă; Descrierea jobului Pentru departamentul comercial – căutam o persoană care să ocupe poziția de reprezentant comercial Responsabilitățile poziției sunt: Ofertare clienti ,updatare baza de date Trimite mailuri,newslettere către potențialii clienți Ține legătura telefonic cu clienți Realizarea de rapoarte specifice Disponibilitatea de a efectua deplasări în U.E. Beneficii: Pachet salarial atractiv. Stabilitate într-o companie românească Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de training inițial Condiții deosebite de muncă Dezvoltare profesională, participare la programe de instruire și perfecționare Relatii la 0234.535.610 , 0720.977.394 CV se trimit la adresa de e-mail : secretariat ecim @ gmail.com

  • Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • Candidatul ideal - sa ai inițiativa și legi cu ușurință relații; - sa ai abilitatea de a centra discuția pe nevoile clientului; - sa te adaptezi ușor diferitelor tipologii de clienți; - sa îți placa sa negociezi și sa reușești să obții ceea ce îți propui; - experienta in vanzari; - sa îți dorești sa lucrezi într-o echipă dinamică și -sa deții permis de conducere categoria B Descrierea jobului Cu ce ne ocupam? E simplu: ne ajutam clientii sa-si gaseasca locuinta potrivita, sau biroul/spatiul potrivit necesitatilor lor! Pe scurt, intermediem tranzactiii imobiliare, fie ca e vorba de inchirierea sau de vanzarea/cumpararea unei proprietati, avand la dispozitie toata logistica necesara reusitei! ;) Ce-ti putem oferi noi? *venituri peste medie;(pachet salarial +Comision sau doar comision) *stabilitate; *mediu de lucru prietenos, competitiv ;); *training; *va punem la dispozitie toata logistica necesara pentru a reusi alaturi de noi! *si multe alte beneficii...noi te asteptam la un interviu pentru a le descoperi si tu, si pentru a afla mai multe despre lucrurile pe care le putem realiza impreuna! Aplica acum pentru acest job si noi te vom contacta sa stabilim un interviu! ;) Descrierea companiei Esti interesat de o cariera intr-un domeniu mereu cautat, cu castiguri predictibile? Echipa Ava Imobiliare este in plina expansiune si cauta agent imobiliar. Cine suntem? Compania AvA Imob a fost înființată în 2006 și s-a dezvoltat constant câștigându-și reputația unei companii de top în domeniul imobiliar din Bacău. De atunci, de la primii pași și până astăzi, am căutat în permanență să creștem, să ne îmbunătățim performanțele, să diversificăm serviciile pe care le oferim, să patrundem pe noi și noi segmente de piață. La sediile noastre din Bacău vă așteaptă, gata oricând să vă răspundă la întrebări, consilieri imobiliari bine pregătiți și informați, specialiști instruiți în domenii diverse, mereu la dispoziția Dumneavoastră.

  • SC Sonya Gold SRL este în cautare de fete cu vârsta cuprinsă între 18-30 ani pentru a lucra într-o bijuterie ce se află în Complexul Luceafărul parter. Pentru mai multe informații și un eventual interviu, sunați la nr de telefon : 0754914886 . -Experienta nu este obligatrie dar prezintă un avantaj ! -Cerem și oferim seriozitate ! -Rugăm persoanele ce au sub 18 ani să nu sune inutil .

  • Companie multinationala ce activeaza pe piata I.F.N.,cauta consultanti vanzari,colaboratori din Moinesti si Comanesti - part-time; necesita activitate de teren.Detalii la nr.de telefon:0756/072814.

  • “Succesul echipei noastre se regasește în fiecare membru, succesul fiecărui membru se regasește în echipă.” Casa Pariurilor se extinde, avand in prezent o echipa formata din peste 1800 de colegi, care își desfasoară activitatea în cele aproximativ 750 de agenții ale brand-ului Casa Pariurilor din toată țara! Ne-ar plăcea să ai: - abilități de lucru cu cifre; - capacitate de organizare; - abilități de comunicare și relaționare; - autonomie; Vei beneficia de: - program de lucru flexibil, în ture;  - loc de munca stabil, aproape de casa;  - salariu si bonusuri;  - bonusuri în cazul în care ne recomanzi viitori colegi;  - tichete de masă (15 lei/tichet);  - prime de Paște și de Crăciun;  - traininig de specialitate și formare profesională continuă, pentru că ne dorim cei mai buni coechipieri; Ce presupune acest job?  - emiterea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei;  - întocmirea zilnică a documentelor de contabilitate primară;  - informarea clienților cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promoționale;  - crearea unui mediu agreabil pentru clienți. Eşti o persoană responsabilă și amabilă? Hai să ne cunoaștem!

  • Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. -Asigurari de viata, de sanatate -Intermedierea vanzarilor imobiliare Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Informatii 0749800762

  • Salveaza cautarea