Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ești pasionat de vânzări și ai studii în domeniul electric? Antal Internațional are oportunitatea potrivită! Recrutăm în numele Clientului nostru, companie cu capital românesc rolul de: Inginer vânzări echipemente electrice - Bacau/Piatra Neamț Cerințe: - Studii superioare în domeniul electric; - Experiență în vânzări de materiale și echipamente electrice, minim 3 ani; - Persoană pasionată de vânzări, dinamic, sociabil, perseverent; - Responsabilitate și etică profesională, implicare; - Orientat spre rezolvarea problemelor; - Permis de conducere categoria B Responsabilități: - Vinde produsele din portofoliul companiei: materiale și accesorii electrice, corpuri de iluminat, motoare electrice, automatizări și control industrial etc. - Menținе, dеzvoltă relаțiа cu cliеnții actuаli și аtragе noi cliеnți; prospecteaza continuu pieța de profil; - Asigură promovаrеа produsеlor compаniеi; - Îndeplinește obiectivеlе dе vânzări; - Ofеră suport tehnic-comеrciаl pentru cliеnții din portofoliu Se oferă: - Pachet salarial motivant - fix + comision din vânzări; - Mașină de serviciu, telefon; - Acces la cursuri și traininguri de formare; - Oportunitate de avansare în carieră, pe termen lung

  • Candidatul ideal: Studii superioare Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu este o cerință obligatorie Cunoștințe Microsoft Office, MS Excel, Abilități de comunicare & relaționare,bună organizare; Dinamism, lucru în echipă; Descrierea jobului Pentru departamentul comercial – căutam o persoană care să ocupe poziția de Asistent comercial Responsabilitățile poziției sunt: Ofertare clienti ,updatare baza de date Trimite mailuri,newslettere către potențialii clienți Ține legătura telefonic cu clienți Realizarea de rapoarte specifice Beneficii: Pachet salarial atractiv. Stabilitate într-o companie românească Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de training inițial Condiții deosebite de muncă Dezvoltare profesională, participare la programe de instruire și perfecționare Relatii la 0234.535.610 , 0720.977.394 CV se trimit la adresa de e-mail : secretariat ecim @ gmail.com

  • 1

    Îţi place să aduci idei noi și să te asiguri de implementarea celor mai bune decizii în domeniul tău de activitate? Atunci vrem să te cunoaștem și AGENT BUSINESS DEVELOPMENT FRANCIZĂ Principalele responsabilități sunt: -oferă suport rețelei naționale de parteneri francizați -administrarea relației cu rețeaua de parteneri -comunicarea zilnică cu rețeaua de parteneri -asigurarea logisticii necesare în relația cu partenerii -asigurarea unui nivel optim de instruire pentru partenerii francizați -colectarea, interpretarea și procesarea de informații de la parteneri și agenți și pregătirea rapoartelor de informare zilnice și lunare pentru managementul superior -identificarea și instruirea de noi parteneri francizați -creșterea rețelei de parteneri la nivel național redactarea și implementarea strategiei de comunicare cu partenerii -organizarea conferințelor lunare cu partenerii se asigură de îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale departamentului -asigură cel mai înalt nivel de calitate al serviciilor companiei în relația cu partenerii și pentru clienți Beneficii: -comisioane -bonus de performanță -oportunitatea de a lucra și învăța în cadrul unui colectiv profesionist, într-o industrie dinamică și exclusivistă (furnizarea de energie și gaz)

  • 3

    Candidatul ideal Studii superioare Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu este o cerință obligatorie Cunoștințe Microsoft Office, MS Excel, Abilități de comunicare & relaționare,bună organizare; Dinamism, lucru în echipă; Descrierea jobului Pentru departamentul comercial – căutam o persoană care să ocupe poziția de asistent comercial Responsabilitățile poziției sunt: Ofertare clienti ,updatare baza de date Trimite mailuri,newslettere către potențialii clienți Ține legătura telefonic cu clienți Realizarea de rapoarte specifice Beneficii: Pachet salarial atractiv. Stabilitate într-o companie românească Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de training inițial Condiții deosebite de muncă Dezvoltare profesională, participare la programe de instruire și perfecționare Relatii la 0234.535.610 , 0720.977.394 CV se trimit la adresa de e-mail : secretariat ecim @ gmail.com

  • 1

    Smartree Romania recruteaza pentru clientul sau, Telekom, Agenti servicii client. Daca ai studii medii (studiile superioare constituie un avantaj), detii cunostinte de MS Office si ai abilitati de comunicare, atunci te asteptam cu drag in echipa Telekom! Responsabilitatile tale vor fi: - Identificarea nevoilor clientilor si raspunderea solicitarii acestora in timp real, transmitand informatii corecte si complete; - Contactarea clientilor sau potentialilor clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor avute cu firmele partenere; - Intocmirea si actualizarea bazei de date cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia; - Informarea in permanenta despre noile produse/servicii oferite de catre companie; - Program de lucru flexibil, part-time si full-time. Pachetul de beneficii cuprinde: - Training platit, salariu fix, bonuri de masa si bonusuri substantiale. Prin aplicarea CV-ului dvs. la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Pentru mai multe detalii, va rugam sa accesati Politica noastra de confidentialitate a datelor cu caracter personal, pe sitel-ul Smartree.

  • 4

    Agent de Vanzari Pre-Sell jud. Bacau - Cash&Candy Tip job – Full time Salariul net 500 – 1000 Euro /luna Candidatul ideal - Minim studii medii (liceu absolvit); - Caracter comunicativ, deschis, dinamic; - Hotarare si orientare spre rezultate; - Abilitati dе planificare a muncii; - Experienta in vanzari nu este neaparat obligatorie; - Permis dе conducere Categoria B (obtinut dе minim 1 an); - Domiciliul stabil in Bacau si localitatile limitrofe . Descrierea jobului - vаnzarеа dе produsе аlimentаrе (аcаdelе, gumе, jеlеuri, jucаrii cu dulciuri, sucuri, ciocolаtа, еtc.) cаtrе mаgаzinelе аflаtе in zona аlocаtа, pе bаzа unеi rutе zilnicе din judеtul Bacau cаrе se repetа sаptаmanal; - vanzаrеa in sistem prе-sеll, introducеrеa de comеnzi pe tableta (Android) si incasarea prin chitante tiparite pe imprimanta de buzunar. Descrierea companiei Cash&Candy SRL este o firmă de distribuţie națională, înfiinţată în anul 2004, care este prezentă pe piaţa românească din vara 2005. După peste 15 ani de activitate ocupăm detaşat primul loc la distribuţia de dulciuri și jucării cu bomboane, având peste 15000 clienţi în toată ţara. CV-urile la email : Mobil : 0785/239111

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • 5

    Magazinele Ideal Construct din Bacau, specializate in vanzarea de produse de produse de finisaje ,instalații sanitare și electrice angajeaza personal pentru postul de lucrator comercial. Candidatul ideal: -Studii medii si experienta in domeniu -Abilitati de comunicare si relationare -Spirit de echipa -Orientare catre client -Initiativa -Determinare si seriozitate Responsabilitati: -Plasarea produselor la raft -Manipularea produselor -Informarea clientilor cu privire la produse -Incasarea corecta a numerarului -Pastrarea ordinii si curateniei la locul de munca Salariu atractiv .

  • 3

    J@M APPEAL ANGAJEAZA operatori telefonici in vanzari! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • 1

    Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • 2

    Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • 2

    Candidatul ideal - sa ai inițiativa și legi cu ușurință relații; - sa ai abilitatea de a centra discuția pe nevoile clientului; - sa te adaptezi ușor diferitelor tipologii de clienți; - sa îți placa sa negociezi și sa reușești să obții ceea ce îți propui; - experienta in vanzari; - sa îți dorești sa lucrezi într-o echipă dinamică și -sa deții permis de conducere categoria B Descrierea jobului Cu ce ne ocupam? E simplu: ne ajutam clientii sa-si gaseasca locuinta potrivita, sau biroul/spatiul potrivit necesitatilor lor! Pe scurt, intermediem tranzactiii imobiliare, fie ca e vorba de inchirierea sau de vanzarea/cumpararea unei proprietati, avand la dispozitie toata logistica necesara reusitei! ;) Ce-ti putem oferi noi? *venituri peste medie;(pachet salarial +Comision sau doar comision) *stabilitate; *mediu de lucru prietenos, competitiv ;); *training; *va punem la dispozitie toata logistica necesara pentru a reusi alaturi de noi! *si multe alte beneficii...noi te asteptam la un interviu pentru a le descoperi si tu, si pentru a afla mai multe despre lucrurile pe care le putem realiza impreuna! Aplica acum pentru acest job si noi te vom contacta sa stabilim un interviu! ;) Descrierea companiei Esti interesat de o cariera intr-un domeniu mereu cautat, cu castiguri predictibile? Echipa Ava Imobiliare este in plina expansiune si cauta agent imobiliar. Cine suntem? Compania AvA Imob a fost înființată în 2006 și s-a dezvoltat constant câștigându-și reputația unei companii de top în domeniul imobiliar din Bacău. De atunci, de la primii pași și până astăzi, am căutat în permanență să creștem, să ne îmbunătățim performanțele, să diversificăm serviciile pe care le oferim, să patrundem pe noi și noi segmente de piață. La sediile noastre din Bacău vă așteaptă, gata oricând să vă răspundă la întrebări, consilieri imobiliari bine pregătiți și informați, specialiști instruiți în domenii diverse, mereu la dispoziția Dumneavoastră.

  • 3

    Esti pregatit pentru schimbare? Daca ai experienta in vanzari, cunostinte operare PC, abilitati de comunicare, relationare si negociere si esti orientat spre rezultate, vino sa te alaturi echipei noastre ! Care va fi rolul tau? Să oferi consultanță în vânzarea produselor electronice și electrocasnice în magazinul Practic Electrocasnice prin implementarea strategiilor de vânzare stabilite de conducerea firmei. Constituie un avantaj: – Experiența în vânzări – Permis de conducere: B Beneficii: – perioada de inductie – mediu de lucru placut – salariu fix, bonusuri si posibilitati de promovare

  • 3

    Pachet salarial atractiv, posibilate de promovare Atributiile jobului: Consultanta si vanzare de accesorii gsm Montaj folii de protectie Echipa tanara si plina de entuziasm Va asteptam in echipa noastra!

  • 1

    Candidatul ideal: Studii superioare Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu este o cerință obligatorie Cunoștințe Microsoft Office, MS Excel, Abilități de comunicare & relaționare,bună organizare; Dinamism, lucru în echipă; Descrierea jobului Pentru departamentul comercial – căutam o persoană care să ocupe poziția de Asistent comercial Responsabilitățile poziției sunt: Ofertare clienti ,updatare baza de date Trimite mailuri,newslettere către potențialii clienți Ține legătura telefonic cu clienți Realizarea de rapoarte specifice Beneficii: Pachet salarial atractiv. Stabilitate într-o companie românească Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de training inițial Condiții deosebite de muncă Dezvoltare profesională, participare la programe de instruire și perfecționare Relatii la 0234.535.610 , 0720.977.394 CV se trimit la adresa de e-mail : secretariat ecim @ gmail.com

  • Salveaza cautarea