Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • Descrierea jobului - România Responsabilitatile postului: - Dezvoltarea vânzarilor de pe zona alocata (racolarea de noi piete, analizarea concurentei) - Gestionarea responsabila a judetelor MM, SM, SJ din punct de vedere al vânzarilor si financiar - Stabilirea obiectivelor de vânzari, în conformitate cu strategia companiei, elaborata de catre top management - Mentinerea si îmbunatatirea relatiei profesionale cu clientii strategici ai companiei - Întocmirea unor statistici, rapoarte pentru transmiterea lor catre top management Cerinte Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii superioare - Experienta relevanta in vanzari pe aceasta zona chiar la alte firme de distributie de produse identice sau asemnatoare; - Abilitati excelente de comunicare - Gândire orientata spre rezultate si spre clienti - Persoana hotarâta, ferma în luarea deciziilor - Capacitatea de auto-organizare si o larga viziune strategica, dinamica - Cunostinte avansate de operare PC - Permis de conducere categoria B Aptitudini necesare ocuparii postului: - Seriozitate; - Credibilitate; - Optimism; - Dinamism. - Corectitudine Se ofera: - Pachet salarial motivant cu parte fixa si bonusuri de performanta - Masina de serviciu, laptop, telefon - Autoritate operationala pentru îndeplinirea obiectivelor - Un plan de implementare bine stabilit - Conditii moderne de lucru, oportunitatea de a activa într-o echipa de succes - Un program de munca fix, de L-V 8h/zi (cu weekend-uri libere)

  • Ai nevoie de mai multi bani? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile echipei tale. Lucrand alaturi de noi ai sansa sa castigi bani si sa traiesti sanatos consumand in permanenta numai produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Eşti o persoană sociabilă, proactivă şi prietenoasă şi, în plus, îţi place să fii înconjurat de oameni? Acest job este pentru tine! Clientul nostru, o companie care comercializează aparate folosite în magnetoterapie (o ramură a Medicinii Complementare și Alternative), îşi caută coleg care să aibă cunoştinţe solide despre domeniul vânzărilor pentru a-i reprezinta în relaţia cu clienţii. Candidatul ideal trebuie să fie dispus să cunoască produsele oferite de companie, să fie fluent în exprimare şi concis. Vei avea două prezentări pe zi şi e perfect dacă ai permis de conducere categoria B, deoarece vei susţine conferinţe de prezentare a produsului în mai multe oraşe ale ţării. Dacă vrei să ocupi acest post, trebuie să prezinţi produsele companiei în cadrul unor conferinţe organizate de firmă, pentru care trebuie să îţi pregăteşti strategia de abordare, discursul pentru prezentarea produselor şi materiale informative cu scopul de a atage potenţialii clienţi în cadrul întâlnirilor. Dacă îţi doreşti câştiguri foarte mari săptâmânale, bazate pe comision şi îţi doreşti o colaborare cu PFA pentru a avea posibilitatea de a fi antreprenor cu un model de business validat, trimite-ne CV-ul tău la adresa de email: şi noi te com contacta.

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar.

  • Inter Broker recrutează Asistenți în Brokeraj! Ca și asistent în brokeraj de succes vei: • Avea oportunitatea de dezvoltare personală continuă • Crește în mod constant abilitățile de vânzare și comunicare directă cu clienții • Construi relații de lungă durata cu clienții tăi • Avea oportunități nelimitate de a construi o baza de clienți • Educa și sprijini clienții cu privire la produsele de care au cu adevărat nevoie Noi vom fi mereu alături de tine: • Bonus de instalare • Grilă de comision personalizată • Plan de carieră • Cluburi de performanță • Concursuri lunare • Instruire și dezvoltare continuă – pentru că TU să poți oferi cele mei bune servicii clienților tăi (la sala și online) • Luna asiguratorului • Programe de stimulare - Vrem să ai succes! Avem programe de performanță care te vor împinge să devii cea mai bună versiune a ta, în timp ce te recompensează cu cadouri inedite și bonusuri financiare. • Acces la primul Mall de asigurări și conexe din România! Cerințe pentru un success garantat: • Diplomă de bacalaureat • Stăruință pentru a deveni din ce în ce mai bun pentru TINE și pentru clienții tăi!

  • Firmă producătoare de conducte preizolate și accesorii cu sediul în Oradea angajează agent vânzări, zona Moldova. Informații la telefon: 0259.479.808.

  • Firmă producătoare de conducte preizolate și accesorii cu sediul în Oradea angajează agent vânzări, zona Moldova. Informații la telefon: 0259.479.808.

  • Agent vanzari/telesales Candidatul ideal: • Excelente abilitati de comunicare; • Persoana organizata, perseverenta; • Orientare catre client; • Persoana responsabila, serioasa; • Atitudine pozitiva, spirit de echipa; • Cunostintele de limba engleza constituie avantaj; • Experienta intr-un Call Center sau in vanzari (de preferat). Descriere job: Responsabilitati principale: • Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; • Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. Program: 09:00- 17:00 (Luni-Vineri) Companie: Russmedia Digital face parte din trustul de presă Russmedia GmbH din Austria care desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria. Asteptam CV-ul dvs. atasat.

  • Căutăm persoane dinamice, sociabile, care se pot integra ușor într-o echipă, cu sau fara experiență pentru vânzarea de suplimente nutritive prin telefon. Baza de clienți o punem noi la dispoziție. Programul de lucru de luni până vineri, de la 09-17, weekend și sărbători legale liber Concursuri lunare cu premii in bani Dacă ești în căutarea unui loc de muncă, îți place să vorbești la telefon și vrei sa lucrezi într-un colectiv energic, trimite-ne CV-ul tau acum!

  • Cerinte asistent vanzari : - Student sau absolvent de facultate - Cu sau fara experienta profesionala - Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamic - Abilitati de comunicare - Punctualitatea - Seriozitatea - Responsabilitatea Responsabilitati asistent vanzari : - Activitati specifice magazinului: receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, inlocuirea produselor vandute - Activitati specifice casei de marcat - Consilierea clientului in alegerea produsului dorit - Cunoasterea portofoliului de produse Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de fidelizare - Sansa de a promova - Flexibilitate la orar - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus Descrierea companiei Suntem cel mai vizionat si apreciat site de vestimentatie feminina. Am inceput activitatea in anul 2008, devenind un brand recunoscut de catre toate femeile din Romania. Conceptul nostru de a oferi clientilor nostri cele mai actuale articole vestimentare, de calitate superioara, la cel mai accesibil pret si in cel mai scurt timp posibil, este unic in Romania. Am reusit sa atragem de partea noastra zeci de mii de cliente, iar datorita acestora StarShinerS nu este doar un simplu magazin online, ci un stil de viata al doamnelor care isi doresc sa se afirme si sa se impuna prin tinute fermecatoare. Oferim Servicii Premium in toate tarile din Uniunea Europeana. Echipa StarShinerS este una profesionista, care tine mereu cont de parerile si cerintele clientilor, iar articolele vestimentare pe care le oferim sunt intotdeauna cele mai spectaculoase si actuale tendinte din lumea modei. StarShinerS a fost, este si va fi intr-o continua dezvoltare! Punctele noastre forte sunt calitatea articolelor, profesionalismul in relatiile cu publicul, rapiditatea livrarilor si seriozitate maxima. StarShinerS iti ofera ultimele inovatii din lumea modei, o gama larga de articole vestimentare deosebite cu ajutorul carora vei iesi in evidenta si vei avea un look spectaculos!

  • Esti pasionat/a de fashion ? iti place sa te implici si sa ghidezi persoanele din jurul tau in materie de moda? Ai dictie buna si iti place sa lucrezi cu publicul? StarShinerS te vrea in echipa! Suntem o echipa tanara specializata in moda si shopping online de piese vestimentare. Cerinte : - cunostinte la nivel avansat : maghiara - scris si vorbit - experienta in relatiile cu clientii ( reprezinta avantaj ) - orientare catre client - persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii; - bune abilitati de comunicare, claritate in exprimare, vocabular si dictie foarte buna - cunostinte foarte bune de gramatica limbii romane - atitudine pozitiva, punctualitate, spirit de echipa, entuziasm, rabdare, calm, politete, rezistenta la stres - cunostinte bune de utilizare a MS Office (Word si Excel); - cunostintele de marketing constituie avantaj; - Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii Responsabilitati: - preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor; - comunicare cu clientii prin e- mail, chat, facebook; - consilierea clientilor in alegerea articolelor si vanzarea lor; - inregistrarea corecta si completa a informatiilor obtinute in urma apelurilor - inregistrarea comenzilor telefonice - solutionarea reclamatiilor; Beneficii: -Salariu motivant - Tichete de masa - Bonus de Craciun si Paste - Bonusuri de performanta - Transport asigurat -Sansa de a promova - Flexibilitate la orar - Mediu de lucru placut si modern - La fiecare 3 ani se acorda o zi de concediu de odihna in plus Contact: 0741 551 551

  • Cautam Coleg pe postul consultant vanzari CERINTE: • Seriozitate, punctualitate, loialitate si spirit de echipa • Cunostinte de limba română si maghiară OFERTA: • Pachet salarial atractiv • Mediu de lucru dinamic, in cadrul unei echipe tinere si profesionista • Cadrul ideal pentru dezvoltarea carierei personale si dobandirea de noi competente Trimite CV-ul tau pe si te vom contacta!

  • Cerinte: - minim studii medii, studii economice constituie avantaj - cunoasterea limbii engleze - cunoasterea unei alte limbi straine ( maghiara, germana, italiana, etc) constituie avantaj - abilitati de comunicare, relationare - persoana proactiva - cunostinte bune de operare PC- Microsoft Office ( word, excel, internet ) Principalele atributii: - cautarea de clienti externi pentru produsele firmei - vanzarea intracomunitara / exportul produselor firmei - mentinerea relatiilor comerciale cu clientii actuali Se ofera un pachet salarial atractiv si posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu placut, dinamic. Descrierea companiei European Food, unul dintre cei mai mari producători de produse alimentare din S-E Europei şi una dintre cele mai mari investiţii suedeze private din România, face parte din grupul European Drinks & Food, fondat în 1993.Napolitanele Natty,alunitele Olla,pernitele si chipsurile Viva,pasta de tomate,sosurile, ketchupul Regal,berea Burger si Meister,Taria de Bihor, vodka Scandic, sunt doar citeva din produsele noastre binecunoscute si apreciate de consumatorii din toata tara. Informatii suplimentare se pot obtine la tel.0722-326178 .

  • Salut! Esti pregatit pentru o experienta profesionala pe termen lung? Noi, NETROM COMUNICATII, suntem un partener important al TELEKOM ROMANIA in administrarea de portofolii de clienti Business, iar in prezent ne dezvoltam echipa in mai multe judete ale tarii, motiv pentru care avem mai multe pozitii noi deschise de: ACCOUNT MANAGER – (administrare de portofolii de clienti Business) In ce va consta activitatea ta? - vei administra portofolii de clienti existenti si vei identifica potentiali clienti din mediul de afaceri si institutional (B2B) si informatiile relevante despre acestia in vederea initierii procesului de vanzare, iar ulterior vei promova solutii IT si de telecomunicatii din portofoliile TELEKOM ROMANIA si NETROM COMUNICATII cu obiectivul de a creste portofoliul de clienti prin atragerea companiilor mari/institutiilor care utilizeaza servicii de la alti furnizori din industrie; - vei negocia si vei finaliza procesul de vanzare prin contractare, conform termenilor agreati cu clientii, respectand procedurile existente; - vei avea responsabilitati de dezvoltare a clientilor / vei consolida relatiile cu clientii abordati prin castigarea increderii acestora; - vom elabora impreuna solutii in baza unui proces complet de analiza a nevoilor; - vom studia impreuna in mod continuu activitatea competitiei; Care sunt asteptarile fata de tine? -sa te caracterizeze responsabilitatea, etica profesionala, implicarea si proactivitatea, orientarea catre identificarea de solutii; -sa contribui si tu la atmosfera de la locul de munca, iar din aceasta cauza, este perfect daca esti o fire vesela, optimista si lucrezi confortabil in echipa. Ce detalii din profilul tau sunt relevante? - Experienta pe o pozitie de vanzari B2B cel putin 1 an; - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - 80 % activitate pe teren – implicit avem nevoie si de Permis de conducere Categoria B; - Capacitatea de organizare autonoma a activitatii si identificarea facila a potentialilor clienti; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor; respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida de informatii noi; - Abilitati excelente de negociere si planificare; - Comunicare excelenta scrisa si orala si competente de operare PC; Ce iti oferim: - venituri MOTIVANTE suplimentate de bonificatii corelate cu performantele si evolutia profesionala; - autoturism de serviciu 27/7, logistica IT si de telecomunicatii etc; - posibilitatea dezvoltarii profesionale continue prin training, mentoring si coaching; Puteti trimite un CV la dresa:

  • Bună tuturor! Caut oameni care iubesc Turismul și ar dori să lucreze de acasă sau de oriunde. Vei avea propria afacere ca Agent de Turism independent. HgoTourist Agent cauta Colaboratori, Agenți Vanzare part-time sau cu normă întreagă. Singur iti faci strategia de Lucru Lucrați pe computer / Smartphone / Tableta ... Tot ce trebuie sa faci este sa Contactezi Furnizorii de Servcii Turistice si sa le propui o Colaborare in ce priveste Promovarea Serviciilor pe care le ofera, pe Platforma Internationala HgoTourist.com - Hotels And Hostel International, Angajeza Agenti Turism in toata Romania ... CERINTE: - Persoana Fizica Autorizata sau Societate Comerciala. - Studii Superioare. - Cunostiinte Limba Engleza. - Aspect fizic ingrijit. - Experienta in vanzari. - Posesor Laptop sau Tableta. Castiguri si Bonusuri de Realizare Obiective ... - 100 Lei | Pentru fiecare Profil inscris In Regiunea Contractata pe Platforma Internationala www.HgoTourist.com | PESTE 50 DE CATEGORII DISPONIBILE PE SITE ...( PROMOVARE SPATII DE CAZARE TEMPORARA SI ALTE SERVICII TURISTICE ). - Prezentarea Ofertelor de Promovare a Spatiilor de Cazare sau Alte Servicii Turistice: - Prezentare Oferta prin E-mail | Contact Telefonic | Retele de Socializare sau Deplasare la Locatie pentru a prezenta oferta de Promovare Managerului ... - Materialele de Promovare le primiti in momentul semnarii Contractului ... Foarte Important de stiut ... - Pentru fiecare Profil inscris pe site in Regiunea Contractata primiti suma de 150 Lei. Abonamentul de Promovare este de 12 Luni cu posibilitate de Prelungire. La fiecare prelungire cu inca 12 luni Dumneavoastra Incasati inca 150 de Lei pentru Profilul Adaugat pe Site ... - La 500 de Profile Adaugate pe Platforma Internationala pentru fiecare Profil incasati suma de 150 Lei ... Diferenta dintre Succes si Esec este Colaborarea ... CONTACT: E-MAIL: TELEFON: +40-0720286549 SITE: www.HgoTourist.com

  • Salveaza cautarea