Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bistrita-nasaud

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • Consilier service/Gestionar magazie Piese auto Cerințele postului: - Calificare profesionala in domeniu - Experiența necesară: minim 2 ani în domeniul vânzărilor - Abilități / competențe necesare: - abilități de comunicare și vânzare; - acordare de consultanță și consiliere; - seriozitate și punctualitate. - Obligații: organizează, coordonează, controlează şi răspunde de întreaga activitate a service-ului în conformitate cu prevederile legale şi funcţionale; Obligațiile postului: - actualizează ROI pentru service; - verifică planificările efectuate de Tehnicianul de Service şi ia măsuri pentru acoperirea capacităţii de lucru a atelierului; - planifică și verifică repartizarea lucrărilor pe echipe; - verifică portofoliul de comenzi existent, respectarea etapelor de lucru operaţional, pentru a asigura o întreţinere şi revizie rapidă a autovehiculelor clienţilor; - asigură respectarea documentaţiei tehnice, a tehnologiei de intervenţie şi de realizare a lucrărilor; - analizează pretenţiile de garanţie în baza informaţiilor Tehnicianului de Service; - planifică şi coordonează activitatea personalului din subordine; - încadrează normele de timp pe comenzile deviz pentru facturare; - urmăreşte direct calitatea lucrărilor pe faze de lucrări şi la final; - propune fluxul de producţie astfel încât să se obţină o productivitate maximă şi o bună calitate a lucrărilor; Oferta : - Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Tel:0756.639.200

  • Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari asta inseamna ca te poti extinde in minim 39 de tari, doar sa vrei. Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe datalii sa-mi lasati un nr de telefon sau adresa de email pentru inregistrare.

  • Cerințele postului: - Calificare profesionala in domeniu - Experiența necesară: minim 2 ani în domeniul vânzărilor - Abilități / competențe necesare: - abilități de comunicare și vânzare; - acordare de consultanță și consiliere; - seriozitate și punctualitate. - Obligații: organizează, coordonează, controlează şi răspunde de întreaga activitate a service-ului în conformitate cu prevederile legale şi funcţionale; Obligațiile postului: - actualizează ROI pentru service; - verifică planificările efectuate de Tehnicianul de Service şi ia măsuri pentru acoperirea capacităţii de lucru a atelierului; - planifică și verifică repartizarea lucrărilor pe echipe; - verifică portofoliul de comenzi existent, respectarea etapelor de lucru operaţional, pentru a asigura o întreţinere şi revizie rapidă a autovehiculelor clienţilor; - asigură respectarea documentaţiei tehnice, a tehnologiei de intervenţie şi de realizare a lucrărilor; - analizează pretenţiile de garanţie în baza informaţiilor Tehnicianului de Service; - planifică şi coordonează activitatea personalului din subordine; - încadrează normele de timp pe comenzile deviz pentru facturare; - urmăreşte direct calitatea lucrărilor pe faze de lucrări şi la final; - propune fluxul de producţie astfel încât să se obţină o productivitate maximă şi o bună calitate a lucrărilor; Oferta : - Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Tel:0756.639.200

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • 2

    angajez vanzatoare magazin alimentar program 8 ore de luni pana sambata toate duminicile libere cu sau fara experienta

  • 1

    Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/dtdobUmcZsYnazCT8 și îți urez spor în toate.

  • 2

    Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 6

    Angajam agenti vanzari pentru Bistrita atat in regim part tine Experienta nu este obligatorie , oferind training dupa angajare Oferim salariu fix + comisioane din vanzari Persoanele interesate ne pot contacta la numarul de telefon 0760688208

  • 1

    Cerințele postului: - Calificare profesionala in domeniu - Experiența necesară: minim 2 ani în domeniul vânzărilor - Abilități / competențe necesare: - abilități de comunicare și vânzare; - acordare de consultanță și consiliere; - seriozitate și punctualitate. - Obligații: organizează, coordonează, controlează şi răspunde de întreaga activitate a service-ului în conformitate cu prevederile legale şi funcţionale; Obligațiile postului: - actualizează ROI pentru service; - verifică planificările efectuate de Tehnicianul de Service şi ia măsuri pentru acoperirea capacităţii de lucru a atelierului; - planifică și verifică repartizarea lucrărilor pe echipe; - verifică portofoliul de comenzi existent, respectarea etapelor de lucru operaţional, pentru a asigura o întreţinere şi revizie rapidă a autovehiculelor clienţilor; - asigură respectarea documentaţiei tehnice, a tehnologiei de intervenţie şi de realizare a lucrărilor; - analizează pretenţiile de garanţie în baza informaţiilor Tehnicianului de Service; - planifică şi coordonează activitatea personalului din subordine; - încadrează normele de timp pe comenzile deviz pentru facturare; - urmăreşte direct calitatea lucrărilor pe faze de lucrări şi la final; - propune fluxul de producţie astfel încât să se obţină o productivitate maximă şi o bună calitate a lucrărilor; Oferta : - Salariu atractiv; Bonusuri în funcție de rezultate; Cursuri de formare. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Tel:0756.639.200

  • Descrierea postului: Identificarea oportunitatilor de transport si dezvoltarea liniei de business prin conectarea la nevoile clientilor actuali si identificarea de noi parteneri; Planificarea curselor/camioanelor; Urmarirea incadrarii in indicatorii logistici stabiliti prin politica companiei (realizarea targetelor alocate) si atingerea obiectivelor; Urmarirea executarii operationale a comenzilor de transport; Candidatul ideal: Persoana dinamica, organizata, cu o atitudine orientata spre rezultate; Persoana perseverenta; Persoana cu experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; Bune abilitati de negociere; Cunostor de limba engleza - nivel avansat; Cunoasterea limbii franceze/spaniole/italiene/germane constituie un avantaj; Beneficii: Salariu format din parte fixa + parte variabila; Mediu de lucru placut; Posibilitate de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei: Filadelfia Group, companie cu capital 100% romanesc, este marturia unei filosofii de business construita pe valori puternice, in centrul carora se afla clientii si angajatii proprii. SC Filadelfia SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.

  • Caut loc de munca . In momentul actual am un loc de munca stabil dar am un program foarte flexibil si mult timp liber . Am experienta in domeniul vânzărilor si ca si sofer.

  • Transilvania General Imp.-Exp. SRL, unic distribuitor al produselor European Drinks, European Food si Scandic Distilleries, angajeaza: - Agent vanzare - Agent livrare (sofer) cerinte: - studii medii (liceu) pt agent vanzare - minim 10 clase pt agent livrare (sofer) - permis categ. B Pt. alte detalii contactati-ne la sediul P.Lucru din BISTRITA, str. Calea Moldovei, Nr. 17A (Complex CIBELA, deposit FRUTTI FRESH) sau la tel. 0722326058

  • Te-ai saturat sa iti negociezi salariul ? Vino in echipa noastra unde nu exista limita la cat poti castiga ! Ne dorim sa intregim echipa departamentului de vanzari NextGen. De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Dinamici; Sociabili cu atitudine pozitiva si orientare catre client. Postul presupune: Asimilarea informatiilor legate de avantajele si beneficiile serviciilor companiei; Vanzarea serviciilor de telecomunicatii (internet, televiziune, telefonie mobila, telefonie fixa) Munca de teren; Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationare cu clientul; Ce beneficii ai ? Salariu fix si comision; Posibilitatea de avansare; Training; Lucrul in echipa si oportunitatea dezvoltarii spiritului competitiv; Asteptam CV-ul tau la emai :

  • 4

    Angajam agent vanzari in regim D2D pentru judetul Bistrita-Nasaud Angajarea se poate face full time -8 ore sau part time . Oferim :salariu fix + comision din vanzari + bonusuri Traininguri gratuite la locul de munca Te asteptam in echipa noastra ! Persoanele interesate , sunt rugate sa trimita un cv la email :

  • ANGAJAM !!! INGINER INTRETINERE UTILAJE CAUTAM : - O persoană organizată, responsabilă, corectă, ambițioasă, implicată, cu spirit de echipă, cu intiațivă și dorința de autodepășire: - Cunostinte PC - Cunostinte mecanica fina si automatizari Cv-urile se trimit pe adresa de e-mail

  • 2

    Te vrem in echipa noastra! Cautam oameni care sa faca parte dintr-o echipa vesela, dinamica, sa accepte noi si noi provocari (le ducem la bun sfarsit impreuna), persoana flexibila, responsabila si deschis la tot ce este nou. Ce oferim la schimb? Cum spuneam, un mediu de lucru fain, vesel, plina de miscare, pregatire (tu trebuie sa aduci doar veselia de acasa, in rest asiguram noi pregatirea ta), suport, si nu in ultimul rand venituri peste media pietei. Daca vrei sa castigi intre 2.500 - 4.500 de lei (nu este o limita, se poate castiga si mai mult), lasa un mesaj cu numarul tau de telefon si te vom contacta sa stabilim o intalnire unde vom discuta toate detaliile. Studii superioare? Nu o hartie stabileste pentru noi valoarea ta! Posibilitati de promovare? Vrem sa fim mari, si mai mari, chiar foarte mari, o sa avem nevoie de persoane care sa ne ajute, deci, DA! Daca suntem seriosi? Te lasam sa te convingi tu! Eu zic ca DA, dar conteaza ce zici tu! Cat pot sa castig cel mai mult? De tine depinde, noi asiguram tot suportul ca tu sa ajungi la valori dorite. Stres? Unde nu este? Noi incercam sa-l reducem la minim! Ce vrem noi? Sa te simti foarte bine in grupul nostru si sa castigam bani impreuna! Da, impreuna, cot la cot! Conteaza parerea mea? Pentru noi chiar foarte mult! Invatam cat traim! Mai stai pe ganduri? Incercarea moarte n-are! Deci, lasi un numar de telefon? Noi te sunam!

  • Salveaza cautarea