Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Asistent Vanzari Materiale Constructii

    Ce facem noi? Ajutam companiile din constructii sa mentina ritmul de lucru accelerat livrandu-le, rapid, consumabilele de care au nevoie echipele din santier. Si mai facem ceva cu succes: gasim solutii avantajoase de echipare pentru protectia muncii, aici adresandu-ne companiilor din Romania, indiferent de obiectul lor de activitate. Crestem dinamic cifra de afaceri cu procente anuale de peste 30% catre tinta de 12 milioane de Euro din 2031. Viziunea noastra: 1. sa fim prima optiune pentru orice companie din Romania cand vrea sa isi echipeze angajatii si 2. companiile din constructii sa cumpere de la noi tot ce au nevoie cand vine vorba de scule si consumabile de santier. Suntem intr-o evolutie dinamica asa ca vrem sa adaugam echipei oameni noi, cu experienta, care gasesc intotdeauna solutii de crestere. Crestem continuu echipa asa ca acum avem nevoie de O Persoana care sa ofere Asistenta Echipei de Vanzari in Constructii aflata in Teren Sarcinile acestui post le descriu mai jos pentru clarificarea responsabilitatilor: 1. Asigura suport pentru echipa de vanzari 2. Preia de la agent sau direct de la client cererile de oferta si Intocmeste ofertele de vanzare 3. Preia de la agent sau direct de la client comenzile de livrat și urmează procedura pentru pregătire și livrare 4. Tine evidenta tuturor comenzilor nesolutionate sau solutionate partial 5. Asigura legatura agentului de vanzari cu toate departamentele din companie: Achizitii - Vanzari - Logistica - Financiar 6. Face verificari periodice prin rapoarte in ERP, rezolva erorile constatate si raporteaza catre management situatia existenta. Asadar, daca esti o persoana organizata, atenta, ai cunostinte despre materiale si scule pentru constructii, esti orientata catre rezultat si esti dornica sa te alaturi unei companii care creste cu ajutorul echipei, te astept sa depui CV-ul tau.

  • 3

    Angajam agent de vanzari Bucuresti-Ilfov

    Echipa Rontaila cauta Agent Vanzari Traditional Trade in vederea extinderii activitatii pentru zona Bucuresti/Ilfov ! Candidatul Ideal - Minim 1 an experienta ca agent de vanzari (preferabil FMCG, retail); - Cunoasterea pietei en gros si en detail - Bune abilitati de negociere si comunicare - Permis de conducere categoria B - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida; - Abilitati de vanzare, negociere si relationare; - Bune abilitati de planificare; Descrierea jobului - prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliul de clienți din zona alocata - asigurarea atingerii target-ului de vânzări si a numarului de clienți - respectarea rutelor si frecventelor de vizitare a clientilor din universul de magazine acoperit; - asigurarea respectarii termenelor agreate pentru incasare - primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei - asigura respectarea principiului FIFO - asigura respectarea planogramei -urmărirea si evaluarea gradul de satisfacție al clienților  - implementare activitati de promovare - intocmirea de rapoarte conform procedurilor companiei - stabilirea si intarirea relatiei comerciale cu clientii din universul de magazine acoperit; - monitorizarea permanenta a pietei; Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari; - decontare transport - bonuri de masa - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala - Mediu de lucru bazat pe comunicare deschisa

  • 7

    Operatori ofertare-proiectare tamplarie PVC

    Producator tamplarie pvc si aluminiu angajează operator proiectare/ofertare Locație: București, sector 2 Program: L-V: 9-18 ( 1 ora pauza masa ) Oferim: -condiții optime de munca -formare profesională -pachet salarial atractiv ( salariu fix peste medie + comision ) Cerințe: -experiență in domeniul tamplariei pvc sau aluminiu -pachet office nivel mediu -cunoștințe ale programelor de ofertare specifice ( ex:Winarhi, Fenestra, etc ) Nu acceptăm candidați pentru job remote. Cunoașterea unei limbi străine constituie avantaj

  • 2

    Angajăm agent de vânzări

    Firmă distribuitoare de materiale de construcții Baumit, angajează agent de vânzări. Cerem: - experiență în domeniul vânzărilor materialelor de construcții - disponibilitate pentru program de lucru prelungit - permis de conducere categoria B Oferim: salariu + comision

  • Cautam coleg broker de asigurari

    Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!

  • Cautam coleg broker de asigurari

    Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!

  • Cautam coleg broker de asigurari

    Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!

  • 1

    Consultant de credite iCredit

    Compania iCredit angajeaza consultant de credit, part time sau full-time pentru biroul din zona Titan. Job-ul presupune contactarea șl menținerea legăturii cu clienții din portofoliu. Veniturile pot varia în funcție de volumul de muncă. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați.

  • 1

    Manager vânzări

    Buna! Brand de lux cu haine exclusive pentru femei angajeaza in Bucuresti : - Manager vanzari salariu 4500-5000 NET, program 9-17 Responsabilitati: interactiunea cu clientii, responsabil show-room, comenzi fizice, online, strategii de vanzare. Cerinte: studii superioare pe profil management vanzari, experienta pe un post similar min. 1 an. Limita de varsta: max. 40 de ani pentru mai multe detalii trimiteti mesaj pe whatsapp la nr. cu CV si 2 poze representative ( fara selfie).

  • 1

    Consilier vanzari accesorii GSM Mobiup Carrefour Feeria

    Vino în echipa Mobiup - Mobicell și descoperă pasiunea de a vinde! Cerinte: - Diploma de absolvire Bac -Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; -Atitudine pozitivă, inițiativă; orientare către client si spirit de echipă. Descrierea jobului -Promovarea și vânzarea produselor Mobiup - Mobicell: accesorii, gadget-uri și telefoane; -Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; -Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat numerar și POS bancar; -Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; -Program de lucru full time. Beneficii: -Salariu fix competitiv; -Bonusuri din realizări; -Tichete de masa; -Contract de muncă perioadă nedeterminată; -Programe structurate de training; -Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune. Descrierea companiei Mobiup-Mobicell este membră a grupului de firme Arsis si are ca misiune crearea unei legaturi stranse cu consumatorul final. Tot ce ai nevoie din sfera GSM și IT&C găsești în magazinele proprii Mobiup & Mobicell din România, sub brand-urile proprii Cellara și Mobiama, și desigur si alte brand-uri ale altor mari producători (Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Njord etc). Toate atributele dobandite si impamantenite pe parcursul anilor, au fost dublate si in mediul online, o data cu lansarea site-ului Mobiup.ro. Astfel, am făcut un pas firesc in mediul virtual si am oferit clienților posibilitatea de a se bucura de experiența Mobiup - Mobicell oriunde si oricand. La fel ca magazinele fizice Mobiup - Mobicell, magazinul virtual este locul in care clienții găsesc cel mai bun raport calitate-pret, avand la dispoziție o gama variată de telefoane si accesorii la cele mai bune prețuri. Echipa noastra este o echipa unita, profesionista, pasionată si cu atitudine pozitiva, pregatita permanent sa ofere clienților servicii si produse de înaltă calitate. Dacă ești o persoana ambitioasa, inteligenta, harnică si dornica sa isi dezvolte cariera într-o echipa puternica si o companie de succes, te așteptam sa ne cunoaștem. Hai in echipa noastra!

  • 2

    Consilier Vanzari accesorii GSM - Auchan Militari

    DESCRIERE Vino în echipa Mobiup - Mobicell și descoperă pasiunea de a vinde! Cerinte: -Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; -Atitudine pozitivă, inițiativă; orientare către client si spirit de echipă. Descrierea jobului -Promovarea și vânzarea produselor Mobiup - Mobicell: accesorii, gadget-uri și telefoane; -Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; -Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat numerar și POS bancar; -Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; -Program de lucru full time. Beneficii: -Salariu fix competitiv; -Bonusuri din realizări; -Tichete de masa; -Contract de muncă perioadă nedeterminată; -Programe structurate de training; -Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune. Descrierea companiei Mobiup-Mobicell este membră a grupului de firme Arsis si are ca misiune crearea unei legaturi stranse cu consumatorul final. Tot ce ai nevoie din sfera GSM și IT&C găsești în magazinele proprii Mobiup & Mobicell din România, sub brand-urile proprii Cellara și Mobiama, și desigur si alte brand-uri ale altor mari producători (Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Njord etc). Toate atributele dobandite si impamantenite pe parcursul anilor, au fost dublate si in mediul online, o data cu lansarea site-ului Mobiup.ro. Astfel, am făcut un pas firesc in mediul virtual si am oferit clienților posibilitatea de a se bucura de experiența Mobiup - Mobicell oriunde si oricand. La fel ca magazinele fizice Mobiup - Mobicell, magazinul virtual este locul in care clienții găsesc cel mai bun raport calitate-pret, avand la dispoziție o gama variată de telefoane si accesorii la cele mai bune prețuri. Echipa noastra este o echipa unita, profesionista, pasionată si cu atitudine pozitiva, pregatita permanent sa ofere clienților servicii si produse de înaltă calitate. Dacă ești o persoana ambitioasa, inteligenta, harnică si dornica sa isi dezvolte cariera într-o echipa puternica si o companie de succes, te așteptam sa ne cunoaștem. Hai in echipa noastra!

  • 9

    Game Presenter - București

    Ești o persoană tânără interesată de un venit stabil, de lungă durată? Angajăm persoane cu cunoștințe lingvistice în limba: engleză italiană rusă ucraineană greacă chineză koreeană indoneziană tailandeză - AVANSAT! Cerințe: - +18 ani ( 18+ years old); - nivel mediu de engleza (english medium level) ; - program full-time part-time; - este necesară prezența fizică la sediul companiei; Beneficii: - Salariu motivant (minim 3200 lei net pentru început); - Se oferă un bonus de 300 după primele 3 luni; - Nu este necesar să ai experiență anterioară în domeniu; - Training-uri asigurate de firmă; - Bonus de performanță (până la 3000 de lei net lunar); - Asigurare medicală inclusă; - Primă relocare (2850 lei); -> https: https: www.hipo.ro locuri-de-munca locuri_de_munca 229326 (Aici puteți accesa lista de posturi în funcția de limba pe care doriți să activați); Pentru mai multe detalii, mă puteți contacta oricând! - Alexandra

  • 3

    Asistent Online Remote

    Suntem in cautare de agenti imobiliar care pot sa lucreze online, de acasa. Comision in functie de performanta. Plata saptamanala sau lunara.

  • 5

    Agent Imobiliar Online - Remote

    Suntem in cautare de agenti imobiliar care pot sa lucreze online, de acasa. Comision in functie de performanta. Plata saptamanala sau lunara.

  • Rotunjiți-vă veniturile din activitatea suplimentară de Consultant Credit la IFN!

    Caut persoane educate și cinstite pentru activitatea de Consultant de Credite în sectorul 2 București. Activitatea constă în efectuarea încasărilor de la clienți, marchetare și vânzare credite. Este o activitate suplimentară necesară rotunjirii veniturilor. În situația în care sunteți o persoană interesată ori îmi puteți recomanda pe cineva, vă rog să îmi timiteți mesaj! Îmi puteți trimite mesaj și în situația în care sunteți o persoană interesată de un credit rapid! Aștept răspunsul dumneavoastră!

  • Vanzari online limba italiana

    angajam persoane noi in echipa de vanzari online. NU este necesara experienta Cerem numa limba italiana Salar intre 2500 si 15000 RON Full time job la birou la noi in pipera bucuresti posibilitatea de a creste ca manager pentru interviu online scrie pe whatsapp la

  • Consultant Credit IFN

    Te interesează un mod de a-ți rotunji veniturile lunare? Este vorba despre activitatea de Consultant de Credit la o Instituție Financiară Nebancară. Trebuie să ai timp pentru marchetare, încasări și vânzare de credite rapide cu rate săptămânale. În situația în care ești interesată ori îmi poți recomanda pe cineva (prieteni, prietene, colegi, colege...) te rog să îmi trimiți mesaj. O seară frumoasă!

  • 40

    Reprezentant si coordonator vanzari - remote part time

    Cautam reprezentanti si coordonatori vanzari! Vino acum in echipa noastra, dezvolta-ti echipa si vei castiga pana la 20% din vanzari + 42% din comanda proprie. Cadouri la inscriere si livrare gratuita! Detalii : intra aici ladysreprezentant . c o m

  • Consultant de Credit

    Bună ziua, De curând m-am alăturat echipei #iCredit și mă bucur fiindcă aici am găsit o echipă energică și dinamică potrivită pentru mine. Și doresc să îmi construiesc o echipa de #CONSULTANȚI de credite cu care să colaborez în vederea realizării proiectelor în derulare. Ce atribuții are la noi un consultant de credite: Marketare (promovarea si împărțirea de pliante în zona alocată pentru recrutarea de potențiali clienți). Vânzarea de credite către clienții noi sau vechi Colectarea ratelor de la clienții din portofoliu Salariul se bazează pe comisioane și bonusuri pe numărul de credite vândute. Mai multe detalii se discută la interviu. Programul este part-time Iar angajarea se face doar pe bază de PFA. Avem parteneriat cu firma SOLO care ne ajută să îndeplinim formalitățile de înființare a unui PFA pe numele tău. O alta cerinta ar fi sa ai diploma de bacalaureat. Dacă ești o persoană activă și cu putere de convingere, reprezintă un avantaj. Pe noi ne găsești în București, Sector 2 lângă Piața Delfinului Aștept să ne contactezi telefonic sau pe WhatsApp la numărul de telefon . P

  • 14

    Internship pentru studenti

    Aplica la un internship ! Stim ca este greu sa gasesti un job la inceput de drum, de accea suntem aici pentru tine. Cautam consultanti entuziasti care sa raspunda cu zambetul pe buze clientilor! Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care sa te poti dezvolta profesional si personal? Compania multinationala este locul potrivit pentru tine! Iti oferim posibilitatea de a deveni un profesionist prin programe de pregatire, coaching si dezvoltare personala in cadrul Academiei de Vanzari . Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect. Experienta si Abilitati: - esti sociabil si responsabil - esti organizat - creativ - ambitios - om de actiune - abilitati de leadership si comunicare - abilitati de negociere - studii medii/superioare - cunostiinte Pachet MS Office Beneficii - Iti oferim pregatire si training - ai un program flexibil care iti permite sa dedici timp si proiectelor tale personale - ai posibilitatea de a lucra si a te dezvolta intr-o echipa performanta - esti recompensat pe masura implicarii si a eforturilor tale. Sentimentul nostru este ca raspunsul tau va fi afirmativ asa ca iti multumim inca de pe acum ca ne lasi sa facem parte dintr-un proiect atat de important din viata ta! Compania multinationala te vrea in echipa! Trimite Cv-ul tau .

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea