Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 21

    Call Center Agent Responsabilitati: -preluarea apelurilor telefonice de la clienți conform procedurilor și standardelor interne a companiei -furnizare informații corecte și complete privind produsele companiei -analizarea cerințelor clienților și oferirea de consultanta privind serviciile companiei Cerințe: -cunoașterea limbii spaniole nivel avansat -foarte bune abilitați de comunicare și orientare către client Beneficii: -pachet salarial atractiv 2300 RON net + 300RON -posibilități de avansare in funcție de performante Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV și/sau Scrisoare de intenție la adresa de E-Mail.

  • 11

    Angajam in Cluj vorbitori de limba spaniola cu sau fara experienta in industria Call Center BPO, pentru proiectele Outbound-Teleselling si Telemarketing. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa, inclinatie spre persuasiune; - persoana auto-didacta, sa doreasca sa invete pentru a fi cel mai bun; - persoana proactiva, orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv, disciplinat, muncitor; - converseaza la nivel avansat in limba spaniola si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Descrierea jobului Cerinte: - cunoasterea limbii spaniole nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala, de promovare la ORICE nivel in companie pe baza rezultatelor si a intentiilor asumate; - posibilitatea de integrare intr-o echipa tanara, profesionista, motivata; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • 5

    RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • 1

    Disponibil online

    Assistent birou

    Angajam asistent de birou .lucru de la 9 pana la 5 de luni pana vineri. Oferim trasport si bonuri salariu 2700 net

  • 5

    Candidatul ideal Esti ambitios, iti doresti sa progresezi si sa iti imbunatatesti continuu abilitatile profesionale; Pastrezi mereu o atitudine pozitiva, tip „can-do”; Actionezi hotarat pentru indeplinirea obiectivelor profesionale individuale si ale echipei; Esti o persoana motivata, orientata spre indeplinirea targetului si disciplinata; Esti rabdator, consecvent si persuasiv; Ai abilitati de ascultare avansate si poti sa intelegi nevoile clientului; Inveti repede, esti atent la detalii si detii abilitati excelente de promovare si negociere. Fie ca ai experienta sau nu in telesales, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Cunostinte medii de operare PC Cunostinte avansate de LIMBA SPANIOLA Responsabilitati Identificarea corecta a potentialilor clienti din baza de date interna care au nevoie de serviciile firmei; Identificarea si contactarea clientilor cu cel mai bun potential; Indeplinirea obiectivelor de vanzare prin eforturi eficiente de telesales; Livrarea unor servicii excelente, prin depasirea asteptarilor clientilor si gestionarea cererilor intr-o maniera profesionista; Beneficii Salar fix + bonuri de masa + comision din fiecare vanzare. Program de munca standard 5 zile pe saptamana, weekend-uri si sarbatori legale libere! Birou cu acces la mijloacele de transport in comun, banci si magazine Bonusuri lunare Echipa tanara

  • 3

    Descriere Locuri de munca Candidatul ideal Esti ambitios, iti doresti sa progresezi si sa iti imbunatatesti continuu abilitatile profesionale; Pastrezi mereu o atitudine pozitiva, tip „can-do”; Actionezi hotarat pentru indeplinirea obiectivelor profesionale individuale si ale echipei; Esti o persoana motivata, orientata spre indeplinirea targetului si disciplinata; Esti rabdator, consecvent si persuasiv; Ai abilitati de ascultare avansate si poti sa intelegi nevoile clientului; Inveti repede, esti atent la detalii si detii abilitati excelente de promovare si negociere. Fie ca ai experienta sau nu in telesales, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Cunostinte medii de operare PC Cunostinte avansate de LIMBA SPANIOLA Responsabilitati Identificarea corecta a potentialilor clienti din baza de date interna care au nevoie de serviciile firmei; Identificarea si contactarea clientilor cu cel mai bun potential; Indeplinirea obiectivelor de vanzare prin eforturi eficiente de telesales; Livrarea unor servicii excelente, prin depasirea asteptarilor clientilor si gestionarea cererilor intr-o maniera profesionista; Beneficii Salar fix + bonuri de masa + comision din fiecare vanzare. Program de munca standard 5 zile pe saptamana, weekend-uri si sarbatori legale libere! Birou cu acces la mijloacele de transport in comun, banci si magazine Bonusuri lunare Echipa tanara

  • Caut fete care stiu sa copieze text și poza. Se lucreaza de pe telefon 2-3 ore pe zi in vanzari! Castig intre 50 lei si 5000 lei Se face contract de colaborare, banii ii primesti in contul bancar. Vrei mai multe detalii?

  • 4

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Partener ENEL angajeaza agenti vânzări pe teren urban si rural, contract de munca, program flexibil de luni pana vineri, autoturism de serviciu pe nivel de echipa, salarizare minim 2000 ron in functie de targhetul obtinut lunar, training vanzari inclus, comisioane si bonusuri peste salar in functie de rezultate, mai multe detalii la telefon-interviu.

  • Partener ENEL angajeaza agenti vânzări pe teren urban si rural, contract de munca, program flexibil de luni pana vineri, autoturism de serviciu pe nivel de echipa, salarizare minim 2000 ron in functie de targhetul obtinut lunar, training vanzari inclus, comisioane si bonusuri peste salar in functie de rezultate, mai multe detalii la telefon-interviu.

  • Ne intregim echipa Societate de Brokeraj in asigurari, cautam colaboratori pentru intermediere de asigurari Cum ne asteptam sa fii • Motivat sa castigi in functie de realizari; • Relationezi si comunici foarte bine cu clientii si ai dezvoltat parteneriate de lunga durata cu acestia; • Stii sa iesi cu bine din situatii delicate si sa valorifici oportunitati de vanzare; • Stii sa imbini lucrul de echipa cu atingerea obiectivelor individuale; • Iti place sa imbini activitatea de teren cu cea de birou; • Ai studii superioare si stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point • Persoana sociabila, serioasa, dinamica, motivata de rezultate; Ce oferim? • Un loc de munca civilizat si venituri pe masura realizarilor Vrei sa faci parte din echipa noastra? Trimite un mail la , cu CV-ul tau

  • 4

    Candidatul ideal Companie cu renume pe piața din România în domeniul vânzări servicii, angajează Secretară. Te potrivești cerințelor postului pentru că: - ai studii superioare în curs sau finalizate; - cunoști limba engleză la nivel conversațional; - ai competențe de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - ești o persoană responsabilă, proactivă, dedicată și orientată spre rezultat; - ai abilități foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - comunicarea este unul din punctele tale forte, îți place munca în echipă și interacțiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregătirea activă a ofertelor pentru potențialii clienți și procesarea documentelor relevante pentru desfășurarea activităților din cadrul firmei; - comunicarea deschisă atât cu clienții, pentru identificarea și satisfacerea nevoilor acestora, cât și cu celelalte departamente ale companiei; - desfășurarea activităților birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la inițierea și menținerea relațiilor cu clienții pe termen lung; - activități de promovare a ofertelor în mediul online; - prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Beneficii: - câștiguri motivante, progresive; - mediu de lucru plăcut, echipa tânără, dinamică; - contexte de dezvoltare personală și profesională. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Companie internationala, cauta persoane cu experienta in vanzari directe sau asigurari, open-mind, cu dorinta de a invata o profesie noua si de a-si construi o cariera de succes. Suntem lider european pe piata despagubirilor in urma accidentelor rutiere, activam intr-un domeniu aflat in plina ascensiune in Romania si recrutam persoane cu abilitati de lider, pentru a-i pregati pentru functia de directori zonali. Cerintele noastre pun accentul pe abilitatile si caracterul solicitantilor: persoane oneste, cu o buna reputatie in societate, amabile, pasionate de lucrul cu oamenii, cu bune calitati de comunicare si relationare, capabile de atentie si compasiune fata de persoanele ce au suferit un accident rutier. Se ofera suport si instruire pas cu pas, posibilitatea de a lucra flexibil in timpul liber, posibilitatea de a castiga venituri in crestere, incredibile, in raport cu munca, timpul si efortul depus, part-time, flexibil, deosebit de avantajos! Persoanele care, datorita unor activitati de voluntariat, sau din alte motive, au contact direct cu victime ale accidentelor rutiere, prezinta un mare avantaj, deoarece munca propriu-zisa, consta in a contacta aceste persoane, a-i consilia corespunzator in legatura cu drepturile care li se cuvin si a-i ajuta sa isi completeze dosarul de dauna. Mai multe detalii la telefon. Comisioane lunare intre 500 si 2500 Euro. Multumim! Succes!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 5

    Angajăm Agent de Vânzări în domeniul distribuției de birotică și papetărie. Detalii la 0749 077 918.

  • Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0742068549 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00.

  • 2

    Ești interesat de o carieră în domeniul imobiliar? Keller Williams Romania își mărește echipa . Căutam colegi asemenea nouă, care să fie plini de energie, să iubeasca oamenii, să își dorească dezvoltarea propriei afaceri, atingând caștiguri care îți pot permite să atingi visurile care merită împlinite. Îți punem la dispoziție modelul care poate face o schimbare în câștigurile tale. De asemenea, credem în formare continuă, astfel că la noi găsești cele mai bune traininguri și resurse pentru a crea oportunități, a-ți redefini potențialul și a dezvolta cariera ta. Beneficiezi de tehnologie de top, pentru a facilita îndeplinirea obiectivelor afacerii tale Vrem ca echipa să fie ca o familie, de aceea suntem atenți la nevoile celorlalți, ne apreciem, suntem energici, entuziaști și clădim împreună succesul. Keller Williams este o companie creata de agenti pentru agenti. Misiunea noastra este clara : de a crea cariere care merita avute, afaceri ce merita detinute si vieti care merita traite. Lucrul acesta inseamna ca cea mai importanta parte a afacerii noastre esti tu și modul în care afacerea ta poate înflori.

  • Salveaza cautarea