Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Galati Doar munca in strainatate-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Crama Sorai din Targu Bujor isi mărește echipa de vanzari. Cautam un nou coleg care se va ocupa de vanzarile si livrarile de vinuri catre partenerii existenti si noi creati. Aria de activitate este zona de Sud-Est. Cerinte: - Permis de Conducere categoria B minim 2 ani experienta - Caracter comunicativ, deschis, dinamic; - Hotarare și orientare spre rezultate - Abilități de planificare a muncii; - Initiativa Obiectivul principal: Dezvoltarea afacerii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei. Responsabilități: Cunoasterea și promovarea vinurilor create de Crama Sorai Menținerea relației cu clienții existenți, prospectarea și dezvoltarea portofoliului de clienți din zona arondată ; Identificarea permanentă a noilor oportunități de parteneriat Atingerea obiectivelor lunare d vânzări, cu respectarea politicii comerciale a firmei; Urmărirea încasării creanțelor la termenele de plată agreate; Culegerea informațiilor din teritoriu despre principalii competitori ; Beneficii: Pachet salarial compus din salariu fix + bonus din vanzare Masina Van, laptop si telefon de servicu; Susţinere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;
-
-
Ești mămică ,îți dorești să fii alaturi de picii tăi,ești casnică,ori poate problemele de sănătate nu îți permit să ai un job tradițional,dar ai dori să activezi, să-ți manifești cunoștințele, capacitățile,să fii apreciat și remunerat pe măsură? Atunci,te invit la colaborare într-un proiect online unde vei avea posibilitatea să te manifești și să fii apreciat și remunerat pe măsuță din confortul casei tale! Te aștept cu drag! dorești să fii sănătos, să fii asigurat material , să lucrezi din orice colț al lumii, muncă să-ți aducă satisfactie? Atunci vino în echipă mea și te voi duce pas cu pas spre succes.
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant