Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari Giurgiu-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut colegi noi sa se alature echipei noastre de vanzari Generali Giurgiu.Cerinte: minim Bac.
-
Cautam un Agent Suport Clienti (atentie, nu e call center). Preiei comenzile clientilor, le inregistrezi in sistem, verifici disponibilitate stocuri in sistem. Generezi din sistem documentele de livrare (aviz de insotire a marfii si factura), mergi cu ele in depozit si le dai colegilor in scopul pregatirii efective a marfii si a livrarii. Daca apar neconformitati la livrare, constati situatia si gasesti o solutie de rezolvare; Daca sunt daune (de ex. la livrare a fost intepat coletul), completezi un dosar de dauna si banii se recupereaza); Esti persoana directa de contact a clientului; Diverse rapoarte generate din sistem, pentru clienti sau seful ierarhic. Compania angajatoare presteaza servicii de transporuri, logistica si depozitare. Locatie: Bolintin Deal cu transport asigurat de la metrou Pacii. Cerinte: Excel nivel mediu; Limba engleza nivel mediu (mediu international de multinationala); Abilitati de comunicare si orientare catre nevoile clientilor; Abilitati de planificare si organizare. Program: L-V, Program lucru: 08.00-16.30 Salariul: 3200 lei net + tichete de masa (30 de lei tichetul) + prime Paste, Craciun, 8 martie (femei), 1 iunie (copii pana la 18 ani), bonus de performanta (poate ajunge la un salariu net, in functie de indeplinirea obiectivelor), abonament medical la clinica privata.
-
DESCRIERE Grupul Cortizo, lider în productia de sisteme din aluminiu și PVC pentru Arhitectură și Construcții angajeaza un Inginer/subinginer sau Arhitect pentru postul de TSAC (Suport Tehnic pt Arhitectura si Constructii) pe teritoriul Romaniei. Responsabilitatea sa va fi de a promova și consilia cu privire la sistemele de tamplarie si fatada usoara in studiile de arhitectură și de a oferi asistență tehnică în proiecte de construcții care necesită proiectarea și calcularea unor astfel de sisteme indeplinand obiectivele stabilite în fiecare caz. Cerinte: Studii superioare: inginer tehnic, arhitect Cunostinte avansate de Autocad Cunostinte pachetul Office Persoana dinamica, hotarata, cu capacitati de organizare si vocatie comerciala Obligatoriu disponibilitate pentru deplasari in zona arondata (national si international) Necesar cunostinte de engleza; spaniola constituie un avantaj Oferim : Salariu fix peste medie + variabil, bonuri masa, auto de serviciu.
-
Compania New Credit angajează consultanți financiari la sediul din Giurgiu. Nu este necesară experiența în acest domeniu. Varsta intre 19-28 ani Ce beneficii ai dacă lucrezi cu noi : - salariu + comisioane crescătoare pe masura muncii depuse, - mediu de lucru plăcut și dinamic, - training-uri săptămânale, - avansarea în funcție pe măsura rezultatelor aferente. Hai sa facem cunoștință, apelați-ne pentru a stabili un interviu la numărul de telefon: -Daniel-
-
Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training
-
Candidatul Ideal Manager Banca IFN Studii superioare finalizate cu diploma de licenta; Experienta intr-un post similar (constituie avantaj); Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj); Cunostinte de operare PC; Bune competente de comunicare si de negociere; Orientare catre rezultate si catre client; Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica; Permis conducere categoria B. Descrierea jobului Coordonarea activitatii Punctului de lucru; Managementul echipei recrutarea si dezvoltarea echipei;Planificarea si organizarea activitatii echipei; Retentia, integrarea si motivarea angajatilor; Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial; Gestionarea si planificarea procesului de vanzare; Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare, trimestriale si semestriale de performanta Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Cadou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei.
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Fieldstar angajeaza un Agent Vanzari in Bolintin Vale. Vei promova tigari electronice si nu vei lucra cu casa de marcat. Program: 8h zi + pauza de masa. Contractul: perioada determinata de 6 luni. Salariu:3000 lei net + bonusare. Daca ai experienta in vanzari si ai absolvit minim studii medii, trimite-ne un mesaj la sau suna la .
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Suntem tineri, dinamici si pasionati de vanzari,suntem in cautarea de colegii pentru postul de operator call center cu sau fara experienta in vanzari. Vino alaturi de noi in echipa de Agenti Telesales! Program Luni-Vineri 9:30-18:00 Salariu fix +bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare. Esti candidatul ideal daca: -esti energic,pozitiv, spontan si relationezi usor -esti orientat catre rezultate, competitiv si motivat sa realizezi ceea ce iti propui -iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica -acumulezi rapid informatii, esti serios si responsabil -vanzarile te stimuleaza Descrierea jobului: -contactezi clientii dintr-o baza de date alocata promovand serviciile si produsele pe care le vei vinde! - realizarea zilnica lunara a targetului de vanzari -tratarea cu profesionalism a tuturor apelurile pentru a genera vanzari Mai multe detalii in privat ! Sau CV la adresa de mail
-
Descriere: Cabinetul veterinar SMART PET PLUS caută un medic veterinar dedicat și pasionat, fie student în anul terminal (anul 5 sau 6), pentru a se alătura echipei noastre. Suntem un cabinet veterinar modern, axat pe furnizarea celor mai bune servicii medicale pentru animalele de companie din comunitatea noastră. IN CADRUL CABINETULUI AVEM IMPLEMENTAT UN PROGRAM DE CASTRARI GRATUITE DETINEM UN ADAPOST PRIVAT DE CATEI IN LOCALITATE Responsabilități: Consultații medicale și diagnosticare pentru animalele de companie. Tratamente medicale Colaborare eficientă cu restul echipei pentru îngrijirea și tratamentul optim al animalelor Menținerea standardelor de calitate și a procedurilor de lucru în conformitate cu regulamentele veterinare Cerințe: Diplomă de medic veterinar sau adeverinta de student pentru studenții în anul terminal Atestat de libera practica Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu proprietarii de animale Pasiunea pentru îngrijirea și sănătatea animalelor Disponibilitatea de a învăța și de a se dezvolta continuu în domeniul veterinar Beneficii: Oportunitatea de a lucra cu o echipă experimentată și dedicată Dezvoltare profesională și oportunități de avansare Mediu de lucru modern și echipamente de ultimă generație Pachet salarial competitiv și beneficii adiționale Dacă sunteți pasionat de îngrijirea animalelor și vă doriți să vă alăturați unei echipe dinamice și orientate spre excelență, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail atasata anuntului Observație: Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.