Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Iasi Persoane Disponibil din: 2021-0-03

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 15

    Caut colaboratori!

    Vrei o cariera în asigurări? #TOTUL ONLINE din confortul casei tale. Orice Asigurare la orice Asigurător fără sa va deplasați!!!! Pentru oferte trimiteți documentele necesare pe WHAT UPla nr .Informatii la același nr, mesaj sau what up.

  • 24

    Operatori Call Center in limba italiana

    Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.

  • 5

    Customer Care Back Office credit banking italiana IS BV

    Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • 5

    Angajam Consilieri Imobiliari

    Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.

  • 3

    Oportunitate- -Afacere la cheie ,,Broker in Asigurari ,,

    Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr ZERO SAPTE PATRU OPT OPT SASE CINCI SAPTE PATRU NOUA

  • 10

    Reprezentant vanzari instalatii termice si sanitare

    CRITERII DE SELECȚIE Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Cunoştinţe de engleză Candidatul Ideal - Experienta in vanzari si prospectarea pietei (constituie avantaj); - Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate; - Abilitati de negociere, comunicare, prezentare si amabilitate in relatii cu clientii; - Spirit de echipa cu capacitatea de a lucra autonom; - Permis de conducere categoria B - Experienta in domeniul instalatiilor (constituie avantaj) Descrierea jobului Responsabilitati: - Gestionarea portofoliului de clienti existenti; - Cresterea numarului de clienti noi; - Punerea in aplicare a politicii comerciale a companiei pentru promovarea si imbunatatirea prezentei in zona alocata a produselor comercializate; Beneficii: - Program de lucru intr-un singur schimb; - Salariu + bonusuri din vanzari - Laptop + telefon de serviciu - Lucrul intr-o echipa in plina formare Locul de munca este în Iasi Descrierea companiei Magazin/Depozit de instalatii termice, sanitare, ventilatie, climatizare, electrice. Service centrale termice pe gaz si lemne. Garanţia unei munci bine făcute. Firma cu o vechime de 10 ani in domeniul instalatiilor termice si sanitare. Acoperire nationala, Ne marim echipa! Vanzari de materiale si echipamente pentru instalatii termice si sanitare, Activitatea principala se desfasoara din birou si deplasare la client in cazul implicarii in proiecte!

  • 114

    Consultant vanzari - limba română

    #ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:

  • 67

    Disponibil online

    Lucreaza de acasa

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! https://forms.gle/BVY4fEYwtwHH1cns9

  • 36

    Reprezentant Vanzari Call Center

    Ce faci la Optima? Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate impuse de catre Client; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg: cu o atitudine energica, spontana, competitiva; deschis la noi informatii, serios si responsabil; proactiv si orientat catre rezultat; cu abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere si negociere un team player care isi sustine colegii in atingerea obiectului propus. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time, de luni pana vineri; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Abonament medical la o clinica privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa

  • 30

    consilier de vanzari

    Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie

  • 16

    Broker de asigurare

    Vrei o schimbare pe plan profesional sau doar o activitate din care sa ai un ? Hai in echipa noastră! Poți lucra de acasă, de la birou sau chiar de la facultate, în timpul pauzelor dintre cursuri. Cu toții avem colegi/prieteni/cunoștințe care au nevoie de asigurare. De ce sa nu le faci chiar tu și să câștigi și bani?! ! Daca ai 12 clase absolvite, cunostinte de lucru cu calculatorul si nu iti lipseste perseverenta pentru a invata lucruri noi astept CV-ul tau la adresa de e-mail: Pentru detalii suplimentare raspund la mesaje. (WhatsApp, messenger)

  • Broker de asigurare

    Esti o persoana ambitioasa care are planuri mari de viitor? Iti doresti ca veniturile tale sa depinda exclusiv de tine? Cum ar fi sa ai propria ta afacere in care; -Alegi tu cand,cat si de unde sa lucrezi? -Ai propriul tau magazin online de servicii financiare? -Poti oferii servicii de calitate(LEASING, ASIGURARI,CREDITE ,TURISM,IMOBILIARE)unui numar nelimitat de clienti? -Poti dezvolta o retea nationala de parteneri? -DACA ESTI INTERESAT sa afli detalii,scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact,ca sa putem discuta.

  • 16

    . Asistenți în brokeraj

    Cautam noi membri pentru echipa noastra! Suntem în căutarea unei persoane pline de viata, care să devină parte din echipa in domeniul intermedierii asigurarilor. Un post ce oferă mediu de lucru modern și dinamic, salariu motivant, beneficii extrasalariale, programe de pregătire și dezvoltare profesională! Poti alege sa lucrezi de acasa sau la birou, part-time sau full time, daca sa o faci ca si PERSOANA FIZICA sau PERSOANA JURIDICA . Destine Broker de Asigurare intermediaza toate categoriile de asigurari (RCA, CASCO, locuinte, viata, sanatate, agricole, travel, raspunderi civile, etc) si colaboreaza cu toate COMPANIILE DE ASIGURARI. VEI AVEA LA DISPOZITIE: parteneri cu experienta relevanta gama larga de produsele intermediate informatii. Know How cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare) Comision atractiv in functie de performanta seminarii si cursuri gratuite program flexibil: part-time sau full-time posibilitatea de lucru in orice localitate din tara posibilitatea de a avansa in cariera si de a crea una! posibilitatea de a dezvolta o echipa training-uri de dezvoltare profesionala si personala, materiale, platforma online. Daca suna bine si simti ca te regasesti in aceasta descriere atunci lasa un mesaj si iti vom furniza toate detaliile! Iti stam la dispozitie pentru orice intrebare! #asigurari #recrutare #angajare

  • 11

    Agent vanzari teren

    Vanzare fibra orange in Iasi

  • 1

    Broker asigurări generale

    Îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și să explorezi domeniul asigurărilor? Caut persoane pasionate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de colaboratori. Dacă îți dorești un venit suplimentar, împreună cu un program flexibil care îți permite să lucrezi de oriunde, iar biroul tău să fie oriunde te poartă pasiunea ta, atunci această oportunitate este pentru tine. În echipa noastră vei găsi oportunități de dezvoltare personală și profesională, susținere constantă și resurse pentru a-ți atinge obiectivele. Indiferent dacă ai experiență în domeniul asigurărilor sau ești la început de drum, avem programe de formare adaptate nevoilor tale. Alătură-te echipei noastre și descoperă avantajele unei activități care îți oferă libertatea de a-ți gestiona timpul și locul de muncă în funcție de preferințele tale. Contactează-mă pentru mai multe detalii și hai să construim împreună un viitor de succes în domeniul asigurărilor!

  • Cauti o modalitate de a obtine venituri 100 % de acasa ?

    Am decis să organizăm pe 15 mai, o Prezentare online a afacerii Destine Evenimentul se va desfășura pe platforma Zoom, miercuri, începând cu ora 17:00 și va avea o durată de 30 de minute. Cei interesați, vă rog lăsați un MESAJ SAU ADRESA DE EMAIL pentru a vă da datele de logare

  • 24

    Agent despagubiri

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1

    Agentă vânzări

    SRL avand obiectul de activitate vânzarea de materiale construcții, agregate, angajează agentă vânzări. CANDIDATUL IDEAL: Experienta minim 3 ani in vanzari a materialelor de constructii Disponibilitate pentru deplasari ; Prezenta agreabila si comunicativa Atitudinea independenta si responsabila Experienta in utilizarea PC, program facturare SmartBill. RESPONSABILITATI BENEFICII: Contactare a potentialilor clienti, prezinta produsele. Intocmirea de oferte sau alte documente , urmarirea ofertelor, incheierea de contracte, finalizarea lor pana la incasare. Dezvolta reteaua de clienti, Obtine comenzi si contracte, Viziteaza si pastreaza direct si constant legatura cu clientii, Ofera consultanta de specialitate clientilor firmei, Permis auto categoria: B, Salariu motivant- negocierea se face in momentul interviului, Bonusuri + beneficii: In functie de vanzarile realizate, Masina de serviciu,telefon.

  • 13

    Castiga bani din ASIGURARI

    Cautam colaboratori noi. Daca vrei sa te alaturi echipei DESTINE BROKER pentru o cariera in ASIGURARI, informeaza-te la: 0742.274.158-Elena Dragan Candidatul Ideal • Studii-minim BAC iar codul RAF, constituie un avantaj; • Cunostinte medii de utilizare PC; • Perseverent, bune abilitati de comunicare, negociere • Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni; Acum, ori NICIODATA... ;) Grabeste-te, ca ti-o ia altul inainte... :)

  • Consilier imobiliar

    Fidelia Casa -companie imobiliară ce activeaza de 22 de ani - este in cautare de talente in vanzari. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților potențiale pentru clienți. Organizarea și conducerea vizitelor la proprietăți. Negocierea ofertelor între cumpărători și vânzători. Asigurarea satisfacției clienților prin servicii de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Beneficii: Salariu și bonusuri de performanță. Training specializat și posibilități de dezvoltare profesională. Flexibilitate în program și mediu de lucru dinamic.

Categorii

Locuri de munca

Județe

Iasi
Salvează căutarea