Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Vrei sa castigi bani? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi bani din vanzarile personale i din vanzarile echipei tale de vanzari. Iti oferim intre 20-30% din vanzarile tale si iti oferim pe viata intre 2-20% din vanzarile tuturor celor inscrisi de tine la firma Life Care. Suntem o compania ede multi level marketing. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • 1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Pentru magazin alimentar in Baia Sprie , jud Maramures , aproape de Primarie .

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Vorbești limba franceză și limba engleză la un nivel cel puțin mediu? Iți propunem un job de suport clienți pentru o companie canadiană! Nu locuiești în București însă vrei să vii să faci parte din echipă? Iți oferim suplimentar următorul pachet de beneficii: - decontarea unui bilet de avion/ tren (rambursat la primul salariu, în valoare de până la 150 euro net) - CAZARE GRATUITĂ la hotel pentru prima lună - bonus lunar de 120 EUR net pentru întreaga durată a contractului Pentru a afla mai multe detalii, accesează link-ul de mai jos: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/koodo-mobile-customer-support-with-french-english/1280962

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 100 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare. 2. Agenti primesc 70% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii. 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate. 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online. 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma. 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte. Pentru detalii va rugam sunati de Luni pana Vineri intre orele 10:00-20:00 la numarul 0734642772

  • Cine suntem? Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. După cum observi jobul acesta este unul prepoderent de teren. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. La noi poti lucra full-time sau part-time. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire.

  • PODAVA COM S.R.L. BAIA MARE angajează agent vânzări produse alimentare şi nealimentare şi agent livrare marfă. Cerințe: permis categoria B, experiența în domeniu constituie un avantaj. CV-ul se trimite la adresa de mail: podava.bm@gmail.com

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • Sigur, atractiv, avantajos

  • Cautam colegi noi pentru echipele de consultanti de vanzari pe teren Telekom! Te vrem alaturi de noi, daca: - Iti place sa socializezi; - Esti perseverent si ambitios; - Te deranjeaza sa iti petreci timpul inchis intr-un birou; - Nu iti place sa te trezesti devreme Ce vei avea tu de făcut Să ai o atitudine pozitivă și zâmbetul la purtător atunci când: - Abordezi clienții; - Îi convingi să cumpere serviciile de telecomunicații ale companiei Telekom; - Închei contractul. - Simplu, dinamic și distractiv! Câștigul tău: - Salariu construit din 3 părți: salariu fix + comisioane + bonusuri; - Asigurare medicală – servicii medicale furnizate de rețeaua privată de sănătate Regina Maria; - Multiple posibilități de avansare prin performanță într-o companie multinațională; - Training-uri de specialitate recunoscute la nivel internațional; - Tabletă, cartelă SIM, acces la orice informație legată de ofertele în curs. *Contractul de munca se incheie prin partenerul Telekom - ProSolutions Agency.

  • Cautam colegi noi pentru echipele de consultanti de vanzari pe teren Telekom! Te vrem alaturi de noi, daca: - Iti place sa socializezi; - Esti perseverent si ambitios; - Te deranjeaza sa iti petreci timpul inchis intr-un birou; - Nu iti place sa te trezesti devreme Ce vei avea tu de făcut Să ai o atitudine pozitivă și zâmbetul la purtător atunci când: - Abordezi clienții; - Îi convingi să cumpere serviciile de telecomunicații ale companiei Telekom; - Închei contractul. - Simplu, dinamic și distractiv! Câștigul tău: - Salariu construit din 3 părți: salariu fix + comisioane + bonusuri; - Asigurare medicală – servicii medicale furnizate de rețeaua privată de sănătate Regina Maria; - Multiple posibilități de avansare prin performanță într-o companie multinațională; - Training-uri de specialitate recunoscute la nivel internațional; - Tabletă, cartelă SIM, acces la orice informație legată de ofertele în curs. *Contractul de munca se incheie prin partenerul Telekom - ProSolutions Agency.

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon. https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • COMPANIE MULTINAȚIONALĂ DE ASIGURĂRI ORGANIZEAZĂ SELECȚIE PERSONAL PENTRU SUCURSALĂ DE ASIGURĂRI 2 posturi pentru COORDONATOR VÂNZĂRI 6 posturi consultanti de asigurări Cerinte obligatorii: -Diplomă de bacalaureat sau licență -Cazier judiciar -Adaptabilitate la un mediu business -Ținuță business și comportament etic în mediul de afaceri. -Plan de cariera (remunerare) atractiv pentru COORDONATOR VÂNZĂRI Cerințe obligătorii: -certificare I.S.F. -experiență managerială și în vânzări -capacitate de coordonare, supraveghere si control Asigurăm training de specialitate, pentru un comportament profesionist in mediul de afaceri. Oferim platforma de pregătire profesională si certificare I.S.F.. Interviurile vor avea loc in Baia Mare și orașele județului Maramureș la o data stabilită de comun acord cu participanții. Informatii la telefon : 0749 121 442

  • Te vrem in echipa noastra! Cautam oameni care sa faca parte dintr-o echipa vesela, dinamica, sa accepte noi si noi provocari (le ducem la bun sfarsit impreuna), persoana flexibila, responsabila si deschis la tot ce este nou. Ce oferim la schimb? Cum spuneam, un mediu de lucru fain, vesel, plina de miscare, pregatire (tu trebuie sa aduci doar veselia de acasa, in rest asiguram noi pregatirea ta), suport, si nu in ultimul rand venituri peste media pietei. Daca vrei sa castigi intre 2.500 - 4.500 de lei (nu este o limita, se poate castiga si mai mult), lasa un mesaj cu numarul tau de telefon si te vom contacta sa stabilim o intalnire unde vom discuta toate detaliile. Studii superioare? Nu o hartie stabileste pentru noi valoarea ta! Posibilitati de promovare? Vrem sa fim mari, si mai mari, chiar foarte mari, o sa avem nevoie de persoane care sa ne ajute, deci, DA! Daca suntem seriosi? Te lasam sa te convingi tu! Eu zic ca DA, dar conteaza ce zici tu! Cat pot sa castig cel mai mult? De tine depinde, noi asiguram tot suportul ca tu sa ajungi la valori dorite. Stres? Unde nu este? Noi incercam sa-l reducem la minim! Ce vrem noi? Sa te simti foarte bine in grupul nostru si sa castigam bani impreuna! Da, impreuna, cot la cot! Conteaza parerea mea? Pentru noi chiar foarte mult! Invatam cat traim! Mai stai pe ganduri? Incercarea moarte n-are! Deci, lasi un numar de telefon? Noi te sunam!

  • Candidatul Ideal:  Abilitati excelente de comunicare  Atitudine pozitiva , entuziasta si motivanta  Gandire strategica si creativa , orientata spre client Responsabilitati:  Promovarea brand-ului si a serviciilor  Cunoasterea in detaliu a ofertei disponibile clientilor  Mentine legatura cu potentiali clienti  O astfel de carieră te antrenează în comunicare şi te ajută să înţelegi aşteptările şi nevoile clienţilor noştri.

  • Cabinet oftalmologie și optica medicala. Baia Mare. Full time

  • Ești în căutarea unui job part-time, care să-ți aducă satisfacții similare celui full time? Ori ești, poate, în căutarea unui job cu statut de angajat? Indiferent de situație, acum ai posibilitatea să alegi între cele două. Diferența o va face chiar persoana ta. Astfel, începând cu 13.01.2020, te invit să descoperi domeniul asigurărilor și să faci parte dintr-un brand cu renume în vânzarea serviciilor financiare. Dacă : - ai minim 23 de ani; - studii superioare absolvite(sunt acceptate și studiile medii în anumite condiții); - bune abilități de comunicare, și vrei să afli despre această oportunitate, răspunde la acest anunț printr-un mesaj, mail sau telefonic. Știu că vrei să afli despre beneficiile jobului. Nu sunt deloc puține, însă te invit să le discutăm în cadrul unui interviu ce l-am putea avea stabilit după 13.01.2020

  • Descrierea job-ului: -prezentarea si promovarea serviciilor companiei catre persoanele fizice; -prospectarea pietei si identificarea de noi clienti – persoane fizice -negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice Oferta (bonusuri, beneficii): -contract de munca; -bonusuri in functie de performanta; -posibilitate de evolutie profesionala; -training; -comision de la primul contract incheiat; Cerinte - experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj; - cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj); - abilitati dezvoltate de negociere si persuasiune; - diplomatie, proactivitate si orientare catre client; - foarte bune abilitati de comunicare; Asteptam CV-ul tau la adresa de email: ; tel: 0771180691

  • Salveaza cautarea