Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Maramures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Suntem în căutarea de persoane pasionate de vânzări, ce doresc să-și dezvolte cariera într-un mediu de lucru stabil și profesionist. - Experiență în vânzarea produselor premium constituie un real avantaj; - Simt estetic dezvoltat și interes pentru modă ; - Cunoștințe de Microsoft Office( Word, Excel, Power Point, Outlook) - Excelente abilități de comunicare și persuasiune; - Orientare către client, empatie; - Spirit de echipă; - Atitudine pozitivă și spirit de inițiativă; - Disponibilitate de lucru în week-end. Dacă te regăsești in această descriere, atunci te așteptăm în echipa noastră! Descrierea jobului Principalele responsabilități sunt: - Consilierea clienților; - Promovarea și prezentarea produselor din portofoliul companiei; - Efectuarea operațiunilor de cash si card; - Efectuarea înregistrărilor în sistemul de management al vânzărilor; - Efectuarea operațiunilor și a documentației specifice activității de retail; - Asigurarea nivelului optim de stoc în vitrine; - Menținerea constantă a strălucirii produselor. Oferim : - Pachet salarial atractiv; - Bonus de performanță (rezultate vs. obiective); - Diverse facilitați și premii; - Training și posibilități de dezvoltare personală; - Mediu de lucru la standard occidental.

  • 3

    Vrei sa castigi bani? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi bani din vanzarile personale i din vanzarile echipei tale de vanzari. Iti oferim intre 20-30% din vanzarile tale si iti oferim pe viata intre 2-20% din vanzarile tuturor celor inscrisi de tine la firma Life Care. Suntem o compania ede multi level marketing. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • CONTRACT de colaborare + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei;

  • Vino să fii reprezentant de vânzari în echipa Provident! Noi știm sigur că pe TINE te vrem pentru că:  Eşti sociabil şi dornic de rezultate  Eşti atras de munca în teren şi de un program flexibil  Ai studii medii  Ai permis de conducere (constituie avantaj) Experienţa ta va fi surprizătoare pentru că:  Suntem ANGAJATOR DE TOP  Avem grijă de oamenii noştri  Acţionăm cu responsabilitate, respect şi transparenţă  Pregătim cariera ta prin programe de dezvoltare profesională În această călătorie:  Promovezi produsele şi serviciile noastre la domiciliul clienţilor  Oferi împrumuturi şi încasezi ratele acestora  Atragi clienţi noi şi construieşti relaţii pe termen lung  Te vei folosi de tehnologie şi de aplicaţiile interne Iar la destinaţie, pe lângă salariu fix, vei avea:  Contract pe perioadă nedeterminată  Bonusuri de performanţă  Abonament de servicii medicale şi asigurare în caz de accident  Telefon de serviciu şi decont transport Aşa că… vino să ne cunoşti şi nu rata îmbarcarea în cea mai lină călătorie în domeniul vânzărilor! *este necesar sa aveti permis si masina personala Află mai multe despre noi pe www.provident.ro

  • 4

    Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Nu exista target, program sau sef. Suna sau trimite-ne CV-ul tau pe mail.

  • Locuri de munca Echipa Destine Broker de Asigurare - cauta parteneri. #Doresti sa ai propria ta afacere? #Vrei sa fii propriul tau sef? #Vrei sa iti organizezi singur timpul? Atunci alatura-te echipei noastre. Poti lucra de acasa, part-time sau full time Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de liceu. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. -Asigurari de viata, de sanatate -Intermedierea vanzarilor imobiliare Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Puteti aplica https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNhuI4BbSwYxxmuoAl9f7G3HT9CNfDSvdboxp_fJ97Q_QShA/viewform?usp=pp_url Informatii 0749800762

  • 2

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 2

    Bună tuturor! Caut oameni care iubesc Turismul și ar dori să lucreze de acasă sau de oriunde. Vei avea propria afacere ca Agent de Turism independent. HgoTourist Agent cauta Colaboratori, Agenți Vanzare part-time sau cu normă întreagă. Singur iti faci strategia de Lucru Lucrați pe computer / Smartphone / Tableta ... Tot ce trebuie sa faci este sa Contactezi Furnizorii de Servcii Turistice si sa le propui o Colaborare in ce priveste Promovarea Serviciilor pe care le ofera, pe Platforma Internationala HgoTourist.com - Hotels And Hostel International, Angajeza Agenti Turism in toata Romania ... CERINTE: - Persoana Fizica Autorizata sau Societate Comerciala. - Studii Superioare. - Cunostiinte Limba Engleza. - Aspect fizic ingrijit. - Experienta in vanzari. - Posesor Laptop sau Tableta. Castiguri si Bonusuri de Realizare Obiective ... - 100 Lei | Pentru fiecare Profil inscris In Regiunea Contractata pe Platforma Internationala www.HgoTourist.com | PESTE 50 DE CATEGORII DISPONIBILE PE SITE ...( PROMOVARE SPATII DE CAZARE TEMPORARA SI ALTE SERVICII TURISTICE ). - Prezentarea Ofertelor de Promovare a Spatiilor de Cazare sau Alte Servicii Turistice: - Prezentare Oferta prin E-mail | Contact Telefonic | Retele de Socializare sau Deplasare la Locatie pentru a prezenta oferta de Promovare Managerului ... - Materialele de Promovare le primiti in momentul semnarii Contractului ... Foarte Important de stiut ... - Pentru fiecare Profil inscris pe site in Regiunea Contractata primiti suma de 150 Lei. Abonamentul de Promovare este de 12 Luni cu posibilitate de Prelungire. La fiecare prelungire cu inca 12 luni Dumneavoastra Incasati inca 150 de Lei pentru Profilul Adaugat pe Site ... - La 500 de Profile Adaugate pe Platforma Internationala pentru fiecare Profil incasati suma de 150 Lei ... Diferenta dintre Succes si Esec este Colaborarea ... CONTACT: E-MAIL: TELEFON: +40-0720286549 SITE: www.HgoTourist.com

  • Caut vorbitori de limba Poloneza pentru taduceri si convorbirii telefonice pentru colaborari in comert international. Persoana dispusa sa colaboreze trebuie sa locuieasca in Baia Mare sau in apropiere și ar trebui să fie dispusa sa calatoreasca. Cei interesati pot să ne contacteze la următoarea adresa:

  • 2

    Caut vorbitori de limba Maghiara pentru taduceri si convorbirii telefonice pentru colaborari in comert international. Persoana dispusa sa colaboreze trebuie sa locuieasca in Baia Mare și ar trebui să fie dispusa sa calatoreasca. Cei interesati pot să ne contacteze la următoarea adresa:

  • 1

    Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari asta inseamna ca te poti extinde in minim 39 de tari, doar sa vrei. Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe datalii sa-mi lasati un nr de telefon sau adresa de email pentru inregistrare.

  • Caut vorbitori de limba Slovaca pentru taduceri si convorbirii telefonice pentru colaborari in comert international. Persoana dispusa sa colaboreze trebuie sa locuieasca in Baia Mare sau in apropiere și ar trebui să fie dispusa sa calatoreasca. Cei interesati pot să ne contacteze la următoarea adresa:

  • Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit, Cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Inscrieti-va cat mai repede trimitand datele dvs. pe linkul: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGADEnT56kq4tonukTN9ZHF_QPXeK4mWmc9H1oooUYt6La5A/viewform si va contactam noi in cel mai scurt timp! ATENTIE: NU ESTE UN LOC DE MUNCA CU PROGRAM SI SALAR FIX, SEF, TARGETE. ESTE MAI MULT DE ATAT: O ACTIVITATE INDEPENDENTA CU CASTIGURI NELIMITATE!

  • 1

    Se caută Team leader Persoana trebuie sa fie constiincioasa, integra si empatica. Se cere minim diploma de bacalaureat sau diploma de 12 clase. Cerințe : sa caute colaboratori pe care sa ii coordoneze în vânzarea de pachete de asigurări, vacante, credite și imobiliare.

  • Oportunitate UNICĂ să înveți și să practici meseria de CONECTOR ! Așa ceva n-a mai existat în România! Detalii la telefon 0743457028

  • OFERIM colaborare in domeniul asigurarilor tel 0749945843

  • Suntem în căutare de vorbitori de limbă Germană și limbă Engleză la un nivel mediu pentru proiectul AIRBNB Customer experience specialist. - Program Luni-Duminică, 5 zile lucratoare cu 2 libere - Interval orar de lucru: 10:00 - 00:00 - Ture de 8:30 cu 1 ora pauză inclusă în program - Training de specialitate de 5 săptămâni - Se oferă pachet de beneficii - Salariul (se va discuta în cadrul interviului) Punct de lucru București Va rog trimiteti cv-ul dumneavoastra printr-un mesaj in privat!

  • Societate comerciala, specializata in colectarea si valorificarea deseurilor, cauta colaboratori cu masina proprie in vederea colectarii anvelopelor scoase din uz de pe zona Baia Mare, Satu Mare, Zalau. Detalii la 0740086784

  • Buna! Vrei sa te dezvolti si sa ai o cariera in vanzari? Perfect! EurosanDOOR (Fabrica de uși de garaj și porți) angajeaza agent de vanzari in BAIA MARE! Esti candidatul ideal dacă: -esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica; -iti doresti sa lucrezi intr-o companie in continua dezvoltare; -ai experienta in vanzari in piata de minim 2 ani; -iti place sa identifici nevoile clientilor si sa propui solutii rapide si viabile; -reusesti sa-ti expui clar si cu usurinta ideil; Principalele responsabilitati: - dezvoltarea activitatii firmei in zona alocata in concordanta cu politica comerciala; - mentinerea si imbunatatirea permanenta a relatiei profesionale cu clientii existenti si dezvoltarea unei relatii de afaceri cu cei noi; - contactarea potentialilor clienti si demararea colaborarii cu acestia; - promovarea produselor si a imaginii companiei in piata; - mentinerea legaturii cu departamentele de suport pentru buna desfasurare a activitatii curente; - realizarea obiectivelor alocate; - raportari periodice catre superiorul direct; Profilul candidatului: - experienta in vanzari directe, online, prospectare piata; - experienta in vanzari de usi de garaj, porti, automatizare, tamplarie, cunoasterea pietei de profil si a principalilor jucatori din piata - constituie avantaj; - cunostinte solide pe parte de ofertare, intocmire comenzi; - foarte bune abilitati de negociere; - cunostinte de operare PC (Word, Excel, e-mail); - cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala - nivel mediu; Atitudini si valori: - capacitate de auto-organizare, capacitate de analiza; - abilitati de comunicare foarte bune, persuasiune; - persoana activa, energica, cu viteza de reactie crescuta; - orientat catre client si pe gasirea de solutii; - persoana responsabila, capabila sa respecte procedurile de lucru; - atitudine pozitiva, corectitudine, spirit de echipa; - permis de conducere categoria B (constituie avantaj). Beneficii: - mediu de lucru profesionist, in cadrul unei companii dinamice in continua; expensiune, lider in piata in care isi desfasoara activitatea cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personal; - pachet salarial atractiv compus din parte fixa si parte variabila, in functie de vanzari; - cursuri si traininguri. Asteptam CV-ul tau pe adresa de email: *Compania noastra asigura deplina confidentialitate a aplicarii CV-lui. *Doar CV-urile candidatilor ce corespund cerintelor ocuparii postului vor fi luate in considerare.

  • 1

    Agent teren vanzari servicii E.ON. Cei interesati vor fi rugati sa ne lase un numar de telefon in privat sau in comentarii in vederea contactarii lor pentru un interviu. Descrierea companiei : Energy Code S.R.L este partener regional E.ON. E.ON Energie România este compania platformă care susţine şi coordonează activitatea companiilor operaţionale ale grupului E.ON în sectorul energetic din România. Obiectivul nostru este să asigurăm furnizarea de gaze naturale şi de electricitate pentru consumatori. Ne concentrăm eforturile pentru a fi recunoscuţi ca furnizori de soluţii eficiente, competitive şi de încredere, care pot aduce mai mult confort pentru clienţii noştri. E.ON a intrat în România în anul 2005, când a preluat fostele societăţi de stat din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice. Companiile din structura grupului E.ON desfăşoară în prezent activităţi în 20 de judeţe situate în jumătatea de Nord a ţării, având circa 3,1 milioane de clienţi. În ultimii 11 ani, E.ON a investit în România peste 1,4 miliarde de euro. Suntem o echipa tânără, prezentă la nivel național, iar colegii noștri sunt ambițioși, perseverenți, capabili să se automotiveze. Ei înțeleg că în vânzări câștigul este dependent de rezultate, iar rezultatele îți aduc satisfacția așteptată. Candidatul ideal Căutăm oameni motivați, serioși și dornici de afirmare, dispuși să-și petreacă cea mai mare parte a timpului pe teren, în căutare de clienți. Abilitățile de manager și spiritul antreprenorial sunt necesare pentru succesul acestui business, pentru diversificarea și dezvoltarea noilor oportunități. Experienţa de minim 1 an în domeniul vânzărilor sau domeniul Energetic/Telecom/IT etc constituie un avantaj, însă NU este obligatorie. Ne dorim să ai: - Diplomație, proactivitate și orientare către client; - Buna cunoaștere a tehnicilor de vânzare; - Foarte bune abilităţi de comunicare, prezentare şi ascultare activă; - Orientare către client; - Orientare către rezultate și soluții; - Abilități dezvoltate de negociere și persuasiune; - Disponibilitate de a călători; Descrierea jobului/Cerințe - Promovarea și vânzarea produselor companiei E.ON Energie România și a serviciilor de furnizare de energie electrică și gaz - Prospectarea pieței și identificarea oportunității de obținere și încheiere de contracte - Realizarea obiectivelor de vânzări lunare - Gestionarea și înregistrarea corectă a contractelor semnate - Identificarea de noi clienți - Reprezentarea cu integritate a brandului în toate relaţiile cu clienții - Negocierea și încheierea de contracte Oferim: - Oportunități de dezvoltare atât pe plan profesional, cât și personal - Pachet salarial atractiv - Instructaj în domeniul vânzărilor - Pachet complex de instrumente de lucru - Oportunitatea de a lucra într-un mediu energic, alături de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse.

  • Agent teren vanzari servicii E.ON. Cei interesati vor fi rugati sa ne lase un numar de telefon in privat sau in comentarii in vederea contactarii lor pentru un interviu. Descrierea companiei : Energy Code S.R.L este partener regional E.ON. E.ON Energie România este compania platformă care susţine şi coordonează activitatea companiilor operaţionale ale grupului E.ON în sectorul energetic din România. Obiectivul nostru este să asigurăm furnizarea de gaze naturale şi de electricitate pentru consumatori. Ne concentrăm eforturile pentru a fi recunoscuţi ca furnizori de soluţii eficiente, competitive şi de încredere, care pot aduce mai mult confort pentru clienţii noştri. E.ON a intrat în România în anul 2005, când a preluat fostele societăţi de stat din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice. Companiile din structura grupului E.ON desfăşoară în prezent activităţi în 20 de judeţe situate în jumătatea de Nord a ţării, având circa 3,1 milioane de clienţi. În ultimii 11 ani, E.ON a investit în România peste 1,4 miliarde de euro. Suntem o echipa tânără, prezentă la nivel național, iar colegii noștri sunt ambițioși, perseverenți, capabili să se automotiveze. Ei înțeleg că în vânzări câștigul este dependent de rezultate, iar rezultatele îți aduc satisfacția așteptată. Candidatul ideal Căutăm oameni motivați, serioși și dornici de afirmare, dispuși să-și petreacă cea mai mare parte a timpului pe teren, în căutare de clienți. Abilitățile de manager și spiritul antreprenorial sunt necesare pentru succesul acestui business, pentru diversificarea și dezvoltarea noilor oportunități. Experienţa de minim 1 an în domeniul vânzărilor sau domeniul Energetic/Telecom/IT etc constituie un avantaj, însă NU este obligatorie. Ne dorim să ai: - Diplomație, proactivitate și orientare către client; - Buna cunoaștere a tehnicilor de vânzare; - Foarte bune abilităţi de comunicare, prezentare şi ascultare activă; - Orientare către client; - Orientare către rezultate și soluții; - Abilități dezvoltate de negociere și persuasiune; - Disponibilitate de a călători; Descrierea jobului/Cerințe - Promovarea și vânzarea produselor companiei E.ON Energie România și a serviciilor de furnizare de energie electrică și gaz - Prospectarea pieței și identificarea oportunității de obținere și încheiere de contracte - Realizarea obiectivelor de vânzări lunare - Gestionarea și înregistrarea corectă a contractelor semnate - Identificarea de noi clienți - Reprezentarea cu integritate a brandului în toate relaţiile cu clienții - Negocierea și încheierea de contracte Oferim: - Oportunități de dezvoltare atât pe plan profesional, cât și personal - Pachet salarial atractiv - Instructaj în domeniul vânzărilor - Pachet complex de instrumente de lucru - Oportunitatea de a lucra într-un mediu energic, alături de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse.

  • 1

    Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • Salveaza cautarea