Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Olt Slatina

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Caut loc de munca,opțional șofer,mentionez ca am experiență in vânzări și relații cu clienții

  • Iti doresti sa te afirmi si sa te dezvolti atat pe plan profesional cat si personal? Te dorim alaturi de noi, in echipa iCredit daca esti dispus sa lucrezi ca Persoana fizica autorizată Te incurajam sa aplici, indiferent daca ai sau nu experienta Responsabilităţi: Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? Iti faci singur programul de lucru; Posibilitati reale si clare de promovare, evaluari si prezentari periodice; Participi la programul de training in vanzari; Castiguri pe masura performantelor; Esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri.

  • ATENTIE!!! Cititi tot anuntul! Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0734642772 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Ritz Imobiliare isi mareste echipa si cauta agenti imobiliari cu program full-time ! Profilul colaboratorului nostru: - ideal cu experienta in: comunicare, imobiliare, marketing, vanzari directe, asigurari, call center, relatii cu publicul, consultanta sau similare. * nu este necesara experienta in domeniul imobiliar, conteaza implicarea si seriozitatea . Daca iti place sa lucrezi in domeniul serviciilor, esti motivat/a serios, organizat, corect, ai abilitati de comunicare si negociere, esti o persoana dinamica, vrei sa te dezvolti, noi iti oferim sansa sa lucrezi pe un post la biroul din Slatina, cu contract de munca sau contract de prestari servicii . CE OFERIM ; La noi poti gasi tot suportul intr-un sistem de lucru nou care genereaza venituri peste medie, avand posibilitatea de a lucra in cea mai experimentata si recunoscuta agentie din Slatina . Iti oferim : training, portofoliu clienti, mod de lucru standardizat, independenta financiara, birou ultracentral, softuri performante si expunere maxima, etc., pentru ca avem o vasta expertienta pe piata imobiliara de peste 19 ani într-un mediu de lucru profesionist, organizat și eficient . Descrierea postului(NU CAUTAM SEZONIERI) Responsabilitatile dumneavoastra: - va administra o baza de date cu oferte si clienti; - negociaza ofertele imobiliare; - prezenta imobile clientilor companiei; - intermediaza tranzactii. - sa fie orientat catre client - incheierea contractelor cu clientii - promovarea serviciilor - promovarea imaginii companiei - prospectare clienti(FSBO) - asistenta clientilor - stabilirea relatiilor cu clientii si servicii post-vanzare - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea proprietatilor in sistemul de marketing; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. - sa detina permis de conducere cat.B - se cunoasca o limba straina: engleza, italiana . Cerem corectitudine, seriozitate, responsabilitate, implicare ! CRITERII PRINCIPALE DE DEPARTAJARE A CANDIDATILOR : 1. BUNE ABILITATI DE COMUNICARE 2. PERSOANA MOTIVATA, DINAMICA SI ACTIVA 3. RESPONSABILITATE PERSONALA 4. EXPERIENTA IN VANZARI SI MARKETING 5. SIGURANTA DE SINE SI ASPECT ELEGANT 6. EXPERIENTA CALL CENTER 7. STUDII SUPERIOARE 8. CUNOSTINTE CALCULATOR 9. PERMIS DE CONDUCERE Daca esti o persoana dinamica, activa, serioasa, organizata, ai initiativa, iti place sa comunici, te regasesti in descrierea de mai sus si iti place acest tip de job, programeaza-te la un interviu . DORIM CV-URI DE LA PERSOANE REAL INTERESATE DE ACEST JOB SI CARE SE INCADREAZA IN CRITERIILE PRINCIPALE DE DEPARTAJARE ! Te asteptam ! Relatii la : 0744.82.11.26 www.ritzimobiliare.ro

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • Job de acasa Jobul presupune cautarea pe web a unitatilor turistice pensiuni, hoteluri apartamente in regim hotelier, contactarea si convingerea acestora de a se inscrie in portalul nostru de turism, mentinerea relatiilor cu clientii contactati, facturarea acestora. Comisionul Dvs este 50% abonamentul anual pentru listarea in portalul nostu de turism va fi de 120 ron/an ceea ce inseamna ca pentru fiecare client facturat veti primi 60 ron. Asteptam Cv-ul Dvs aici sau la adresa noastra de email. office arond hotero punct ro

  • Salveaza cautarea