Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Sibiu doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • We are looking for team members interested in relocating to Bucharest for a great professional opportunity. As a Customer Support Agent for Airbnb you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. We offer: The salary package according to our position: - Monthly gross salary: 5299 RON (approximately 3100 RON net) - Meal tickets: 15 RON/ ticket, a meal ticket at each worked day The relocation package for candidates relocating from outside Bucharest will include: • PLANE /TRAIN TICKET cost refundable (reimbursed at your first salary, in the amount of 150 euro net)! • FREE ACCOMODATION for the first month, support in finding an apartment and MONTHLY accommodation allowance (120 EUR net/ month starting from the second month) for the entire contract duration Are you looking for a great career and a place to shine? Join our team! To apply click on the following link: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/relocation-to-bucharest-french-english-speakers-wanted/1275135

  • RoaImobiliare recruteaza persoane inteligente, optimiste, dinamice, cu dorinta de a-si construi propria afacere in imobiliare. Nu aveti nevoie de experianta ci de incredere in fortele proprii. Daca aveti si experienta succesul este garantat. RoaImobiliare ofera suportul informational, logistic si de publicitate pentru ca tu sa-ti construiesti propria afacere in imobiliare. Trimite CV-ul si scrisoarea de intentie la roawdb @ gmail.com sau fa-ti cont pe site-ul roaimobiliare.ro. RoaImobiliare dezvolta retele noi de agenti imobilari independenti in toata Romania.

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Vrei sa iti suplimentezi veniturile? Ai posibilitatea sa lucrezi in timpul liber? Intra acum in echipa de vanzari produse bio Life Care si castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile celor inscrisi de tine la firma Life Care. Lucrand alaturi de noi castigi bani si traiesti sanatos consumand produse bio. Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Firma Italiana cauta persoane vorbitoare de limba italiana pentru jobul ca Reprezentant vânzări în Italia .Pentru mai multe detalii va rog sa contactați numărul de telefon din anunț . 0740906761- Daniela

  • Principalele atributii ale postului: -Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor si serviciilor Internity -Intampinarea clientului, prezentarea, promovarea si vanzarea produselor si a serviciilor -Atingerea obiectivelor de vanzari si activari -Cunoasterea procedurilor de lucru si aplicarea lor -Implementarea si respectarea politicii de vanzari a companiei Cerinte pentru ocuparea postului: - Capacitatea de a relationa si de a comunica agreabil si eficient cu clientii - Abilitatea de a identifica nevoile clientului - Capacitatea de a oferi solutii documentate, prin prezentarea beneficiilor specifice produselor si serviciilor din portofoliul Internity - Cunostinte operare PC: Word/Excel; - Studii medii/superioare; - Prezenta agreabila; - Disponibilitate pentru program full-time in ture; - Cunoasterea unei limbi straine (engleza) si experienta anterioara in domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj; - Varsta minima 21 ani (conform Legii gestionarului) Oferta: - Pachet salarial motivant : salariu de baza + bonus din vanzari - Oportunitati de dezvoltare a carierei - Stabilitate profesionala

  • Infiintata in 2008 la Sibiu, Smart Tools Distribution SRL este o companie cu capital privat integral romanesc, avand ca domeniu de activitate importul/distributia de scule si unelte electrice, scule si unelte de mana si echipamente CNC, cu o dinamica accelerata in ceea ce priveste activitatea desfasurata si gama de produse si servicii oferite la nivel national. Suntem reprezentanti unici pentru companiile Proxxon GmbH Germany si Stepcraft GmbH & Co Kg pe piata romaneasca, dar distribuim si alte brand-uri de renume prin magazine proprii, parteneri de retail sau parteneri cu competente profesionale in Romania. Daca interactiunea cu micro masinile sau echipamentele cu comanda numerica fac parte din hobby-urile tale, atunci cu siguranta locul tau este in echipa noastra. In acest moment echipa noastra are nevoie de un operator vanzari cu program full time in Sibiu. Cateva din atributiile postului: – preluarea comenzilor si pregatirea lor pentru impachetare – comunicarea cu clientii – inregistrarea intrarilor si iesirilor de marfa in gestiune – comunicarea cu colegii intr-un spirit de echipa pentru atingerea obiectivelor – administrare magazin (introducere produse noi, editare stoc...etc) – alte activitati specifice administrative Constituie avantaj cunoasterea limbii Engleze si cunostinte tehnice. Nu este nevoie de experienta pe un post similar, majoritatea informatiilor de care vei avea nevoie le vei putea invata in echipa noastra, totusi avand in vedere ca activam in domeniul online, competente medii spre avansate de utilizare a calculatorului iti vor fi necesare, de asemenea te va putea ajuta permisul de conducere categoria B. Daca esti o fire comunicativa si iti place sa lucrezi in domeniul vanzarilor online, te asteptam cu un CV la adresa de email pana la data de 9 Martie 2020.

  • Descriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Pentru detalii va rugam sunati de Luni pana Vineri intre orele 10:00-20:00 la numarul 0734642772!

  • Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriereCandidatul ideal Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Pentru a te informa in ce consta colaborarea cu noi te invitam sa vizionezi videoul: https://youtu.be/bHs_9_L88Uw

  • Aplica aici pentru job-ul de Consilier Vanzari chiar daca ai sau nu experienta in vanzari ! Descrierea job-ului : - consilierea clientilor ; - vanzarea si promovarea accesoriilor GSM ; -aplicarea folilor ; - aprovizionarea periodica a stocului din magazin ; - comunicarea cu echipa si superiorii ; - aranjarea produselor pe rafturi si etichetarea acestora ; -receptionarea marfurilor ; - mentinerea curateniei . Ce oferim : -salar intre 1700 si 2500 lei + bonus din vanzari + target ; -training ; -concurs interactiv cu premii ; -achizitionare produse la pret de furnizor ; -posibilitate de avansare in cadrul firmei. Locatie :Shopping City Sibiu

  • Lantul de bijuterii Roza Oro, angajeaza lucratori comerciali, pentru bijuteriile din Mall Festival si Promenada Mall. Oferim pachet salarial atractiv, bonusuri din vanzari si posibilitati de avansare! Cei interesati, va rugam sa ne trimiteti un CV insotit de o fotografie, pe e-mail:

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • SIB KLASS - Lider national in productia de sisteme de protectie solara angajeaza CONSULTANTI VANZARI. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la una din adresele din anunt. www.sibklass.ro

  • Cautam o colega care sa ni se alature in oferirea serviciilor de calitate si a experientei clientului! Vrei sa lucrezi intr-un magazin cochet cu articole si accesorii pentru femei? Iti place moda, sa asortezi tinute si sa oferi sfaturi prientelor? Ne-ar face placere sa te cunoastem! Candidatul ideal: Este orientat spre client, intrerupe alte sarcini atunci cand este necesara consilierea clientului, urmand sa revina la sarcina initiala dupa finalizarea consilierii; Pregateste si expune marfa, respectând regulile si avand grija ca preturile afisate sa fie cele corecte la toate categoriile de produse; Manifestă un comportament adecvat mediului de lucru; Are o ţinută vestimentară îngrijită şi se asortează cu produse din magazin promovându-le astfel pe toată durata turei; Pastreaza o atmosfera cat mai placuta in magazin atat cu clientii dar si cu colegii; Ofera clientilor un serviciu de calitate, recomanda produsele potrivite clientului in functie de nevoile acestuia, recomanda produse auxiliare, fidelizeaza clientii; Ne poti contacta la tel. 0729800779 pentru mai multe detalii sau poti trimite CV pe adresa

  • Se recrutează asistenți in brokeraj. Dorim ca persoanele ce doresc să inceapă o carieră în domeniul asigurărilor sa dețină diplomă de BAC. Se lucrează de acasă. Dumneavoastră vă organizați programul si tot dvs. veți stabili cât de mult câstigați si cât de mult vă dezvoltați in acest domeniu. Serviciile oferite de dumneavoastră in momentul colaborării cu compania noastra vor fi: -Asigurari generale: RCA, CASCO, LOCUINTE etc ... -Credite bancare și nebancare. -Intermedierea pachetelor turistice clasice. -Asigurari de viata, de sanatate -Intermedierea vanzarilor imobiliare Este nevoie de Laptop/Calculator si imprimantă pentru desfasurarea normală a activitatii. Restul detaliilor le putem discuta telefonic sau stabilind o întalnire. Se mentionează faptul ca nu se pune accent pe varstă (minim 18 ani), si nici zonă. Recrutam oameni din orice judet si orice localitate unde exista o piata de asigurari și a potențialelor servicii intermediate de companie. Informatii 0749800762

  • Candidatul ideal - Buna cunoastere a pietei de profil din Romania - Capacitate de organizare si prioritizare - Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate - Experienta pe un post asemanator - Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului - Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitie Responsabilități: - Controlează și monitorizează calitatea serviciilor oferite clienților - Organizeaza, coordoneaza si raspunde de desfasurarea activitatilor de vanzare a produselor - Conduce toate activitatile zilnice la nivel operational in magazin: visual merchandising, marketing, preturi, oameni, casierie - Este responsabil de motivarea echipei de vanzari si de atingerea targetului - Realizeaza programul de lucru al intregii echipe - Controlează dacă procesele operaționale ale magazinului sunt adecvate standardelor și legislației companiei - Determină și aplică acțiunile corective și preventive necesare legate de orice nerespectare a legislatiei - Planifica astfel încât personalul magazinului să lucreze în coordonare unul cu celălalt - Oferă personalului magazinului îndrumări și instruire pentru a se asigura de dezvoltarea personală și profesională - Stabileste si asigura stocurile de produse necesare pentru desfãsurarea activitatii magazinului - Asigura primirea si depozitarea în conditii corespunzãtoare a produselor ce se comercializeazã in magazin - Participa la inventarierile lunare si anuale ale produselor din magazin si depozitul aferent Noi oferim: - Pachet salariat atractiv - Bonusuri motivante - Tichete de masa - Program de lucru flexibil in ture - Relații de muncă corespunzatoare legislației din România - Un loc de munca sigur intr-o companie internationala de succes - Un mediu de lucru profesionist si o atmosferă prietenoasă

  • Magazinul Musse din Shopping City Sibiu își mărește echipa! Dacă vrei să faci parte dintr-un colectiv tânăr și dinamic și-ți dorești o carieră în lumea modei, ești persoana perfectă pentru noi! Program flexibil în ture. Așteptăm cv-ul tău la adresa de e-mail sau haide să ne cunoaștem în magazin.

  • Căutăm colegi / colege vesele pentru postul de CONSULTANT VÂNZĂRI. Ești o persoană veselă, plină de energie și îți place să lucrezi cu copiii? Atunci vino să lucrezi la Centrul de distracție FiFi Land - Shopping City Sibiu. Apreciem veselia, buna dispoziție, dorința de autodepășire, perseverența. De la tine avem nevoie de: - Prezentarea și vânzarea serviciilor locului de joacă; - Îndeplinirea target-ului de vânzări; - Disponibilitate de a lucra în weekend. - Experiența pe un post similar constituie avantaj. Detalii la telefon: 0769 - 504 991.

  • Salveaza cautarea