Joburi, locuri de munca Agenti consultanti vanzari Suceava - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atributiile postului: - realizeaza planul zilnic de vanzari. - prezinta si promoveaza direct produsele - prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti - mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora - urmareste incasarea comenzilor - experienta in vanzari constituie avantaj Posesor permis de conducere categoria B Absolvent de studii medii sau superioare Domiciliul in Suceava. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Relatii la telefon: de luni pana vineri in intervalul orar 8:00 - 16:00
-
Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
Ne dorim ca viitorul nostru coleg viitoarea noastră colegă să fie o persoană sociabilă, comunicativă, cu inițiativă și orientată spre rezultate. Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au: - capacitatea de a se adapta ușor,punctualitate și răbdare orientare către client - bune abilități de comunicare, abilități de negociere; - lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj; Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externi Descrierea jobului *Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu *Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare *Urmărește rezervarea ofertelor Ce oferim: Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Salariu motivant; Suport constant pe parcursul desfășurării activității; Tichete de masă; Tichete cadou, în condiţiile legii; Abonamente Bookster-cărţi şi articole online; Coffee break room în cadrul firmei; Traininguri și formări profesionale; Posibilități de promovare în cadrul organizației; Reduceri pentru angajaţi la achiziţionarea de produse din cadrul firmei;